
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
Zawody: Pracownik biurowy Gdańsk, Spedytor Gdańsk, Specjalista ds. transportu Gdańsk, Logistyk Gdańsk.
Kategorie zawodowe: administracja biurowa / praca biurowa, logistyka / spedycja / transport.
Oferty pracy Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
Praca alert - powiadomienia
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
Mapy
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- TAYLOR SHIPPING SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Długa 47 85-034 Bydgoszcz
- NIP
- 9532783473
- REGON
- 388866351
- KRS
- 0000898477
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 05.05.2021
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Transport i gospodarka magazynowa
- 49.31.Z Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
- 49.41.Z Transport drogowy towarów
Archiwalne oferty pracy Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
-
Spedytor Międzynarodowy
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- 4 000 - 20 000 PLN / mies.
-
Zakres obowiązków
-
Współpraca z klientami zagranicznymi
-
Przygotowywanie ofert oraz wycen transportowych
-
Budowanie długofalowej współpracy z kontrahentami zagranicznymi
-
Kompleksowa obsługa zleceń
-
Market Research
Wymagania
-
Znajomość języka angielskiego
-
Doskonałe umiejętności negocjacji i rozwiązywania problemów
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
-
Umiejętność obsługi komputera
-
Dobra organizacja czasu pracy
-
Komunikatywność
-
Elastyczność
-
Praca w godzinach 14-23
Oferujemy
-
Zapraszamy również kandydatów bez doświadczenia w logistyce, wszystkiego nauczymy was od podstaw!
-
Atrakcyjne zarobki, pełną umowę o pracę i gwarantowane w umowie o pracę, wysokie comiesięczne premie w zależności od wypracowanego zysku
-
Samodzielność i niezależność w działaniu
-
Możliwość rozwoju kariery zawodowej na poziomie międzynarodowym
-
pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie
-
Wsparcie merytoryczne doświadczonych spedytorów
-
Możliwość ciągłego rozwoju i nawiązywania relacji biznesowych z firmami z całej Europy
-
Firmowy CHILL ROOM , ( firmowy pokój gier i zabaw)- gdzie zawsze możesz się zrelaksować i naładować swoje baterie przed kolejnymi wyzwaniami
-
Świetna atmosfera w pracy
-
Praca od poniedziałku do piątku
-
Praca na rynku Amerykańskim
-
Nieograniczone możliwości zarobkowe
-
-
Spedytor Międzynarodowy
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
- 4 000 - 20 000 PLN / mies.
-
Spedytor planuje logistykę i upewnia się, że wszystkie bazy są objęte procesem transportu towarów z punktu A do B. Typowe obowiązki obejmują: rozważenie i zaplanowanie najbardziej efektywnej trasy dla frachtu organizowanie przewozów ładunków między pośrednimi miejscami docelowymi - zazwyczaj terminalami towarowymi, obiektami portowymi lub placami kolejowymi raportowanie do klientów, informowanie ich na bieżąco o postępach towarów decydowanie o najlepszym sposobie pakowania towaru, biorąc pod uwagę takie czynniki jak pogoda, ukształtowanie terenu i rodzaj towaru podejmowanie odpowiednich środków w zakresie przemieszczania towarów delikatnych sprawdzanie wymagań prawnych krajów, aby upewnić się, że cała dokumentacja (np. ubezpieczenia i formularze celne) jest wypełniona negocjowanie opłat frachtowych
Zakres obowiązków
-
Współpraca z klientami zagranicznymi
-
Przygotowywanie ofert oraz wycen transportowych
-
Budowanie długofalowej współpracy z kontrahentami zagranicznymi
-
Kompleksowa obsługa zleceń
-
Market Research
Wymagania
-
Znajomość języka angielskiego
-
Doskonałe umiejętności negocjacji i rozwiązywania problemów
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
-
Umiejętność obsługi komputera
-
Dobra organizacja czasu pracy
-
Komunikatywność
-
Elastyczność
Oferujemy
-
Zapraszamy również kandydatów bez doświadczenia w logistyce, wszystkiego nauczymy was od podstaw!
-
Atrakcyjne zarobki, pełną umowę o pracę i gwarantowane w umowie o pracę, wysokie comiesięczne premie w zależności od wypracowanego zysku
-
Samodzielność i niezależność w działaniu
-
Możliwość rozwoju kariery zawodowej na poziomie międzynarodowym
-
pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie
-
Wsparcie merytoryczne doświadczonych spedytorów
-
Możliwość ciągłego rozwoju i nawiązywania relacji biznesowych z firmami z całej Europy
-
Firmowy CHILL ROOM , ( firmowy pokój gier i zabaw)- gdzie zawsze możesz się zrelaksować i naładować swoje baterie przed kolejnymi wyzwaniami
-
Świetna atmosfera w pracy
-
Praca od poniedziałku do piątku
-
Praca na rynku Amerykańskim
-
Nieograniczone możliwości zarobkowe
-
-
Młodszy specjalista ds. rozliczeń
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- 4 000 - 4 750 PLN / mies.
-
Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. Pracujemy w nowoczesnym biurze, mamy nowoczesne narzędzia pracy. W wolnej chwili w ramach integracji gramy w cymbergaja, bilarda oraz inne gry które znajdują się w naszym playroomie. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!
Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/Młodszy specjalista ds. Rozliczeń.
Rekrutacja będzie się składała z jednego etapu - spotkanie w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)
Zakres obowiązków
-
Twoja praca będzie polegała głównie na pracy w naszym systemie ERP.
-
Będziesz wprowadzać dane, kontrolować rozrachunki z podwykonawcami, tworzyć zestawienia, raporty i analizy danych, zarządzać zapytaniami działów wewnętrznych i Klientów zewnętrznych.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, finanse, rachunkowość, itp.) lub niedługo kończysz studia
-
j. Angielski umożliwiający swobodną rozmowę (min B2)
-
jesteś osobą pozytywną, nastawioną na współpracę i na poszukiwanie rozwiązań,
-
masz analityczny umysł,
-
jesteś dokładny/a, i systematyczny/a – chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy,
-
Super, jeżeli masz już pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy.
Oferujemy
-
Możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),
-
przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
-
swobodną atmosferę, brak dress codu,
-
dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- 4 000 - 4 300 PLN / mies.
-
Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz, od niezbędnych narzędzi pracy po play room w którym odpoczywamy grając w bilarda, cymbergaja, albo chillując przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!
Rekrutacja składa się z 1 etapu - spotkania w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)
Zakres obowiązków
-
obsługa zapytań i zgłoszeń przez telefon/chat/email w określonym czasie
-
analiza potrzeb Klientów i dbałość o ich satysfakcję i zadowolenie
-
wsparcie Klientów zgodnie z procedurami i dobrymi praktykami firmy
-
zbieranie feedbacku i proponowanie usprawnień
-
dbanie o jakość realizowanych zadań
Wymagania
-
otwartość na pracę w godz. 14-23 (z godzinna przerwą),
-
mile widziane doświadczenie w pracy Customer Service / Obsługi Klienta, lecz nie jest to warunek konieczny,
-
wybitne zdolności komunikacyjne,
-
umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,
-
orientacja na Klienta,
-
wielozadaniowość i doświadczenie w pracy pod presją czasu,
-
zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Oferujemy
-
możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),
-
przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
-
swobodną atmosferę, brak dress codu,
-
dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania,
-
dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
-
-
Junior Transport Agent (Rynek Amerykański)
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA. Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinną przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy! Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Junior Transport Agent
Rekrutacja składa się z 2 etapów - 1 etapem jest krótka rozmowa telefoniczna, kolejnym spotkanie w naszym biurze w Olivia Business Centre.
Zakres obowiązków
Twoim głównym zadaniem będzie kontakt telefoniczny z naszymi potencjalnymi Klientami w USA oraz koordynowanie zleconych transportów drogowych (posiadamy 12 000 ciężarówek). W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim, godziny pracy to: 14.00-23.00 (z godzinną przerwą, którą możesz wykorzystać w dowolny sposób).
Wymagania
Poszukujemy osoby z dobrą znajomością j.angielskiego która ma w sobie "żyłkę handlowca". Osoby, która jest otwarta, komunikatywna, bez problemu nawiązuje relacje z ludźmi. Przydadzą Ci się również umiejętności negocjacyjne. Nie musisz posiadać doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy - zapewniamy pełne szkolenie prowadzone przez naszych trenerów. Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy.
Oferujemy
Czego nie oferujemy?
-
formalnej, sztywnej atmosfery,
-
wyścigu szczurów,
W zamian za to to oferujemy:
-
podstawę 4 000 zł brutto + przejrzysty system premiowy bez górnej granicy (docelowo możliwość zdobycia nieograniczonego wynagrodzenia - nawet ok 10 000 zł -15 -000 zł miesięcznie),
-
pracę w naszym nowoczesnym biurze w Olivia Business Centre w Gdańsku,
-
pełne szkolenie w Gdańsku prowadzone przez naszych trenerów,
-
możliwość nieograniczonego rozwoju - tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery,
-
przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
-
swobodną atmosferę, brak dress codu,
-
dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
Prześlij swoje CV oraz kilka słów o sobie na adres: employment.pl@taylor-corp.net w tytule wpisując nazwę stanowiska. Zapraszamy do naszego Taylorowego Teamu! :)
-
-
Office Manager
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz - od niezbędnych narzędzi pracy po playroom w którym odpoczywamy , gramy w cymbergaja, bilarda albo chillujemy przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!
Rekrutacja składa się z jednego etapu - spotkania z HR Managerem oraz Dyrektorem ds. Operacji Biznesowych. Spotkanie może odbyć się online (korzystamy z zoom) lub w naszym biurze w Olivia Business Centre
Zakres obowiązków
W związku z tym, że dopiero rozkręcamy w Polsce, będziesz pierwszą osobą zatrudnioną z dziale administracji. Docelowo wraz naszym rozwojem planowane jest powiększenie zespołu. Na tym stanowisku będziesz się zajmować koordynacją wszystkich spraw administracyjnych naszego biura; sprawami związanymi z zaopatrzeniem biura we wszystkie niezbędne materiały (biurowe oraz spożywcze), efektywną współpracą z OBC, będziesz również ściśle współpracować z działem HR oraz wspierać pozostałe działy w bieżącej pracy administracyjnej.
Będziesz również wspierać dział IT w tworzeniu dostępów dla pracowników, zamawianiem i przygotowywaniu sprzętu dla nowych pracowników oraz aktualizowaniu baz danych. Godziny pracy ustalimy wspólnie, lecz ze względu na specyfikę naszej firmy i na to że pracujemy na rynku amerykańskim - preferowana dostępność w godzinach popołudniowych: 11-19 lub 12-20Wymagania
Poszukujemy osoby pozytywnej, otwartej, zadaniowej, poszukującej rozwiązań. Do pracy będzie Ci również potrzebna znajomość j, angielskiego w stopniu komunikatywnym (anglojęzyczni przełożeni oraz współpracownicy). Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy. Super, jeżeli masz już doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy
-
możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziale, na innym stanowisku),
-
przyjazne miejsce pracy, rewelacyjny zespół, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
-
swobodną atmosferę,
-
dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania,
-
dodatkowych 5 dni urlopu przypadających w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
-
-
Junior Transport Specialist (Rynek amerykański) - bez doświadczenia
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA. Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz - od niezbędnych narzędzi pracy po playroom w którym odpoczywamy , gramy w cymbergaja, bilarda albo chillujemy przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinną przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!
Rekrutacja składa się z 1 etapu (spotkanie w naszym biurze w Gdańsku lub online na zoom)
Zakres obowiązków
Twoim głównym zadaniem będzie kontakt telefoniczny z naszymi Klientami w USA i organizowanie transportów drogowych dla naszych kierowców (posiadamy 12 000 ciężarówek).
Wymagania
Poszukujemy osoby z dobrą znajomością j. Angielskiego która ma w sobie "żyłkę handlowca". Osoby, która jest otwarta, komunikatywna, bez problemu nawiązuje relacje z ludźmi. Przydadzą Ci się również umiejętności negocjacyjne. Fajnie, jeżeli posiadasz już pierwsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy - zapewniamy pełne szkolenie prowadzone przez naszych trenerów. Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy.
Oferujemy
-
podstawę 4 000 zł brutto + przejrzysty system premiowy bez górnej granicy, (docelowo możliwość zdobycia wynagrodzenia nawet do 10 000 zł miesięcznie),
-
możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery),
-
przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
-
swobodną atmosferę, brak dress codu,
-
dodatkowych 5 dni urlopu podczas głównych Świąt w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
-
-
Młodszy specjalista ds. rozliczeń
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- 4 000 - 4 750 PLN / mies.
-
Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. Pracujemy w nowoczesnym biurze, mamy nowoczesne narzędzia pracy. W wolnej chwili w ramach integracji gramy w cymbergaja, bilarda oraz inne gry które znajdują się w naszym playroomie. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!
Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/Młodszy specjalista ds. Rozliczeń.
Rekrutacja będzie się składała z jednego etapu - spotkanie w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)
Zakres obowiązków
Twoja praca będzie polegała głównie na pracy w naszym systemie ERP. Będziesz wprowadzać dane, kontrolować rozrachunki z podwykonawcami, tworzyć zestawienia, raporty i analizy danych, zarządzać zapytaniami działów wewnętrznych i Klientów zewnętrznych.
Wymagania
Jeżeli posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, finanse, rachunkowość, itp.) lub niedługo kończysz studia,
znasz j. Angielski umożliwiający swobodną rozmowę (min B2), jesteś osobą pozytywną, nastawioną na współpracę i na poszukiwanie rozwiązań, masz analityczny umysł, jesteś dokładny/a, i systematyczny/a – chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy, Super, jeżeli masz już pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy.
Oferujemy
-
Możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),
-
przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
-
swobodną atmosferę, brak dress codu,
-
dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania.
-
-
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- 4 000 - 4 300 PLN / mies.
-
Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz, od niezbędnych narzędzi pracy po play room w którym odpoczywamy grając w bilarda, cymbergaja, albo chillując przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!
Rekrutacja składa się z 1 etapu - spotkania w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)
Zakres obowiązków
-
obsługa zapytań i zgłoszeń przez telefon/chat/email w określonym czasie
-
analiza potrzeb Klientów i dbałość o ich satysfakcję i zadowolenie
-
wsparcie Klientów zgodnie z procedurami i dobrymi praktykami firmy
-
zbieranie feedbacku i proponowanie usprawnień
-
dbanie o jakość realizowanych zadań
Wymagania
-
otwartość na pracę w godz. 14-23 (z godzinna przerwą),
-
mile widziane doświadczenie w pracy Customer Service / Obsługi Klienta, lecz nie jest to warunek konieczny,
-
wybitne zdolności komunikacyjne,
-
umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,
-
orientacja na Klienta,
-
wielozadaniowość i doświadczenie w pracy pod presją czasu,
-
zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
Oferujemy
-
możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),
-
przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
-
swobodną atmosferę, brak dress codu,
-
dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania,
-
dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
-
Pracodawcy z miasta Gdańsk
-
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
-
S.M. EUROPE LTD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
APTIV SERVICES POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
-
POZYTYWNE INICJATYWY-EDUKACJA sp. z o.o.
-
HR PROGRESS sp. z o.o.
-
TAK-REM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH Sp. z o. o.
-
FLIZE GRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO-TOROWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 W GDAŃSKU
-
MM-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI IRBUD SP. Z O.O.
-
NECON SP Z O.O.
-
GRUPA PRZEMYSŁOWA BALTIC Sp. z o. o.
-
Manbroker Sp. z o.o
-
PRZEDSZKOLE NR 67 WESOŁE SKRZATY W GDAŃSKU
-
Stereo s.c. Andrzej Kosmol, Maria Kosmol
-
PRACOWNIA PRYZMAT MARTA MOSIEJKO
-
ENERGA-OPERATOR SPÓŁKA AKCYJNA
-
Serwis Personalny Polska Sp. zo.o.
-
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
-
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku
-
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
-
ROBOD SPÓŁKA AKCYJNA
-
Apteka Gemini