Marcel S.A.

Marcel S.A.

Marcel S.A. 

Jesteśmy firmą, działającą od 1992 roku, naszym podstawowym założeniem jest kompleksowe wspomaganie informatyzacji w diagnostyce medycznej. Ściśle współpracujemy z najlepszymi światowymi i krajowymi producentami systemów informatycznych, by rozszerzać ofertę o skuteczne rozwiązania odpowiadające potrzebom i wymaganiom Użytkowników.

Działania firmy sięgają od opracowań teoretycznych, przez konkretne rozwiązania techniczne, produkcję, wdrożenia, handel i serwis po działalność edukacyjną i szkoleniową.

Marcel S.A. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Programista Zielonka, Inżynier oprogramowania Zielonka, Przedstawiciel handlowy Zielonka, Product manager Zielonka, Wdrożeniowiec Zielonka.
Kategorie zawodowe: it (informatyka), sprzedaż / zakupy, zarządzanie / dyrekcja, badania i rozwój, doradztwo / konsulting / audyt.

Oferty pracy Marcel S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Marcel S.A.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Karta Multisport
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapy

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Marcel S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Opinie o firmie Marcel S.A.

4

Na podstawie 20 ocen z Google.

Tomasz Stachowiak

Tomasz Stachowiak

"Marcela nie trzeba przedstawiać."

3 miesiące temu

Syla Dab-Czek

Syla Dab-Czek

"Najlepsi w branży informatyczno-medycznej niezmiennie od lat. Z pasją i doświadczeniem. Z szacunkiem i otwartą głową."

2 lata temu

Jaroslaw Witczak

Jaroslaw Witczak

"Pełen profesjonalizm 👍"

rok temu

Marek Wągrodzki

Marek Wągrodzki

"Jest ok"

3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Marcel S.A.

  • Senior Software Developer

    Marcel S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów biznesowych swoich klientów – zajrzyj na naszą ofertę pracy.

      Charakter pracy: hybrydowy (w siedzibie firmy / zdalnie) lub zdalny

      Zakres obowiązków

      • Tworzenie i rozwijanie oprogramowania na potrzeby nowych i istniejących aplikacji

      • Orientacja na wyniki, wybór środków, optymalnych dla szybkiego zdobycia celu

      • Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami

      • Wsparcie programistyczne wdrażania i utrzymania/obsługi produktów

      • Współudział w projektowaniu funkcjonalności aplikacji

      Wymagania

      • Java

      • Spring + Spring Boot

      • Git / GitFlow

      • Maven

      • REST

      • Hibernate

      • Testy jednostkowe (np. JUnit)

      • SQL (np. PostgreSQL)

      • Znajomość jednego z narzędzi do wersjonowania baz danych

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej


      Dodatkowe atuty:


      • Doświadczenie w technologiach frontendowych, (JS/TS/NEXT/REACT/Redux)

      • Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi: Docker, Tomcat, Ansible, Maven, ActiveMQ

      • Zainteresowanie podejściem DDD

      • Zainteresowanie zagadnieniami architektury środowiska developerskiego

      • Znajomość języka Python

      • Doświadczenie w pracy zwinnej

      Oferujemy

      • Realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania

      • Możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • Spersonalizowane podejście do nauki i podnoszenia kwalifikacji - udział w kursach i szkoleniach

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B

      • Karty sportowe (Multisport)

      • Praca hybrydowa lub w pełni zdalna

  • Senior Software Developer

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów biznesowych swoich klientów – zajrzyj na naszą ofertę pracy.

      Charakter pracy: hybrydowy (w siedzibie firmy / zdalnie) lub zdalny

      Zakres obowiązków

      • Tworzenie i rozwijanie oprogramowania na potrzeby nowych i istniejących aplikacji

      • Orientacja na wyniki, wybór środków, optymalnych dla szybkiego zdobycia celu

      • Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami

      • Wsparcie programistyczne wdrażania i utrzymania/obsługi produktów

      • Współudział w projektowaniu funkcjonalności aplikacji

      Wymagania

      • Java

      • Spring + Spring Boot

      • Git / GitFlow

      • Maven

      • REST

      • Hibernate

      • Testy jednostkowe (np. JUnit)

      • SQL (np. PostgreSQL)

      • Znajomość jednego z narzędzi do wersjonowania baz danych

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej


      Dodatkowe atuty:


      • Doświadczenie w technologiach frontendowych, (JS/TS/NEXT/REACT/Redux)

      • Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi: Docker, Tomcat, Ansible, Maven, ActiveMQ

      • Zainteresowanie podejściem DDD

      • Zainteresowanie zagadnieniami architektury środowiska developerskiego

      • Znajomość języka Python

      • Doświadczenie w pracy zwinnej

      Oferujemy

      • Realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania

      • Możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • Spersonalizowane podejście do nauki i podnoszenia kwalifikacji - udział w kursach i szkoleniach

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B

      • Karty sportowe (Multisport)

      • Praca hybrydowa lub w pełni zdalna

  • Senior Software Developer

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów biznesowych swoich klientów – zajrzyj na naszą ofertę pracy.

      Charakter pracy: hybrydowy (w siedzibie firmy / zdalnie) lub zdalny

      Zakres obowiązków

      • Tworzenie i rozwijanie oprogramowania na potrzeby nowych i istniejących aplikacji

      • Orientacja na wyniki, wybór środków, optymalnych dla szybkiego zdobycia celu

      • Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami

      • Wsparcie programistyczne wdrażania i utrzymania/obsługi produktów

      • Współudział w projektowaniu funkcjonalności aplikacji

      Wymagania

      • Java

      • Spring + Spring Boot

      • Git / GitFlow

      • Maven

      • REST

      • Hibernate

      • Testy jednostkowe (np. JUnit)

      • SQL (np. PostgreSQL)

      • Znajomość jednego z narzędzi do wersjonowania baz danych

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej


      Dodatkowe atuty:


      • Doświadczenie w technologiach frontendowych, (JS/TS/NEXT/REACT/Redux)

      • Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi: Docker, Tomcat, Ansible, Maven, ActiveMQ

      • Zainteresowanie podejściem DDD

      • Zainteresowanie zagadnieniami architektury środowiska developerskiego

      • Znajomość języka Python

      • Doświadczenie w pracy zwinnej

      Oferujemy

      • Realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania

      • Możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • Spersonalizowane podejście do nauki i podnoszenia kwalifikacji - udział w kursach i szkoleniach

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B

      • Karty sportowe (Multisport)

      • Praca hybrydowa lub w pełni zdalna

  • Analityk aplikacyjny - Konsultant merytoryczny - systemy medyczne

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Przeprowadzanie analiz procesów zachodzących w laboratorium


        Na tym stanowisku niezbędne będzie rozumienie procesów zachodzących w laboratorium medycznym w celu przełożenia ich na zrozumiałe wymagania funkcjonalne.


      • Prowadzenie spotkań dotyczących opracowywania wymagań


        Spotkania nie mogą trwać godzinami i być o niczym, Twoją rolą będzie doprowadzić uczestników spotkania do sukcesu. Umiejętność facylitacji rozmów o wymaganiach jest bardzo istotną cechą.


      • Tworzenie dokumentacji wg standardów przyjętych w firmie.


        Potrzebujemy kogoś, kto będzie potrafił zdobytą wiedzę przełożyć na papier. Konieczne jest, abyś z natłoku informacji potrafił/a wydobyć te najważniejsze.


      • Tworzenie graficznych modeli wymagań i procesów


        Jeden obraz jest wart 1024 słowa. Oprócz opisów oczekujemy również umiejętności tworzenia rysunków i modeli przedstawiających, co powiedział klient.


