
Booksy International Sp. z.o.o.
Zawody: Specjalista ds. Sprzedaży Warszawa, Telemarketer Warszawa, Pracownik biurowy Warszawa, Handlowiec Warszawa, Specjalista ds. kadr i płac Warszawa.
Kategorie zawodowe: sprzedaż / zakupy, obsługa klienta / call center, administracja biurowa / praca biurowa, hr / kadry.
Oferty pracy Booksy International Sp. z.o.o.
Praca alert - powiadomienia
Booksy International Sp. z.o.o.
Mapy
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Booksy International Sp. z.o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- BOOKSY INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Prosta 67/Piętro 28 00-838 Warszawa
- NIP
- 9512381607
- REGON
- 147315920
- KRS
- 0000515914
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 08.07.2014
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Informacja i komunikacja
- 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
Archiwalne oferty pracy Booksy International Sp. z.o.o.
-
Specjalista ds. sprzedaży terenowej
Booksy International Sp. z.o.o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Field Sales Specialist w Łodzi
Osoba która idealnie sprawdzi się w tej roli powinna:
- Posiadać świetne umiejętności prezentacji
- Umieć w efektywny sposób zarządzać swoim czasem i bazą klientów
- Lubić przede wszystkim rozmawiać i budować angażujące relacje z klientami
- Cechować się kreatywnością w podejściu do klienta oraz umieć wychodzić naprzeciw jego potrzebom
Zakres obowiązków
Do Twoich zadań należeć będzie:
-
Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
-
Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
-
Spotkania z klientami Booksy
-
Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
-
Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych.
Wymagania
-
Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży
-
Gotowość do codziennych spotkań z klientami na terenie Łodzi
-
Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
-
Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych
-
Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają
-
Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz
-
Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych
-
Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań
-
Pozytywne nastawienie i poczucie humoru
-
Mile widziana znajomość języka ukraińskiego
Oferujemy
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
-
Jasne zasady wynagradzania oparte na podstawie + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych
-
Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force)
-
Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Hiszpanii oraz UK!
-
Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
-
Specjalista ds. sprzedaży
Booksy International Sp. z.o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Booksy to polska firma technologiczna istniejąca od 2015 r., oferująca platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy, które na dzień dzisiejszy zatrudnia globalnie ponad 1200 pracowników, dając duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży w regionie Krakowa i okolic.
Osoba która idealnie sprawdzi się w tej roli powinna:
- Posiadać świetne umiejętności prezentacji.
- Umieć w efektywny sposób zarządzać swoim czasem i bazą klientów.
- Lubić przede wszystkim rozmawiać i budować angażujące relacje z klientami.
- Cechować się kreatywnością w podejściu do klienta oraz umieć wychodzić na przeciw jego potrzebom.
Zakres obowiązków
Do Twoich zadań należeć będzie:
-
Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
-
Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
-
Spotkania z klientami Booksy
-
Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
-
Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych
Wymagania
Nasze wymagania:
-
Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży.
-
Udokumentowane sukcesy w sprzedaży.
-
Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych.
-
Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają.
-
Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz.
-
Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych.
-
Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań.
-
Pozytywne nastawienie i poczucie humoru.
Oferujemy
W zamian za Twoje doświadczenie i umiejętności oferujemy:
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy.
-
Jasne zasady wynagradzania podstawa + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych.
-
Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force).
-
Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
-
Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Hiszpanii oraz UK!
-
Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
-
Specjalista ds. pozyskiwania klientów
Booksy International Sp. z.o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie o jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. pozyskiwania klientów.
Zakres obowiązków
-
Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami;
-
Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty
-
Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
-
Codzienna współpraca z działem sprzedaży
-
Odpowiadanie na zapytania klientów
-
Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
-
Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży
-
Dobra znajomość komputera i internetu
-
Łatwość nawiązywania kontaktów
-
Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań
-
Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
-
Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami
-
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m + systemu prowizyjnego
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
-
Możliwość pracy hybrydowej w jednym z naszych dog-friendly biur w Bielsko-Białej
-
Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
-
Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :)
Czekamy na Ciebie!
~ Zespół Booksy
-
-
Specjalista ds. pozyskiwania klientów
Booksy International Sp. z.o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie o jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. pozyskiwania klientów.
Zakres obowiązków
-
Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami;
-
Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty
-
Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
-
Codzienna współpraca z działem sprzedaży
-
Odpowiadanie na zapytania klientów
-
Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
-
Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży
-
Dobra znajomość komputera i internetu
-
Łatwość nawiązywania kontaktów
-
Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań
-
Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
-
Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami
-
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
-
Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m + systemu prowizyjnego
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
-
Możliwość pracy hybrydowej w jednym z naszych dog-friendly biur w Bielsko-Białej
-
Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
-
Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :)
Czekamy na Ciebie!
~ Zespół Booksy
-
-
Specjalista ds. kadr i płac
Booksy International Sp. z.o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy Specjalisty ds. Kadr i Płac
Zakres obowiązków
-
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej z uwzględnieniem aktualnych przepisów
-
Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, oraz innych dokumentów kadrowych
-
Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS
-
Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
-
Przygotowywanie miesięcznych deklaracji, oraz list płac
-
Współpraca z GUS, ZUS i US
-
Współpraca z Księgowością oraz działem HR
-
Uczestnictwo w zarządzaniu programem PPK w organizacji
-
Prowadzenie i rozliczanie ZFŚS
-
Zarządzanie benefitami pracowniczymi i ich rozliczaniem
-
Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych
Wymagania
-
Min. 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu umów o pracę/umów cywilnoprawnych/umów B2B
-
Doświadczenie w zakresie obsługi kadrowej 100+ pracowników
-
Znajomość niezbędnych w pracy na tym stanowisku przepisów dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawa podatkowego, prawa pracy oraz przepisów dot. ochrony danych osobowych i innych przepisów związanych
-
Znajomość systemów kadrowych - mile widziana znajomość systemu ENOVA
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
-
Znajomość zagadnień związanych z ZFŚS i PPK
-
Bardzo dobra znajomość Excela
-
Znajomość zagadnień związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
-
Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność
Oferujemy
-
Pracę w modelu hybrydowymw naszym dog-friendly biurze w Bielsku-Białej
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
-
Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy(
-
Field Sales Specialist
Booksy International Sp. z.o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Field Sales Specialist w regionie Śląska - Katowice
Osoba która idealnie sprawdzi się w tej roli powinna:
- Posiadać świetne umiejętności prezentacji
- Umieć w efektywny sposób zarządzać swoim czasem i bazą klientów
- Lubić przede wszystkim rozmawiać i budować angażujące relacje z klientami
- Cechować się kreatywnością w podejściu do klienta oraz umieć wychodzić na przeciw jego potrzebom
Zakres obowiązków
-
Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
-
Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
-
Spotkania z klientami Booksy
-
Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
-
Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych.
Wymagania
-
Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży
-
Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
-
Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych
-
Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają
-
Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz
-
Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych
-
Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań
-
Pozytywne nastawienie i poczucie humoru
Oferujemy
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
-
Jasne zasady wynagradzania oparte na podstawie oraz wspomagające organizację celów i systemów prowizyjnych. na Jasne zasady wynagradzania prowizja + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych
-
Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force)
-
Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
-
Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
Sales Development Consultant with English
Booksy International Sp. z.o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 3 300 - 6 000 PLN / mies.
-
Booksy is a Polish startup founded in 2013, now based in San Francisco, offering an online platform for booking appointments and a business management system for the service industry.
We are one of the fastest growing Polish companies and an international leader in the beauty industry. We operate globally and have ambitious goals!
Booksy offers a dynamic work environment and great career opportunities for people with a variety of skill sets - from IT professionals to marketers to salespeople and customer service specialists.
Regardless of the position you hold at Booksy, you make a real impact every day on the product we offer our clients!
Due to our explosive growth and global expansion, we are looking for a talented and engaging Sales Development Consultant , fluent in English, who thrives in an inter-cultural environment and can successfully present a top-quality product.
Your responsibilities
-
Reaching out potential B2B customers from UK and Ireland via phone
-
Presenting Booksy’s capabilities and encouraging prospects to try our software for free
-
Using the data provided to pursue promising leads
-
Keeping an updated customer database
-
Daily cooperation with the sales department
Our requirements
-
Fluent English (full professional proficiency/ near native)
-
Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
-
Outstanding verbal communication skills and a positive attitude
-
Good computer skills
-
Excellent sales and customer service oriented skill set
Additional assets:
-
An interest in new technologies
-
Experience selling in the UK and Irish markets
-
Experience in the hair & beauty industry
We offer
-
Contract type tailored to your needs
-
Attractive salary 3300-6000 PLN gross/m (base salary + commission on sales)
-
Remote work opportunities , or hybrid work in one of our dog-friendly offices (Warsaw, Bielsko-Biała)
-
A friendly and supportive Team with a clear purpose
-
Career and personal development opportunities
-
Perks: Private Medical Care, Multisport, English lessons, charity initiatives
-
Many other attractions :)
Sounds interesting? Apply by completing the recruitment form :)
We're waiting for you!
~ Booksy Team
-
Office Manager
Booksy International Sp. z.o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Office Manager.
Kogo poszukujemy:
Poszukujemy skrupulatnej i energicznej osoby, która odpowiedzialna będzie za sprawne funkcjonowanie naszego biura w Bielsku- Białej.
Twoim zadaniem będzie realizowanie zadań administracyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy.
Zakres obowiązków
-
zapewnienie obsługi w zakresie zaopatrzenia biura, odbioru i nadawania paczek, obiegu korespondencji, itp.
-
planowanie i organizowanie wydarzeń z życia firmy, imprez integracyjnych etc.
-
pomoc w organizowaniu innych wydarzeń, takich jak targi pracy, eventy marketingowe etc.
-
dbanie o komfort pracy wszystkich pracowników
-
kontakt z klientami i pracownikami w sprawach administracyjnych i księgowych
-
wsparcie w różnych zadaniach administracyjnych
Wymagania
-
minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
doskonałe umiejętności interpersonalne
-
dobra znajomość obsługi komputera (MS Excel, MS Word)
-
umiejętność analitycznego myślenia
-
doskonała organizacja pracy i podzielność uwagi
-
dokładność, sumienność, elastyczność, odporność na stres
-
umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
-
chęć i zdolność do szybkiego uczenia się
-
znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym codzienną komunikację w mowie i piśmie ( min. B2)
Mile widziane:
-
doświadczenie w branży informatycznej lub technologicznej
-
zainteresowanie nowoczesnymi technologiami
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
-
miejsce pracy: Bielsko- Biała
-
stałe godziny pracy 9:00-17:00
-
pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
-
możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
-
benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
-
Specjalista ds. pozyskiwania klientów
Booksy International Sp. z.o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.
Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!
Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!
Aktualnie o jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. pozyskiwania klientów.
Zakres obowiązków
-
Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami
-
Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty
-
Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
-
Codzienna współpraca z działem sprzedaży
-
Odpowiadanie na zapytania klientów
-
Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
-
Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży
-
Dobra znajomość komputera i internetu
-
Łatwość nawiązywania kontaktów
-
Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań
-
Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
-
Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami
-
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
-
Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m plus systemu prowizyjnego
-
Możliwość pracy zdalnej przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę hybrydową w naszym dog-friendly biurze w Bielsku-Białej
-
Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy
-
Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu
-
Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty multisport, darmowe zajęcia online z języka angielskiego
-
Wiele innych atrakcji :)
-
Pracodawcy z miasta Warszawa
-
ASE Marketing Co.
-
Techvisie B.V.
-
Alior Bank S. A.
-
PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.
-
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA
-
ARMA SP Z O.O.
-
mBank S.A.
-
SOLID SECURITY SP Z O O
-
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
-
Rex Concepts BK Poland S.A.
-
Centrum Stomatologii Medicover
-
PCO SPÓŁKA AKCYJNA
-
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
-
ASE Marketing Co.
-
INWEMER SYSTEM Sp. z o. o.
-
Apleona Polska Sp. z o.o.
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
-
Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa
-
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
-
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
-
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
-
Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Poludnie m.st. Warszawy
-
INQUBATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Szkoła Podstawowa nr 97 im. Polskich Noblistek
Dbamy o Twoją prywatność
Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).
Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.
Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Dostosowuję swój wybór
Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywneNarzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)Narzędzie analityczne HotJar Statystyka