Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Schachermayer Polska sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Firma Schachermayer Polska kontynuuje austriacką tradycję rodzinną, która rozpoczęła swoją działalność ponad 180 lat temu. Specjalizuje się w hurtowej sprzedaży produktów z dziedzin techniki i designu, oferując obszerny asortyment ponad 100 000 artykułów. W jej magazynie klienci znajdą różnorodne produkty – od okuć budowlanych i meblowych, przez gotowe elementy budowlane, narzędzia i maszyny, aż po odzież roboczą, sprzęt kuchenny oraz metale.
Firma wyróżnia się na rynku dzięki szybkim i bezpiecznym dostawom, które docierają do klientów w ciągu 48 godzin. Zrozumienie znaczenia czasu w branży budowlanej i meblarskiej skłania ją do stawiania na efektywność i niezawodność. Dzięki katalogowi online, zamawianie produktów staje się intuicyjne, a organizowane eventy branżowe, szkolenia i pokazy stanowią znakomitą okazję do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.
Jako firma z długą tradycją, Schachermayer Polska dostrzega, że sukces w biznesie to nie tylko produkty, ale także ludzie i relacje, które tworzy. W związku z tym oferuje fachowe doradztwo oraz wsparcie w zakresie procesów, produkcji, logistyki i maszyn. Szkolenia produktowe, dostosowane do potrzeb klientów, pomagają w optymalnym wykorzystaniu potencjału oferowanych produktów.
W Schachermayer Polska dba się o to, aby każda interakcja z klientami była pozytywnym doświadczeniem. Zespół firmy składa się z ekspertów, którzy z zaangażowaniem wykonują swoje obowiązki, gotowi do pomocy i dzielenia się swoją wiedzą. Celem firmy jest nie tylko dostarczanie produktów wysokiej jakości, lecz także budowanie trwałych i wartościowych relacji z klientami.
Firma zaprasza do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów Schachermayer Polska, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, a jakość i innowacyjność współistnieją z rzetelnym serwisem. Wspólnie można osiągać znaczące cele.
Schachermayer Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Schachermayer Polska Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023
Mapa Schachermayer Polska Sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia Schachermayer Polska Sp. z o.o.
| poniedziałek | 08:00 - 17:00 |
| wtorek | 08:00 - 17:00 |
| środa | 08:00 - 17:00 |
| czwartek | 08:00 - 17:00 |
| piątek | 08:00 - 15:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Schachermayer Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Schachermayer Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Nowy Sącz
- Katowice
- Zator
- Bydgoszcz
- Inowroclaw
- Białystok
- Krzeszowice
- Poznań
Praca Schachermayer Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Magazynier z możliwością awansu/przejścia do działu obsługi klienta
Schachermayer Polska Sp. z o.o.- Kryspinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie i wydawanie towaru
-
przygotowywanie towaru i dokumentacji wysyłkowej
-
dbałość o porządek i lokalizowanie towaru zgodnie z dokumentacją
Wymagania
-
rzetelności, dokładności
-
umiejętności pracy w zespole
-
uprawnień na wózki widłowe bez wysokiego składu – posiadanie będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę:/ od poniedziałku – do piątku /
-
praca w systemie dwuzmianowym (tydzień) w zakresie godzin 7:00 – 17:30
-
wynagrodzenie podstawowe plus premie
-
już po 6 - ciu miesiącach od rozpoczęcia pracy i jednczesnym osiągnięciu umiejętności starszego specjalisty, możliwość przejścia do działu obsługi sprzedaży
-
świadczenie urlopowe
-
przyjazną atmosferę w pracy
-
ubezpieczenie na życie
-
zniżka na firmowe produkty
-
kawa
-
-
Specjalista obsługi sprzedaży B2B
Schachermayer Polska Sp. z o.o.- Kryspinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowa obsługa klienta: telefoniczna/online i w salonie
-
opracowywanie ofert i zamówień w systemie SAP
-
rozwiązywanie problemów klienta - doradztwo techniczne
-
obsługa procesu reklamacji
-
dążenie do osiągnięcia wysokiej wiedzy technicznej (asortyment)
-
ścisła współpraca z zespołem sprzedaży terenowej
Wymagania
-
komunikatywność i otwartość
-
umiejętność budowania relacji - lubisz kontakt z ludźmi
-
2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
-
swobodna znajomość Excela
-
skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły
-
bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziane
-
znajomość SAP, branży stolarskiej oraz języka niemieckiego/angielskiego
Oferujemy
-
możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne
-
przyjazną atmosferę pracy
-
stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji
-
pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie
-
po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji
-
-
Pracownik / Specjalista obsługi sprzedaży B2B
Schachermayer Polska Sp. z o.o.- Kryspinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
realizacja i monitoring ofert
-
realizacja zamówień
-
telefoniczna i osobista obsługa klienta
-
wsparcie dla klienta - doradztwo techniczne
-
obsługa procesu reklmacji
-
współpraca z zespołem sprzedaży terenowej
Wymagania
-
umiejętność budowania relacji - chęć kontaktu z klientem
-
komunikatywność otwartość
-
swobodna znajomość Excela
-
skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
Mile widziane
-
znajomość SAP, branży stolarskiej
Oferujemy
-
możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne
-
przyjazną atmosferę pracy
-
stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji
-
pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie
-
po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji
-