Firma ABAKUS od dwudziestu lat działa jako producent i dostawca rozwiązań teleinformatycznych, obsługując zarówno sektor publiczny, jak i prywatny. Specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo publiczne. Wśród jej kluczowych klientów znajdują się m.in. Państwowa Straż Pożarna, Ochotnicze Straże Pożarne, Państwowe Ratownictwo Medyczne, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska oraz Ministerstwo Finansów.

Podstawowym obszarem działalności firmy ABAKUS jest tworzenie, wdrażanie oraz utrzymywanie specjalistycznego oprogramowania, które wspiera codzienną pracę instytucji i służb. Obecnie koncentruje się na rozwijaniu nowoczesnych produktów i usług, umożliwiających klientom wykorzystanie innowacji technologicznych.

ABAKUS ST najczęściej poszukuje kandydatów

w branżach: IT (informatyka)

Oferty pracy ABAKUS ST

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta sportowa
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Program poleceń pracowników
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa ABAKUS ST

Siedziba główna

ABAKUS ST poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
ABAKUS ST
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Częstochowa
  5. Żywiec
  6. Czechowice-Dziedzice
  7. Kęty
  8. Bydgoszcz
  9. Gdańsk
  10. Kraków

Praca ABAKUS ST - oferty archiwalne

  • Business Development Manager w branży IT

    ABAKUS ST
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Nawiązywanie współpracy z klientami zarówno sektora publicznego jak i B2B, w zakresie wykorzystywania potencjału wytwórczego spółki,
      • Aktywne poszukiwanie rynku w sektorze publicznym i B2B,
      • Utrzymywanie relacji z klientami,
      • Organizowanie spotkań z klientami i partnerami biznesowymi,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami i partnerami biznesowymi,
      • Udział w budowaniu i realizacji strategii sprzedażowej spółki,
      • Udział w targach, konferencjach, sympozjach,
      • Przygotowywanie materiałów sprzedażowych oraz prezentacji o produktach i usługach spółki,
      • Monitorowanie działań rynkowych konkurencji,
      • Koordynacja prac opiekunów produktów,
      • Koordynowanie i przygotowywanie ofert,
      • Koordynowanie prac organizacyjno-sprzedażowych, aż do fazy podpisania umowy z klientem,
      • Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
      • Koordynowanie działań w zakresie tworzenia zasobów do realizacji projektów,
      • Wykorzystanie mediów społecznościowych do prowadzonych działań sprzedażowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów w branży IT,
      • Doświadczenie w zakresie znajomości produktów i rozwiązań IT funkcjonujących na rynku (mile widziany dotychczasowy udział przy tworzeniu systemów IT)
      • Doświadczenie na rynku zamówień publicznych,
      • Doświadczenie w oferowaniu produktów w sektorze B2B,
      • Znajomość języka angielskiego w zakresie komunikacji z klientami,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne,
      • Wytrwałości w dążeniu do celu, motywacji i proaktywnej postawy.

      Oferujemy

      • Praca w doświadczonym zespole,
      • Praca w układzie stacjonarnym/hybrydowym/zdalnym,
      • Elastyczny godziny pracy,
      • Możliwość wyboru formy zatrudnienia ( umowa o pracę, B2B ),
      • Kulturę otwartych drzwi,
      • Program rekomendacji pracowników ( ty polecasz, my płacimy )
      • Brak dresscode’u,
      • Dbamy o atmosferę,
      • Karnet sportowy,
      • Ubezpieczenie na życie,
      • Imprezy integracyjne
      • Naukę języka angielskiego z native speakerami w godzinach pracy,
      • Miejsce parkingowe,
      • Atrakcyjna lokalizacja na Podbeskidziu pozwalająca na aktywny wypoczynek.