All Good S.A.

All Good S.A.

Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz kawowy omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). W ubiegłym roku zrealizowaliśmy prawie 170 tysięcy zamówień, które trafiły do 69 krajów. Nasz zespół tworzy 170 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie.

 

Dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service - obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i bliskim relacjom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych  marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk ludzi stawiamy na pierwszym miejscu. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Stawiamy na dynamiczny rozwój brandu i technologii, w których pracujemy. 

Naszą misją jest kawowe przebudzenie, a wszystkie nasze działania chcemy prowadzić troszcząc się o zrównoważony rozwój i dobrostan osób, które na drugim końcu świata dbają o jakość trafiających do nas ziaren kawy.

All Good S.A. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. obsługi klienta Kołobrzeg.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center.

Oferty pracy All Good S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

All Good S.A.

Mapy

Siedziba główna

Dane firmowe

Pełna nazwa
ALL GOOD SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
ul. Mazowiecka 24I/U9 78-100 Kołobrzeg
NIP
6711812675
REGON
321281341
KRS
0000773117
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
01.03.2019
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie All Good S.A.

4.8

Na podstawie 87 ocen z Google.

Bartosz Sawicki

Bartosz Sawicki

"Zamówiłem wspólnie z żoną rzeczy i akcesoria z neta. Będą w Kołobrzegu postanowiliśmy zajść do stacjonarnej kawiarni. Klasa sama w sobie, pani fachowo doradzi, dobre kasy, ciasta i mandarynki. Przyjemne miejsce. I toalety też super :))) pozdrawiamy"

rok temu

miau_ miau

miau_ miau

"Serdecznie polecam sklep internetowy Coffeedesku, niesamowity wybór sprzętu, ziaren. Dla każdego kawosza, povczatkujacego czy też weterana, znajdzie się coś dobrego. Wysyłka zamówień w trybie ekspresowym, a do tego można rozpocząć kolekcjonowanie naklejek pamiątkowych ręcznie robionych dla klientów 😁"

rok temu

Ula Mio

Ula Mio

"Zamówienie ze sklepu internetowego zrealizowane błyskawicznie! Pięknie zapakowane 😻 Serdecznie polecam."

3 miesiące temu

Łukasz Zieliński

Łukasz Zieliński

"Świetna obsługa i zawsze fachowa pomoc w doborze kawy. Zawsze jestem mega zaskoczony starannością wysyłanego towaru i czasem w jakim jest u mnie bądź w paczkomacie. Chyba nie zdarzyło mi się, żeby kawa doszła po dłużej niż 2 dniach (najczęściej mam kolejnego dnia po południu). Super załoga, supreme servis- chciałbym żeby każda firma tak traktowała klienta. Aż chce się do Was wracać. Pozytyw, polecam"

5 lat temu

Przemysław Kunysz

Przemysław Kunysz

"Profesjonalna pomoc w wyborze produktu,szybka wysyłka. Polecam"

4 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy All Good S.A.

  • Specjalista ds. obsługi klientów biznesowych

    All Good S.A.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obsługa klienta z zachowaniem najwyższych standardów Supreme Service jest Ci bliska? Jesteś osobą, dla której intensywna praca w połączeniu z dużą dozą kontaktów z innymi ludźmi to czysta przyjemność? Pozytywne nastawienie, umiejętność planowania, łączenia kropek, czytania “między wierszami” i dostrzegania szczegółów to Twoje naturalne zdolności ? Jeżeli tak, czytaj dalej bo być może to właśnie Ciebie szukamy do naszego Działu After Sales.


      Pracuj z topowymi markami w świecie kawy i dołącz do zespołu, który dostarcza energię całej marce Coffeedesk - łączymy intensywną pracę z kreatywnością, wyzwania podejmujemy w dobrym towarzystwie i wszystkie nasze działania sygnujemy najwyższą jakością i efektywnością.


      Zakres obowiązków

      • Obsługa klienta biznesowego poprzez mail, telefon, chat z zachowaniem naszych standardów Supreme Service;

      • Obsługa zgłoszeń przychodzących od klientów i handlowców - system ticketowy;

      • Współpraca z handlowcami - support zespołu Sales B2B w codziennych działaniach okołosprzedażowych;

      • Praca z systemami (Cms, Verto, CRM, Salesforce);

      • Koordynowanie zamówień spływających od handlowców;

      • Nadzór nad terminową i poprawną realizacją zamówień z platformy B2B;

      • Wystawianie dokumentów sprzedażowych i aktywna sprzedaż;

      • Procesowanie reklamacji oraz zwrotów;

      • Współpraca z działem handlowym, logistyki, zakupów, finansów, magazynem i serwisem;

      • Utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;

      • Pomoc klientom w pełnym wykorzystaniu funkcjonalności platformy B2B.

      Wymagania

      • Doświadczenie w obsłudze klienta;

      • Doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi - dodatkowy atut;

      • Doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi (faktury, korekty, faktury pro-formy, dokumenty zaliczkowe);

      • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. B1;

      • Mile widziana podstawowa znajomość przepisów handlu unijnego;

      • Umiejętność posługiwania się systemami typu CRM, ERP;

      • Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań;

      • Komunikatywność, relacyjność i asertywność;

      • Proaktywność i samodzielność;

      • Skrupulatność, terminowość w działaniu;

      • Nastawienie ,,to nie problem jest problemem, ale to jak do niego podchodzę”;

      • Gotowość do intensywnej pracy, w której zawsze jest dużo “kropek” do połączenia.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę;

      • Możliwość pracy w modelu hybrydowym;

      • Bonusy kwartalne uzależnione od stopnia Twojego zaangażowania i proaktywności;

      • Skrupulatnie zaplanowane zdalne wdrożenie do pracy;

      • Udział w rozwoju marki Coffeedesk na rynku polskim i Europy Środkowowschodniej;

      • Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;

      • Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;

      • System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System - do wyboru);

      • Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-)

      • Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie;

      • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;

      • Pełną lodówkę;

      • Niezapomniane Coffeedeskowe integracje :-)

      • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka