
All Good S.A.
Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz kawowy omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). W ubiegłym roku zrealizowaliśmy prawie 170 tysięcy zamówień, które trafiły do 69 krajów. Nasz zespół tworzy 170 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie.
Dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service - obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i bliskim relacjom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk ludzi stawiamy na pierwszym miejscu. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Stawiamy na dynamiczny rozwój brandu i technologii, w których pracujemy.
Naszą misją jest kawowe przebudzenie, a wszystkie nasze działania chcemy prowadzić troszcząc się o zrównoważony rozwój i dobrostan osób, które na drugim końcu świata dbają o jakość trafiających do nas ziaren kawy.
Zawody: Specjalista ds. obsługi klienta Kołobrzeg.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center.
Oferty pracy All Good S.A.
Praca alert - powiadomienia
All Good S.A.
Mapy
Siedziba główna
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- ALL GOOD SPÓŁKA AKCYJNA
- Adres rejestrowy
- ul. Mazowiecka 24I/U9 78-100 Kołobrzeg
- NIP
- 6711812675
- REGON
- 321281341
- KRS
- 0000773117
- Forma prawna
- spółka akcyjna
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 01.03.2019
Opinie o firmie All Good S.A.
4.8
Na podstawie 87 ocen z Google.
![]()
Bartosz Sawicki
"Zamówiłem wspólnie z żoną rzeczy i akcesoria z neta. Będą w Kołobrzegu postanowiliśmy zajść do stacjonarnej kawiarni. Klasa sama w sobie, pani fachowo doradzi, dobre kasy, ciasta i mandarynki. Przyjemne miejsce. I toalety też super :))) pozdrawiamy"
rok temu
![]()
miau_ miau
"Serdecznie polecam sklep internetowy Coffeedesku, niesamowity wybór sprzętu, ziaren. Dla każdego kawosza, povczatkujacego czy też weterana, znajdzie się coś dobrego. Wysyłka zamówień w trybie ekspresowym, a do tego można rozpocząć kolekcjonowanie naklejek pamiątkowych ręcznie robionych dla klientów 😁"
rok temu
![]()
Ula Mio
"Zamówienie ze sklepu internetowego zrealizowane błyskawicznie! Pięknie zapakowane 😻 Serdecznie polecam."
3 miesiące temu
![]()
Łukasz Zieliński
"Świetna obsługa i zawsze fachowa pomoc w doborze kawy. Zawsze jestem mega zaskoczony starannością wysyłanego towaru i czasem w jakim jest u mnie bądź w paczkomacie. Chyba nie zdarzyło mi się, żeby kawa doszła po dłużej niż 2 dniach (najczęściej mam kolejnego dnia po południu). Super załoga, supreme servis- chciałbym żeby każda firma tak traktowała klienta. Aż chce się do Was wracać. Pozytyw, polecam"
5 lat temu
![]()
Przemysław Kunysz
"Profesjonalna pomoc w wyborze produktu,szybka wysyłka. Polecam"
4 miesiące temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Archiwalne oferty pracy All Good S.A.
-
Specjalista ds. obsługi klientów biznesowych
All Good S.A.- Szczecin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Obsługa klienta z zachowaniem najwyższych standardów Supreme Service jest Ci bliska? Jesteś osobą, dla której intensywna praca w połączeniu z dużą dozą kontaktów z innymi ludźmi to czysta przyjemność? Pozytywne nastawienie, umiejętność planowania, łączenia kropek, czytania “między wierszami” i dostrzegania szczegółów to Twoje naturalne zdolności ? Jeżeli tak, czytaj dalej bo być może to właśnie Ciebie szukamy do naszego Działu After Sales.
Pracuj z topowymi markami w świecie kawy i dołącz do zespołu, który dostarcza energię całej marce Coffeedesk - łączymy intensywną pracę z kreatywnością, wyzwania podejmujemy w dobrym towarzystwie i wszystkie nasze działania sygnujemy najwyższą jakością i efektywnością.
Zakres obowiązków
-
Obsługa klienta biznesowego poprzez mail, telefon, chat z zachowaniem naszych standardów Supreme Service;
-
Obsługa zgłoszeń przychodzących od klientów i handlowców - system ticketowy;
-
Współpraca z handlowcami - support zespołu Sales B2B w codziennych działaniach okołosprzedażowych;
-
Praca z systemami (Cms, Verto, CRM, Salesforce);
-
Koordynowanie zamówień spływających od handlowców;
-
Nadzór nad terminową i poprawną realizacją zamówień z platformy B2B;
-
Wystawianie dokumentów sprzedażowych i aktywna sprzedaż;
-
Procesowanie reklamacji oraz zwrotów;
-
Współpraca z działem handlowym, logistyki, zakupów, finansów, magazynem i serwisem;
-
Utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;
-
Pomoc klientom w pełnym wykorzystaniu funkcjonalności platformy B2B.
Wymagania
-
Doświadczenie w obsłudze klienta;
-
Doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi - dodatkowy atut;
-
Doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi (faktury, korekty, faktury pro-formy, dokumenty zaliczkowe);
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu min. B1;
-
Mile widziana podstawowa znajomość przepisów handlu unijnego;
-
Umiejętność posługiwania się systemami typu CRM, ERP;
-
Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań;
-
Komunikatywność, relacyjność i asertywność;
-
Proaktywność i samodzielność;
-
Skrupulatność, terminowość w działaniu;
-
Nastawienie ,,to nie problem jest problemem, ale to jak do niego podchodzę”;
-
Gotowość do intensywnej pracy, w której zawsze jest dużo “kropek” do połączenia.
Oferujemy
-
Umowę o pracę;
-
Możliwość pracy w modelu hybrydowym;
-
Bonusy kwartalne uzależnione od stopnia Twojego zaangażowania i proaktywności;
-
Skrupulatnie zaplanowane zdalne wdrożenie do pracy;
-
Udział w rozwoju marki Coffeedesk na rynku polskim i Europy Środkowowschodniej;
-
Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
-
Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
-
System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System - do wyboru);
-
Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-)
-
Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie;
-
Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;
-
Pełną lodówkę;
-
Niezapomniane Coffeedeskowe integracje :-)
-
Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami.
-
Pracodawcy z miasta Kołobrzeg
-
Zespół Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu
-
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNO - HOTELARSKICH IM. EMILII GIERCZAK W KOŁOBRZEGU
-
UZDROWISKO KOŁOBRZEG SPÓŁKA AKCYJNA
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KOŁOBRZEGU
-
ANDRZEJCZUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
FHUP Stanisław Gniłka w spadku
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH
-
OT PORT Świnoujście
-
JES OPAKOWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO INŻYNIERYJNE SPECTRUM - TOMASZ LISOWSKI ŁUKASZ GMEREK SPÓŁKA CYWILNA
-
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Świnoujściu
-
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WSP OPOLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Szpital Powiatowy w Pyrzycach
-
HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
LASLAND sp. z o.o.
-
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE
-
KB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
CHWOSTEK CHWOSZCZYŃSKI PAWEŁ
-
PHU BJB SP.Z O.O.
-
PLATAN SOFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PPHU Hortulus Iwona Bigońska
-
Waldemar Panek
-
Eryk Sp. z o.o.
-
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A.