Dolina Charlotty, usytuowana w odległości 10 km od Słupska i blisko nadmorskiego kurortu Ustka, rozciąga się na obszarze 120 ha. W jej obrębie znajduje się główny obiekt Spa, który obejmuje recepcję, pokoje oraz restaurację Charlotta. Oferuje również Spa Bali Hai, strefę Wellness, Rock Pub z kręglami i bilardem, a także trzy sale konferencyjne oraz przestrzenie zabaw dla dzieci.

Dodatkowo, goście mogą skorzystać z noclegów w malowniczej Rybaczówce, która dysponuje trzema pokojami, usytuowanej nad pięknym jeziorem. W ofercie znajdują się także unikalne domki na drzewach, których jest dziewięć, położone wśród urokliwych lasów.

Opinie pracowników o firmie Dolina Charlotty Resort & SPA (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Administrator
Administrator

Jak wygląda praca w firmie Dolina Charlotty Resort & SPA w Strzelinko? Na razie nie ma żadnych opinii pracowników. Jeżeli możesz opowiedzieć o swoich doświadczeniach - dodaj komentarz i pomóż innym ocenić warunki pracy.

Opinie o firmie Dolina Charlotty Resort & SPA (5)

4.3

Na podstawie 5230 ocen z Google.

Natalia Meczykowska

Natalia Meczykowska

Byliśmy tutaj w przerwie świątecznej i hotel zrobił już na samym początku na nas duże wrażenie.Trafiliśmy na śnieg i piękny wystrój świąteczny z piękną szopką Bożonarodzeniową. Posiłki były urozmaicone i był duży wybór , ale nie była to nasza Polska kuchnia. Obiadokolacje były wymyślne, ale brakowało nam zwykłych dań dla dzieci typu nuggetsy, schabowe, bolognese itp.Niestety po obiedzie było uczucie niedosytu. Super, że na śniadanie na live codziennie były naleśniki i duży wybór owoców. Śniadania ogólnie były bardzo bogate i każdy znalazł coś dla siebie. Pokoje i łazienki nadają się już do odświeżenia.W nocy przy minusowej temperaturze było trochę chłodno, a 2 elektryczne grzejniki nie starczyły żeby nagrzać pokój bo z okien wiało chłodem. Strefa SPA i fitness bardzo fajna, basen dość duży i jest mini basen dla dzieci, szkoda tylko że dostępne jest 1 jacuzzi 4 osobowe bo ciężko się tam dostać. Polecamy masaże tajskie, można się odprężyć. Wieczorami chodziliśmy do baru pograć w kręgle, bilard i piłkarzyki oraz na 2 place zabaw dla dzieci z małpim gajem. W pobliżu hotelu jest mini zoo oraz fokarium (goście hotelu mają darmowy wstęp). Obsługa bardzo miła i pomocna. Ogólnie pobyt w hotelu nam się podobał, ale po 4 gwiazdkowych hotelach spodziewamy się czegoś więcej.

Dodano: tydzień temu

Marta Nowak

Marta Nowak

W Dolinie spędzałam trzy dni wraz z rodziną. To może w podpunktach: - Na wejściu - w pokoju zimno, nieszczelne okno balkonowe, przez które dosłownie wiał wiatr, są drewniane ,w związku z czym są wygięte od ciepła i wilgoci,nie ma możliwości ich domknięcia, widzę również ,że to nie pierwsza opinia z tym związana ,jednak brak reakcji hotelu i naprawy. - Brudne , zużyte, zaniedbane wykładziny w pokoju i na korytarzu. - Łazienka prosi się o remont , prysznic i reszta armatury . - Jedzenie słabe , wysuszone (nie wiem dlaczego ,ale obiadokolacja ,która zaczynała się o 16 była już wkładana w podgrzewacze po godzinie 14,czego byliśmy świadkami w restauracji), słabo doprawione potrawy. - Nie działające od rana sauny - Awaria wielu maszyn do gry - Brak konkretnego alkoholu zamówionego w barze (tłumaczenie :"oczekiwanie na dostawę ") - Nie do pomyślenia rozwiązanie zastosowane w małpim gaju dla dzieci -opaski plastikowe zaciskowe tzw "trytytki " białe, przemysłowe , kruche i twarde , poodcinane pod kątem -ostre jak brzytwa. - W sali konferencyjnej szafka rozdzielnica elektryczna otwarta ,uchylona ,w środku widoczne kable ,żyły ,brak maskownic. - Na korytarzach również otwarte rozdzielnice, brak zachowania podstawowych zasad bezpieczeństwa - W pokoju szafka elektryczna - brak oryginalnego zamknięcia, zastosowano szybę -pleksę, która jest na równi z bezpiecznikami i nie pozwala ona bezpiecznikom opaść w przypadku dojścia do zwarcia. - Brak szamponów/płynów w łazienkach na basenie. - Dostaliśmy wejściówki do Zoo, Fokarium,(do wykorzystania podczas pobytu ),które w tym czasie i tak było zamknięte, więc nie bardzo rozumiem czemu miały służyć oraz zaproszenie na ognisko, które odbywało się po naszym wyjeździe. - Pomosty na terenie zewnętrznym do remontu - lepiej z nich nie korzystać. - Ścieżki na terenie zewnętrznym warto byłoby utwardzić (ogrom błota- polecam zabrać ze sobą kalosze) - Przy wymeldowaniu Pan w recepcji (Pan ze zmiany 1.03 rano) zapytał, czy pobyt się udał, po wymianie uwag, brak jego zainteresowania, brak zanotowania tych uwag. Podsumowując -nie ma ten hotel nic wspólnego z czterema gwiazdkami, a ceny są nieadekwatne do proponowanych usług.

Dodano: tydzień temu

Ania Pazoa

Ania Pazoa

Nasz pobyt był niemal idealny – piękne wnętrza, doskonała obsługa w restauracji, czystość na najwyższym poziomie. Niestety, całe pozytywne wrażenie zepsuło zachowanie pani Ingi z recepcji. Już przy zameldowaniu spotkaliśmy się z nieprzyjemnymi uwagami na temat tego, że rezerwacji dokonaliśmy online, a nie telefonicznie. Pani Inga wielokrotnie podkreślała swoje niezadowolenie i dawała nam do zrozumienia, że powinniśmy postąpić inaczej. Zamiast profesjonalnej i miłej obsługi, czuliśmy się jak intruzi, a jej nieprzyjemny ton i pretensjonalne podejście skutecznie popsuły atmosferę naszego pobytu. Szkoda, bo poza tym hotel jest naprawdę godny polecenia – oby obsługa na recepcji dorównała poziomem reszcie personelu.

Dodano: 2 tygodnie temu

Joanna Wiśniewska

Joanna Wiśniewska

Spędziliśmy weekend w domku na wodzie w Rybaczówce – miejsce o wyjątkowym klimacie, idealne dla osób ceniących niecodzienną atmosferę. Niemniej jednak, dla osób poszukujących spokoju i pełnego relaksu, polecałabym wybór pokoju w hotelu. Domek na wodzie posiada wspólny salon, który może być miejscem spotkań innych gości, co nie zawsze sprzyja ciszy i wypoczynkowi – zdarzały się sytuacje bardziej przypominające imprezy niż spokojny wieczór. Podczas naszego pobytu wystąpiły również problemy techniczne. Telewizja nie działała, co zgłaszaliśmy dwukrotnie. Pierwsza interwencja technika przyniosła jedynie krótkotrwałe rozwiązanie problemu, a drugie zgłoszenie wieczorem (o godzinie 19:00) nie mogło być zrealizowane, ponieważ serwis zakończył już pracę. Na plus należy zaliczyć bufetowe posiłki – zarówno śniadania, jak i obiadokolacje były smaczne i różnorodne. Obszar SPA, z saunami, basenem oraz jacuzzi, również zasługuje na pochwałę. Niestety, siłownia pozostawia wiele do życzenia – była wyposażona jedynie w cztery hantle (16 i 18 kg) oraz bieżnie, które wymagały interwencji technika, ponieważ były całkowicie wyłączone. Podsumowując, miejsce jest niewątpliwie urokliwe i estetyczne, jednak za tę cenę spodziewałam się wyższego standardu obsługi oraz lepszego wyposażenia.

Dodano: miesiąc temu

Elżbieta Chludzińska

Elżbieta Chludzińska

Wybrałam hotel na odpoczynek od niedzieli do środy i nie był to miły pobyt choć w rezerwacji było zaznaczone pokój zdala od rodzin z dziećmi i niestety trafiliśmy na sąsiedztwo rodziny z dziećmi gdzie dzieci płakały,krzyczały i wyzywały rodziców Oczywiście było zgłoszenie do recepcji i zaproponowano mi zmianę pokoju gdzie nie zgodziłam się bo zaznaczyłam pobyt z zdała od dzieci,kolejnym powodem do niezaakceptowania zmiany pokoju to fakt że mam chorą prawą rękę i byłam z niepełnosprawnym kotem i nie widzącym więc kot przeżył by kolejny stres.Na stołówce na śniadaniu kolejny stres bo dzieci biegały po restauracji, krzyczały i apetyt znikł. Panie z restauracji zero reakcji. Basen oblegany i woda zimna, jedno jazzuzi i ciężko skorzystać z niego. Sauny super.

Dodano: miesiąc temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.03.2025

Dolina Charlotty Resort & SPA w opinii klientów i współpracowników

Goście Dolina Charlotty Resort & SPA cenią sobie przestronne i czyste pokoje, a także duży basen na terenie hotelu. Dodatkowe atrakcje takie jak kręgielnia, bilard czy pub oraz rozbudowana bawialnia dla dzieci z animacjami sprawiają, że pobyt staje się atrakcyjny zarówno dla dorosłych, jak i najmłodszych gości. Urozmaiceniem są spacery po okolicznych lasach oraz możliwość odwiedzenia pobliskiej Ustki, które dodatkowo wzbogacają ofertę. Współpracownicy hotelu są opisywani jako bardzo mili i pomocni, co tworzy przyjazną atmosferę.

Natomiast obszary do poprawy, jak wskazują recenzje, to przede wszystkim oferta gastronomiczna, która choć jest dobra, wydaje się być nieco standardowa i mogłaby zostać urozmaicona o dania bardziej wyszukane. Ponadto kwestia opłat za niektóre usługi, takie jak animacje dla dzieci, które nie były wcześniej jasno określone, wymaga uporządkowania. Utrzymanie terenów zewnętrznych oraz infrastruktury hotelowej, takie jak szlaki do fokarium czy stosunki związane ze zwierzętami w gospodarstwie, mogą wymagać dodatkowej uwagi w celu zachowania wysokiego standardu i komfortu gości.

Drobne ulepszenia mogą znacząco wpłynąć na całościową percepcję i reputację ośrodka, co jest ważne zarówno dla klientów, jak i dla przyszłych pracowników, którzy szukają miejsca ociekającego pozytywną energią i dającego możliwości rozwoju w przyjaznym środowisku. Czynna dbałość o każdy detal i wysoki poziom świadczonych usług to czynniki, które przekładają się na satysfakcję klientów i motywację zespołu – wartości, które są ważne dla kandydatów do pracy w Dolina Charlotty Resort & SPA.

Opinie Dolina Charlotty Resort & SPA - kandydaci i pracownicy

Na podstawie dostępnych online opinii, Resort & SPA jest postrzegany jako miejsce pracy, które prezentuje różnorodne opinie pracowników. Z przekazów wynika, że pracownicy dostrzegają zarówno pozytywne aspekty pracy w firmie, jak i elementy, które wymagają poprawy.

Pozytywne aspekty
  • Pracownicy przyznają, że wynagrodzenie wypłacane jest zawsze na czas. Z punktualnością płatności wiążą się pozytywne opinie dotyczące działu kadr.
  • Niektórzy pracownicy doceniają też współpracowników – w tym przypadku techników i personel Spa, którzy otrzymują pozytywne recenzje.
  • Zdołano odnotować opinie wskazujące na możliwość docenienia przez przełożonych zaangażowania w pracę i wkład w rozwój firmy.
  • Wymienia się także ładne i przyjemne środowisko pracy, co może wpływać na ogólną percepcję pracy w tym miejscu.
Resort & SPA - podsumowanie opinii

Podsumowując, Resort & SPA reprezentuje miejsce pracy, które ma swoje mocne strony, takie jak punktualne wynagrodzenie i przyjazne środowisko pracy, co jest cenione przez część pracowników. Jednakże, obok tych pozytywów istotne wydaje się skupienie na zwiększeniu przejrzystości systemu wynagrodzeń oraz na ulepszeniu atmosfery wewnątrz organizacji. Ogólne opinie o firmie są zróżnicowane i wskazują na obszary, w których pracodawca może wprowadzić zmiany, by zwiększyć satysfakcję swoich pracowników.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Dolina Charlotty Resort & SPA) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę edytować profil").
Data aktualizacji: 28.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe Dolina Charlotty Resort & SPA

Pełna nazwa
"TOURTREND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
14 76-200 Strzelinko
NIP
8392932977
REGON
220034359
KRS
0000211405
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
29.06.2004
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo

  • 01.43.Z Chów i hodowla koni i pozostałych zwierząt koniowatych

Transport i gospodarka magazynowa

  • 49.31.Z Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
  • 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
  • 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
  • 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)

Działalność związana z kulturą, rozrywką i rekreacją

  • 90.04.Z Działalność obiektów kulturalnych
  • 91.04.Z Działalność ogrodów botanicznych i zoologicznych oraz obszarów i obiektów ochrony przyrody
  • 93.12.Z Działalność klubów sportowych

Dane finansowe

Wygenerowane automatycznie na podstawie danych ze sprawozdań finansowych z KRS

Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 16.03.2023