      • Zarządzanie wymaganiami


        Do Twoich obowiązków będzie należało priorytetyzowanie zebranych wymagań oraz ciągłe ich uszczegóławianie.

      • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów


        Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.

      • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji


        Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.


      Wymagania

      • Wykształcenie ukierunkowane

        Oczekujemy wiedzy z zakresu analityki medycznej lub kierunków pokrewnych.

      • Wysoki poziom umiejętności analitycznych.

        Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna potrafić definiować wymagania biznesowe, identyfikować potrzeby klienta, rozmawiać z interesariuszami i zapanować nad milionem zgłaszanych pomysłów i uwag.

      • Umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań

        Będziemy oczekiwać skupienia na rozmówcy, czytania między wierszami i wydobywania prawdziwych potrzeb.

      • Zdolności organizacyjne

        Będziesz borykać się z wieloma niejasnymi informacjami, które otrzymasz podczas pozyskiwania i analizowania wymagań. Układanie tego w jedną spójną całość wymaga cierpliwości oraz wytrwałości.

      • Umiejętności identyfikacji problemów i aktywnego generowania rozwiązań

        Klient nie zawsze wie czego chce i nie zawsze potrafi ubrać to w słowa. Czasami trzeba mu pomóc i zrozumieć co ma na myśli. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale chęć i umiejętności również.

      • Bardzo dobre zdolności interpersonalne

        Umiejętność komunikacji z ludźmi będzie Ci potrzebna w codziennej pracy w zróżnicowanym zespole.

      • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych

        Warunek konieczny, zależy nam na samodzielnym pracowniku.

      • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych

        Jeśli oczekujesz rutynowej pracy to absolutnie nie aplikuj na to stanowisko. Jeśli natomiast lubisz kiedy coś się dzieje, nie stresuje Cię nieznane i chętnie uczysz się nowych rzeczy, to czekamy właśnie na Ciebie.

      • Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków

        Na początku pracy Twój opiekun wyjaśni Ci wszystkie kwestie, przeszkoli i nauczy niezbędnych rzeczy. Jednak nie będzie z Tobą przez cały czas. Po okresie próbnym będziemy oczekiwać samodzielności w realizacji obowiązków.

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój

      • możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów

      • możliwość udziału w innowacyjnych projektach

      • kartę multisport

  • Analityk aplikacyjny - Konsultant merytoryczny - systemy medyczne

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Przeprowadzanie analiz procesów zachodzących w laboratorium


        Na tym stanowisku niezbędne będzie rozumienie procesów zachodzących w laboratorium medycznym w celu przełożenia ich na zrozumiałe wymagania funkcjonalne.


      • Prowadzenie spotkań dotyczących opracowywania wymagań


        Spotkania nie mogą trwać godzinami i być o niczym, Twoją rolą będzie doprowadzić uczestników spotkania do sukcesu. Umiejętność facylitacji rozmów o wymaganiach jest bardzo istotną cechą.


      • Tworzenie dokumentacji wg standardów przyjętych w firmie.


        Potrzebujemy kogoś, kto będzie potrafił zdobytą wiedzę przełożyć na papier. Konieczne jest, abyś z natłoku informacji potrafił/a wydobyć te najważniejsze.


      • Tworzenie graficznych modeli wymagań i procesów


        Jeden obraz jest wart 1024 słowa. Oprócz opisów oczekujemy również umiejętności tworzenia rysunków i modeli przedstawiających, co powiedział klient.


      • Zarządzanie wymaganiami


        Do Twoich obowiązków będzie należało priorytetyzowanie zebranych wymagań oraz ciągłe ich uszczegóławianie.

      • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów


        Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.

      • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji


        Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.


      Wymagania

      • Wykształcenie ukierunkowane

        Oczekujemy wiedzy z zakresu analityki medycznej lub kierunków pokrewnych.

      • Wysoki poziom umiejętności analitycznych.

        Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna potrafić definiować wymagania biznesowe, identyfikować potrzeby klienta, rozmawiać z interesariuszami i zapanować nad milionem zgłaszanych pomysłów i uwag.

      • Umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań

        Będziemy oczekiwać skupienia na rozmówcy, czytania między wierszami i wydobywania prawdziwych potrzeb.

      • Zdolności organizacyjne

        Będziesz borykać się z wieloma niejasnymi informacjami, które otrzymasz podczas pozyskiwania i analizowania wymagań. Układanie tego w jedną spójną całość wymaga cierpliwości oraz wytrwałości.

      • Umiejętności identyfikacji problemów i aktywnego generowania rozwiązań

        Klient nie zawsze wie czego chce i nie zawsze potrafi ubrać to w słowa. Czasami trzeba mu pomóc i zrozumieć co ma na myśli. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale chęć i umiejętności również.

      • Bardzo dobre zdolności interpersonalne

        Umiejętność komunikacji z ludźmi będzie Ci potrzebna w codziennej pracy w zróżnicowanym zespole.

      • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych

        Warunek konieczny, zależy nam na samodzielnym pracowniku.

      • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych

        Jeśli oczekujesz rutynowej pracy to absolutnie nie aplikuj na to stanowisko. Jeśli natomiast lubisz kiedy coś się dzieje, nie stresuje Cię nieznane i chętnie uczysz się nowych rzeczy, to czekamy właśnie na Ciebie.

      • Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków

        Na początku pracy Twój opiekun wyjaśni Ci wszystkie kwestie, przeszkoli i nauczy niezbędnych rzeczy. Jednak nie będzie z Tobą przez cały czas. Po okresie próbnym będziemy oczekiwać samodzielności w realizacji obowiązków.

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój

      • możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów

      • możliwość udziału w innowacyjnych projektach

      • kartę multisport

  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Zachodniopomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Wielkopolskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Dolnośląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Lubuskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Analityk aplikacyjny - Konsultant merytoryczny - systemy medyczne

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Przeprowadzanie analiz procesów zachodzących w laboratorium


        Na tym stanowisku niezbędne będzie rozumienie procesów zachodzących w laboratorium medycznym w celu przełożenia ich na zrozumiałe wymagania funkcjonalne.


      • Prowadzenie spotkań dotyczących opracowywania wymagań


        Spotkania nie mogą trwać godzinami i być o niczym, Twoją rolą będzie doprowadzić uczestników spotkania do sukcesu. Umiejętność facylitacji rozmów o wymaganiach jest bardzo istotną cechą.


      • Tworzenie dokumentacji wg standardów przyjętych w firmie.


        Potrzebujemy kogoś, kto będzie potrafił zdobytą wiedzę przełożyć na papier. Konieczne jest, abyś z natłoku informacji potrafił/a wydobyć te najważniejsze.


      • Tworzenie graficznych modeli wymagań i procesów


        Jeden obraz jest wart 1024 słowa. Oprócz opisów oczekujemy również umiejętności tworzenia rysunków i modeli przedstawiających, co powiedział klient.


      • Zarządzanie wymaganiami


        Do Twoich obowiązków będzie należało priorytetyzowanie zebranych wymagań oraz ciągłe ich uszczegóławianie.

      • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów


        Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.

      • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji


        Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.


      Wymagania

      • Wykształcenie ukierunkowane

        Oczekujemy wiedzy z zakresu analityki medycznej lub kierunków pokrewnych.

      • Wysoki poziom umiejętności analitycznych.

        Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna potrafić definiować wymagania biznesowe, identyfikować potrzeby klienta, rozmawiać z interesariuszami i zapanować nad milionem zgłaszanych pomysłów i uwag.

      • Umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań

        Będziemy oczekiwać skupienia na rozmówcy, czytania między wierszami i wydobywania prawdziwych potrzeb.

      • Zdolności organizacyjne

        Będziesz borykać się z wieloma niejasnymi informacjami, które otrzymasz podczas pozyskiwania i analizowania wymagań. Układanie tego w jedną spójną całość wymaga cierpliwości oraz wytrwałości.

      • Umiejętności identyfikacji problemów i aktywnego generowania rozwiązań

        Klient nie zawsze wie czego chce i nie zawsze potrafi ubrać to w słowa. Czasami trzeba mu pomóc i zrozumieć co ma na myśli. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale chęć i umiejętności również.

      • Bardzo dobre zdolności interpersonalne

        Umiejętność komunikacji z ludźmi będzie Ci potrzebna w codziennej pracy w zróżnicowanym zespole.

      • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych

        Warunek konieczny, zależy nam na samodzielnym pracowniku.

      • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych

        Jeśli oczekujesz rutynowej pracy to absolutnie nie aplikuj na to stanowisko. Jeśli natomiast lubisz kiedy coś się dzieje, nie stresuje Cię nieznane i chętnie uczysz się nowych rzeczy, to czekamy właśnie na Ciebie.

      • Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków

        Na początku pracy Twój opiekun wyjaśni Ci wszystkie kwestie, przeszkoli i nauczy niezbędnych rzeczy. Jednak nie będzie z Tobą przez cały czas. Po okresie próbnym będziemy oczekiwać samodzielności w realizacji obowiązków.

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój

      • możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów

      • możliwość udziału w innowacyjnych projektach

      • kartę multisport

  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Wielkopolskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Dolnośląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Lubuskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Zachodniopomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Opiekun Kluczowego Klienta

    Marcel S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zatrudnimy osobę na stanowisko:

      Opiekun Kluczowego Klienta

      Miejsce pracy: województwa dolnośląskie, lubuskie, wielkopolksie, zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • praca z Klientami branży medycznej na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego,

      • doradztwo w zakresie oferowanych narzędzi IT,

      • doradztwo w zakresie organizacji pracy z użyciem narzędzi IT,

      • rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,

      • efektywna współpraca z Klientami, bieżące informowanie i poszerzanie ich wiedzy o oferowanych produktach,

      • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,

      • proaktywna analiza potrzeb klienta,

      • monitorowanie i analiza rynku usług medycznych,

      • przygotowywanie ofert dla Klientów,

      • przygotowywanie raportów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi zasadami,

      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • gotowość do wyjazdów, prawo jazdy kat. B.,

      • wykształcenie wyższe,

      • duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,

      • wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

      • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji z klientami,

      • otwartość i komunikatywność połączona z wysoką kulturą osobistą,

      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

      • umiejętność pisania dokumentacji oraz tworzenia prezentacji,

      • umiejętność elastycznego adaptowania się do potrzeb sytuacji,

      • zdolność analitycznego myślenia,

      • rzetelność, lojalność i terminowość,

      • znajomości obsługi komputera.

      Dodatkowe atuty:

      • znajomość urządzeń i organizacji pracy laboratorium diagnostycznego,

      • znajomość oprogramowania laboratoryjnego Centrum.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie w firmie z 30-letnim doświadczeniem, stabilnej finansowo, o statusie merytorycznego lidera na rynku,

      • udział w nowych projektach, w tym dla kluczowych klientów firmy,

      • praca w dynamicznym, otwartym zespole, w atmosferze współpracy i zaangażowania,

      • realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania,

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B,

      • karty sportowe (Multisport).


  • Konsultant wdrożeniowy-Serwisant Aplikacyjny (systemy medyczne)

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.


        Będziesz odpowiadać za pomoc bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywanie pojawiających się problemów. Problemy zgłaszane są mailowo, ale również telefonicznie dlatego będziemy oczekiwać obsługi zarówno dedykowanej skrzynki pocztowej, jak również kontaktu telefonicznego z klientem.


      • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.


