Firma Schachermayer Polska kontynuuje austriacką tradycję rodzinną, która rozpoczęła swoją działalność ponad 180 lat temu. Specjalizuje się w hurtowej sprzedaży produktów z dziedzin techniki i designu, oferując obszerny asortyment ponad 100 000 artykułów. W jej magazynie klienci znajdą różnorodne produkty – od okuć budowlanych i meblowych, przez gotowe elementy budowlane, narzędzia i maszyny, aż po odzież roboczą, sprzęt kuchenny oraz metale.

Firma wyróżnia się na rynku dzięki szybkim i bezpiecznym dostawom, które docierają do klientów w ciągu 48 godzin. Zrozumienie znaczenia czasu w branży budowlanej i meblarskiej skłania ją do stawiania na efektywność i niezawodność. Dzięki katalogowi online, zamawianie produktów staje się intuicyjne, a organizowane eventy branżowe, szkolenia i pokazy stanowią znakomitą okazję do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.

Jako firma z długą tradycją, Schachermayer Polska dostrzega, że sukces w biznesie to nie tylko produkty, ale także ludzie i relacje, które tworzy. W związku z tym oferuje fachowe doradztwo oraz wsparcie w zakresie procesów, produkcji, logistyki i maszyn. Szkolenia produktowe, dostosowane do potrzeb klientów, pomagają w optymalnym wykorzystaniu potencjału oferowanych produktów.

W Schachermayer Polska dba się o to, aby każda interakcja z klientami była pozytywnym doświadczeniem. Zespół firmy składa się z ekspertów, którzy z zaangażowaniem wykonują swoje obowiązki, gotowi do pomocy i dzielenia się swoją wiedzą. Celem firmy jest nie tylko dostarczanie produktów wysokiej jakości, lecz także budowanie trwałych i wartościowych relacji z klientami.

Firma zaprasza do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów Schachermayer Polska, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, a jakość i innowacyjność współistnieją z rzetelnym serwisem. Wspólnie można osiągać znaczące cele.

Oferty pracy Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa Schachermayer Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Schachermayer Polska Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 17:00
wtorek 08:00 - 17:00
środa 08:00 - 17:00
czwartek 08:00 - 17:00
piątek 08:00 - 15:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Schachermayer Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Schachermayer Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Nowy Sącz
  4. Katowice
  5. Zator
  6. Bydgoszcz
  7. Inowroclaw
  8. Białystok
  9. Krzeszowice
  10. Poznań

Praca Schachermayer Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Magazynier z możliwością awansu/przejścia do działu obsługi klienta

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie i wydawanie towaru

      • przygotowywanie towaru i dokumentacji wysyłkowej

      • dbałość o porządek i lokalizowanie towaru zgodnie z dokumentacją

      Wymagania

      • rzetelności, dokładności

      • umiejętności pracy w zespole

      • uprawnień na wózki widłowe bez wysokiego składu – posiadanie będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę:/ od poniedziałku – do piątku /

      • praca w systemie dwuzmianowym (tydzień) w zakresie godzin 7:00 – 17:30

      • wynagrodzenie podstawowe plus premie

      • już po 6 - ciu miesiącach od rozpoczęcia pracy i jednczesnym osiągnięciu umiejętności starszego specjalisty, możliwość przejścia do działu obsługi sprzedaży

      • świadczenie urlopowe

      • przyjazną atmosferę w pracy

      • ubezpieczenie na życie
      • zniżka na firmowe produkty
      • kawa
  • Specjalista obsługi sprzedaży B2B

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa klienta: telefoniczna/online i w salonie

      • opracowywanie ofert i zamówień w systemie SAP

      • rozwiązywanie problemów klienta - doradztwo techniczne

      • obsługa procesu reklamacji

      • dążenie do osiągnięcia wysokiej wiedzy technicznej (asortyment)

      • ścisła współpraca z zespołem sprzedaży terenowej

      Wymagania

      • komunikatywność i otwartość

      • umiejętność budowania relacji - lubisz kontakt z ludźmi

      • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B

      • swobodna znajomość Excela

      • skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły

      • bardzo dobra organizacja pracy

      Mile widziane

      • znajomość SAP, branży stolarskiej oraz języka niemieckiego/angielskiego

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne

      • przyjazną atmosferę pracy

      • stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji

      • pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie

      • po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji

  • Pracownik / Specjalista obsługi sprzedaży B2B

    Schachermayer Polska Sp. z o.o.
    • Kryspinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • realizacja i monitoring ofert
      • realizacja zamówień
      • telefoniczna i osobista obsługa klienta
      • wsparcie dla klienta - doradztwo techniczne
      • obsługa procesu reklmacji
      • współpraca z zespołem sprzedaży terenowej

      Wymagania

      • umiejętność budowania relacji - chęć kontaktu z klientem

      • komunikatywność otwartość

      • swobodna znajomość Excela

      • skrupulatność, dokładność, dbałość o szczegóły

      • bardzo dobra organizacja pracy

      • 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B

      Mile widziane

      • znajomość SAP, branży stolarskiej

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne

      • przyjazną atmosferę pracy

      • stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

      • wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych kompetencji

      • pracę w międzynarodowym, rozwijającym się przedsiębiorstwie

      • po zdobyciu wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji możliwość rozwoju w ramach organizacji