Excellent S.A.

Excellent S.A.

EXCELLENT

Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

Excellent S.A. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Magazynier Podłęże, Project Manager Podłęże, Specjalista ds. HR Podłęże, Wdrożeniowiec Podłęże, Logistyk Podłęże.
Kategorie zawodowe: magazyn, zarządzanie / dyrekcja, logistyka / spedycja / transport, hr / kadry, badania i rozwój.

Oferty pracy Excellent S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Excellent S.A.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna - centrala

Biuro Handlowe

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Excellent S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
EXCELLENT SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
662 32-003 Podłęże
NIP
6761026714
REGON
350885473
KRS
0000169449
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
01.08.2003
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 23.12.Z Kształtowanie i obróbka szkła płaskiego
  • 23.19.Z Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne

Budownictwo

  • 43.39.Z Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych
  • 43.99.Z Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.44.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących
  • 46.49.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego
  • 46.75.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych
  • 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
  • 47.59.Z Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Pozostała działalność usługowa

  • 96.09.Z Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Excellent S.A.

4.4

Na podstawie 71 ocen z Google.

Jagoda Chamiec-Foremska

Jagoda Chamiec-Foremska

"Edit2: co do odpowiedzi Państwa, owszem wszystko się zgadza, jednakże jest pominięta najwazniejszą część. