!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Armatis-lc

Armatis-lc

Armatis-lc Polska jest firmą należącą do grupy francuskiego lidera rynku outsourcingowego. Na rynku polskim specjalizujemy się w telesprzedaży, Customer Care (również w ramach wielojęzycznych platform paneuropejskich), świadczymy usługi doradcze w zakresie zarządzania relacjami z klientem, zarządzamy kompleksowo komunikacją naszych klientów w środowisku mediów społecznościowych oraz oferujemy profesjonalne usługi i narzędzia do mierzenia poziomu zadowolenia konsumentów.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 1080008960

REGON: 141670257

KRS: 0000329231

ul. Cybernetyki 9 02-677 Warszawa województwo mazowieckie powiat warszawa gmina mokotów

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 13-05-2009
Źródło: GUS, CEIDG

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Consulente clienti del negozio online con Italiano

    Armatis-lc
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 36 - 41 PLN / h
    • Ti piace parlare con le persone?

      Riesci a costruire relazioni positive con i clienti?

      Sei interessato alle premie e bonus?

      Cerchi un posto di lavoro confortevole e un team affiatato?

      Se è così, il lavoro con Armatis è la proposta perfetta per te!

      Siamo un team di professionisti specializzato nel contatto con i clienti: forniamo supporto ed esaminiamo le loro esigenze al fine di migliorare ulteriormente la qualità dei nostri servizi.

      Entra nel nostro gruppo!

      Zakres obowiązków

      Tue responsabilità:

      • Assistenza clienti nel processo di acquisto tramite internet
      • Costruire relazioni positive con i clienti
      • Supporto nella gestione degli ordini
      • Fornire risposte a domande sull'offerta del negozio
      • Contatto con il cliente via telefono, chat ed e-mail

      Wymagania

      Le nostre aspettative:

      • Conoscenza italiano a livello C1
      • Esperienza di contatto con il cliente
      • La capacità di esprimersi liberamente e fluentemente
      • Entusiasmo e volontà di sviluppare competenze

      Oferujemy

      Questo è ciò che offriamo:

      • Stipendio e interessanti vantaggi garantiti
      • Bonus di 300 PLN garantito per 3 mesi
      • Lavoro interessante e stimolante in un team professionale e ben coordinato
      • Formazione di lavoro completamente retribuita,
      • Possibilità di sviluppo e promozione costante
      • Programma di riferimento a pagamento - per arrivare fino a 1.500 PLN per aver invitato un amico
      • Cofinanziamento della Multisport Card
      • Moderno ufficio a Varsavia
      • Lavora in un'azienda che era nell'elenco dei 300 migliori datori di lavoro di Forbes nel 2022
  • Doradca Klienta Sklepu Internetowego / Język Niemiecki, Hiszpański, Włoski

    Armatis-lc
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • 36 - 41 PLN / h
    • Lubisz rozmawiać z ludźmi?

      Umiesz budować pozytywne relacje z klientami?

      Interesują Cię bonusy i premie?

      Szukasz komfortowego miejsca pracy i zgranego zespołu?

      Jeśli tak – współpraca z Armatis jest idealną propozycją dla Ciebie!

      Jesteśmy profesjonalnym zespołem specjalizującym się w kontakcie z klientami – udzielamy wsparcia oraz badamy ich potrzeby w celu jeszcze większego ulepszenia jakości naszych usług.

      Dołącz do naszego Teamu!

      Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie!

      Zakres obowiązków

      Jakie zadania na Ciebie czekają?

      • Kontakt z klientami B2B, zainteresowanymi ofertą firmy
      • Realizacja procesu sprzedaży produktów
      • Pomoc w obsłudze zamówień
      • Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące ofert dostępnych na stronie sklepu
      • Obsługiwanie połączeń przychodzących, czatu oraz mail

      Wymagania

      Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

      • Znasz język niemiecki/hiszpański/francuski na poziomie C1
      • Znasz język polski w stopniu komunikatywnym
      • Obsługa komputera nie jest dla Ciebie wyzwaniem
      • Twoja dyspozycja to min. 160h w miesiącu
      • Masz doświadczenie w sprzedaży i chcesz rozwijać swoje umiejętności
      • Potrafisz swobodnie i płynnie się wypowiadać
      • Cechuje Cię empatia, umiejętność aktywnego słuchania i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

      Oferujemy

      Co zyskujesz pracując z nami?

      • Atrakcyjną gwarantowaną stawkę godzinową oraz dodatki
      • Gwarantowany bonus +300 zł przez 3 miesiące
      • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w profesjonalnym, zgranym zespole
      • Płatne szkolenie w pełni przygotowujące do pracy
      • Możliwości stałego rozwoju i awansu
      • Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowej gotówki
      • Elastyczne godziny pracy
      • Dofinansowanie do Karty Multisport
      • pracę w firmie, która znalazła się na liście Forbes TOP 300 najlepszych pracodawców 2022 roku
  • Praca z językiem hiszpańskim na wakacje- obsługa infolinii pasażerskiej

    Armatis-lc
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Znasz język hiszpański i szukasz ciekawej pracy na wakacje?

      Dołącz do naszego zespołu, który zajmuje się obsługą i wsparciem pasażerów znanych linii lotniczych.

      Pracujemy na czatach, mailach i połączeniach przychodzących. Dołącz do nas i pracuj jako:

      Konsultant ds. obsługi pasażerów w j. hiszpańskim- biuro Warszawa

      Praca na miniumum 2 miesiące!

      Zakres obowiązków

      Zadania na tym stanowisku to:

      obsługa czatów internetowych w języku hiszpańskim

      obsługa mailowych zgłoszeń reklamacyjnych

      odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów

      udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów

      obsługa programów i aplikacji

      Wymagania

      Co będzie potrzebne do pracy?

      znasz język hiszpański na min. poziom B2 (w mowie oraz w piśmie)

      mówisz w języku polskim w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)

      dobrze radzisz sobie z obsługą komputera

      jesteś dyspozycyjny min. 120 godzin w miesiącu

      lubisz się uczyć i pomagać innym

      Oferujemy

      W ramach współpracy zyskujesz:

      gwarantowaną stawkę godzinową + bonusy

      szkolenie przygotowujące do pracy (trwające 10 dni) za które otrzymasz wynagrodzenie

      elastyczny czas pracy w godzinach 7-21 oraz w weekendy

      wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności

      pracę w firmie, która znalazła się na 197 miejscu listy Forbes, najlepszych pracodawców 2020 roku

      możliwość awansu w strukturze firmy - w 2020 roku skorzystało z niej aż 21 osób!

      bonus finansowy do 1500 zł za polecenie znajomego do pracy

      możliwość skorzystania z karty Multisport

      pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym na Mokotowie

      Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV

      Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.