MESGUM Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

MESGUM sp. z o.o. praca

Kobyłka

MESGUM Sp. z o.o. to polska firma zajmująca się produkcją wyrobów gumowych. Produkowane przez nas elementy znajdują swoje zastosowanie między innymi w branży motoryzacyjnej, AGD, przemyśle energetycznym czy gazowym.

MESGUM Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna sprzedaż / zakupy produkcja / przemysł

Oferty pracy MESGUM Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca MESGUM Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa MESGUM Sp. z o.o.

Siedziba główna

MESGUM Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
MESGUM Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Dąbrowa Górnicza

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca MESGUM Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pomocnik operatora maszyn

    MESGUM Sp. z o.o.
    • Kobyłka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Obsługa maszyn do produkcji wyrobów gumowych oraz wstępna kontrola jakości wyprodukowanego wyrobu.
      • Prowadzenie zapisów produkcyjnych według wytycznych pracodawcy.
      • Stosowanie się do dokumentacji technicznej oraz wymagań klienta.
      • Nadzór nad procesem produkcyjnym według wytycznych pracodawcy.

      Nasze wymagania

      • Dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym.
      • Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.
      • Chęci do rozwijania swoich umiejętności.

      Mile widziane

      • Doświadczenie w pracy w obszarze produkcyjnym.
      • Doświadczenie techniczne.

      To oferujemy

      • Umowę o pracę na pełen etat.
      • Możliwość rozwoju oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji.
      • Wynagrodzenie stałe plus system premiowy.

      Benefity

      • szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
      • system premiowy
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • możliwość uzyskania uprawnień

      Mesgum Sp. z o.o.

      Firma MESGUM jest wiodącym producentem elementów gumowych dla przemysłu motoryzacyjnego oraz AGD. Celem naszego przedsiębiorstwa jest spełnianie wszelkich, specyficznych wymagań klientów oraz zapewnienie stabilnego wzrostu firmy, generowanie zysku oraz osiąganie satysfakcji odbiorców oraz naszych pracowników poprzez ciągłe doskonalenie wszystkich obszarów strategicznych działalności.

      Aplikuj

  • Pomocnik Kontroli Jakości

    MESGUM Sp. z o.o.
    • Kobyłka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Selekcja wyrobu gotowego,
      • Pakowanie,
      • Etykietowanie,
      • Lotna kontrola jakości produkowanego wyrobu,
      • Prowadzenie zapisów według wymagań systemu jakości oraz Przełożonego.

      Nasze wymagania

      • Dyspozycyjność,
      • Odpowiedzialność,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Dokładność w realizacji sowich zadań, obowiązków,
      • Motywacja do pracy,
      • Chęci do rozwijania swoich umiejętności.

      To oferujemy

      • Umowę o pracę na pełen etat,
      • Stabilność zatrudnienia,
      • Możliwość rozwoju,
      • Pracę w miłej atmosferze.

      Benefity

      • szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
      • system premiowy
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • możliwość uzyskania uprawnień

      Mesgum Sp. z o.o.

      Firma MESGUM jest wiodącym producentem elementów gumowych dla przemysłu motoryzacyjnego oraz AGD. Celem naszego przedsiębiorstwa jest spełnianie wszelkich, specyficznych wymagań klientów oraz zapewnienie stabilnego wzrostu firmy, generowanie zysku oraz osiąganie satysfakcji odbiorców oraz naszych pracowników poprzez ciągłe doskonalenie wszystkich obszarów strategicznych działalności.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    MESGUM Sp. z o.o.
    • Kobyłka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i obsługi kluczowych klientów firmy (b2b)
      • Pozyskiwanie kluczowych klientów z sektora przemysłu Automotive, AGD, Energetycznego, Gazowniczego oraz innych (b2b)
      • Aktywne poszukiwanie nowych kierunków rozwoju firmy
      • Doradztwo techniczne w zakresie usług produkcyjnych świadczonych przez firmę.
      • Prowadzenie negocjacji z kontrahentami
      • Sporządzanie raportów i analiz
      • Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
      • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących grupy klientów , działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
      • Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
      • Przygotowanie prezentacji handlowych i innych działań marketingowych wspierających proces sprzedaży

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe (techniczne, będzie dodatkowym atutem)
      • Minimalne 3-letnie doświadczenie w sprzedaży b2b (mile widziane doświadczenie w przemyślę Automotive oraz AGD)
      • Komunikatywność, samodzielność i systematyczność w działaniu
      • Umiejętności analityczne
      • Wysoka kultura osobista
      • Dobra organizacja pracy
      • Zaangażowanie i inicjatywa
      • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
      • Znajomość Microsoft Office oraz systemu CRM
      • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku.
      • Dyspozycyjność
      • Prawo jazdy kat. B

      Mile widziane

      • znajomość języka Niemieckiego w stopniu komunikatywnym
      • doświadczenie w przygotowaniu ofert przetargowych

      To oferujemy

      • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
      • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach
      • Stabilność zatrudnienia
      • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności

      Benefity

      • system premiowy
      • szkolenia zewnętrzne
      • karta paliwowa
      • samochód służbowy
      • parking dla pracowników

      Mesgum Sp. z o.o.

      MESGUM Sp. z o.o. jest wiodącym producentem elementów gumowych dla przemysłu motoryzacyjnego oraz AGD. Celem naszego przedsiębiorstwa jest spełnianie wszelkich, specyficznych wymagań klientów oraz zapewnienie stabilnego wzrostu firmy, generowanie zysku oraz osiąganie satysfakcji odbiorców oraz naszych pracowników poprzez ciągłe doskonalenie wszystkich obszarów strategicznych działalności. Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój firmy poszukujemy pracowników na poniższe stanowisko:


      KEY ACCOUNT MANAGER

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    MESGUM Sp. z o.o.
    • Kobyłka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i obsługi kluczowych klientów firmy (b2b)
      • Pozyskiwanie kluczowych klientów z sektora przemysłu Automotive, AGD, Energetycznego, Gazowniczego oraz innych (b2b)
      • Aktywne poszukiwanie nowych kierunków rozwoju firmy
      • Doradztwo techniczne w zakresie usług produkcyjnych świadczonych przez firmę.
      • Prowadzenie negocjacji z kontrahentami
      • Sporządzanie raportów i analiz
      • Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
      • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących grupy klientów , działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi
      • Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
      • Przygotowanie prezentacji handlowych i innych działań marketingowych wspierających proces sprzedaży

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe (techniczne, będzie dodatkowym atutem)
      • Minimalne 3-letnie doświadczenie w sprzedaży b2b (mile widziane doświadczenie w przemyślę Automotive oraz AGD)
      • Komunikatywność, samodzielność i systematyczność w działaniu
      • Umiejętności analityczne
      • Wysoka kultura osobista
      • Dobra organizacja pracy
      • Zaangażowanie i inicjatywa
      • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
      • Znajomość Microsoft Office oraz systemu CRM
      • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku.
      • Dyspozycyjność
      • Prawo jazdy kat. B

      Mile widziane

      • znajomość języka Niemieckiego w stopniu komunikatywnym
      • doświadczenie w przygotowaniu ofert przetargowych

      To oferujemy

      • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
      • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach
      • Stabilność zatrudnienia
      • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności

      Benefity

      • system premiowy
      • szkolenia zewnętrzne
      • karta paliwowa
      • samochód służbowy
      • parking dla pracowników

      Mesgum Sp. z o.o.

      MESGUM Sp. z o.o. jest wiodącym producentem elementów gumowych dla przemysłu motoryzacyjnego oraz AGD. Celem naszego przedsiębiorstwa jest spełnianie wszelkich, specyficznych wymagań klientów oraz zapewnienie stabilnego wzrostu firmy, generowanie zysku oraz osiąganie satysfakcji odbiorców oraz naszych pracowników poprzez ciągłe doskonalenie wszystkich obszarów strategicznych działalności. Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój firmy poszukujemy pracowników na poniższe stanowisko:


      KEY ACCOUNT MANAGER

      Aplikuj

  • Kierownik ds. jakości

    MESGUM Sp. z o.o.
    • Kobyłka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za działanie systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie (wg ISO 9001 oraz IATF 16949),
      • Odpowiedzialność za prawidłową jakość wyrobów gotowych, zgodnie z wymaganiami Klientów, obowiązującymi normami branżowymi oraz dobrą praktyką produkcyjną,
      • Wyznaczanie i nadzór nad realizacją wskaźników jakości,
      • Tworzenie i modyfikacja procedur, instrukcji, formularzy oraz pozostałej dokumentacji jakościowej,
      • Tworzenie dokumentacji PPAP,
      • Nadzór nad przygotowaniem obszarów i uczestnictwo w auditach Klientów, jednostek certyfikujących i innych,
      • Przeprowadzanie auditów wewnętrznych oraz nadzór nad realizacją działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych,
      • Auditowanie dostawców surowców i komponentów do produkcji,
      • Prowadzenie dokumentacji auditowej i poauditowej,
      • Zarządzanie reklamacjami, analiza przyczyn wystąpienia niezgodności, inicjowanie i nadzór nad działaniami korekcyjnymi, korygującymi i zapobiegawczymi, tworzenie raportów 8D,
      • Zarządzanie zespołem Kontroli Jakości (w tym odpowiedzialność za rekrutację),
      • Prowadzenie sprawozdawczości i raportów wewnętrznych,
      • Nadzór nad sprzętem pomiarowym i kontrolnym,
      • Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych dla Pracowników z zakresu działania systemu zarządzania jakością oraz nadzór nad dokumentacją szkoleniową,
      • Inicjowanie działań zmierzających do zwiększenia kontroli jakości i stałego zmniejszania braków produkcyjnych oraz nadzór nad ich wdrażaniem,
      • Współpraca ze wszystkimi działami związanymi z realizacją programów jakości, w szczególności z działem produkcji.

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej min. 3 lata,
      • Znajomość ISO 9001, mile widziana znajomość standardu IATF 16949
      • Wykształcenie wyższe,
      • Znajomość procesów zarządzania produkcją i jakością,
      • Mile widziana znajomość narzędzi jakości typu Diagram Ishikawy, 5WHY, DMAIC, 5S
      • Umiejętność zarządzania ludźmi,
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel,
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
      • Dobra organizacja pracy, samodzielność, samodyscyplina oraz nastawienie na realizację celów.

      To oferujemy

      • Umowę o pracę na pełen etat,
      • Stabilność zatrudnienia,
      • Możliwość rozwoju,
      • Pracę w miłej atmosferze,
      • Możliwość poznania nowoczesnych technologii i systemów zarządzania,
      • Szkolenia zewnętrzne.

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • możliwość uzyskania uprawnień

      Mesgum Sp. z o.o.

      MESGUM Sp. z o.o. jest producentem elementów gumowych dla przemysłu motoryzacyjnego oraz AGD. Celem naszego przedsiębiorstwa jest zaspokojenie potrzeb Klientów poprzez dostarczenie wyrobów najwyższej jakości, a także osiąganie satysfakcji naszych Pracowników poprzez ciągłe doskonalenie strategicznych obszarów działalności.

      Aplikuj

  • Lider zmiany / ustawiacz procesu

    MESGUM Sp. z o.o.
    • Kobyłka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad procesami produkcyjnymi oraz przebiegiem zmian.
      • Pełnienie funkcji starszego operatora maszyn
      • Przeprowadzanie wymian narzędzi produkcyjnych ,form wtryskowych
      • Prowadzenie nastaw procesowych
      • Odpowiedzialność dotycząca wstępnego utrzymania ruchu w uzgodnieniu z przełożonym.
      • Odpowiedzialność za operatorów podczas produkcji oraz ich wykonywaną pracę.
      • Prowadzenie nadzoru nad rzetelnym rozliczaniem zapisów produkcyjnych w tym również systemowych.
      • Kontrola i realizacja planów produkcyjnych względem ustaleń.
      • Współpraca z pionem jakości.
      • Opracowywanie i egzekwowanie dokumentacji stanowiskowych.
      • Nadzorowanie, uruchomiania procesów produkcyjnych
      • Odpowiedzialność za zatwierdzanie oraz odbiór procesów produkcyjnych.
      • Rozliczenia materiałów na produkcji
      • Wdrażanie nowych projektów do produkcji.

      Nasze wymagania

      • dyspozycyjność (praca w systemie 3-zmianowym )
      • operatywność oraz odpowiedzialność
      • umiejętność pracy w zespole
      • odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu
      • dokładność w realizacji sowich zadań, obowiązków
      • motywacja do pracy
      • chęci do rozwijania swoich umiejętności

      Mile widziane

      • doświadczenie techniczne

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • stabilność zatrudnienia
      • możliwość rozwoju
      • pracę w miłej atmosferze

      Benefity

      • szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
      • system premiowy
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • możliwość uzyskania uprawnień

      Mesgum Sp. z o.o.

      Firma MESGUM jest wiodącym producentem elementów gumowych dla przemysłu motoryzacyjnego oraz AGD. Celem naszego przedsiębiorstwa jest spełnianie wszelkich, specyficznych wymagań klientów oraz zapewnienie stabilnego wzrostu firmy, generowanie zysku oraz osiąganie satysfakcji odbiorców oraz naszych pracowników poprzez ciągłe doskonalenie wszystkich obszarów strategicznych działalności.

      Aplikuj

Pracodawcy w Kobyłce