        Kiedy użytkownik zaczyna pracę z nowym programem trzeba go przeszkolić. Czasami są to indywidualne szkolenia a czasami w grupach. Bezpośrednio lub zdalnie.


      • Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne).


        Z doświadczenia wiemy, że czasami przeszkolenie użytkownika nie wystarczy. Wtedy trzeba napisać instrukcję, aby nie musiał kontaktować się z nami codziennie w tej samej sprawie :)


      • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów.


        Klienci są wymagający a my chcemy, żeby nasz klient był zadowolony. Dlatego ciągle rozwijamy nasze produkty. Nowe funkcje trzeba przetestować – sprawdzić czy i jak działają. To też będzie należało do Twoich obowiązków.


      • Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju.


        U każdego klienta, który zdecyduje się na zakup naszego oprogramowania odbywa się wdrożenie. Szkolimy użytkowników z obsługi programu i asystujemy przy rutynowej pracy do czasu, aż poczują się pewnie z nową organizacją pracy. Zazwyczaj jest to kilka dni.


      • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji.


        Jako osoba mająca bezpośredni kontakt z klientem będziesz dla nich cennym źródłem informacji. Będziesz częścią zespołu tworzącego nowy produkt lub rozwijającego istniejący produkt.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe ukierunkowane.


        Dobrze byłoby, gdyby był to kierunek informatyczny. Jeszcze lepiej jeśli jest to kierunek analityka medyczna z uprawnieniami serologicznymi lub wiedzą nt. funkcjonowania pracowni serologii transfuzjologicznej z bankiem krwi.




      • Doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych i szkoleniach użytkowników.


        Na tym stanowisku będziesz wdrażać nowy program w laboratorium. Będziemy oczekiwać, że odpowiednio przekażesz posiadaną wiedzę i wykażesz się dużą cierpliwością w stosunku do osób, które nie zawsze są biegłe w obsłudze komputera..


      • Bardzo dobre zdolności interpersonalne.


        Umiejętność komunikacji z ludźmi będzie Ci potrzebna nie tylko w kontakcie z klientem, ale również w codziennej pracy w zróżnicowanym zespole.


      • Umiejętności identyfikacji problemów i aktywnego generowania rozwiązań.


        Klient nie zawsze wie czego chce i nie zawsze potrafi ubrać to w słowa. Czasami trzeba mu pomóc i zrozumieć co ma na myśli. Doświadczenie jest tutaj kluczowe, ale chęć i umiejętności również.


      • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.


        Warunek konieczny, zależy nam na samodzielnym pracowniku.


      • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.


        Jeśli oczekujesz rutynowej pracy to nie aplikuj na to stanowisko. Jeśli natomiast lubisz kiedy coś się dzieje, nie stresuje się nieznane i chętnie uczysz się nowych rzeczy, to czekamy właśnie na Ciebie.


      • Znajomość organizacji pracy laboratorium weterynaryjnego, medycznego, żywnościowego lub innego.


        To bardzo duży plus dla Ciebie jeśli wiesz, jak pracuje się w laboratorium. Ułatwi Ci to zarówno naukę oprogramowania jak również kontakt z klientem.

      • Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków.


        Na początku pracy Twój opiekun wyjaśni Ci wszystkie kwestie, przeszkoli i nauczy niezbędnych rzeczy. Jednak nie będzie z Tobą przez cały czas. Po okresie próbnym będziemy oczekiwać samodzielności w realizacji obowiązków.


      Mile widziane:


      • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem.


        Powinieneś potrafić rozmawiać z klientem i przyjąć zgłoszenie nawet, jeśli nie wiesz o co chodzi :)



      • Doświadczenie w manualnym testowaniu aplikacji.


        Miło będzie jeśli za cel postawisz sobie znalezienie jak największej liczby błędów w naszym programie. Lepiej Ty, niż klient :)

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój

      • możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów

      • możliwość udziału w innowacyjnych projektach

      • kartę multisport

  • Senior Software Developer

    Marcel S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Jeśli nie boisz się wyzwań, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów biznesowych swoich klientów – zajrzyj na naszą ofertę pracy.

      Charakter pracy: hybrydowy (w siedzibie firmy / zdalnie) lub zdalny

      Zakres obowiązków

      • Tworzenie i rozwijanie oprogramowania na potrzeby nowych i istniejących aplikacji

      • Orientacja na wyniki, wybór środków, optymalnych dla szybkiego zdobycia celu

      • Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami

      • Wsparcie programistyczne wdrażania i utrzymania/obsługi produktów

      • Współudział w projektowaniu funkcjonalności aplikacji

      Wymagania

      • Java

      • Spring + Spring Boot

      • Git / GitFlow

      • Maven

      • REST

      • Hibernate

      • Testy jednostkowe (np. JUnit)

      • SQL (np. PostgreSQL)

      • Znajomość jednego z narzędzi do wersjonowania baz danych

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej


      Dodatkowe atuty:


      • Doświadczenie w technologiach frontendowych, (JS/TS/NEXT/REACT/Redux)

      • Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi: Docker, Tomcat, Ansible, Maven, ActiveMQ

      • Zainteresowanie podejściem DDD

      • Zainteresowanie zagadnieniami architektury środowiska developerskiego

      • Znajomość języka Python

      • Doświadczenie w pracy zwinnej

      Oferujemy

      • Realny wpływ na powstające produkty i rozwiązania

      • Możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych

      • Spersonalizowane podejście do nauki i podnoszenia kwalifikacji - udział w kursach i szkoleniach

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę B2B

      • Karty sportowe (Multisport)

      • Praca hybrydowa lub w pełni zdalna

  • Konsultant serwisu IT

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Marcel S. A. - Bezkonkurencyjny producent systemów informatycznych od ponad 28 lat oferujący kompletne rozwiązania w diagnostyce medycznej, zapewniając najwyższą jakość oferowanych produktów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta poszukuje osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje zawodowe na stanowisku Konsultanta serwisu IT.

      Zakres obowiązków

      • udzielanie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w rozwiązywaniu problemów w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług

      • instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania

      • diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów

      • obsługa i koordynacja zgłoszeń serwisowych

      • aktywna współpraca z innymi działami firmy


      Wymagania

      • wykształcenie informatyczne lub pokrewne techniczne

      • znasz podstawy zagadnień sieciowych

      • wiedzę na poziomie konfiguracji i zarządzania systemami operacyjnymi Linux i Windows

      • min roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

      • umiejętność analitycznego myślenia

      • bardzo dobre zdolności interpersonalne

      • umiejętności samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem

      • prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój

      • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów

      • możliwość udziału w innowacyjnych projektach

      • dofinansowanie do zajęć sportowych

  • Pracownik wsparcia technicznego

    Marcel S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Marcel S. A. - Bezkonkurencyjny producent systemów informatycznych od ponad 28 lat oferujący kompletne rozwiązania w diagnostyce medycznej, zapewniając najwyższą jakość oferowanych produktów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta poszukuje osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje zawodowe na stanowisku Pracownika wsparcia techniczengo.

      Zakres obowiązków

      • udzielanie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w rozwiązywaniu problemów w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług

      • instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania

      • diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów

      • obsługa i koordynacja zgłoszeń serwisowych

      • aktywna współpraca z innymi działami firmy


      Wymagania

      • wykształcenie informatyczne lub pokrewne techniczne

      • znasz podstawy zagadnień sieciowych

      • wiedzę na poziomie konfiguracji i zarządzania systemami operacyjnymi Linux i Windows

      • min roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

      • umiejętność analitycznego myślenia

      • bardzo dobre zdolności interpersonalne

      • umiejętności samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem

      • prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój

      • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów

      • możliwość udziału w innowacyjnych projektach

      • dofinansowanie do zajęć sportowych

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka