Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.

Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.

TV Development GmbH to zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów skupionych na tworzeniu najnowocześniejszych technologii dla branży inwestycyjnej. Nasze działania są zawsze ukierunkowane na potrzeby klienta, jakość i skalowalność. Rewolucjonizujemy  procesy technologiczne na rynku finansowym.
Różnorodność jest częścią naszej grupy. Czekamy na Twoją aplikację bez względu na płeć, narodowość, pochodzenie etniczne i społeczne, religię, filozofię życia, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną lub tożsamość.                        

TV Development GmbH is a team of highly qualified and experienced professionals focused on creating cutting edge technology for investment industry. Our actions are always geared towards customer needs, quality and scalability. We are creating a fundamental change in technical processing in the financial market.
Diversity is a part of our group. We look forward to receiving your application regardless of gender, nationality, ethnic and social origin, religion, philosophy of life, disability, age, sexual orientation or identity.

Brockmeyer Vacaturemarketing B.V. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) media / pr / reklama / marketing obsługa klienta / call center logistyka / spedycja / transport

Oferty pracy Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • SQL Developer – ERP Systems

    Shannon Precision Engineering Limited
    • Irlandia
    • umowa o pracę
    • 10 500-12 250 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • CNC Programmers /Setters - Operator/ Programista CNC

    Shannon Precision Engineering Limited
    • Irlandia
    • umowa o pracę
    • 12 250-14 000 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Programista PLC

    STERNEL Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Fullstack Java Developer

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana
  • PROGRAMISTA

    AGENCJA WYWIADU
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    Dodana

Mapa Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.

Siedziba główna

Brockmeyer Vacaturemarketing B.V. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Brockmeyer Vacaturemarketing B.V. - oferty archiwalne

  • Backend Warschau

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Your mission
      Become part of a highly qualified team which reinvents the technical processing for the investment industry. As a start-up with solid financing we are searching for people with entrepreneurship, team spirit and believe in unlimited possibilities. We are creating a bank beyond the future.

      It is our mission to contribute to the progress of finance by enabling clients and investors to access high quality financial services in an efficient manner.

      Together, we will create an ecosystem by connecting services, data and applications that enable investors and partners to access the best in class banking services and open new possibilities.

      Your responsibilities

      • As a Backend Developer Web you will design and implement financial software solutions based on modern backend technologies, such as PostgresQL and Apache Kafka, as well as modern cloud technologies, such as from AWS.
      • You will document the parts of the solution that you implement and develop automated tests to permanently ensure high software quality standards.
      • You will work in an agile environment, as part of a passionate Scrum team using a DevSecOps approach for our CI/CD pipeline.

      Our requirements

      • Degree in computer science or comparable qualification
      • Professional experience in complex backend development projects and the implementation of enterprise applications
      • Excellent knowledge of TypeScript/JavaScript
      • Experience in the use of database technologies and messaging architectures
      • Experience in frameworks such as Node.js is a plus
      • Practical experience in unit and end-to-end testing
      • Very good knowledge in OOA and OOD
      • Experience in Clean Code and TDD
      • Ability to work in a team as well as great communication skills
      • Independent and autonomous way of working
      • Strong sense of quality and creativity
      • High motivation and ability to continuously improving skills
      • Fluent in English, German is a plus

      We offer

      • Modern working environment and professional tools
      • Excellent working atmosphere
      • 30 days holiday
      • Attractive package with company shareDiversity is a part of our group. We look forward to receiving your application regardless of gender, nationality, ethnic and social origin, religion, philosophy of life, disability, age, sexual orientation or identity.

  • Backend-Developer - PRACA ZDALNA (Warszawa/ Monachium)

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Recruitment for the company:


      TV Development GmbH is a team of highly qualified and experienced professionals focused on creating cutting edge technology for investment industry. Our actions are always geared towards customer needs, quality and scalability. We are creating a fundamental change in technical processing in the financial market.
      Diversity is a part of our group. We look forward to receiving your application regardless of gender, nationality, ethnic and social origin, religion, philosophy of life, disability, age, sexual orientation or identity

      Your responsibilities

      YOUR MISSION

      Become part of a highly qualified team which reinvents the technical processing for the investment industry. As a start-up with solid financing we are searching for people with entrepreneurship, team spirit and believe in unlimited possibilities. We are creating a bank beyond the future.


      YOUR ROLE

      Join us and shape the future of our game-changing professional trading and banking software solution. It is our mission to contribute to the progress of finance by enabling clients and investors to access high quality financial services in an efficient manner.

      Together, we will create an ecosystem by connecting services, data and applications that enable investors and partners to access the best in class banking services and open new possibilities.

      • As a Backend Developer Web, you will design and implement financial software solutions based on modern backend technologies, such as PostgresQL and Apache Kafka, as well as modern cloud technologies, such as from AWS.

      • You will document the parts of the solution that you implement and develop automated tests to permanently ensure high software quality standards.

      • You will work in an agile environment, as part of a passionate Scrum team using a DevSecOps approach for our CI/CD pipeline.

      Our requirements

      • Degree in computer science or comparable qualification

      • Professional experience in complex backend development projects and the implementation of enterprise applications

      • Excellent knowledge of TypeScript/JavaScript

      • Experience in the use of database technologies and messaging architectures

      • Experience in frameworks such as Node. is a plus

      • Practical experience in unit and end-to-end testing

      • Very good knowledge in OOA and OOD

      • Experience in Clean Code and TDD

      • Ability to work in a team as well as great communication skills

      • Independent and autonomous way of working

      • Strong sense of quality and creativity

      • High motivation and ability to continuously improving skills

      • Fluent in English, German is a plus

      We offer

      WHY US?

      • Modern working environment

      • Professional tools

      • Excellent working atmosphere

      • 30 days holiday

      • Attractive package with company share


  • Frontend-Developer (PRACA ZDALNA- Warszawa/ Monachium)

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Recruitment for the company:


      TV Development GmbH is a team of highly qualified and experienced professionals focused on creating cutting edge technology for investment industry. Our actions are always geared towards customer needs, quality and scalability. We are creating a fundamental change in technical processing in the financial market.
      Diversity is a part of our group. We look forward to receiving your application regardless of gender, nationality, ethnic and social origin, religion, philosophy of life, disability, age, sexual orientation or identity

      Your responsibilities

      YOUR MISSION

      Become part of a highly qualified team which reinvents the technical processing for the investment industry. As a start-up with solid financing we are searching for people with entrepreneurship, team spirit and believe in unlimited possibilities. We are creating a bank beyond the future.


      YOUR ROLE

      Join us and shape the future of our game-changing professional trading and banking software solution. It is our mission to contribute to the progress of finance by enabling clients and investors to access high quality financial services in an efficient manner.

      Together, we will create an ecosystem by connecting services, data and applications that enable investors and partners to access the best in class banking services and open new possibilities.

      • As a Frontend Developer Web, you will design and implement financial software solutions based on modern web frameworks like Angular, React or Vue.j s as well as modern cloud technologies.

      • You will document the parts of the solution that you implement and develop automated tests to permanently ensure high software quality standards.

      • You will work in an agile environment, as part of a passionate Scrum team using a DevSecOps approach for our CI/CD pipeline.

      Our requirements

      • Degree in computer science or comparable qualification

      • Professional experience in complex web development projects and the implementation of enterprise applications

      • Excellent knowledge of TypeScript/JavaScript as well as good knowledge of HTML5 & CSS3

      • Experience in the use of web frameworks such as Angular, React or Vue, is a plus

      • Practical experience in unit and end-to-end testing

      • Very good knowledge in OOA and OOD

      • Experience in Clean Code and TDD

      • Ability to work in a team as well as great communication skills

      • Independent and autonomous way of working

      • Strong sense of quality and creativity

      • High motivation and ability to continuously improvement skills

      • Fluent in English, German is a plus

      • Fluent in English, German is a plus

      We offer

      WHY US?

      • Modern working environment

      • Professional tools

      • Excellent working atmosphere

      • 30 days holiday

      • Attractive package with company share

  • (Młodszy) Specjalista ds. obsługi klienta (pełny lub niepełny etat, możliwość pracy zdalnej/domowej)

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

      Zakres obowiązków

      • Jesteś odpowiedzialny za profesjonalne przyjmowanie i przetwarzanie zapytań od naszych niemieckich i polskich klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu;
      • Współpracujesz również z kolegami z innych zespołów w zakresie płatności, reklamacji, logistyki i księgowości w celu znalezienia najlepszego możliwego rozwiązania dla naszych klientów;
      • Jesteś osobą kontaktową dla naszych klientów w kwestiach przedsprzedażowych i posprzedażowych (w tym realizacji płatności, realizacji zamówień i anulowania/zwrotu);

      Wymagania

      • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, poprawna gramatycznie (min. poziom C1);
      • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (preferowane w sektorze e-commerce);
      • Chęć i pasja do pracy z klientami niezależnie od sposobu komunikacji
      • Zorientowanie na cel i klienta, wysokie zaangażowanie i często kreatywne podejście (Zapytania klientów są zawsze traktowane z najwyższą uwagą i w sposób indywidualny);
      • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi;
      • Samodzielność w rozwiązywaniu zapytań od początku do końca;
      • Zespołowe podejście - gramy do jednej bramki;
      • Otwartość na pracę w ustalonych godzinach, w ramach okna czasowego 8:00 - 20:00, a także na pracę w weekendy.

      Oferujemy

      • Prywatna opieka zdrowotna - Zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów dla Ciebie i Twoich bliskich.
      • Zajęcia językowe - Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twoich umiejętności.
      • Praca zdalna i elastyczny czas pracy - Możliwość częściowej pracy zdalnej, a także dostosowania czasu pracy pod Twój plan dnia.
      • Biuro w centrum Wrocławia - W najbliższej okolicy kino, fitnessclub i duży wybór miejsc na lunch.
      • Owocowe poniedziałki - Kawy, owoców, pizzy, słodyczy, ale i zdrowych przekąsek w naszym biurze nie brakuje.
      • Imprezy firmowe w najlepszym towarzystwie - Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia albo spotkania w biurze.

      Co powinna zawierać aplikacja?
      Czekamy na Państwa zgłoszenia! Prosimy o przesłanie kompletnych dokumentów (CV, list motywacyjny, certyfikaty), jak również o podanie pożądanego wynagrodzenia i najwcześniejszego możliwego terminu rozpoczęcia pracy.

  • Junior Distribution Coordinator

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

      Your responsibilities

      Your role and main tasks:

      • being involved in the daily control of our external warehouse and the whole carrier supply chain in outbound section – no parcel will leave our warehouse without your coordination,
      • In close cooperation with global department customer service and our external carriers you monitor the dispatch routes, clarify delays and process clearing and reclamation cases
      • analyzing existing processes and optimize the supply chain with focus on our customers
      • invoicing and controlling of the carrier costs/credit notes,
      • organizing additional shipments and transports in B2C and B2B segment completes your field of responsibility.

      Our requirements

      Who we're looking for:

      • successfully completed commercial training or a degree (BA)
      • initial work experience in customer service, logistics/supply chain management or warehousing will be an asset,
      • traveling to Munich or internal in Poland one time per quarter is no problem for you,
      • very good English (B2) and German (B2) skills (written and spoken),
      • affinity with e-commerce – Online shopping is for you more than just a website,
      • readiness to give your input and ideas to your colleagues – sharing it with other departments, and openness for more than logistics.

      We offer

      What you can count on?
      Benefits:
      Private health care
      We provide access to the best specialists for you and your loved ones.

      Language classes
      English and German lessons in small groups, tailored to your skills.

      Remote work and flexible working hours
      Possibility of partial remote work, as well as adjusting working hours to your daily schedule.

      Office in the center of Wrocław
      Nearby cinema, fitness club and large selection of lunch places.

      Fruit Mondays
      There is no shortage of coffee, fruit, pizza, sweets and healthy snacks in our office.

      Company events
      After hours we often organize interesting outings or meetings in our office.

      What should the application include?
      We are looking forward to your application! Please send us your complete documents (CV) as well as your desired salary and your earliest possible start date.

  • Junior Supply Chain Coordinator - Team Last Mile Distribution

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

      Your responsibilities

      Your role and main tasks:

      • being involved in the daily control of our external warehouse and the whole carrier supply chain in outbound section – no parcel will leave our warehouse without your coordination,
      • clarifying of delays and complains in the areas of outbound and last mile shipping are also part of your daily tasks,
      • processing clearing and reclamation cases from the sections outbound and returns,
      • being responsible for cooperation with the internal (global) department customer service and external with the carriers on logistics issues – You are a logistic services specialist,
      • analyzing existing processes and optimize the supply chain with total focus on our end consumer,
      • invoicing and controlling of the carrier costs/credit notes are also one of your tasks,
      • organizing additional shipments and transports in B2C and B2B segment completes your field of responsibility.

      Our requirements

      Who we're looking for:

      • successfully completed commercial training or a degree (BA) and, ideally, initial work experience in customer service, logistics/supply chain management or warehousing,
      • good knowledge of numbers – mental arithmetic is no problem for you,
      • traveling to Munich or internal in Poland one time per quarter is no problem for you,
      • very good English (B2) and German (B2) skills (written and spoken),
      • affinity with e-commerce – Online shopping is for you more than just a website,
      • readiness to give your input and ideas to your colleagues – sharing it with other departments, and openness for more than logistics.

      We offer

      What you can count on?


      Benefits:


      Private health care
      We provide access to the best specialists for you and your loved ones.
      Language classes
      English and German lessons in small groups, tailored to your skills.
      Remote work and flexible working hours
      Possibility of partial remote work, as well as adjusting working hours to your daily schedule.
      Office in the center of Wrocław
      Nearby cinema, fitness club and large selection of lunch places.
      Fruit Mondays
      There is no shortage of coffee, fruit, pizza, sweets and healthy snacks in our office.
      Company events
      After hours we often organize interesting outings or meetings in our office.

      What should the application include?
      We are looking forward to your application! Please send us your complete documents (CV) as well as your desired salary and your earliest possible start date.

  • Młodszy Specjalista ds. zarządzania treścią (z j. niemieckim)

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

      Kogo szukamy?
      Osób z zamiłowaniem do e-commerce, zorientowanych na szczegóły i wysoką jakość.

      Zakres obowiązków

      Twoja rola i główne zadania:

      • Przygotowanie opisów produktów dla naszego sklepu internetowego w Niemczech, ze szczególną dbałością o ich jakość, atrakcyjność i poprawność;
      • Korekta i edycja aktualnych opisów;
      • Codzienna praca z naszym systemem zarządzania treścią;
      • Duża odpowiedzialność i samodzielność w związku z codziennym pojawianiem się nowych produktów i kampanii;

      Wymagania

      Przyda Ci się:

      • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1);
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2);
      • Dobra znajomość obsługi komputera, a także pakietu Microsoft Windows (Excel, Word, Outlook, Teams);
      • Zamiłowanie do e-commerce (szczególnie w kategoriach moda, artykuły dziecięce, home&living);
      • Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      Na co możesz liczyć?
      Na mnóstwo dobrej energii, przyjazną atmosferę i ciągłe wsparcie zespołu.


      Benefity:

      • Prywatna opieka zdrowotna
        Zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów dla Ciebie i Twoich bliskich.
      • Zajęcia językowe
        Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twoich umiejętności.
      • Praca zdalna i elastyczny czas pracy
        Możliwość częściowej pracy zdalnej, a także dostosowania czasu pracy pod Twój plan dnia.
      • Biuro w centrum Wrocławia
        W najbliższej okolicy kino, fitnessclub i duży wybór miejsc na lunch.
      • Owocowe poniedziałki
        Kawy, owoców, pizzy, słodyczy, ale i zdrowych przekąsek w naszym biurze nie brakuje.
      • Imprezy firmowe w najlepszym towarzystwie
        Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia albo spotkania w biurze.

      Co powinna zawierać aplikacja?
      Czekamy na Państwa zgłoszenia! Prosimy o przesłanie kompletnych dokumentów (CV) jak również o podanie pożądanego wynagrodzenia i najwcześniejszego możliwego terminu rozpoczęcia pracy.

  • Junior Content Management Specialist (m/f/d) (German-speaking)

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Our team consists of people who love to act with passion, work with commitment, think outside the box and look for new challenges. Do you think that you are an ambitious and responsible person? Do you establish contacts quickly? Are you characterized by a positive attitude and openness? We are probably waiting for you!

      Your responsibilities

      Your role and main tasks

      • You will prepare product descriptions for our German online store and will be responsible for the quality and correctness of the articles described
      • You will check product information and prepare it in an appealing way for our German-speaking customers
      • You are responsible for proofreading and editing the product descriptions and work with our content management system on a daily basis
      • Due to our changing and broad product range, there are new campaigns on the schedule every day, which you will manage independently and on your own responsibility
      • You will always be supported by a great team with helpful colleagues and a cordial cooperation

      Our requirements

      Who we're looking for

      • You have very good German language skills and a very good ability to express yourself, as well as a good command of written and spoken English
      • You have good PC skills and are confident in using Microsoft Windows programs (Excel, Word, Outlook, Teams)
      • You have an affinity for e-commerce such as an interest in the fashion, children's goods and/or home & living sector
      • Accuracy, reliability and ability to work in a team characterize you

      We offer

      We offer
      Private health care

      • We provide access to the best specialists for you and your loved ones.

      Language classes

      • English and German lessons in small groups, tailored to your skills.

      Remote work and flexible working hours

      • Possibility of remote work, as well as adjusting working hours to your daily schedule.

      Office in the center of Wrocław

      • Nearby cinema, fitness club and large selection of lunch places.

      Fruit Mondays

      • There is no shortage of coffee, fruit, pizza, sweets and healthy snacks in our office.

      Company events

      • After hours we often organize interesting outings or meetings in our office


      What should the application include?
      We are looking forward to your application! Please send us your CV via the application form in german (preferred) or in english as well as your desired salary and your earliest possible start date.

  • (MŁODSZY) SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (PEŁNY LUB NIEPEŁNY ETAT, MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ/DOMOWEJ)

    Brockmeyer Vacaturemarketing B.V.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Nasz zespół tworzą ludzie, którzy uwielbiają działać z pasją, pracują z zaangażowaniem, myślą nieszablonowo i poszukują nowych wyzwań. Uważasz, że jesteś osobą ambitną i odpowiedzialną? Szybko nawiązujesz kontakty? Cechuje Cię pozytywne nastawienie i otwartość? Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!


      Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta (pełny lub niepełny etat, możliwość pracy zdalnej/domowej)

      Zakres obowiązków

      Twoja rola i główne zadania:

      • Będziesz odpowiedzialny za profesjonalne przyjmowanie i odpowiadanie na zapytania od naszych niemieckich i polskich klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu;
      • Współpraca z kolegami z innych zespołów w zakresie płatności, reklamacji, logistyki i księgowości w celu znalezienia najlepszego możliwego rozwiązania dla naszych klientów;
      • Bycie osobą kontaktową dla naszych klientów w kwestiach przedsprzedażowych i posprzedażowych (w tym realizacji płatności, realizacji zamówień i anulowania/zwrotu);

      Wymagania

      • Doskonała znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, poprawna gramatycznie (min. poziom C1);
      • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta niemieckojęzycznego (preferowane w sektorze e-commerce);
      • Chęć i pasja do pracy z klientami niezależnie od sposobu komunikacji
      • Zorientowanie na cel i klienta, wysokie zaangażowanie i kreatywne podejście (Zapytania klientów są zawsze traktowane z najwyższą uwagą i w sposób indywidualny);
      • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi;
      • Samodzielność w rozwiązywaniu zapytań od początku do końca;
      • Zespołowe podejście - gramy do jednej bramki;
      • Otwartość na pracę w ustalonych godzinach, w ramach okna czasowego 8:00 - 20:00, a także na pracę w weekendy.

      Oferujemy

      • Prywatną opiekę zdrowotną
        Zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów dla Ciebie i Twoich bliskich.
      • Zajęcia językowe
        Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twoich umiejętności.
      • Pracę zdalna i elastyczny czas pracy
        Możliwość częściowej pracy zdalnej, a także dostosowania czasu pracy pod Twój plan dnia.
      • Biuro w centrum Wrocławia
        W najbliższej okolicy kino, fitnessclub i duży wybór miejsc na lunch.
      • Owocowe poniedziałki
        Kawy, owoców, pizzy, słodyczy, ale i zdrowych przekąsek w naszym biurze nie brakuje.
      • Imprezy firmowe w najlepszym towarzystwie
        Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia albo spotkania w biurze.

      Co powinna zawierać aplikacja?
      Czekamy na Państwa zgłoszenia! Prosimy o przesłanie kompletnych dokumentów (CV, list motywacyjny, certyfikaty), jak również o podanie pożądanego wynagrodzenia i najwcześniejszego możliwego terminu rozpoczęcia pracy.