Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.

Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.

  

Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Pracownik biurowy Gdańsk, Spedytor Gdańsk, Specjalista ds. transportu Gdańsk, Logistyk Gdańsk.
Kategorie zawodowe: administracja biurowa / praca biurowa, logistyka / spedycja / transport.

Oferty pracy Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
TAYLOR SHIPPING SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Długa 47 85-034 Bydgoszcz
NIP
9532783473
REGON
388866351
KRS
0000898477
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
05.05.2021
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Transport i gospodarka magazynowa

  • 49.31.Z Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
  • 49.41.Z Transport drogowy towarów
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Archiwalne oferty pracy Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.

  • Spedytor Międzynarodowy

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • 4 000 - 20 000 PLN / mies.
    • Zakres obowiązków

      • Współpraca z klientami zagranicznymi

      • Przygotowywanie ofert oraz wycen transportowych

      • Budowanie długofalowej współpracy z kontrahentami zagranicznymi

      • Kompleksowa obsługa zleceń

      • Market Research

      Wymagania

      • Znajomość języka angielskiego

      • Doskonałe umiejętności negocjacji i rozwiązywania problemów

      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

      • Umiejętność obsługi komputera

      • Dobra organizacja czasu pracy

      • Komunikatywność

      • Elastyczność

      • Praca w godzinach 14-23

      Oferujemy

      • Zapraszamy również kandydatów bez doświadczenia w logistyce, wszystkiego nauczymy was od podstaw!

      • Atrakcyjne zarobki, pełną umowę o pracę i gwarantowane w umowie o pracę, wysokie comiesięczne premie w zależności od wypracowanego zysku

      • Samodzielność i niezależność w działaniu

      • Możliwość rozwoju kariery zawodowej na poziomie międzynarodowym

      • pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie

      • Wsparcie merytoryczne doświadczonych spedytorów

      • Możliwość ciągłego rozwoju i nawiązywania relacji biznesowych z firmami z całej Europy

      • Firmowy CHILL ROOM , ( firmowy pokój gier i zabaw)- gdzie zawsze możesz się zrelaksować i naładować swoje baterie przed kolejnymi wyzwaniami

      • Świetna atmosfera w pracy

      • Praca od poniedziałku do piątku

      • Praca na rynku Amerykańskim

      • Nieograniczone możliwości zarobkowe

  • Spedytor Międzynarodowy

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • 4 000 - 20 000 PLN / mies.
    • Spedytor planuje logistykę i upewnia się, że wszystkie bazy są objęte procesem transportu towarów z punktu A do B. Typowe obowiązki obejmują: rozważenie i zaplanowanie najbardziej efektywnej trasy dla frachtu organizowanie przewozów ładunków między pośrednimi miejscami docelowymi - zazwyczaj terminalami towarowymi, obiektami portowymi lub placami kolejowymi raportowanie do klientów, informowanie ich na bieżąco o postępach towarów decydowanie o najlepszym sposobie pakowania towaru, biorąc pod uwagę takie czynniki jak pogoda, ukształtowanie terenu i rodzaj towaru podejmowanie odpowiednich środków w zakresie przemieszczania towarów delikatnych sprawdzanie wymagań prawnych krajów, aby upewnić się, że cała dokumentacja (np. ubezpieczenia i formularze celne) jest wypełniona negocjowanie opłat frachtowych

      Zakres obowiązków

      • Współpraca z klientami zagranicznymi

      • Przygotowywanie ofert oraz wycen transportowych

      • Budowanie długofalowej współpracy z kontrahentami zagranicznymi

      • Kompleksowa obsługa zleceń

      • Market Research

      Wymagania

      • Znajomość języka angielskiego

      • Doskonałe umiejętności negocjacji i rozwiązywania problemów

      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

      • Umiejętność obsługi komputera

      • Dobra organizacja czasu pracy

      • Komunikatywność

      • Elastyczność

      Oferujemy

      • Zapraszamy również kandydatów bez doświadczenia w logistyce, wszystkiego nauczymy was od podstaw!

      • Atrakcyjne zarobki, pełną umowę o pracę i gwarantowane w umowie o pracę, wysokie comiesięczne premie w zależności od wypracowanego zysku

      • Samodzielność i niezależność w działaniu

      • Możliwość rozwoju kariery zawodowej na poziomie międzynarodowym

      • pracę w międzynarodowym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie

      • Wsparcie merytoryczne doświadczonych spedytorów


      • Możliwość ciągłego rozwoju i nawiązywania relacji biznesowych z firmami z całej Europy


      • Firmowy CHILL ROOM , ( firmowy pokój gier i zabaw)- gdzie zawsze możesz się zrelaksować i naładować swoje baterie przed kolejnymi wyzwaniami


      • Świetna atmosfera w pracy


      • Praca od poniedziałku do piątku


      • Praca na rynku Amerykańskim


      • Nieograniczone możliwości zarobkowe

  • Młodszy specjalista ds. rozliczeń

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 000 - 4 750 PLN / mies.
    • Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
      Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. Pracujemy w nowoczesnym biurze, mamy nowoczesne narzędzia pracy. W wolnej chwili w ramach integracji gramy w cymbergaja, bilarda oraz inne gry które znajdują się w naszym playroomie. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!

      Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/Młodszy specjalista ds. Rozliczeń.


      Rekrutacja będzie się składała z jednego etapu - spotkanie w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)

      Zakres obowiązków

      • Twoja praca będzie polegała głównie na pracy w naszym systemie ERP.
      • Będziesz wprowadzać dane, kontrolować rozrachunki z podwykonawcami, tworzyć zestawienia, raporty i analizy danych, zarządzać zapytaniami działów wewnętrznych i Klientów zewnętrznych.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, finanse, rachunkowość, itp.) lub niedługo kończysz studia
      • j. Angielski umożliwiający swobodną rozmowę (min B2)
      • jesteś osobą pozytywną, nastawioną na współpracę i na poszukiwanie rozwiązań,
      • masz analityczny umysł,
      • jesteś dokładny/a, i systematyczny/a – chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy,
      • Super, jeżeli masz już pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy.

      Oferujemy

      • Możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),
      • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
      • swobodną atmosferę, brak dress codu,
      • dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 000 - 4 300 PLN / mies.
    • Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
      Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz, od niezbędnych narzędzi pracy po play room w którym odpoczywamy grając w bilarda, cymbergaja, albo chillując przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!


      Rekrutacja składa się z 1 etapu - spotkania w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)

      Zakres obowiązków

      • obsługa zapytań i zgłoszeń przez telefon/chat/email w określonym czasie
      • analiza potrzeb Klientów i dbałość o ich satysfakcję i zadowolenie
      • wsparcie Klientów zgodnie z procedurami i dobrymi praktykami firmy
      • zbieranie feedbacku i proponowanie usprawnień
      • dbanie o jakość realizowanych zadań

      Wymagania

      • otwartość na pracę w godz. 14-23 (z godzinna przerwą),

      • mile widziane doświadczenie w pracy Customer Service / Obsługi Klienta, lecz nie jest to warunek konieczny,

      • wybitne zdolności komunikacyjne,

      • umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,

      • orientacja na Klienta,

      • wielozadaniowość i doświadczenie w pracy pod presją czasu,

      • zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie,

      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2


      Oferujemy

      • możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),

      • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,

      • swobodną atmosferę, brak dress codu,

      • dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania,

      • dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)


  • Junior Transport Agent (Rynek Amerykański)

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA. Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinną przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy! Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Junior Transport Agent


      Rekrutacja składa się z 2 etapów - 1 etapem jest krótka rozmowa telefoniczna, kolejnym spotkanie w naszym biurze w Olivia Business Centre.

      Zakres obowiązków

      Twoim głównym zadaniem będzie kontakt telefoniczny z naszymi potencjalnymi Klientami w USA oraz koordynowanie zleconych transportów drogowych (posiadamy 12 000 ciężarówek). W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim, godziny pracy to: 14.00-23.00 (z godzinną przerwą, którą możesz wykorzystać w dowolny sposób).

      Wymagania

      Poszukujemy osoby z dobrą znajomością j.angielskiego która ma w sobie "żyłkę handlowca". Osoby, która jest otwarta, komunikatywna, bez problemu nawiązuje relacje z ludźmi. Przydadzą Ci się również umiejętności negocjacyjne. Nie musisz posiadać doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy - zapewniamy pełne szkolenie prowadzone przez naszych trenerów. Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy.

      Oferujemy

      Czego nie oferujemy?

      • formalnej, sztywnej atmosfery,
      • wyścigu szczurów,

      W zamian za to to oferujemy:

      • podstawę 4 000 zł brutto + przejrzysty system premiowy bez górnej granicy (docelowo możliwość zdobycia nieograniczonego wynagrodzenia - nawet ok 10 000 zł -15 -000 zł miesięcznie),
      • pracę w naszym nowoczesnym biurze w Olivia Business Centre w Gdańsku,
      • pełne szkolenie w Gdańsku prowadzone przez naszych trenerów,
      • możliwość nieograniczonego rozwoju - tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery,
      • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
      • swobodną atmosferę, brak dress codu,
      • dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)

      Prześlij swoje CV oraz kilka słów o sobie na adres: employment.pl@taylor-corp.net w tytule wpisując nazwę stanowiska. Zapraszamy do naszego Taylorowego Teamu! :)

  • Office Manager

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
      Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz - od niezbędnych narzędzi pracy po playroom w którym odpoczywamy , gramy w cymbergaja, bilarda albo chillujemy przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!


      Rekrutacja składa się z jednego etapu - spotkania z HR Managerem oraz Dyrektorem ds. Operacji Biznesowych. Spotkanie może odbyć się online (korzystamy z zoom) lub w naszym biurze w Olivia Business Centre

      Zakres obowiązków

      W związku z tym, że dopiero rozkręcamy w Polsce, będziesz pierwszą osobą zatrudnioną z dziale administracji. Docelowo wraz naszym rozwojem planowane jest powiększenie zespołu. Na tym stanowisku będziesz się zajmować koordynacją wszystkich spraw administracyjnych naszego biura; sprawami związanymi z zaopatrzeniem biura we wszystkie niezbędne materiały (biurowe oraz spożywcze), efektywną współpracą z OBC, będziesz również ściśle współpracować z działem HR oraz wspierać pozostałe działy w bieżącej pracy administracyjnej.
      Będziesz również wspierać dział IT w tworzeniu dostępów dla pracowników, zamawianiem i przygotowywaniu sprzętu dla nowych pracowników oraz aktualizowaniu baz danych. Godziny pracy ustalimy wspólnie, lecz ze względu na specyfikę naszej firmy i na to że pracujemy na rynku amerykańskim - preferowana dostępność w godzinach popołudniowych: 11-19 lub 12-20

      Wymagania

      Poszukujemy osoby pozytywnej, otwartej, zadaniowej, poszukującej rozwiązań. Do pracy będzie Ci również potrzebna znajomość j, angielskiego w stopniu komunikatywnym (anglojęzyczni przełożeni oraz współpracownicy). Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy. Super, jeżeli masz już doświadczenie na podobnym stanowisku.

      Oferujemy

      • możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziale, na innym stanowisku),
      • przyjazne miejsce pracy, rewelacyjny zespół, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
      • swobodną atmosferę,
      • dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania,
      • dodatkowych 5 dni urlopu przypadających w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
  • Junior Transport Specialist (Rynek amerykański) - bez doświadczenia

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA. Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz - od niezbędnych narzędzi pracy po playroom w którym odpoczywamy , gramy w cymbergaja, bilarda albo chillujemy przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinną przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!


      Rekrutacja składa się z 1 etapu (spotkanie w naszym biurze w Gdańsku lub online na zoom)

      Zakres obowiązków

      Twoim głównym zadaniem będzie kontakt telefoniczny z naszymi Klientami w USA i organizowanie transportów drogowych dla naszych kierowców (posiadamy 12 000 ciężarówek).

      Wymagania

      Poszukujemy osoby z dobrą znajomością j. Angielskiego która ma w sobie "żyłkę handlowca". Osoby, która jest otwarta, komunikatywna, bez problemu nawiązuje relacje z ludźmi. Przydadzą Ci się również umiejętności negocjacyjne. Fajnie, jeżeli posiadasz już pierwsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy - zapewniamy pełne szkolenie prowadzone przez naszych trenerów. Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy.

      Oferujemy

      • podstawę 4 000 zł brutto + przejrzysty system premiowy bez górnej granicy, (docelowo możliwość zdobycia wynagrodzenia nawet do 10 000 zł miesięcznie),
      • możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery),
      • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
      • swobodną atmosferę, brak dress codu,
      • dodatkowych 5 dni urlopu podczas głównych Świąt w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
  • Młodszy specjalista ds. rozliczeń

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 000 - 4 750 PLN / mies.
    • Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
      Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. Pracujemy w nowoczesnym biurze, mamy nowoczesne narzędzia pracy. W wolnej chwili w ramach integracji gramy w cymbergaja, bilarda oraz inne gry które znajdują się w naszym playroomie. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!

      Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista/Młodszy specjalista ds. Rozliczeń.


      Rekrutacja będzie się składała z jednego etapu - spotkanie w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)

      Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała głównie na pracy w naszym systemie ERP. Będziesz wprowadzać dane, kontrolować rozrachunki z podwykonawcami, tworzyć zestawienia, raporty i analizy danych, zarządzać zapytaniami działów wewnętrznych i Klientów zewnętrznych.

      Wymagania

      Jeżeli posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, finanse, rachunkowość, itp.) lub niedługo kończysz studia,

      znasz j. Angielski umożliwiający swobodną rozmowę (min B2), jesteś osobą pozytywną, nastawioną na współpracę i na poszukiwanie rozwiązań, masz analityczny umysł, jesteś dokładny/a, i systematyczny/a – chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy, Super, jeżeli masz już pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy.

      Oferujemy

      • Możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),
      • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
      • swobodną atmosferę, brak dress codu,
      • dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Taylor Shipping Solutions Sp.zo.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 000 - 4 300 PLN / mies.
    • Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.
      Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Na nasze miejsce pracy wybraliśmy Olivia Business Centre - stąd mamy wszędzie blisko. W naszym nowoczesnym biurze znajdziesz wszystko czego potrzebujesz, od niezbędnych narzędzi pracy po play room w którym odpoczywamy grając w bilarda, cymbergaja, albo chillując przy muzyce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinna przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!


      Rekrutacja składa się z 1 etapu - spotkania w naszym biurze w Gdańsku (Olivia Business Centre) lub online (zoom)

      Zakres obowiązków

      • obsługa zapytań i zgłoszeń przez telefon/chat/email w określonym czasie
      • analiza potrzeb Klientów i dbałość o ich satysfakcję i zadowolenie
      • wsparcie Klientów zgodnie z procedurami i dobrymi praktykami firmy
      • zbieranie feedbacku i proponowanie usprawnień
      • dbanie o jakość realizowanych zadań

      Wymagania

      • otwartość na pracę w godz. 14-23 (z godzinna przerwą),

      • mile widziane doświadczenie w pracy Customer Service / Obsługi Klienta, lecz nie jest to warunek konieczny,

      • wybitne zdolności komunikacyjne,

      • umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów,

      • orientacja na Klienta,

      • wielozadaniowość i doświadczenie w pracy pod presją czasu,

      • zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie,

      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1


      Oferujemy

      • możliwość nieograniczonego rozwoju (tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery. Stwierdzisz po jakimś czasie, że widzisz siebie w innym dziale w naszej firmie? Nie ma problemu – w miarę wolnych wakatów możesz spróbować swoich sił w innym dziele, na innym stanowisku),

      • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,

      • swobodną atmosferę, brak dress codu,

      • dobre wynagrodzenie, zależne od doświadczenia oraz zaangażowania,

      • dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)


Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka