Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Schachermayer Polska sp. z o.o. praca

Kryspinów

Jesteśmy Schachermayer Polska, dumnym kontynuatorem austriackiej tradycji rodzinnej, która rozpoczęła swoją działalność ponad 180 lat temu. Nasza specjalność to hurtowa sprzedaż produktów z dziedzin techniki i designu, a nasza oferta to obszerny asortyment ponad 100 000 artykułów. W naszym magazynie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz – od okuć budowlanych i meblowych, przez gotowe elementy budowlane, narzędzia i maszyny, aż po ubrania robocze, sprzęt kuchenny i metale.


Nasza firma wyróżnia się na rynku dzięki szybkiej i bezpiecznej dostawie, która dociera do klientów w ciągu 48 godzin. Rozumiemy, jak ważny jest czas w branży budowlanej i meblarskiej, dlatego zawsze stawiamy na efektywność i niezawodność. Nasz katalog online ułatwia zamawianie produktów, a eventy branżowe, szkolenia i pokazy są idealną okazją do zdobycia nowej wiedzy i umiejętności.

Jako firma z długą tradycją, wiemy, że sukces w biznesie to nie tylko produkty, ale także ludzie i relacje, które budujemy. Dlatego oferujemy fachowe doradztwo i wsparcie dla procesów, produkcji, logistyki i maszyn. Nasze szkolenia produktowe „szyte na miarę” pomagają klientom w pełnym wykorzystaniu potencjału naszych produktów.

W Schachermayer Polska dbamy o to, aby każda interakcja z nami była pozytywnym doświadczeniem. Nasz zespół to eksperci, którzy z pasją podchodzą do swojej pracy, gotowi służyć pomocą i dzielić się swoją wiedzą. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie produktów najwyższej jakości, ale także budowanie trwałych i wartościowych relacji z naszymi klientami.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów Schachermayer Polska, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a jakość i innowacyjność idą w parze z doskonałym serwisem. Razem możemy tworzyć wielkie rzeczy.

Schachermayer Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry

Oferty pracy Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Schachermayer Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Schachermayer Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Nowy Sącz
  4. Katowice
  5. Zator
  6. Bydgoszcz
  7. Krzeszowice
  8. Nowy Targ
  9. Pruszków
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca Schachermayer Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik / Specjalista obsługi sprzedaży B2B

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Od ponad 180 lat przedsiębiorstwo rodzinne Schachermayer polega na swoich Pracownikach.

      Jako partner hurtowy dla firm zajmujących się obróbką drewna i metalu, przemysłu i handlu działamy obecnie w całej Europie.


      Naszą domeną jest dostarczyć rynkowi wysoką jakość usług i profesjonalną obsługę.


      Obecnie poszukujemy pracowników do działu obsługi sprzedaży.

      Naszym głównym celem jest zatrudnienie osób, które będą wzmocnieniem obecnego zespołu.

      Wraz z nabywaniem wiedzy i umiejętności pragniemy, aby każda osoba pokonywała kolejne szczeble kariery, od Pracownika, poprzez Specjalistę, aż po Doradcę Technicznego.

      Jeżeli na etapie procesu rekrutacji, kandydat będzie prezentował wyższe umiejętności niż podstawowe, wówczas po odbyciu wstępnego szkolenia zostanie przypisany do odpowiedniego poziomu stanowiska.

      Jeżeli poszukujesz pracy także na część etatu - również aplikuj

      Zakres obowiązków

      • realizacja i monitoring ofert
      • realizacja zamówień
      • telefoniczna i osobista obsługa klienta
      • wsparcie dla klienta - doradztwo techniczne
      • obsługa procesu reklmacji
      • współpraca z zespołem sprzedaży terenowej

      Wymagania

      • umiejętność budowania relacji - chęć kontaktu z klientem

      • komunikatywność otwartość

      • swobodna znajomość Excela

      • skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły

      • bardzo dobra organizacja pracy

      • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B

      Mile widziane

      • znajomość SAP, branży stolarskiej

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne

      • przyjazną atmosferę pracy

      • stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji

      • pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie

      • po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji

  • Specjalista obsługi sprzedaży B2B

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nasza rodzinna firma istnieje od ponad 180 lat i jest obecnie aktywna w całej Europie jako hurtownik i dostawca usług.

      Naszymi klientami są rzemieślnicy z branży obróbki drewna, metalu i szkła, a także firmy przemysłowe i handlowe.

      Wspieramy ich w realizacji ich projektów dzięki przemyślanym usługom i szerokiej gamie produktów.


      Szukamy ...

      Osób, które przekonują swoją osobowością i wiedzą w danej dziedzinie.

      W obszarach sprzedaży, technologii i logistyki zawsze istnieją doskonałe możliwości zatrudnienia.

      W zespołach cenimy otwarty, uczciwy i zdeterminowany sposób pracy.

      Naszym celem jest zawsze długofalowa współpraca: warunkiem koniecznym jest Twoja gotowość do wykonywania zadań i dalszego rozwoju

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa klienta: telefoniczna/online i w salonie

      • opracowywanie ofert i zamówień w systemie SAP

      • rozwiązywanie problemów klienta - doradztwo techniczne

      • obsługa procesu reklamacji

      • dążenie do osiągnięcia wysokiej wiedzy technicznej (asortyment)

      • ścisła współpraca z zespołem sprzedaży terenowej

      Wymagania

      • komunikatywność i otwartość

      • umiejętność budowania relacji - lubisz kontakt z ludźmi

      • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B

      • swobodna znajomość Excela

      • skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły

      • bardzo dobra organizacja pracy

      Mile widziane

      • znajomość SAP, branży stolarskiej oraz języka niemieckiego/angielskiego

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne

      • przyjazną atmosferę pracy

      • stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji

      • pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie

      • po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji

  • Magazynier z możliwością awansu/przejścia do działu obsługi klienta

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasza rodzinna firma istnieje od ponad 180 lat i jest obecnie aktywna w całej Europie jako hurtownik i dostawca usług.

      Naszymi klientami są rzemieślnicy z branży obróbki drewna, metalu i szkła, a także firmy przemysłowe i handlowe.

      Wspieramy ich w realizacji ich projektów dzięki przemyślanym usługom i szerokiej gamie produktów.


      Kogo szukamy ...

      Pasujesz do nas, jeśli przekonujesz swoją osobowością i wiedzą w danej dziedzinie. Możesz ją zdobyć dzięki szkoleniom, doświadczeniu zawodowemu lub jako samouk. Szczególnie w obszarach sprzedaży, technologii i logistyki zawsze istnieją doskonałe możliwości zatrudnienia. W zespołach cenimy otwarty, uczciwy i zdeterminowany sposób pracy. Naszym celem jest zawsze długofalowa współpraca: warunkiem koniecznym jest Twoja gotowość do wykonywania zadań i dalszego rozwoju. Zostań członkiem naszego zespołu!

      Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i wydawanie towaru

      • przygotowywanie towaru i dokumentacji wysyłkowej

      • dbałość o porządek i lokalizowanie towaru zgodnie z dokumentacją

      Wymagania

      • rzetelności, dokładności

      • umiejętności pracy w zespole

      • uprawnień na wózki widłowe bez wysokiego składu – posiadanie będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę:/ od poniedziałku – do piątku /

      • praca w systemie dwuzmianowym (tydzień) w zakresie godzin 7:00 – 17:30

      • wynagrodzenie podstawowe plus premie

      • już po 6 - ciu miesiącach od rozpoczęcia pracy i jednczesnym osiągnięciu umiejętności starszego specjalisty, możliwość przejścia do działu obsługi sprzedaży

      • świadczenie urlopowe

      • przyjazną atmosferę w pracy

      • ubezpieczenie na życie
      • zniżka na firmowe produkty
      • kawa