Albatros Sp. z o.o. sp. k., z siedzibą w Warszawie, jest firmą działającą w branży usług prania i prania chemicznego. Od momentu swojego założenia w 1992 roku przez Grupę Fliegel Textilservice, firma konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku, co wieńczy zatrudnienie 417 wykwalifikowanych pracowników w 2020 roku.

Działalność Albatros opiera się na trzech podstawowych filarach: jakości, niezawodności i profesjonalizmie. Są to wartości, które firma stara się wprowadzać w życie poprzez 25-letnią politykę jakościową oraz wykorzystanie najnowszych technologii. Zespołowi pracowników udało się wdrożyć wyspecjalizowane praktyki gwarantujące usługi na wysokim poziomie.

Firma dąży do tego, aby oferowane rozwiązania nie tylko spełniały oczekiwania klientów, ale i je przekraczały. Stanowi to podstawę jej reputacji jako zaufanego partnera w obszarze usług pralniczych.

Oferty pracy Albatros Sp. z o.o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Bony okazjonalne
  • Darmowe posiłki / kanapki w pracy
  • Docenianie stażu pracy
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dodatkowy urlop
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Dostęp do innowacyjnej technologii
  • Elastyczny czas pracy
  • Ergonomiczne stanowisko pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta sportowa
  • Karty podarunkowe
  • Kawa / herbata
  • Korzystanie z usług firmy na preferencyjnych warunkach
  • Kursy językowe
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Możliwość zdobycia uprawnień
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking dla pracowników
  • Praca hybrydowa
  • Praca zdalna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Premie uznaniowe
  • Program lojalnościowy
  • Program motywacyjny
  • Program poleceń pracowników
  • Program relokacyjny
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Wsparcia w opiece nad dziećmi
  • Wyjazdy integracyjne
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 05.04.2025

Mapa Albatros Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba główna

Albatros Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Albatros Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Manager HR

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Gryfino
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:
      • realizacja procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników
      • realizacja działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń oraz procesem rozwoju pracowników
      • wsparcie w procesie tworzenia i wdrażania systemu okresowych ocen pracowników
      • koordynacja działań w ramach bieżących projektów z zakresu zarządzana zasobami ludzkimi oraz szeroko rozumianych procedur HR
      • tworzenie oraz koordynacja projektów budujących zaangażowanie pracowników
      • wsparcie w zakresie spraw pracowniczych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania procesów personalnych
      • optymalizacja procesu wdrożeniowego
      • opracowywanie różnorodnych analiz w zakresie polityki personalnej
      • analizowanie i raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych
      • weryfikacja poprawności prowadzonych procesów w zakresie polityki personalnej
      • wsparcie zarządu i kadry menedżerskiej w zakresie wszelkich regulacji dotyczących zatrudnienia polityki personalnej oraz wynagrodzeń zgodnie z obowiązującym prawem,
      • aktywny udział w budowaniu zaangażowania pracowników oraz zwiększania efektywności całej organizacji
      • preferowane wykształcenie wyższe
      • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie HR w firmie zatrudniającej min.250 osób
      • znajomość prawa pracy
      • umiejętność budowania i utrzymywania relacji na różnych poziomach organizacji
      • nieszablonowe myślenie i gotowość do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań
      • umiejętność komunikacji i współpracy
      • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
      To oferujemy:
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
      • niekorporacyjną atmosferę

      Wymagania

      • HR Project Management
      • Rekrutacja
      • Human Development
      • Human Resources
      • Zarządzanie kadrami
      • Human Resources Management
      • Kadry i płace, Administracja personalna
      • Administracja personalna - Personnel administration
      • administracja personalna
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
      • Prawo pracy - Labour Law
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
      • Zarządzanie HR
      • Human Resource
      • zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
      • Human resource management
      • Metody rekrutacji i selekcji
      • Kadry i Administracja Personalna
      • zarzadzanie hr
      • prawo pracy, kodeks pracy
      • Projekty HR
      • Prawo pracy
      • Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
      • Personal Administration
      • Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
      • zarządzanie projektami HR
      • Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
      • Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
  • Samodzielny Specjalista ds. HR

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Gryfino
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
      • koordynacja procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników
      • koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń oraz procesem rozwoju pracowników
      • wsparcie w procesie tworzenia i wdrażania systemu okresowych ocen pracowników
      • koordynacja działań w ramach bieżących projektów z zakresu zarządzana zasobami ludzkimi oraz szeroko rozumianych procedur HR
      • opracowywanie wszelkich analiz w zakresie polityki personalnej
      • realizowanie innych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
      • współpraca z firmami doradztwa personalnego oraz instytucjami zewnętrznymi
      • preferowane wykształcenie wyższe
      • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w dziale personalnym mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
      • dobra teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
      • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • zdolność analitycznego i logicznego myślenia
      • wysoka kultura osobista
      • umiejętność komunikacji i współpracy
      • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
      • prawo jazdy kat. B
      • znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
      • niekorporacyjną atmosferę

      Wymagania

      • Rekrutacja
      • Human Resources
      • Human Resources Management
      • Kadry i płace, Administracja personalna
      • Administracja personalna - Personnel administration
      • administracja personalna
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
      • Prawo pracy - Labour Law
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
      • Human Resource
      • zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
      • Metody rekrutacji i selekcji
      • Kadry i Administracja Personalna
      • prawo pracy, kodeks pracy
      • Prawo pracy
      • Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
      • Personal Administration
      • Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
      • Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
      • Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
  • Pracownik Działu Księgowego

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Nowe Czarnowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
      • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych,
      • rozliczenia podatkowe,
      • raporty GUS, NBP i inne,
      • prowadzenie rejestrów i zestawień księgowych,
      • kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi,
      • weryfikacja i uzgadnianie sald,
      • współtworzenie i monitorowanie procedur wewnętrznych.
      • wykształcenie minimum średnie, mile widzialne wyższe ekonomiczne,
      • doświadczenie w dziale finansowo-księgowym minimum 1 rok,
      • bardzo dobra znajomość MS Office,
      • wiedza z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości,
      • dokładność, sumienność i poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej
        i prężnie rozwijającej się firmie,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu,
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
      • szansę na awans i rozwój zawodowy w strukturach naszej firmy,
      • niekorporacyjną atmosferę.

      Wymagania

      • Rachunkowość Podatkowa
      • Rachunkowość finansowa
      • Rachunkowość zarządcza
      • Księgowość
      • Umiejętności analityczne
      • podatki
      • Prawo Podatkowe
      • Rachunkowość
      • Księgowość / podatki
      • Zasady rachunkowości
      • Ustawa o Rachunkowości
      • analityczne myślenie
      • finanse i rachunkowość
      • Ekonomia
      • Finanse
      • ekonomia finansowa
  • Ekspert ds. wsparcia Klienta Strategicznego

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Nowe Czarnowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:
      • telefoniczny i e-mailowy kontakt ze strategicznymi klientami niemieckojęzycznymi
      • współpraca z działem produkcji oraz działem transportu
      • współpraca z laboratorium tekstylnym
      • wsparcie komórki organizacyjnej Centrali właściwej w sprawach współpracy
        z klientami
      • koordynowanie projektów usprawniania procesów komunikacji z klientem

      Wymagania

      • dobra znajomość języka niemieckiego
        w mowie i piśmie
      • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
      • wysokie kompetencje komunikacyjne
      • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
      • dyspozycyjność

      Oferujemy

      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej
        i prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • szansę na awans i rozwój zawodowy
        w strukturach naszej firmy
      • niekorporacyjną atmosferę
  • Manager HR

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Gryfino
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:
      • Kompleksowa organizacja działań i procesów rekrutacyjnych
      • Implementacja dedykowanych projektów rekrutacyjnych zarówno na stanowiska specjalistyczne jak i produkcyjne
      • Wsparcie procesów rekrutacji na stanowiska szczebla podstawowego poprzez analizę lokalnego i regionalnego rynku pracy
      • Inicjowanie optymalizujących rozwiązań w zakresie rekrutacji oraz employer brandingu
      • Projektowanie i wprowadzanie procesów HR, bieżąca analiza ich efektywności
      • Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, projektowanie ścieżek karier zawodowych na każdym poziomie struktury organizacyjnej
      • Zapewnienie skutecznej i angażującej komunikacji wewnętrznej
      • Aktywne uczestnictwo w projektach rekrutacyjnych z obszaru HR
      • Udział w targach pracy i wydarzeniach branżowych
      Nasze wymagania:
      • Doświadczenie w pracy w obszarze HR w sektorze produkcyjnym ( minimum 5 lat)
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, ekonomia ect.)
      • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
      • Doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
      • Znajomość praktyk i trendów HR-owych
      • Dobra znajomość prawa pracy
      • Asertywność, umiejętność przekonywania do rozwiązań i pomysłów i umiejętności negocjacyjne
      • Samodzielność, konsekwencja w realizacji działań
      • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
      • Umiejętności pracy pod presją czasu
      • Doskonałe kompetencje komunikacyjne
      • Gotowość do pracy w terenie
      • Prawo jazdy
      To oferujemy:
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
      • niekorporacyjną atmosferę

      Wymagania

      • HR Project Management
      • Rekrutacja
      • Human Development
      • Human Resources
      • Zarządzanie kadrami
      • Human Resources Management
      • Kadry i płace, Administracja personalna
      • Administracja personalna - Personnel administration
      • administracja personalna
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
      • Prawo pracy - Labour Law
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
      • Zarządzanie HR
      • Human Resource
      • zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
      • Human resource management
      • Metody rekrutacji i selekcji
      • Kadry i Administracja Personalna
      • zarzadzanie hr
      • prawo pracy, kodeks pracy
      • Projekty HR
      • Prawo pracy
      • Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
      • Personal Administration
      • Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
      • zarządzanie projektami HR
      • Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
      • Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.