ALPHATOP

Czy to Twoja firma?

ALPHATOP SP. Z O.O. praca

Wrocław
Jako ALPHATOP Wrocław, jesteśmy dumni, że od 2020 roku wspieramy naszych klientów w odkrywaniu ich zawodowego potencjału i otwieramy przed nimi drzwi do wymarzonej pracy. Nasz zespół, liczący od 2 do 10 specjalistów z branży HR, codziennie dąży do tego, aby połączyć idealnych kandydatów z odpowiednimi stanowiskami, szczególnie w sektorach IT i elektryki. Rozumiemy, jak ważne jest znalezienie pracy, która jest nie tylko źródłem dochodu, ale również pasji i rozwoju, dlatego nasze usługi rekrutacyjne są projektowane z myślą o indywidualnych potrzebach i aspiracjach. W naszej pracy kierujemy się przekonaniem, że odpowiednie dopasowanie pracownika do firmy to klucz do sukcesu zarówno dla kandydata, jak i pracodawcy. Zapraszamy do współpracy z ALPHATOP – razem otworzymy nowy rozdział w Twojej karierze.
ALPHATOP najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna hr / kadry księgowość / ekonomia

Oferty pracy ALPHATOP

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ALPHATOP

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Parking
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy samochód
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa ALPHATOP

Siedziba główna

ALPHATOP poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca ALPHATOP - oferty archiwalne

  • PRACOWNIK INWENTARYZACJI - NIEMCY - bez doświadczenia

    ALPHATOP SP. Z O.O.
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • bez doświadczenia
    • 8 000-11 000 zł / mies.
    • Najbliższe dostępne projekty:

      03.10.2022 - 16.12.2022

      Niemiecka firma OMS Inventuren GmbH jest profesjonalnym dostawcą usług w zakresie przeprowadzania inwentaryzacji na rynku europejskim.

      Firma powstała w roku 2002 i od tego czasu rośnie z roku na rok w ponadprzeciętnie szybkim tempie, w związku z czym stale poszukuje nowych pracowników, którzy chcą stać się częścią sukcesu firmy.

      Zakres obowiązków

      • liczenie towarów w sklepach za pomocą skanera

      Wymagania

      • zaangażowania i efektywności w pracy
      • umiejętności pracy w grupie
      • gotowości do zmian miejsc zakwaterowania
      • mile widziane doświadczenie w pracy na inwentaryzacjach
      • mile widziane prawa jazdy kat. B

      Oferujemy

      • niemiecką umowę bezpośrednio w firmie OMS
      • stawkę godzinową na początek 12 euro brutto/h
      • dodatek za pracę nocną 25% do stawki brutto
      • premię za efektywność, podwyżki
      • darmowy przejazd z/do Polski
      • darmowe zakwaterowanie podczas projektów
      • dietę
      • możliwość pracy na dłuższy okres
      • możliwość awansu na koordynatora zespołu
      • szkolenia techniczne i wprowadzające
      • nabycie dodatkowych uprawnień opłaconych przez pracodawcę
      • spotkania integracyjne opłacane przez pracodawcę
      • napoje, kawa, herbata podczas pracy
  • Młodszy specjalista ds. księgowości i kadr z komunikatywnym angielskim lub niemieckim

    ALPHATOP SP. Z O.O.
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 5 000-7 000 zł / mies.
    • W Polsce posiadamy 3 firmy współpracujące z Niemieckim Holdingiem.

      Do obsługi kadrowej jest około 40 pracowników.

      Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym jest dla nas ważnym aspektem tego stanowiska.


      Serdecznie zapraszamy do aplikacji i rozmowy rekrutacyjnej!


      Zakres stanowiska dotyczy obsługi kadrowo - płacowej, jak i elementami księgowości.

      W przyszłości chcemy więcej obowiązków księgowych przenieść w zakres tego stanowiska. W tym momencie współpraca nawiązana jest z zewnętrzną księgowością.


      Zakres obowiązków

      • Obsługa kadrowo - płacowa 40 pracowników spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • Wystawianie faktur wraz z ich korygowaniem
      • Praca w programie księgowym, przygotowywanie raportów księgowych
      • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi spółki oraz koordynowanie obiegu dokumentacji kadrowej i administracyjnej, nadzorowanie umów
      • Współpraca z urzędami m. in. ZUS, PIP, US, UP

      Wymagania

      • Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Wykształcenie wyższe, najlepiej kierunkowe (finanse, rachunkowość)
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - umożliwiająca współpracę ze spółkami z innych krajów
      • Wiedza z zakresu przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
      • Znajomość programów kadrowych i księgowych
      • Znajomości pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
      • Elastyczne godziny pracy dostosowane do potrzeb
      • Realne możliwości rozwoju oraz poszerzania wiedzy i umiejętności
      • Karta lunchowa
      • Dofinansowanie nauki języków
      • Budżet szkoleniowy
      • Wpływ na rozwój firmy
      • Możliwa praca hybrydowa 50% na 50%
      • Dobra atmosfera pracy
      • Wyjścia integracyjne
      • Nowoczesne biuro
      • Potrzebny sprzęt do pracy: dwa monitory, laptop, telefon służbowy, podnoszone biurko
      • System podwyżek i rozmowy w zakresie rozwoju w firmie

      wdrożenie w stanowisko, możliwości rozwoju, pracy z językiem angielskim lub niemieckim oraz możliwości wykupienia szkoleń specjalistycznych jeśli będą potrzebne do rozwoju na stanowisku.

  • Młodszy Specjalista Projektu Inwentaryzacji - do przyuczenia

    ALPHATOP SP. Z O.O.
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 9 000-16 000 zł / mies.
    • Firma OMS powstała w oparciu o przekonanie, że praca powinna być wyzwaniem, które sprawia radość. Filozofia naszej firmy daje naszym pracownikom pole do kreatywnych i innowacyjnych pomysłów. Skuteczna praca zespołowa jak również wybitne osiągnięcia jednostek, oddziałują na wysoko postawioną przez nas poprzeczkę tj. na przeprowadzanie inwentaryzacji na najwyższym poziomie ku pełnemu zadowoleniu naszych klientów.

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie projektów inwentaryzacyjnych
      • nadzór nad pracownikami z Polski (10 - 80 osób)
      • kontakt z klientem
      • reprezentowanie firmy przed naszymi klientami
      • inspirowanie i motywowanie naszych pracowników do efektywnej pracy
      • zapewnienie najwyższej jakości naszych usług dla klienta
      • stały kontakt z centralą naszej firmy

      Wymagania

      • dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B1 / B2)
      • gotowość do zmian miejsc zakwaterowania
      • umiejętność zarządzania personelem
      • odporność na stres
      • zaangażowanie i kreatywność
      • czynne prawa jazdy kat. B
      • gotowość do odbycia szkolenia

      Oferujemy

      • zatrudnienie na stałe, po 3 miesięcznym okresie próbnym, umowa na czas nieograniczony
      • terminowe wypłaty wynagrodzenia, 12 - 18 Euro brutto + dieta (28 Euro netto/dzień)
      • dodatek za pracę nocną 25% stawki brutto
      • atrakcyjny system premii za realizację planu
      • darmowe zakwaterowanie podczas trwania projektów
      • w przypadku dużych projektów zapewniamy ciepły posiłek podczas pracy
      • darmowy przejazd na projekt do Niemiec / auto służbowe
      • wsparcie ze strony pracodawcy w realizacji powierzonych zadań
      • pracę w przyjaznej atmosferze
      • wyposażenie w sprzęt (telefon, komputer etc.)
      • wsparcie językowe ze strony lektorów jęz. niemieckiego lub dofinansowanie do nauki jęz. niemieckiego
      • moliwość korzystania ze szkoleń organizowanych przez firmę
  • Specjalista ds. kadr i płac

    ALPHATOP SP. Z O.O.
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 4 500-7 000 zł / mies.
    • Alphatop jest w grupie spółek Labory Holding w Europie.

      Rekrutujemy do spółek w ramach międzynarodowego Holdingu.


      Serdecznie zapraszamy do aplikacji i rozmowy rekrutacyjnej!


      Zakres obowiązków

      • Wystawianie faktur wraz z ich korygowaniem, pracą w programie księgowym
      • Przygotowywanie raportów
      • Sporządzanie dokumentacji wewnętrznej , Kontrola obiegu dokumentacji
      • Obsługa kadrowa pracowników Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • Monitorowanie terminów związanych z upływem zawartych umów, długotrwałymi nieobecnościami, badaniami medycyny pracy
      • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz koordynowanie obiegu dokumentacji kadrowej i administracyjnej
      • Sporządzanie raportów kadrowych
      • Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych
      • Współpraca z urzędami m. in. ZUS, PIP,US, UP
      • Obsługa systemu kadrowo-administracyjnego

      Wymagania

      • Minimum 3-5 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Wykształcenie wyższe, najlepiej kierunkowe (finanse, rachunkowość)
      • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość przepisów fakturowania
      • Znajomość arkuszy kalkulacyjnych i systemów księgowych, programów kadrowych,
      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B1/B2 lub angielskiego na poziomie B2/C1
      • Znajomości pakietu Microsoft Office, w szczególności programu Excel,

      Oferujemy

      • Stawka 4,5 tyś -7 tyś zł brutto
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Elastyczne godziny pracy
      • Realne możliwości rozwoju oraz poszerzania wiedzy i umiejętności.
      • Karta lunchowa
      • Dofinansowanie nauki języków
      • Budżet szkoleniowy
      • Wpływ na rozwój firmy
      • Możliwa praca hybrydowa

Pracodawcy w Wrocławiu