!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

TV Development GmbH

TV Development GmbH

                                     

Oferty pracy TV Development GmbH

Archiwalne oferty pracodawcy

  • (Młodszy) Specjalista ds. obsługi klienta (pełny lub niepełny etat, możliwość pracy zdalnej/domowej)

    TV Development GmbH
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

      Zakres obowiązków

      • Jesteś odpowiedzialny za profesjonalne przyjmowanie i przetwarzanie zapytań od naszych niemieckich i polskich klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu;
      • Współpracujesz również z kolegami z innych zespołów w zakresie płatności, reklamacji, logistyki i księgowości w celu znalezienia najlepszego możliwego rozwiązania dla naszych klientów;
      • Jesteś osobą kontaktową dla naszych klientów w kwestiach przedsprzedażowych i posprzedażowych (w tym realizacji płatności, realizacji zamówień i anulowania/zwrotu);

      Wymagania

      • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, poprawna gramatycznie (min. poziom C1);
      • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (preferowane w sektorze e-commerce);
      • Chęć i pasja do pracy z klientami niezależnie od sposobu komunikacji
      • Zorientowanie na cel i klienta, wysokie zaangażowanie i często kreatywne podejście (Zapytania klientów są zawsze traktowane z najwyższą uwagą i w sposób indywidualny);
      • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi;
      • Samodzielność w rozwiązywaniu zapytań od początku do końca;
      • Zespołowe podejście - gramy do jednej bramki;
      • Otwartość na pracę w ustalonych godzinach, w ramach okna czasowego 8:00 - 20:00, a także na pracę w weekendy.

      Oferujemy

      • Prywatna opieka zdrowotna - Zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów dla Ciebie i Twoich bliskich.
      • Zajęcia językowe - Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twoich umiejętności.
      • Praca zdalna i elastyczny czas pracy - Możliwość częściowej pracy zdalnej, a także dostosowania czasu pracy pod Twój plan dnia.
      • Biuro w centrum Wrocławia - W najbliższej okolicy kino, fitnessclub i duży wybór miejsc na lunch.
      • Owocowe poniedziałki - Kawy, owoców, pizzy, słodyczy, ale i zdrowych przekąsek w naszym biurze nie brakuje.
      • Imprezy firmowe w najlepszym towarzystwie - Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia albo spotkania w biurze.

      Co powinna zawierać aplikacja?
      Czekamy na Państwa zgłoszenia! Prosimy o przesłanie kompletnych dokumentów (CV, list motywacyjny, certyfikaty), jak również o podanie pożądanego wynagrodzenia i najwcześniejszego możliwego terminu rozpoczęcia pracy.

  • Junior Distribution Coordinator

    TV Development GmbH
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

      Your responsibilities

      Your role and main tasks:

      • being involved in the daily control of our external warehouse and the whole carrier supply chain in outbound section – no parcel will leave our warehouse without your coordination,
      • In close cooperation with global department customer service and our external carriers you monitor the dispatch routes, clarify delays and process clearing and reclamation cases
      • analyzing existing processes and optimize the supply chain with focus on our customers
      • invoicing and controlling of the carrier costs/credit notes,
      • organizing additional shipments and transports in B2C and B2B segment completes your field of responsibility.

      Our requirements

      Who we're looking for:

      • successfully completed commercial training or a degree (BA)
      • initial work experience in customer service, logistics/supply chain management or warehousing will be an asset,
      • traveling to Munich or internal in Poland one time per quarter is no problem for you,
      • very good English (B2) and German (B2) skills (written and spoken),
      • affinity with e-commerce – Online shopping is for you more than just a website,
      • readiness to give your input and ideas to your colleagues – sharing it with other departments, and openness for more than logistics.

      We offer

      What you can count on?
      Benefits:
      Private health care
      We provide access to the best specialists for you and your loved ones.

      Language classes
      English and German lessons in small groups, tailored to your skills.

      Remote work and flexible working hours
      Possibility of partial remote work, as well as adjusting working hours to your daily schedule.

      Office in the center of Wrocław
      Nearby cinema, fitness club and large selection of lunch places.

      Fruit Mondays
      There is no shortage of coffee, fruit, pizza, sweets and healthy snacks in our office.

      Company events
      After hours we often organize interesting outings or meetings in our office.

      What should the application include?
      We are looking forward to your application! Please send us your complete documents (CV) as well as your desired salary and your earliest possible start date.

  • Junior Supply Chain Coordinator - Team Last Mile Distribution

    TV Development GmbH
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

      Your responsibilities

      Your role and main tasks:

      • being involved in the daily control of our external warehouse and the whole carrier supply chain in outbound section – no parcel will leave our warehouse without your coordination,
      • clarifying of delays and complains in the areas of outbound and last mile shipping are also part of your daily tasks,
      • processing clearing and reclamation cases from the sections outbound and returns,
      • being responsible for cooperation with the internal (global) department customer service and external with the carriers on logistics issues – You are a logistic services specialist,
      • analyzing existing processes and optimize the supply chain with total focus on our end consumer,
      • invoicing and controlling of the carrier costs/credit notes are also one of your tasks,
      • organizing additional shipments and transports in B2C and B2B segment completes your field of responsibility.

      Our requirements

      Who we're looking for:

      • successfully completed commercial training or a degree (BA) and, ideally, initial work experience in customer service, logistics/supply chain management or warehousing,
      • good knowledge of numbers – mental arithmetic is no problem for you,
      • traveling to Munich or internal in Poland one time per quarter is no problem for you,
      • very good English (B2) and German (B2) skills (written and spoken),
      • affinity with e-commerce – Online shopping is for you more than just a website,
      • readiness to give your input and ideas to your colleagues – sharing it with other departments, and openness for more than logistics.

      We offer

      What you can count on?


      Benefits:


      Private health care
      We provide access to the best specialists for you and your loved ones.
      Language classes
      English and German lessons in small groups, tailored to your skills.
      Remote work and flexible working hours
      Possibility of partial remote work, as well as adjusting working hours to your daily schedule.
      Office in the center of Wrocław
      Nearby cinema, fitness club and large selection of lunch places.
      Fruit Mondays
      There is no shortage of coffee, fruit, pizza, sweets and healthy snacks in our office.
      Company events
      After hours we often organize interesting outings or meetings in our office.

      What should the application include?
      We are looking forward to your application! Please send us your complete documents (CV) as well as your desired salary and your earliest possible start date.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.