Human4Human Recruitment

Czy to Twoja firma?

Human4Human Recruitment praca

Warszawa

   


Agencja rekrutacyjna Human4Human Recruitment powstała w oparciu o fundamentalną wartość procesu rekrutacji – praca w służbie człowiekowi. Agencja rekrutacyjna Warszawa


 




  • Skutecznie wspieramy naszych Partnerów w pozyskiwaniu najlepszych talentów na rynku.




  • Służymy naszym doświadczeniem i rozległą wiedzą, reprezentując interesy pracodawców na rynku pracy.




  • Projektujemy i prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i kierownicze, koncentrując się szczególnie na etycznym i profesjonalnym podejściu do pracy. Agencja rekrutacyjna Warszawa




  • Analizujemy otoczenie biznesowe organizacji oraz badamy wizerunek pracodawcy na lokalnym rynku. 




  • Wspieramy Departamenty Zasobów Ludzkich w budowaniu pozytywnej marki firmy w oczach przyszłych pracowników.




  • Dostarczamy skuteczne rozwiązania w zakresie selekcji i rozwoju kapitału ludzkiego – jako outsourcing usług rekrutacji.




  • Headhunter - identyfikujemy menedżerów wysokiego szczebla lub szczególnie cenionych na rynku specjalistów, nawiązujemy z nimi kontakt w celu skłonienia ich do zmiany pracodawcy i przyjęcia oferty pracy swego klienta (tzw. poszukiwania bezpośrednie).



Human4Human Recruitment najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja sprzedaż / zakupy it (informatyka) inżynieria / technologia / technika księgowość / ekonomia

Oferty pracy Human4Human Recruitment

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Human4Human Recruitment

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Human4Human Recruitment

Siedziba główna

Human4Human Recruitment poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
Human4Human Recruitment
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Bydgoszcz
  4. Bytom
  5. Krosno
  6. Legionowo
  7. Poznań
  8. Sulejówek

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Human4Human Recruitment - oferty archiwalne

  • Manager ds. hodowli bydła / Zootechnik

    Human4Human Recruitment
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 15 000-30 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – renomowanej farmy posiadającej blisko 1000 sztuk bydła – poszukujemy obecnie osoby, która będzie odpowiedzialna za zwiększenie wydajności stada oraz efektywności rozrodu. Przedsiębiorstwo jest rozpędzone i ma ambitne plany na przyszłość, dlatego poszukiwana osoba musi być ekspertem w dziedzinie zarządzania hodowlą bydła, której jesteśmy gotowi zaproponować konkurencyjne warunki zatrudnienia i komfortowe środowisko pracy na stanowisku:

      Manager ds. hodowli bydła / Zootechnik

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie nadzoru zootechnicznego nad stadem bydła mlecznego i produkcją mleka,

      • Pomoc hodowcom w zakresie organizacji funkcjonowania fermy oraz optymalizacji wykorzystania środków do produkcji,

      • Doradztwo w zakresie opieki, żywienia i zachowania dobrostanu zwierząt,

      • Współpraca z lekarzami weterynarii,

      • Organizowanie pracy podległych pracowników,

      • Sporządzanie raportów oraz prowadzenie dokumentacji hodowlanej bydła.

      Wymagania



      • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy przy produkcji zwierzęcej z udokumentowanymi sukcesami na tym polu,

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe, najchętniej w obszarze zootechnicznym, weterynaria lub pokrewne,

      • Znajomość zasad żywienia bydła mlecznego,

      • Umiejętność zarządzania ludźmi oraz pracy w zespole,

      • Dyspozycyjność i gotowość do wzięcia na siebie odpowiedzialności za działania,

      • Prawo jazdy kat B.


      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i atrakcyjne ponadrynkowe wynagrodzenie z uwagi na duże znaczenie stanowiska w rozwoju stada,

      • Zapewniamy pakiet relokacyjny oraz rodzinny dom w wysokim standardzie na czas pracy dla Firmy,

      • Pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się fermie mlecznej o średniorocznej wydajności 10 tys kg w fazie stabilnego wzrostu,

      • Możliwość wdrożenia autorskich pomysłów,

      • Wsparcie doświadczonych pracowników zarówno w okresie wdrożenia, jak i na późniejszym etapie,

      • Otwartość na inwestycje i kapitał na realizację pomysłów zwiększających wydajność stada,

      • Świetną atmosferę pracy w zaangażowanym i pełnym pasji zespole.

      Informacje o pracodawcy:

      - Ferma mleczna zlokalizowana w woj. wielkopolskim z długoletnią tradycją, w fazie intensywnego rozwoju, stabilnie rozwija się od 6 lat, posiadająca ponad 400 krów dojnych rasy HF, 500 jałówek i ponad 30 byczków.

      - W pełni skomputeryzowana hala udojowa, obsługa i zarządzanie stadem pod stałym nadzorem systemów informatycznych, także w zakresie pomiaru aktywności dla jałówek w inseminacji.

      - Samowystarczalny i nowoczesny park maszynowy oraz zaplecze paszowe zapewniające optymalne warunki do produkcji mlecznej.

      - Co ważne, Pracodawca zapewnia wsparcie wdrożeniowe ze strony Dyrektora Zarządzającego oraz doświadczonego Zootechnika, który planuje odejście na emeryturę, więc jest szansa na płynne „przekazanie pałeczki”.

      - Pozostały personel składa się z osób o długim stażu pracy i stanowi ogromny atut Firmy. Dlatego tym bardziej zależy nam na pozyskaniu osoby, która dobrze wpisze się w zespół oraz zapewni Fermie stabilny rozwój na kolejne lata.

  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

    Human4Human Recruitment
    • Olsztyn
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-30 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiej firmy specjalizującej się w szkoleniach i sprzedaży urządzeń w branży OZE – poszukujemy regionalnych przedstawicieli handlowych w różnych regionach Polski. Szukamy osób samodzielnych, rzetelnych, świetnie zorganizowanych i odpowiedzialnych, którzy będą odpowiedzialni za realizację sprzedaży pomp ciepła, szkoleń i rozwiązań OZE. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, gdyż zapewniamy kompleksowe szkolenie techniczne. Ponadto możesz łączyć proponowaną pracę z dotychczasowym zatrudnieniem i traktować naszą ofertę jako źródło dodatkowego dochodu. Jeśli zastanawiasz się, gdzie wykorzystać swój entuzjazm i talent do budowania relacji, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisku:


      Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

      Zakres obowiązków

      • nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z dystrybutorami oraz klientami indywidualnymi zainteresowanymi zakupem i montażem pomp ciepła,
      • samodzielnym pozyskiwaniem klientów oraz przedstawianiem oferty klientom leadowanym przez Spółkę,
      • wsparciem w działaniach związanych z rozwojem projektów Spółki,
      • ścisłą współpracę z innymi działami firmy, w szczególności z marketingiem, product managementem i działem serwisu,
      • systematyczne przekazywanie informacji zwrotnej odnośnie wykonanych działań poprzez system CRM,
      • godne reprezentowanie interesów Spółki przez klientami, dostawcami i w środowisku branżowym.

      Wymagania

      • nastawienia na rozwój i proaktywności,
      • wysokiej komunikatywności i zaangażowania,
      • dokładności, odpowiedzialności, doskonała organizacja pracy,
      • ponadprzeciętnych umiejętności zarządzania czasem,
      • doświadczenia z branż OZE nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut,
      • dyspozycyjności do odbycia min. 3 wizyt w miesiącu do klientów wskazanych przez Firmę (zaangażowanie większej ilości czasu oznaczać będzie szansę na wyższą premię),
      • orientacji na osiąganie ponadprzeciętnych wyników finansowych​.

      Oferujemy

      • przejrzysty system prowizyjny – nie oferujemy podstawy, ale rozliczamy się uczciwie z każdej sprzedaży, a współpraca z nami nie wyklucza stałej pracy w innym miejscu,
      • zapewniamy pełne przeszkolenie produktowo-techniczne oraz wsparcie warsztatu sprzedażowego,
      • wsparcie doświadczonego trenera sprzedaży oraz możliwości rozwoju zawodowego w przestrzeni grupy kapitałowej,
      • możliwość pracy w zespole złożonym z praktyków OZE,
      • z uwagi na intensywny rozwój naszej grupy kapitałowej oferujemy Kandydatom możliwość działania w różnych obszarach funkcjonowania Spółki, a nawet możliwość prowadzenia własnego zespołu handlowego,
      • najistotniejsze, że oferujemy produkt sprawdzony, dostępny od ręki, montowany w zgodzie z przepisami, a nasi klienci są zadowoleni z szybkich terminów realizacji oraz wysokiej jakości naszych rozwiązań.

      Informacje o Pracodawcy:

      Posiadamy potężną bazę kontaktów branży OZE w Polsce i zagranicą. Mamy zbudowane mocne i rozpoznawalne marki Portal OZE i Szkolenia OZE. Posiadamy w swoich zasobach praktyków i stały kontakt z najlepszymi ekspertami branży OZE w Polsce. Stawiamy na permanentny rozwój zarówno w zakresie umiejętności miękkich (szkolenia, coaching) jak i technicznych (obserwujemy nowe trendy na świecie). Proces komunikacji oraz zarządzania opieramy na zaufaniu i wspólnym celu, tworząc środowisko turkusowe (przeciwieństwo korporacyjnego podejścia). Posiadamy w swoim portfolio różne produkty oparte o zieloną energię – również z wyłącznością na Polskę. Nasz doradca zawsze będzie miał w „teczce” pożądany w chwili obecnej na rynku produkt/usługę.

      Posiadamy wyłączność na sprzedaż pomp ciepła polskiego producenta, który udziela 10 lat gwarancji na sprzęt.

  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

    Human4Human Recruitment
    • Białystok
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-30 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiej firmy specjalizującej się w szkoleniach i sprzedaży urządzeń w branży OZE – poszukujemy regionalnych przedstawicieli handlowych w różnych regionach Polski. Szukamy osób samodzielnych, rzetelnych, świetnie zorganizowanych i odpowiedzialnych, którzy będą odpowiedzialni za realizację sprzedaży pomp ciepła, szkoleń i rozwiązań OZE. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, gdyż zapewniamy kompleksowe szkolenie techniczne. Ponadto możesz łączyć proponowaną pracę z dotychczasowym zatrudnieniem i traktować naszą ofertę jako źródło dodatkowego dochodu. Jeśli zastanawiasz się, gdzie wykorzystać swój entuzjazm i talent do budowania relacji, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisku:


      Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

      Zakres obowiązków

      • nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z dystrybutorami oraz klientami indywidualnymi zainteresowanymi zakupem i montażem pomp ciepła,
      • samodzielnym pozyskiwaniem klientów oraz przedstawianiem oferty klientom leadowanym przez Spółkę,
      • wsparciem w działaniach związanych z rozwojem projektów Spółki,
      • ścisłą współpracę z innymi działami firmy, w szczególności z marketingiem, product managementem i działem serwisu,
      • systematyczne przekazywanie informacji zwrotnej odnośnie wykonanych działań poprzez system CRM,
      • godne reprezentowanie interesów Spółki przez klientami, dostawcami i w środowisku branżowym.

      Wymagania

      • nastawienia na rozwój i proaktywności,
      • wysokiej komunikatywności i zaangażowania,
      • dokładności, odpowiedzialności, doskonała organizacja pracy,
      • ponadprzeciętnych umiejętności zarządzania czasem,
      • doświadczenia z branż OZE nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut,
      • dyspozycyjności do odbycia min. 3 wizyt w miesiącu do klientów wskazanych przez Firmę (zaangażowanie większej ilości czasu oznaczać będzie szansę na wyższą premię),
      • orientacji na osiąganie ponadprzeciętnych wyników finansowych​.

      Oferujemy

      • przejrzysty system prowizyjny – nie oferujemy podstawy, ale rozliczamy się uczciwie z każdej sprzedaży, a współpraca z nami nie wyklucza stałej pracy w innym miejscu,
      • zapewniamy pełne przeszkolenie produktowo-techniczne oraz wsparcie warsztatu sprzedażowego,
      • wsparcie doświadczonego trenera sprzedaży oraz możliwości rozwoju zawodowego w przestrzeni grupy kapitałowej,
      • możliwość pracy w zespole złożonym z praktyków OZE,
      • z uwagi na intensywny rozwój naszej grupy kapitałowej oferujemy Kandydatom możliwość działania w różnych obszarach funkcjonowania Spółki, a nawet możliwość prowadzenia własnego zespołu handlowego,
      • najistotniejsze, że oferujemy produkt sprawdzony, dostępny od ręki, montowany w zgodzie z przepisami, a nasi klienci są zadowoleni z szybkich terminów realizacji oraz wysokiej jakości naszych rozwiązań.

      Informacje o Pracodawcy:

      Posiadamy potężną bazę kontaktów branży OZE w Polsce i zagranicą. Mamy zbudowane mocne i rozpoznawalne marki Portal OZE i Szkolenia OZE. Posiadamy w swoich zasobach praktyków i stały kontakt z najlepszymi ekspertami branży OZE w Polsce. Stawiamy na permanentny rozwój zarówno w zakresie umiejętności miękkich (szkolenia, coaching) jak i technicznych (obserwujemy nowe trendy na świecie). Proces komunikacji oraz zarządzania opieramy na zaufaniu i wspólnym celu, tworząc środowisko turkusowe (przeciwieństwo korporacyjnego podejścia). Posiadamy w swoim portfolio różne produkty oparte o zieloną energię – również z wyłącznością na Polskę. Nasz doradca zawsze będzie miał w „teczce” pożądany w chwili obecnej na rynku produkt/usługę.

      Posiadamy wyłączność na sprzedaż pomp ciepła polskiego producenta, który udziela 10 lat gwarancji na sprzęt.

  • Koordynator Operacyjny

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 10 000-15 000 zł / mies.
    • Każdy dobrze zorganizowany dział sprzedaży ma swoją jednostkę do zadań specjalnych: przygotowywania briefingów, raportów, notatek ze spotkań i opieki nad klientami ! Skuteczni w realizacji zadań i często podziwiani za swą wielozadaniowość. Właśnie takich ludzi szukamy! Zatem jeśli chcesz stać się częścią tętniącego serca organizacji i szukasz miejsca, które zapewni wyzwania, docenienie oraz rozwój, to zapraszamy Cię do rozmowy o stanowisku:

      Koordynator Operacyjny

      Zakres obowiązków

      • Celem Koordynatora Operacyjnego jest asystowanie Dyrektorowi Sprzedaży w działaniach sprzedażowych i opieka nad klientami, którymi są największe firmy w Polsce.
      • Codzienne obowiązki polegają m.in. na: przygotowywaniu prezentacji sprzedażowych, analizie raportów o stanie poszczególnych regionów i przygotowywanie na ich podstawie rekomendacji dla Zarządu i Dyrektorów Regionalnych,
      • Przygotowywanie i wdrażanie procesów i procedur oraz projektów ogólnokrajowych z zakresu sprzedaży, operacji i szkoleń, organizacja imprez, targów, szkoleń, konferencji i wydarzeń branżowych we współpracy z działem księgowości, marketingu i szkoleń oraz dbanie o frekwencję na tych wydarzeniach.
      • Ale przede wszystkim będziesz mieć bieżący kontakt z osobami zarządzającymi z największych przedsiębiorstw w Polsce, dlatego ważny jest dla nas Twój business mindset.

      Wymagania

      • Minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale wsparcia sprzedaży, najchętniej w banku lub firmach pokrewnych,
      • Znajomości narzędzi pakietu Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie Excel i Powerpoint będą niezbędne w codziennej pracy,
      • Znajomości narzędzi do zarządzania projektami, np. Trello, JIRA pracujemy w sposób zorganizowany,
      • Zaangażowania, skrupulatności i dociekliwości, ponieważ Twoja praca będzie samodzielna,
      • Doświadczenia w koordynowaniu złożonych projektów operacyjnych, sprzedażowych lub marketingowych (np. organizacji dużych eventów lub organizacji pracy nowego biura lub spółki),
      • Wysokich umiejętności komunikacyjnych i doskonałej organizacji pracy,
      • Gotowości do mierzenia się z wyzwaniami i przejęcia odpowiedzialności za wyniki pracy w powierzonym obszarze.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie dające poczucie bezpieczeństwa (umowa o pracę lub B2B),
      • Praca w międzynarodowym środowisku w amerykańskiej organizacji, która w Polsce ma swoje filie i biuro centralne,
      • Możliwość wspierania w rozwoju i kontakty z renomowanymi przedsiębiorstwami,
      • Dofinansowanie zajęć sportowych,
      • Prywatna opieka medyczna,
      • Dofinansowanie nauki języków,
      • Świeże owoce w pracy,
      • Spotkania integracyjne
      • Firmowa biblioteka,
      • Świętowanie urodzin,
      • Program rekomendacji pracowników,
      • Rozwój i szkolenia,
      • Kontakty do właścicieli biznesów w Polsce,
      • Unikalny know-how.
  • HR Business Partner

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 10 000-12 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – grupy kapitałowej zlokalizowanej w centrum Warszawy, która bardzo intensywnie się rozwija i podwaja swoje rozmiary – poszukujemy obecnie doświadczonych ekspertów w dziedzinie zasobów ludzkich. Rola wymagać będzie samodzielności i proaktywności oraz rozbudowanej sieci kontaktów do Kandydatów w bankowości, ubezpieczeniach lub finansach. Sama Spółka nie działa w tej gałęzi biznesu, ale nastawiona jest na pozyskiwanie swoich pracowników ze struktur spółek finansowych, dlatego doświadczenie wyniesione z funduszu inwestycyjnego lub pokrewnych firm, może okazać się kluczowe na stanowisku. Dlatego, jeśli masz odwagę do działania i jesteś gotowa/gotowy mierzyć się z wyzwaniami codziennej pracy z ludźmi, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:

      HR Business Partner

      Zakres obowiązków

      • Na początku będziesz wspierać rozbudowę zespołu sprzedaży, realizując procesy rekrutacyjne end-to-end,
      • Koordynację procesu wdrożenia nowych pracowników (onboarding),
      • Ścisłą współpracę z Dyrektorem Personalnym w zakresie ustalania i realizowania polityki personalnej;
      • Koordynowanie procesów HR w dedykowanym obszarze biznesowym,
      • Współtworzeniem programów oraz projektów HR wspierających rozwój organizacji i jej pracowników,
      • Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami.

      Wymagania

      • Minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. rekrutacji lub HR Business Partnera w dużej dynamicznie rozwijającej się organizacji finansowej lub Rekrutera w Agencji Rekrutacyjnej,
      • Doświadczenia w pracy z Zarządem i Top Managementem,
      • Umiejętności skutecznej rekrutacji i poszukiwania kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów,
      • Umiejętności budowania i utrzymywania relacji z menedżerami oraz elastycznego dopasowania działań do zmieniających się potrzeb biznesowych,
      • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, w tym umiejętność skutecznego dialogu na różnych poziomach organizacji,
      • Proaktywności, samodzielności, dynamizmu w działaniu i dobrej organizacji pracy,
      • Referencji od poprzednich pracodawców.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie,
      • PracĘ w międzynarodowym środowisku w amerykańskiej organizacji, która w Polsce ma swoje filie i biuro centralne,
      • Możliwość wspierania w rozwoju i kontakty z renomowanymi przedsiębiorstwami,
      • Dofinansowanie zajęć sportowych,
      • Prywatna opieka medyczna,
      • Dofinansowanie nauki języków,
      • Świeże owoce w pracy,
      • Spotkania integracyjne
      • Firmowa biblioteka,
      • Świętowanie urodzin,
      • Program rekomendacji pracowników,
      • Rozwój i szkolenia,
      • Kontakty do właścicieli biznesów w Polsce,
      • Unikalny know-how
  • Electrical Design Engineer

    Human4Human Recruitment
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 13 000-16 000 zł / mies.
    • If you have the passion to succeed, we have the opportunities to ensure you thrive. So, be part of this dynamic ecosystem where People are central to our Partner’s activities, achievements and the value they deliver to their stakeholders. Our Partner – fast-growing international company – based in Krakow is currently longing for an experienced person a position of:


      Electrical Design Engineer

      Zakres obowiązków

      • Handling the project activities related to Electrical design;
      • Manufacturing of LV Control panel;
      • Converter panel project for Wind/Switchgear panel industry;
      • Creating electrical schematics and GA drawings;
      • BOM creation from the Electrical drawings;
      • Creation of transport manual, design manual & organization quality manual;
      • Creating wire list and cable list as per company standards.

      Additional responsibilities:

      • Link to procurement department to ensure production capability
      • Link to operations to ensure manufacturing and prototyping ability
      • Secure transfer from NPD to NPI
      • Secure a Customer focus approach in the projects

      Wymagania

      • A bachelor’s degree in a electrical engineering;
      • 3+ yrs of experience in Electrical Design;
      • Knowledge of ERP system (Microsoft dynamics);
      • Hands on experience in Eplan, Autocad, SEE electrical software;
      • Knowledge of IEC std’s;
      • Experience in Technical document package review;
      • Basic knowledge of Electrical testing according to IEC 61439-1 ( short circuit & type test);
      • Professional Experience in eplan & Pro-Panel software;
      • Knowledge of EMC class routing;
      • Knowledge on how to read electrical drawings and how to implement in 3D;
      • Pro-panel Macro creation/ data base creation according to company requirement;
      • Cables and wire routing in Pro-Panel;
      • Knowledge of IEC 61439-1&2, 60204-1, UL-508A standards;
      • Good to have some experience in Failure tree analysis, DFMEA etc;
      • Good to have some experience in Wind industry related products and specifications;
      • Able to work independently with minimum supervision;
      • Quick Learner;
      • Flexible with timings / shifts;
      • Good communication skills – Polish (Mandatory) & English (spoken and written)

      Oferujemy

      • Attractive remuneration adequate to competences,
      • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
      • Challenging projects for the biggest automotive brands,
      • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
      • A career path based on a growth culture along with an organization,
      • Honest and open communication,
      • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine.

      We stimulate and leverage the young intellectual capital by offering a healthy mix of opportunity, responsibility, growth, and purpose. Our integrated talent management framework is established on a robust model that enhances employee capabilities and nurtures both professional and behavioural competencies. Our work culture empowers individuals with the freedom to think beyond the conventional, innovate out of the box and raise performance levels.


      Over the years, we have crafted a culture of continuous learning and empowerment with emphasis on transparency, efficiency, and empathy. This strategy has helped us accelerate our corporate evolution to newer horizons of growth and opportunity. We believe in gender equality and aim to increase the number of women in our workforce. The Company employs a large number of differently abled individuals.

      We impart training in new skills in emerging fields to employees. We offer several training modules for employee development and skill building to meet various facets of the organization’s growth and performance.


      We offer our employees a Leadership Development Program which has been customised to equip managers with the required knowledge, skill & mind-set to transition seamlessly to the next level of leadership and global entrepreneurship. The larger objective of the program is to build a future-focused, resilient organisation with a pool of leaders ready to take over the reins of leadership whenever the opportunity arises.


      Additionally, we established Improvement Initiatives Program with representation from Group Companies and businesses focuses on specialised programmes such as Value Engineering, Six Sigma, TQM, Gemba Kaizen, Theory of Constraints etc. A structured approach has been initiated to develop a culture of coaching by programmes to develop a cadre of accredited coaches.

  • Senior Relationship Manager (Renewable Energy)

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • We are looking for an extraordinary expert in renewable energy sector who will leverage the companies in-depth industry knowledge and contacts to strategic targets, with the experience of working at one of the polish DSOs and develop deep, long-standing relationships with key people at polish DSOs and TSO to help the Company to meet PV project development goals team on the position:


      Senior Relationship Manager

      (Renewable Energy)

      (100% remote)

      Zakres obowiązków

      • Constant analysis of current PV project pipeline developed by the Company and identifying possibilities which enables to be more efficient in achieving necessary documentation from one of the Operators,
      • In collaboration with one of the grid operators, timely deliverable of project development milestones,
      • Analysis of grid modernisation plans in order to filter best project development opportunities.

      Wymagania

      • Experience working at one of the polish DSOs or TSO and possessing a wealthy network of contacts,
      • In depth understanding of Polish DSOs or TSO internal procedures and operating principles,
      • Solid experience in DSO Grid Connection is a must,
      • Results (not the process) oriented mindset,
      • Ability to easily develop new relationships or effectively maintain existing ones,
      • Driving Licence and willingness to drive frequently within the respective region,
      • Proficient in the Microsoft Office Suite, including MS Excel, Word and PowerPoint,
      • Preferable good command of English (not a must) and fluent Polish (a must).

      Oferujemy

      • Attractive remuneration adequate to competences,
      • Fully remote work and flexible schedule based on a task-based workflow,
      • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
      • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
      • A career path based on a growth culture along with an organization,
      • Honest and open communication,
      • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine.
  • Office Assistant

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • 6 000-8 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiego oddziału międzynarodowej organizacji poszukujemy proaktywnej i doskonale zorganizowanej osoby, która wie, czym jest gościnności i potrafi zbudować pozytywne pierwsze wrażenie dla gości biura. Zatem jeśli chcesz rozwijać się w środowisku biznesowym, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:


      ​Office Assistant

      Zakres obowiązków

      • zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji naszego biura na 38 piętrze w Warsaw Trade Tower,
      • witanie gości biznesowych i obsługę spotkań,
      • dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy, wygląd recepcji i sal konferencyjnych,
      • nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji,
      • bieżącą współpracę z kontrahentami zewnętrznymi (firmy kurierskie, administracja budynku, firmy sprzątające itp.),
      • organizowanie podróży służbowych (rezerwowanie noclegów, zakup biletów na przejazdy),
      • zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe,
        wspieranie pozostałych współpracowników w zakresie zadań administracyjnych.​

      Wymagania

      • wysokiej kultury osobistej,
      • proaktywnej postawy - nie boisz się wychodzić z inicjatywą,
      • wyróżniających się umiejętności organizacji pracy i planowania obowiązków w czasie,
      • umiejętności i gotowości do pracy w zespole,
      • komunikatywnej znajomości j. angielskiego,
      • doświadczenie nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut​.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu i przyjazną atmosferę na co dzień,
      • realną możliwość awansu w ramach rekrutacji wewnętrznych - stale rośniemy i w pierwszej kolejności stawiamy na potencjał naszych pracowników,
      • nieograniczone możliwości rozwoju: dostęp do szkoleń, platformy e-learningowej, firmowej biblioteki oraz mentorów i ekspertów,
      • komfortową przestrzeń biurową w centrum miasta,
      • dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, karta Multisport.​
  • Board Assistant / Asystentka Zarządu

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 12 000-15 000 zł / mies.
    • Każdy Prezes dużej organizacji ma swoją jednostkę GROM skuteczną w realizacji zadań, często podziwianą za swą wielozadaniowość i szybkość reakcji. Zatem jeśli Twoim środowiskiem naturalnym jest tętniące życiem serce każdej organizacji backoffice i szukasz miejsca, które zapewni wyzwania, docenienie oraz rozwój, to zapraszamy Cię do rozmowy o stanowisku:


      Board Assistant / Asystentka Zarządu

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu,
      • Organizowanie podróży służbowych (krajowych i zagranicznych) oraz wizyt gości i partnerów biznesowych,
      • Udział w bieżących projektach,
      • Przygotowywanie prezentacji i raportów,
      • Współpraca z instytucjami oraz firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Firmy,
      • Dbanie o zewnętrzną i wewnętrzną komunikację mailową i telefoniczną,
      • Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych, a z czasem reprezentowanie Firmy na spotkaniach,
      • Zarządzanie kalendarzem Prezesa firmy (umawianie spotkań, kontakt z partnerami),
      • Dbanie o obieg dokumentów.

      Wymagania

      • Znajomość pakietu MS Office,
      • Podstawowa wiedza i umiejętności z zakresu zarządzania projektami,
      • Otwartość, lojalność, pozytywne usposobienie,
      • Umiejętność dostosowywania się do sytuacji, kreatywność i konsekwencja w działaniu,
      • Świetna organizacja pracy,
      • Wysoka kultura osobista,
      • Umiejętności komunikacyjne na bardzo wysokim poziomie.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie dające poczucie bezpieczeństwa,
      • Praca w międzynarodowym środowisku w amerykańskiej organizacji, która w Polsce ma swoje filie i biuro centralne,
      • Możliwość wspierania w rozwoju i kontakty z renomowanymi przedsiębiorstwami,
      • Dofinansowanie zajęć sportowych,
      • Prywatna opieka medyczna,
      • Dofinansowanie nauki języków,
      • Świeże owoce w pracy,
      • Spotkania integracyjne
      • Firmowa biblioteka,
      • Świętowanie urodzin,
      • Program rekomendacji pracowników,
      • Rozwój i szkolenia,
      • Kontakty do właścicieli biznesów w Polsce,
      • Unikalny know-how.

  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-30 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiej firmy specjalizującej się w szkoleniach i sprzedaży urządzeń w branży OZE – poszukujemy regionalnych przedstawicieli handlowych w różnych regionach Polski. Szukamy osób samodzielnych, rzetelnych, świetnie zorganizowanych i odpowiedzialnych, którzy będą odpowiedzialni za realizację sprzedaży pomp ciepła, szkoleń i rozwiązań OZE. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, gdyż zapewniamy kompleksowe szkolenie techniczne. Ponadto możesz łączyć proponowaną pracę z dotychczasowym zatrudnieniem i traktować naszą ofertę jako źródło dodatkowego dochodu. Jeśli zastanawiasz się, gdzie wykorzystać swój entuzjazm i talent do budowania relacji, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisku:


      Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

      Zakres obowiązków

      • nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z dystrybutorami oraz klientami indywidualnymi zainteresowanymi zakupem i montażem pomp ciepła,
      • samodzielnym pozyskiwaniem klientów oraz przedstawianiem oferty klientom leadowanym przez Spółkę,
      • wsparciem w działaniach związanych z rozwojem projektów Spółki,
      • ścisłą współpracę z innymi działami firmy, w szczególności z marketingiem, product managementem i działem serwisu,
      • systematyczne przekazywanie informacji zwrotnej odnośnie wykonanych działań poprzez system CRM,
      • godne reprezentowanie interesów Spółki przez klientami, dostawcami i w środowisku branżowym.

      Wymagania

      • nastawienia na rozwój i proaktywności,
      • wysokiej komunikatywności i zaangażowania,
      • dokładności, odpowiedzialności, doskonała organizacja pracy,
      • ponadprzeciętnych umiejętności zarządzania czasem,
      • doświadczenia z branż OZE nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut,
      • dyspozycyjności do odbycia min. 3 wizyt w miesiącu do klientów wskazanych przez Firmę (zaangażowanie większej ilości czasu oznaczać będzie szansę na wyższą premię),
      • orientacji na osiąganie ponadprzeciętnych wyników finansowych​.

      Oferujemy

      • przejrzysty system prowizyjny – nie oferujemy podstawy, ale rozliczamy się uczciwie z każdej sprzedaży, a współpraca z nami nie wyklucza stałej pracy w innym miejscu,
      • zapewniamy pełne przeszkolenie produktowo-techniczne oraz wsparcie warsztatu sprzedażowego,
      • wsparcie doświadczonego trenera sprzedaży oraz możliwości rozwoju zawodowego w przestrzeni grupy kapitałowej,
      • możliwość pracy w zespole złożonym z praktyków OZE,
      • z uwagi na intensywny rozwój naszej grupy kapitałowej oferujemy Kandydatom możliwość działania w różnych obszarach funkcjonowania Spółki, a nawet możliwość prowadzenia własnego zespołu handlowego,
      • najistotniejsze, że oferujemy produkt sprawdzony, dostępny od ręki, montowany w zgodzie z przepisami, a nasi klienci są zadowoleni z szybkich terminów realizacji oraz wysokiej jakości naszych rozwiązań.

      Informacje o Pracodawcy:

      Posiadamy potężną bazę kontaktów branży OZE w Polsce i zagranicą. Mamy zbudowane mocne i rozpoznawalne marki Portal OZE i Szkolenia OZE. Posiadamy w swoich zasobach praktyków i stały kontakt z najlepszymi ekspertami branży OZE w Polsce. Stawiamy na permanentny rozwój zarówno w zakresie umiejętności miękkich (szkolenia, coaching) jak i technicznych (obserwujemy nowe trendy na świecie). Proces komunikacji oraz zarządzania opieramy na zaufaniu i wspólnym celu, tworząc środowisko turkusowe (przeciwieństwo korporacyjnego podejścia). Posiadamy w swoim portfolio różne produkty oparte o zieloną energię – również z wyłącznością na Polskę. Nasz doradca zawsze będzie miał w „teczce” pożądany w chwili obecnej na rynku produkt/usługę.

      Posiadamy wyłączność na sprzedaż pomp ciepła polskiego producenta, który udziela 10 lat gwarancji na sprzęt.

  • Finance Manager

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 18 000-20 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – grupy kapitałowej zlokalizowanej w centrum Warszawy, która bardzo intensywnie się rozwija – poszukujemy obecnie doświadczonego managera, który będzie odpowiedzialny za realizację strategii finansowej firmy w ścisłej współpracy z Zarządem oraz wspieranie Zarządu w podejmowaniu decyzji operacyjnych. Rola wymagać będzie samodzielności i skrupulatności oraz umiejętności rozmawiania o finansach z nie finansistami. Dlatego, jeśli masz odwagę do działania i jesteś gotowa/gotowy mierzyć się z wyzwaniami codziennej pracy z finansami i ludźmi, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:


      Finance Manager

      Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie planów finansowych spółki, budżetów oraz kontrola ich realizacji,
      • Analiza wyników finansowych w odniesieniu do założonych budżetów,
      • Ścisłą współpracę z Dyrektorem Finansowym w zakresie ustalania i realizowania polityki finansowej spółki;
      • Rekomendowanie efektywnych, możliwych do wdrożenia rozwiązań w ramach polityki finansowej spółki, które będą miały w przyszłości wpływ na płynność finansową spółki,
      • Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi oraz działem księgowości,
      • Aktywne wspieranie menedżerów w zakresie zarządzania zespołem, m.in. w rozwoju pracowników, rozwiązywaniu konfliktów, czy identyfikowania potrzeb i wyzwań związanych z pracownikami.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów, w tym 2-letnie na podobnym stanowisku,
      • Doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości, analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu oraz zarządzaniu kosztami,
      • Znajomość zasad kontrolingu i zarządzania płynnością finansową,
      • Zaawansowana znajomość systemów finansowo-księgowych oraz MS Excel,
      • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i prezentowania rozwiązań na poziomie zarządczym,
      • Umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, dokładność, skrupulatność i systematyczność,
      • Dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      • Samodzielne stanowisko z jasno określonymi celami, umożliwiające rozwój kompetencji w międzynarodowym środowisku biznesowym,
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji,
      • Możliwość współpracy na podstawie kontraktu B2B lub UoP,
      • Dopasowane do roli narzędzia pracy,
      • Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna i karta Multisport,
      • Dofinansowanie nauki języków,
      • Świeże owoce w pracy i spotkania integracyjne,
      • nieograniczone możliwości rozwoju: dostęp do szkoleń, platformy e-learningowej BNI University, firmowej biblioteki oraz mentorów i ekspertów BNI,
      • Świętowanie urodzin i jubileuszy,
      • Program rekomendacji pracowników,
      • Komfortową przestrzeń biurową w centrum miasta.
  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

    Human4Human Recruitment
    • Poznań
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-30 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiej firmy specjalizującej się w szkoleniach i sprzedaży urządzeń w branży OZE – poszukujemy regionalnych przedstawicieli handlowych w różnych regionach Polski. Szukamy osób samodzielnych, rzetelnych, świetnie zorganizowanych i odpowiedzialnych, którzy będą odpowiedzialni za realizację sprzedaży pomp ciepła, szkoleń i rozwiązań OZE. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, gdyż zapewniamy kompleksowe szkolenie techniczne. Ponadto możesz łączyć proponowaną pracę z dotychczasowym zatrudnieniem i traktować naszą ofertę jako źródło dodatkowego dochodu. Jeśli zastanawiasz się, gdzie wykorzystać swój entuzjazm i talent do budowania relacji, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisku:


      Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

      Zakres obowiązków

      • nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z dystrybutorami oraz klientami indywidualnymi zainteresowanymi zakupem i montażem pomp ciepła,
      • samodzielnym pozyskiwaniem klientów oraz przedstawianiem oferty klientom leadowanym przez Spółkę,
      • wsparciem w działaniach związanych z rozwojem projektów Spółki,
      • ścisłą współpracę z innymi działami firmy, w szczególności z marketingiem, product managementem i działem serwisu,
      • systematyczne przekazywanie informacji zwrotnej odnośnie wykonanych działań poprzez system CRM,
      • godne reprezentowanie interesów Spółki przez klientami, dostawcami i w środowisku branżowym.

      Wymagania

      • nastawienia na rozwój i proaktywności,
      • wysokiej komunikatywności i zaangażowania,
      • dokładności, odpowiedzialności, doskonała organizacja pracy,
      • ponadprzeciętnych umiejętności zarządzania czasem,
      • doświadczenia z branż OZE nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut,
      • dyspozycyjności do odbycia min. 3 wizyt w miesiącu do klientów wskazanych przez Firmę (zaangażowanie większej ilości czasu oznaczać będzie szansę na wyższą premię),
      • orientacji na osiąganie ponadprzeciętnych wyników finansowych​.

      Oferujemy

      • przejrzysty system prowizyjny – nie oferujemy podstawy, ale rozliczamy się uczciwie z każdej sprzedaży, a współpraca z nami nie wyklucza stałej pracy w innym miejscu,
      • zapewniamy pełne przeszkolenie produktowo-techniczne oraz wsparcie warsztatu sprzedażowego,
      • wsparcie doświadczonego trenera sprzedaży oraz możliwości rozwoju zawodowego w przestrzeni grupy kapitałowej,
      • możliwość pracy w zespole złożonym z praktyków OZE,
      • z uwagi na intensywny rozwój naszej grupy kapitałowej oferujemy Kandydatom możliwość działania w różnych obszarach funkcjonowania Spółki, a nawet możliwość prowadzenia własnego zespołu handlowego,
      • najistotniejsze, że oferujemy produkt sprawdzony, dostępny od ręki, montowany w zgodzie z przepisami, a nasi klienci są zadowoleni z szybkich terminów realizacji oraz wysokiej jakości naszych rozwiązań.

      Informacje o Pracodawcy:

      Posiadamy potężną bazę kontaktów branży OZE w Polsce i zagranicą. Mamy zbudowane mocne i rozpoznawalne marki Portal OZE i Szkolenia OZE. Posiadamy w swoich zasobach praktyków i stały kontakt z najlepszymi ekspertami branży OZE w Polsce. Stawiamy na permanentny rozwój zarówno w zakresie umiejętności miękkich (szkolenia, coaching) jak i technicznych (obserwujemy nowe trendy na świecie). Proces komunikacji oraz zarządzania opieramy na zaufaniu i wspólnym celu, tworząc środowisko turkusowe (przeciwieństwo korporacyjnego podejścia). Posiadamy w swoim portfolio różne produkty oparte o zieloną energię – również z wyłącznością na Polskę. Nasz doradca zawsze będzie miał w „teczce” pożądany w chwili obecnej na rynku produkt/usługę.

      Posiadamy wyłączność na sprzedaż pomp ciepła polskiego producenta, który udziela 10 lat gwarancji na sprzęt.

  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

    Human4Human Recruitment
    • Lublin
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-30 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiej firmy specjalizującej się w szkoleniach i sprzedaży urządzeń w branży OZE – poszukujemy regionalnych przedstawicieli handlowych w różnych regionach Polski. Szukamy osób samodzielnych, rzetelnych, świetnie zorganizowanych i odpowiedzialnych, którzy będą odpowiedzialni za realizację sprzedaży pomp ciepła, szkoleń i rozwiązań OZE. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, gdyż zapewniamy kompleksowe szkolenie techniczne. Ponadto możesz łączyć proponowaną pracę z dotychczasowym zatrudnieniem i traktować naszą ofertę jako źródło dodatkowego dochodu. Jeśli zastanawiasz się, gdzie wykorzystać swój entuzjazm i talent do budowania relacji, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisku:


      Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

      Zakres obowiązków

      • nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z dystrybutorami oraz klientami indywidualnymi zainteresowanymi zakupem i montażem pomp ciepła,
      • samodzielnym pozyskiwaniem klientów oraz przedstawianiem oferty klientom leadowanym przez Spółkę,
      • wsparciem w działaniach związanych z rozwojem projektów Spółki,
      • ścisłą współpracę z innymi działami firmy, w szczególności z marketingiem, product managementem i działem serwisu,
      • systematyczne przekazywanie informacji zwrotnej odnośnie wykonanych działań poprzez system CRM,
      • godne reprezentowanie interesów Spółki przez klientami, dostawcami i w środowisku branżowym.

      Wymagania

      • nastawienia na rozwój i proaktywności,
      • wysokiej komunikatywności i zaangażowania,
      • dokładności, odpowiedzialności, doskonała organizacja pracy,
      • ponadprzeciętnych umiejętności zarządzania czasem,
      • doświadczenia z branż OZE nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut,
      • dyspozycyjności do odbycia min. 3 wizyt w miesiącu do klientów wskazanych przez Firmę (zaangażowanie większej ilości czasu oznaczać będzie szansę na wyższą premię),
      • orientacji na osiąganie ponadprzeciętnych wyników finansowych​.

