W malowniczym Stargardzie znajduje się firma Cargotec Poland, będąca częścią globalnego koncernu Cargotec. Od lat koncern ten wyznacza standardy w branży maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej oraz serwisu. Historia firmy w Polsce jest odzwierciedleniem sukcesu i rozwoju — od uznania montowni w 2009 roku za największą zagraniczną inwestycję, po otwarcie kolejnego zakładu montażowego w 2013 roku.

Oferta Cargotec Poland obejmuje zaawansowane technologicznie samojezdne wozy wysięgnikowe do przeładunku kontenerów, wózki widłowe o dużych udźwigach, ciągniki terminalowe oraz wozy podsiębierne. Dzięki tym rozwiązaniom, co czwarty kontener na świecie jest przemieszczany sprawnie i efektywnie, co potwierdza pozycję firmy na rynku.

W firmie pracuje około 700 wykwalifikowanych pracowników w dwóch fabrykach w Stargardzie, a globalnie zespół liczy 11 000 osób. Cargotec Poland to zespół ekspertów, których pasja i zaangażowanie przyczyniają się do innowacyjności oraz jakości produktów i usług. Międzynarodowa obecność firmy rozciąga się na 30 krajów, co umożliwia globalny zasięg oraz lokalną ekspertyzę.

Jako prekursorzy automatyzacji terminali, firma stawia na rozwój technologii, które są nie tylko wydajne, ale również przyjazne dla środowiska. Maszyny Cargotec Poland są wynikiem ciągłego dążenia do perfekcji, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach finansowych — w 2014 roku osiągnięto sprzedaż na poziomie około 3,4 miliarda EUR.

Firma zdaje sobie sprawę, że jej praca ma znaczenie dla globalnego łańcucha dostaw. Z tego względu, z pełnym zaangażowaniem oferuje serwis oraz części zamienne, zapewniając, że maszyny są zawsze gotowe do działania. Obecność na giełdzie NASDAQ OMX Helsinki świadczy o stabilności finansowej oraz zaufaniu, jakim obdarzają firmę inwestorzy.

Cargotec Poland jest zadowolona z historii oraz osiągnięć, a także z wkładu w codzienne funkcjonowanie portów na całym świecie. Zachęca do poznania swojej historii, produktów oraz dołączenia do globalnej rodziny Cargotec, gdzie innowacja łączy się z doświadczeniem, a technologia z odpowiedzialnością społeczną.

Oferty pracy Cargotec Poland Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Karta sportowa
  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa Cargotec Poland Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Cargotec Poland Sp. z o.o.

poniedziałek 06:00 - 18:00
wtorek 06:00 - 18:00
środa 06:00 - 18:00
czwartek 06:00 - 18:00
piątek 06:00 - 18:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Kalmar

Kalmar is moving goods in critical supply chains around the world, with a vision to be a forerunner in sustainable material handling equipment and services. Through our portfolio of efficient and decarbonised equipment, extensive service offering, and deep-rooted industry expertise, we focus on helping customers meet their sustainability and productivity targets. Each of our customers is on a journey - we’re with them every step of the way. We provide state-of-the-art solutions and lifetime care, ensuring partnerships that last far beyond the point of sale. With our global reach, we are driving sustainable material handling, creating value for our shareholders, and helping our customers improve their safety, sustainability and productivity. Sustainability is at the core of what we do. Through electrification, automation and digitalisation, we innovate with purpose. Together, we’re making every move count. Headquartered in Helsinki, Finland, Kalmar operates globally in over 120 countries and employs approximately 5,000 people. In 2023, Kalmar's sales on a carve-out basis totalled approximately EUR 2 billion. Website: https://www.kalmarglobal.com People & Careers: https://www.kalmarglobal.com/careers

Siedziba główna
Helsinki
Branża
Produkcja maszyn

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

5 001-10 000

Liczba obserwujących

-

Praca Cargotec Poland Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Serwisant

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      1) wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy;

      2) analiza błędów i usterek w celu eliminowania ich wystąpienia;

      3) instalacja nowych urządzeń;

      4) wstępna selekcja części i podzespołów do regeneracji i wymiany;

      5) minimum raz w miesiącu (ostatni tydzień miesiąca) rozliczanie się z części zamiennych wymienianych w ramach gwarancji;

      6) rzetelne wypełnianie raportów pracy odnośnie prac przeglądowych i naprawczych urządzeń

      7) utrzymanie we właściwym stanie technicznym przynależnych maszyn, urządzeń, instalacji i narzędzi;

      8) utrzymanie w czystości stanowisk pracy;

      9) diagnostyka urządzeń, narzędzi i elektronarzędzi mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia;

      10) korzystanie z pojazdów służbowych zgodnie z zaleceniami kierownika serwisu;

      11) wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego w zakresie spraw związanych działalnością serwisu

      Wymagania

      Wykształcenie : minimum zawodowe,

      doświadczenie zawodowe: mile widziane na stanowisku mechanik-serwisant,

      możliwość zatrudnienia bezpośrednio po ukończeniu szkoły o profilu mechanik lub spawacz lub ślusarz

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju w organizacji opartej o wysokie standardy pracy,

      • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karty sportowe/kulturalne, dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną i inne),

      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,

      • Atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy.

  • Rekruter

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Stargard
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała na całościowym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych pracowników na różnych szczeblach dla biznesów należących do grupy Cargotec, w ramach Cargotec Business Services (CBS) w Polsce.

      To oznacza, że będziesz:

      • odpowiadać za koordynację procesów rekrutacji ma różnych szczeblach (od przygotowanie ogłoszenie po zatrudnienie pracownika) w ramach globalnych standardów CBS ,
      • dbać o candidate experience oraz koordynować onboarding pracowników w Polsce,
      • współtworzyć naszą strategię EB dla różnych biznesów w Polsce
      • współpracować i wspierać rekrutujących menedżerów.

      Wymagania

      Żeby móc dobrze wykonywać swoje obowiązki potrzebujesz:

      • umiejętności samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych,
      • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
      • dobrej organizacji pracy i samodzielności - będziesz rekrutować osoby dla różnych lokalizacji w całym kraju,
      • znajomość systemu HRM (Success Factors) będzie Twoim dużym atutem.

      Oferujemy

      Z naszej strony oferujemy Ci:

      • czynny udział w budowaniu nowych międzynarodowych struktur organizacji
      • dostęp do bogatego pakietu świadczeń socjalnych: dofinansowanie do karty MultiSport, wypoczynku pracownika i jego rodziny oraz dostęp do obiektów sportowych i kulturalnych,
      • dofinansowanie do pysznych posiłków w firmowej kantynie
      • pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover i ubezpieczenie z firmy AXA oraz dostęp do Prywatnego Programu Emerytalnego
      Brzmi dobrze? W takim razie wyślij swoje CV (w języku angielskim) za pomocą przycisku Aplikuj!
      Do zobaczenia!
  • Specjalista ds Administracji

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Stargard
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:

      ● Prowadzenie sekretariatu
      - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
      - Kontakty z firmami zewnętrznymi w ramach organizacji cateringu
      - Koordynacja zamówień artykułów biurowych i spożywczych
      - Wsparcie w pracach biurowych
      ● Organizowanie podróży służbowych dla pracowników MAU Poland i gości (w
      uzasadnionych przypadkach):
      - Organizacja podróży
      - Organizacja hotelu
      - Współpraca z dostawcami usług związanych z podróżami
      ● Organizacja imprez I spotkań firmowych.
      ● Organizacja zakwaterowania i pomocy dla pracowników zagranicznych Cargotec odwiedzających MAU Poland
      ● Dbanie o estetyczny wygląd Biura Zarządu
      ● Dbanie o budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
      ● Proponowanie usprawnień w procesach administracyjnych

      Wymagania

      KWALIFIKACYJNE:

      Wykształcenie: Min. średnie.

      Pożądane: Wyższe (Ekonomia, Filologia polska lub angielska, Zarządzanie).

      Doświadczenie:

      Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy biurowej

      Uprawnienia:

      Prawo jazdy kat. B

      Umiejętności:

      Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      Umiejętność obsługi komputera
      Umiejętność współpracy w zespole

      Cechy osobiste:

      Rzetelność, dokładność, punktualność, zorganizowanie,
      zorientowanie na klienta, lojalność, dyskrecja.

      Oferujemy

      ● Możliwość rozwoju w organizacji opartej o wysokie standardy pracy,

      ● Bogaty pakiet benefitów (m.in. karty sportowe/kulturalne, dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną i inne),

      ● Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,

      ● Atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy.

  • Monter Specjalista

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Stargard
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Praca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymi,
      • Montaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznego,
      • Praca na hali produkcyjnej.

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Znajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznych,
      • Umiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznego,
      • Odpowiedzialności,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Chęci podjęcia dłuższej współpracy.

      Oferujemy

      • wynagrodzenie w wysokości 4100 - 4700zł brutto (z premiami),
      • pracę od poniedziałku do piątku, w systemie jednozmianowym,
      • Możliwość rozwoju w organizacji opartej o wysokie standardy pracy,
      • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta multisport, dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i inne)
      • Atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy.
  • Monter Specjalista

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Stargard
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Praca z elektronarzędziami, narzędziami pneumatycznymi, narzędziami ręcznymi,
      • Montaż podzespołów na podstawie rysunku technicznego i mechanicznego,
      • Praca na hali produkcyjnej.

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Znajomości obsługi elektronarzędzi (min. wiertarka, wkrętarka), narzędzi pneumatycznych (min. klucze, szlifierka), narzędzi ręcznych,
      • Umiejętności czytania rysunku technicznego i mechanicznego,
      • Odpowiedzialności,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Chęci podjęcia dłuższej współpracy.

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju w organizacji opartej o wysokie standardy pracy,
      • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karty multisport, dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną i inne),
      • wynagrodzenie podstawowe + premię do 800 zł brutto uzależnioną od wyników pracy całej organizacji,
      • Atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy.
  • Rekruter

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała na całościowym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych pracowników na różnych szczeblach dla biznesów należących do grupy Cargotec, w ramach Cargotec Business Services (CBS) w Polsce.

      To oznacza, że będziesz:

      • odpowiadać za koordynację procesów rekrutacji ma różnych szczeblach (od przygotowanie ogłoszenie po zatrudnienie pracownika) w ramach globalnych standardów CBS ,
      • dbać o candidate experience oraz koordynować onboarding pracowników w Polsce,
      • współtworzyć naszą strategię EB dla różnych biznesów w Polsce
      • współpracować i wspierać rekrutujących menedżerów.

      Wymagania

      Żeby móc dobrze wykonywać swoje obowiązki potrzebujesz:

      • umiejętności samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych,
      • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
      • dobrej organizacji pracy i samodzielności - będziesz rekrutować osoby dla różnych lokalizacji w całym kraju,
      • znajomość systemu HRM (Success Factors) będzie Twoim dużym atutem.

      Oferujemy

      Z naszej strony oferujemy Ci:

      • czynny udział w budowaniu nowych międzynarodowych struktur organizacji
      • dostęp do bogatego pakietu świadczeń socjalnych: dofinansowanie do karty MultiSport, wypoczynku pracownika i jego rodziny oraz dostęp do obiektów sportowych i kulturalnych,
      • dofinansowanie do pysznych posiłków w firmowej kantynie
      • pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover i ubezpieczenie z firmy AXA oraz dostęp do Prywatnego Programu Emerytalnego
      Brzmi dobrze? W takim razie wyślij swoje CV (w języku angielskim) za pomocą przycisku Aplikuj!
      Do zobaczenia!
  • Rekruter

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała na całościowym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych pracowników na różnych szczeblach dla biznesów należących do grupy Cargotec, w ramach Cargotec Business Services (CBS) w Polsce.

      To oznacza, że będziesz:

      • odpowiadać za koordynację procesów rekrutacji ma różnych szczeblach (od przygotowanie ogłoszenie po zatrudnienie pracownika) w ramach globalnych standardów CBS ,
      • dbać o candidate experience oraz koordynować onboarding pracowników w Polsce,
      • współtworzyć naszą strategię EB dla różnych biznesów w Polsce
      • współpracować i wspierać rekrutujących menedżerów.

      Wymagania

      Żeby móc dobrze wykonywać swoje obowiązki potrzebujesz:

      • umiejętności samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych,
      • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
      • dobrej organizacji pracy i samodzielności - będziesz rekrutować osoby dla różnych lokalizacji w całym kraju,
      • znajomość systemu HRM (Success Factors) będzie Twoim dużym atutem.

      Oferujemy

      Z naszej strony oferujemy Ci:

      • czynny udział w budowaniu nowych międzynarodowych struktur organizacji
      • dostęp do bogatego pakietu świadczeń socjalnych: dofinansowanie do karty MultiSport, wypoczynku pracownika i jego rodziny oraz dostęp do obiektów sportowych i kulturalnych,
      • dofinansowanie do pysznych posiłków w firmowej kantynie
      • pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover i ubezpieczenie z firmy AXA oraz dostęp do Prywatnego Programu Emerytalnego
      Brzmi dobrze? W takim razie wyślij swoje CV (w języku angielskim) za pomocą przycisku Aplikuj!
      Do zobaczenia!
  • Rekruter

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Stargard
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała na całościowym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych pracowników na różnych szczeblach dla biznesów należących do grupy Cargotec, w ramach Cargotec Business Services (CBS) w Polsce.

      To oznacza, że będziesz:

      • odpowiadać za koordynację procesów rekrutacji ma różnych szczeblach (od przygotowanie ogłoszenie po zatrudnienie pracownika) w ramach globalnych standardów CBS ,
      • dbać o candidate experience oraz koordynować onboarding pracowników w Polsce,
      • współtworzyć naszą strategię EB dla różnych biznesów w Polsce
      • współpracować i wspierać rekrutujących menedżerów.

      Wymagania

      Żeby móc dobrze wykonywać swoje obowiązki potrzebujesz:

      • umiejętności samodzielnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych,
      • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
      • dobrej organizacji pracy i samodzielności - będziesz rekrutować osoby dla różnych lokalizacji w całym kraju,
      • znajomość systemu HRM (Success Factors) będzie Twoim dużym atutem.

      Oferujemy

      Z naszej strony oferujemy Ci:

      • czynny udział w budowaniu nowych międzynarodowych struktur organizacji
      • dostęp do bogatego pakietu świadczeń socjalnych: dofinansowanie do karty MultiSport, wypoczynku pracownika i jego rodziny oraz dostęp do obiektów sportowych i kulturalnych,
      • dofinansowanie do pysznych posiłków w firmowej kantynie
      • pakiet prywatnej opieki medycznej Medicover i ubezpieczenie z firmy AXA oraz dostęp do Prywatnego Programu Emerytalnego
      Brzmi dobrze? W takim razie wyślij swoje CV (w języku angielskim) za pomocą przycisku Aplikuj!
      Do zobaczenia!
  • Elektromonter

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Stargard
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • Praca na podstawie schematów elektrycznych i rysunku technicznego,
      • Montaż lub naprawa urządzeń elektrycznych,
      • Praca z narzędziami pomiarowymi.

      Wymagania

      Od kandydata oczekujemy:

      • Wykształcenia zawodowego (elektrycznego),
      • Umiejętności czytania schematów elektrycznych i posługiwania się narzędziami pomiarowymi,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Chęci do dalszego rozwoju zawodowego.

      Mile widziane:

      • Uprawnienia do obsługi suwnic i żurawi z poziomu roboczego,
      • Uprawnienia SEP eksploatacja/pomiary do 1kV,
      • Znajomość budowy i zasady działania podzespołów elektrycznych,
      • Znajomość narzędzi 5S i filozofii LEAN,
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      Już od początku naszej współpracy możemy zaoferować Tobie:

      • Możliwość rozwoju w organizacji opartej o wysokie standardy pracy,
      • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karta multisport, dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną i inne),
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
      • Comiesięczną premię uzależnioną od wyników pracy,
      • Atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy.
  • Serwisant

    Cargotec Poland Sp. z o.o.
    • Ożarów Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      1) wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy;

      2) analiza błędów i usterek w celu eliminowania ich wystąpienia;

      3) instalacja nowych urządzeń;

      4) wstępna selekcja części i podzespołów do regeneracji i wymiany;

      5) minimum raz w miesiącu (ostatni tydzień miesiąca) rozliczanie się z części zamiennych wymienianych w ramach gwarancji;

      6) rzetelne wypełnianie raportów pracy odnośnie prac przeglądowych i naprawczych urządzeń

      7) utrzymanie we właściwym stanie technicznym przynależnych maszyn, urządzeń, instalacji i narzędzi;

      8) utrzymanie w czystości stanowisk pracy;

      9) diagnostyka urządzeń, narzędzi i elektronarzędzi mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia;

      10) korzystanie z pojazdów służbowych zgodnie z zaleceniami kierownika serwisu;

      11) wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego w zakresie spraw związanych działalnością serwisu

      Wymagania

      Wykształcenie : minimum zawodowe,

      doświadczenie zawodowe: mile widziane na stanowisku mechanik-serwisant,

      możliwość zatrudnienia bezpośrednio po ukończeniu szkoły o profilu mechanik lub spawacz lub ślusarz

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju w organizacji opartej o wysokie standardy pracy,

      • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karty sportowe/kulturalne, dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną i inne),

      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,

      • Atmosferę sprzyjającą codziennej współpracy.