      Oferujemy

      • przejrzysty system prowizyjny – nie oferujemy podstawy, ale rozliczamy się uczciwie z każdej sprzedaży, a współpraca z nami nie wyklucza stałej pracy w innym miejscu,
      • zapewniamy pełne przeszkolenie produktowo-techniczne oraz wsparcie warsztatu sprzedażowego,
      • wsparcie doświadczonego trenera sprzedaży oraz możliwości rozwoju zawodowego w przestrzeni grupy kapitałowej,
      • możliwość pracy w zespole złożonym z praktyków OZE,
      • z uwagi na intensywny rozwój naszej grupy kapitałowej oferujemy Kandydatom możliwość działania w różnych obszarach funkcjonowania Spółki, a nawet możliwość prowadzenia własnego zespołu handlowego,
      • najistotniejsze, że oferujemy produkt sprawdzony, dostępny od ręki, montowany w zgodzie z przepisami, a nasi klienci są zadowoleni z szybkich terminów realizacji oraz wysokiej jakości naszych rozwiązań.

      Informacje o Pracodawcy:

      Posiadamy potężną bazę kontaktów branży OZE w Polsce i zagranicą. Mamy zbudowane mocne i rozpoznawalne marki Portal OZE i Szkolenia OZE. Posiadamy w swoich zasobach praktyków i stały kontakt z najlepszymi ekspertami branży OZE w Polsce. Stawiamy na permanentny rozwój zarówno w zakresie umiejętności miękkich (szkolenia, coaching) jak i technicznych (obserwujemy nowe trendy na świecie). Proces komunikacji oraz zarządzania opieramy na zaufaniu i wspólnym celu, tworząc środowisko turkusowe (przeciwieństwo korporacyjnego podejścia). Posiadamy w swoim portfolio różne produkty oparte o zieloną energię – również z wyłącznością na Polskę. Nasz doradca zawsze będzie miał w „teczce” pożądany w chwili obecnej na rynku produkt/usługę.

      Posiadamy wyłączność na sprzedaż pomp ciepła polskiego producenta, który udziela 10 lat gwarancji na sprzęt.

  • Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

    Human4Human Recruitment
    • Łódź
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-30 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiej firmy specjalizującej się w szkoleniach i sprzedaży urządzeń w branży OZE – poszukujemy regionalnych przedstawicieli handlowych w różnych regionach Polski. Szukamy osób samodzielnych, rzetelnych, świetnie zorganizowanych i odpowiedzialnych, którzy będą odpowiedzialni za realizację sprzedaży pomp ciepła, szkoleń i rozwiązań OZE. Nie wymagamy żadnego doświadczenia, gdyż zapewniamy kompleksowe szkolenie techniczne. Ponadto możesz łączyć proponowaną pracę z dotychczasowym zatrudnieniem i traktować naszą ofertę jako źródło dodatkowego dochodu. Jeśli zastanawiasz się, gdzie wykorzystać swój entuzjazm i talent do budowania relacji, zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisku:


      Regionalny Przedstawiciel Handlowy (pompy ciepła)

      Zakres obowiązków

      • nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z dystrybutorami oraz klientami indywidualnymi zainteresowanymi zakupem i montażem pomp ciepła,
      • samodzielnym pozyskiwaniem klientów oraz przedstawianiem oferty klientom leadowanym przez Spółkę,
      • wsparciem w działaniach związanych z rozwojem projektów Spółki,
      • ścisłą współpracę z innymi działami firmy, w szczególności z marketingiem, product managementem i działem serwisu,
      • systematyczne przekazywanie informacji zwrotnej odnośnie wykonanych działań poprzez system CRM,
      • godne reprezentowanie interesów Spółki przez klientami, dostawcami i w środowisku branżowym.

      Wymagania

      • nastawienia na rozwój i proaktywności,
      • wysokiej komunikatywności i zaangażowania,
      • dokładności, odpowiedzialności, doskonała organizacja pracy,
      • ponadprzeciętnych umiejętności zarządzania czasem,
      • doświadczenia z branż OZE nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut,
      • dyspozycyjności do odbycia min. 3 wizyt w miesiącu do klientów wskazanych przez Firmę (zaangażowanie większej ilości czasu oznaczać będzie szansę na wyższą premię),
      • orientacji na osiąganie ponadprzeciętnych wyników finansowych​.

      Oferujemy

      • przejrzysty system prowizyjny – nie oferujemy podstawy, ale rozliczamy się uczciwie z każdej sprzedaży, a współpraca z nami nie wyklucza stałej pracy w innym miejscu,
      • zapewniamy pełne przeszkolenie produktowo-techniczne oraz wsparcie warsztatu sprzedażowego,
      • wsparcie doświadczonego trenera sprzedaży oraz możliwości rozwoju zawodowego w przestrzeni grupy kapitałowej,
      • możliwość pracy w zespole złożonym z praktyków OZE,
      • z uwagi na intensywny rozwój naszej grupy kapitałowej oferujemy Kandydatom możliwość działania w różnych obszarach funkcjonowania Spółki, a nawet możliwość prowadzenia własnego zespołu handlowego,
      • najistotniejsze, że oferujemy produkt sprawdzony, dostępny od ręki, montowany w zgodzie z przepisami, a nasi klienci są zadowoleni z szybkich terminów realizacji oraz wysokiej jakości naszych rozwiązań.

      Informacje o Pracodawcy:

      Posiadamy potężną bazę kontaktów branży OZE w Polsce i zagranicą. Mamy zbudowane mocne i rozpoznawalne marki Portal OZE i Szkolenia OZE. Posiadamy w swoich zasobach praktyków i stały kontakt z najlepszymi ekspertami branży OZE w Polsce. Stawiamy na permanentny rozwój zarówno w zakresie umiejętności miękkich (szkolenia, coaching) jak i technicznych (obserwujemy nowe trendy na świecie). Proces komunikacji oraz zarządzania opieramy na zaufaniu i wspólnym celu, tworząc środowisko turkusowe (przeciwieństwo korporacyjnego podejścia). Posiadamy w swoim portfolio różne produkty oparte o zieloną energię – również z wyłącznością na Polskę. Nasz doradca zawsze będzie miał w „teczce” pożądany w chwili obecnej na rynku produkt/usługę.

      Posiadamy wyłączność na sprzedaż pomp ciepła polskiego producenta, który udziela 10 lat gwarancji na sprzęt.

  • Koordynator Obsługi Klienta

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 10 000-12 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiego oddziału międzynarodowej korporacji – poszukujemy proaktywnej i doskonale zorganizowanej osoby, która wie, czym jest gościnności i potrafi zbudować pozytywne pierwsze wrażenie dla gości biura. Zatem jeśli chcesz rozwijać się w środowisku biznesowym, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:


      ​Koordynator Obsługi Klienta

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie bieżących działań w projektach operacyjnych,
      • ścisłą współpracę z Działem Sprzedaży,
      • przygotowywanie prezentacji i analiz z realizowanych działań operacyjnych i sprzedażowych,
      • opracowywanie rekomendacji na podstawie zebranych danych,
      • obsługę systemu CRM,
      • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w celu weryfikacji realizacji działań posprzedażowych oraz operacyjnych związanych z obsługą klienta.

      Wymagania

      • doświadczenia we wspieraniu pracy działu sprzedaży
      • świetnej organizacji własnej pracy i samodzielności,
      • wyjątkowych umiejętności nawiązywania relacji - zarówno z zespołem jak i klientem,
      • umiejętności myślenia analitycznego i procesowego,
      • proaktywności - nie boisz się wychodzić z inicjatywą,
      • biegłości w posługiwaniu się programami z pakietu MS Office oraz dokumentami Google,
      • znajomości języka angielskiego jest na poziomie min. B1,
      • doświadczenie w pracy nad efektywnością procesów wewnątrz organizacji będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu i przyjazną atmosferę na co dzień,
      • realną możliwość awansu w ramach rekrutacji wewnętrznych - stale rośniemy i w pierwszej kolejności stawiamy na potencjał naszych pracowników,
      • nieograniczone możliwości rozwoju: dostęp do szkoleń, platformy e-learningowej, firmowej biblioteki oraz mentorów i ekspertów,
      • komfortową przestrzeń biurową w centrum miasta,
      • dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, karta Multisport.​
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 7 000-9 000 zł / mies.
    • Dla naszego Partnera – polskiej firmy konsultingowej – budujemy nowy zespół wsparcia w departamencie sprzedaży. W związku z tym poszukujemy 10 osób, które będą odpowiedzialne za posprzedażową obsługę klientów biznesowych, utrzymywanie z nimi długofalowych relacji oraz wspieranie regionalnych managerów sprzedaży działających „w terenie”. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klientów i chcesz pracować z ludźmi pełnymi pasji, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:


      ​Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

      Zakres obowiązków

      • wsparcie merytoryczne i operacyjne Managerów regionalnych z Działu Sprzedaży – przygotowywanie briefingów przed spotkaniem z klientami Firmy, prezentacji i raportów, uzupełnianie notatek ze spotkań w CRM, aktualizacja danych o klientach oraz stały kontakt posprzedażowy w celu uzupełnienia oferty,
      • przygotowywanie prezentacji i analiz z realizowanych działań sprzedażowych na potrzeby wewnętrzne Firmy,
      • posprzedażowy kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
      • zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów w celu zapewnienia dobrych doświadczeń klientów z procesu sprzedaży – krótko mówiąc klienci mają poczuć, że są pod dobrą opieką i mogą na Was liczyć!

      Wymagania

      • doświadczenia na podobnym stanowisku,
      • świetnej organizacji własnej pracy i umiejętności pracy w zespole – szukamy team-playerów, a nie „samotnych wilków sprzedaży”,
      • wyjątkowych umiejętności nawiązywania relacji - zarówno z zespołem jak i klientem,
      • biegłości w posługiwaniu się programami z pakietu MS Office oraz dokumentami Google,
      • znajomości języka angielskiego jest na poziomie komunikatywnym (B1),
      • doświadczenie w bankowości lub finansach będzie ogromnym atutem.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu i przyjazną atmosferę na co dzień,
      • realną możliwość awansu w ramach rekrutacji wewnętrznych - stale rośniemy i w pierwszej kolejności stawiamy na potencjał naszych pracowników,
      • nieograniczone możliwości rozwoju: dostęp do szkoleń, platformy e-learningowej, firmowej biblioteki oraz mentorów i ekspertów,
      • komfortową przestrzeń biurową w centrum miasta,
      • dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, karta Multisport.​
  • C# .NET Developer

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 20 000-22 000 zł / mies.
    • Our Partner – fast-growing international R&D company - is currently looking for a skilful person who can turn bold visions of the future into projects and products that will serve millions of people around the world. As a C# developer you will be responsible for building applications and programs using the .NET framework for use on Windows operating systems. If writing code, developing and designing user interfaces as well as debugging and maintaining code for clients are nothing new to you, please apply on the position of:

      C# .NET Developer

      (remote)

      Zakres obowiązków

      • Agile software-development to analyse and evaluate wind and load simulation data,
      • Designing and developing small to medium-sized software applications with C# in .NET ,
      • Optimize, adapt and document existing software,
      • Write clean, scalable code using C# programming language.

      Wymagania

      • 5+ years of experience C# programming (at least C# 7.0),
      • Development of data models and software architectures,
      • Experience with common design patterns, especially dependency injection and MVVM,
      • Experience in automatic testing,
      • Experience in MS SQL Server 2016 and newer,
      • Knowledge of SCRUM,
      • Experience with the ASP.NET framework and RESTful Interfaces,
      • Development in distributed teams,
      • Resourceful, goal-oriented, self-motivated, quick learner, and innovative team player,
      • Agile mindset,
      • Strong English skills, both verbal and written,

      Nice to have:

      • Knowledge of Clean Code, coding practices and Test-Driven-Development (TDD),
      • Basic knowledge of Linux and shell scripting (e.g. bash).

      Oferujemy

      • Attractive remuneration adequate to competences – we are looking for more than 1 person with different experience, so salary range is very range,
      • Team members can work in stationary, hybrid or remote model – our office is in the centre of Krakow,
      • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
      • Multidisciplinary team (UX, UI, PO, Devs, Architects),
      • Challenging projects - our asset is a cloud-based connectivity platform that enables world-class on-demand production for e-commerce platforms and applications,
      • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
      • A career path based on a growth culture along with an organization,
      • Honest and open communication,
      • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine.

      We stimulate and leverage the young intellectual capital by offering a healthy mix of opportunity, responsibility, growth and purpose. Our integrated talent management framework is established on a robust model that enhances employee capabilities and nurtures both professional and behavioural competencies. Our work culture empowers individuals with the freedom to think beyond the conventional, innovate out of the box and raise performance levels.


      Over the years, we have crafted a culture of continuous learning and empowerment with emphasis on transparency, efficiency and empathy. This strategy has helped us accelerate our corporate evolution to newer horizons of growth and opportunity. We believe in gender equality and aim to increase the number of women in our workforce. The Company employs a large number of differently-abled individuals.


      We impart training in new skills in emerging fields to employees. We offer several training modules for employee development and skill building to meet various facets of the organization’s growth and performance.


      We offer our employees a Leadership Development Program which has been customised to equip managers with the required knowledge, skill & mind-set to transition seamlessly to the next level of leadership and global entrepreneurship. The larger objective of the program is to build a future-focused, resilient organisation with a pool of leaders ready to take over the reins of leadership whenever the opportunity arises.


      Additionally, we established Improvement Initiatives Program with representation from Group Companies and businesses focuses on specialised programmes such as Value Engineering, Six Sigma, TQM, Gemba Kaizen, Theory of Constraints etc. A structured approach has been initiated to develop a culture of coaching by programmes to develop a cadre of accredited coaches.

  • Go Developer

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 20 000-24 000 zł / mies.
    • Our Partner – fast-growing international R&D company - is currently looking for a skilful person who can turn bold visions of the future into projects and products that will serve millions of people around the world. We are Network Cloud team working on cloud native solutions that incorporate cutting edge technologies that deeply integrate with RESTful API’s environment to build cloud systems that scale. Effective communication in English is required as we work globally. If you are interested, please apply on the position of:

      Go Developer

      (backend)

      Zakres obowiązków

      • Software implementation of cloud native solutions,
      • Analysis of requirements,
      • Preparing proof of concepts to verify feasibility,
      • Supporting team efforts to deliver high value technical solution to given client.

      Wymagania

      • A minimum of 1 year developing commercial applications in Golang,
      • Golang architecture knowledge and experience with RESTful API’s,
      • Proven experience developing Microservices in GoLang,
      • Experience focussed on backend engineering, systems engineering or scaling web services,
      • Strong knowledge of Go programming language,
      • Experience with Test Driven Development,
      • Experience with GIT,
      • Comfortable to develop code in Linux environment,
      • Good SQL knowledge,
      • Experience in the AGILE/SCRUM ceremonies and methods,
      • Microservice architecture in Go programming language,
      • Knowledge of GCP Cloud Framework,
      • Strong English skills, both verbal and written,
      • Team player but able to work on own initiative,
      • Enthusiastic, self-starter and highly self-motivated,
      • Appreciation of cultural differences,
      • High attention to details and a solid commitment to quality.

      Oferujemy

      • Attractive remuneration adequate to competences – we are looking for more than 1 person with different experience, so salary range is very range,
      • Team members can work in stationary, hybrid or remote model – our office is in the centre of Krakow,
      • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
      • Multidisciplinary team (UX, UI, PO, Devs, Architects),
      • Challenging projects - our asset is a cloud-based connectivity platform that enables world-class on-demand production for e-commerce platforms and applications,
      • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
      • A career path based on a growth culture along with an organization,
      • Honest and open communication,
      • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine.

      We stimulate and leverage the young intellectual capital by offering a healthy mix of opportunity, responsibility, growth and purpose. Our integrated talent management framework is established on a robust model that enhances employee capabilities and nurtures both professional and behavioural competencies. Our work culture empowers individuals with the freedom to think beyond the conventional, innovate out of the box and raise performance levels.


      Over the years, we have crafted a culture of continuous learning and empowerment with emphasis on transparency, efficiency and empathy. This strategy has helped us accelerate our corporate evolution to newer horizons of growth and opportunity. We believe in gender equality and aim to increase the number of women in our workforce. The Company employs a large number of differently-abled individuals.


      We impart training in new skills in emerging fields to employees. We offer several training modules for employee development and skill building to meet various facets of the organization’s growth and performance.


      We offer our employees a Leadership Development Program which has been customised to equip managers with the required knowledge, skill & mind-set to transition seamlessly to the next level of leadership and global entrepreneurship. The larger objective of the program is to build a future-focused, resilient organisation with a pool of leaders ready to take over the reins of leadership whenever the opportunity arises.


      Additionally, we established Improvement Initiatives Program with representation from Group Companies and businesses focuses on specialised programmes such as Value Engineering, Six Sigma, TQM, Gemba Kaizen, Theory of Constraints etc. A structured approach has been initiated to develop a culture of coaching by programmes to develop a cadre of accredited coaches.

  • Golang Developer

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 22 000-25 000 zł / mies.
    • Our Partner – fast-growing international R&D company - is currently looking for a skilful person who can turn bold visions of the future into projects and products that will serve millions of people around the world. We are Network Cloud team working on cloud native solutions that incorporate cutting edge technologies that deeply integrate with RESTful API’s environment to build cloud systems that scale. Effective communication in English is required as we work globally. If you are interested, please apply on the position of:

      Golang Developer

      (Krakow or remote)

      Zakres obowiązków

      • Developing Microservices (please find project details below),
      • Performance Enhancement of existing stack,
      • Deployment of Microservices on GCP,
      • Troubleshooting in case of issues (403s, 40x),
      • Work on Feature Backlog of Existing Stack (Logs enrichment, Improving resilience).

      Wymagania

      • A minimum of 1 year developing commercial applications in Golang,
      • Golang architecture knowledge and experience with RESTful API’s,
      • Proven experience developing Microservices in GoLang,
      • Experience focussed on backend engineering, systems engineering or scaling web services,
      • Strong knowledge of Go programming language,
      • Experience with Test Driven Development,
      • Experience with GIT,
      • Comfortable to develop code in Linux environment,
      • Good SQL knowledge,
      • Experience in the AGILE/SCRUM ceremonies and methods,
      • Microservice architecture in Go programming language,
      • Knowledge of GCP Cloud Framework,
      • Strong English skills, both verbal and written,
      • Team player but able to work on own initiative,
      • Enthusiastic, self-starter and highly self-motivated,
      • Appreciation of cultural differences,
      • High attention to details and a solid commitment to quality.

      Oferujemy

      • Attractive remuneration adequate to competences – we are looking for more than 1 person with different experience, so salary range is very range,
      • Team members can work in stationary, hybrid or remote model – our office is in the centre of Krakow,
      • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
      • Opportunity to work on cutting edge technology,
      • Free to experiment on GCP test environments,
      • Able to acquire in depth knowledge of whole Monitoring solution stack applicable across various domains involving backend services,
      • Gain expertise in designing a solution based on latest technology standards,
      • Challenging projects - our asset is a cloud-based connectivity platform that enables world-class on-demand production for e-commerce platforms and applications,
      • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
      • A career path based on a growth culture along with an organization,
      • Honest and open communication,
      • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine,
      • Transparent recruitment process consists of the given stages: pre-interview with a headhunter (H4H), technical evaluation with a tech lead, final meeting with HR and Hiring Manager to talk over the hiring conditions etc. Our commission and promise is to give you feedback on every stage withing 48h!

      Project description:

      Customer is a telecom major based out of UK. Team comprises of Solution Architects, Front-end and Backend developers, Tester, and Scrum Master. Position is open for Poland temotely.

      Your team will be responsible for re-writing the alerting stack. It is an in-house built solution which interfaces over 300 monitoring tools across Company to data processing engine (Spark) to allow creation of incidents. Over the last 12 months, the alerting stack has received almost 1 million alerts from infrastructure and applications across the estate, resulting in almost 100,000 incident creations or updates in Spark. In addition to incident handling, the stack also is to provide supporting tools and functionality, such as storm protection, downtimes, event enrichment and customisable dashboards to view specific groups of events.

      Company overview:

      We stimulate and leverage the young intellectual capital by offering a healthy mix of opportunity, responsibility, growth and purpose. Our integrated talent management framework is established on a robust model that enhances employee capabilities and nurtures both professional and behavioural competencies. Our work culture empowers individuals with the freedom to think beyond the conventional, innovate out of the box and raise performance levels.


      Over the years, we have crafted a culture of continuous learning and empowerment with emphasis on transparency, efficiency and empathy. This strategy has helped us accelerate our corporate evolution to newer horizons of growth and opportunity. We believe in gender equality and aim to increase the number of women in our workforce. The Company employs a large number of differently-abled individuals.


      We impart training in new skills in emerging fields to employees. We offer several training modules for employee development and skill building to meet various facets of the organization’s growth and performance.


      We offer our employees a Leadership Development Program which has been customised to equip managers with the required knowledge, skill & mind-set to transition seamlessly to the next level of leadership and global entrepreneurship. The larger objective of the program is to build a future-focused, resilient organisation with a pool of leaders ready to take over the reins of leadership whenever the opportunity arises.


      Additionally, we established Improvement Initiatives Program with representation from Group Companies and businesses focuses on specialised programmes such as Value Engineering, Six Sigma, TQM, Gemba Kaizen, Theory of Constraints etc. A structured approach has been initiated to develop a culture of coaching by programmes to develop a cadre of accredited coaches.

  • DevOps Engineer

    Human4Human Recruitment
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 22 000-25 000 zł / mies.
    • Our Partner – fast-growing international R&D company - is currently looking for a skilful person who can turn bold visions of the future into projects and products that will serve millions of people around the world. As a DevOps you will be responsible for building, deployment, monitoring, and troubleshooting Cloud-based solutions. If you are keep on coding and software development, please apply on the position of:

      DevOps Engineer

      (remote)

      Zakres obowiązków

      • Introducing processes, tools, and methodologies to balance needs throughout the software development life cycle, from coding and deployment, to maintenance and updates,
      • Examine the capability of the software to expand as users save data to it,
      • Keeping all code changes into a single system so that it can be modified and tested,
      • Monitoring the feedback and responses of the users to new releases of a product.

      Wymagania

      • 2+ years of relevant experience in Azure Cloud and DevOps,
      • Experience with Sizeable public cloud infrastructure( Any of the below):
        • Large on-prem datacentres, servers, storage, and VMware virtualization,
        • Configuration management and infrastructure automation platforms, e.g. Chef, Jenkins, Terraform, CloudFormation,
      • Comfortable deploying cloud technologies PaaS components in AWS or Azure,
      • Delivery focused and can deliver on time and with expected quality,
      • Worked on any one or more technologies catering to CI/CD - Log streaming & analysis, Source code repos, Artifact repo, Container management and orchestration, Code Quality, Cloud resources automated provisioning and deployment (ARM), auto-scale scripts, Cloud cost monitoring and governance scripts, Key management, API security, VM and secure network configurations,
      • Experience in cloud platform Azure based DevOps. E.g. Azure DevOps,
      • Terraform Experience is a PLUS,
      • Know how on how to setup and manage various pipelines,
      • Know how on how to integrate various Enterprise platform tools to current pipelines,
      • Experience on GIT or bit bucket,
      • Good command of English.

      Oferujemy

      • Attractive remuneration adequate to competences – we are looking for more than 1 person with different experience, so salary range is very range,
      • Team members can work in stationary, hybrid or remote model – our office is in the centre of Krakow,
      • Ambitious challenges resulting from the fast-growing international company,
      • Multidisciplinary team (UX, UI, PO, Devs, Architects),
      • Challenging projects - our asset is a cloud-based connectivity platform that enables world-class on-demand production for Company’s platforms and applications,
      • Possibility to create and implement your own business solutions in the field of team management and business development,
      • A career path based on a growth culture along with an organization,
      • Honest and open communication,
      • Non-corporate atmosphere and responsibilities that prevent you from falling into a routine.

      We stimulate and leverage the young intellectual capital by offering a healthy mix of opportunity, responsibility, growth and purpose. Our integrated talent management framework is established on a robust model that enhances employee capabilities and nurtures both professional and behavioural competencies. Our work culture empowers individuals with the freedom to think beyond the conventional, innovate out of the box and raise performance levels.


      Over the years, we have crafted a culture of continuous learning and empowerment with emphasis on transparency, efficiency and empathy. This strategy has helped us accelerate our corporate evolution to newer horizons of growth and opportunity. We believe in gender equality and aim to increase the number of women in our workforce. The Company employs a large number of differently-abled individuals.


      We impart training in new skills in emerging fields to employees. We offer several training modules for employee development and skill building to meet various facets of the organization’s growth and performance.


      We offer our employees a Leadership Development Program which has been customised to equip managers with the required knowledge, skill & mind-set to transition seamlessly to the next level of leadership and global entrepreneurship. The larger objective of the program is to build a future-focused, resilient organisation with a pool of leaders ready to take over the reins of leadership whenever the opportunity arises.

      Additionally, we established Improvement Initiatives Program with representation from Group Companies and businesses focuses on specialised programmes such as Value Engineering, Six Sigma, TQM, Gemba Kaizen, Theory of Constraints etc. A structured approach has been initiated to develop a culture of coaching by programmes to develop a cadre of accredited coaches.

Pracodawcy w Warszawie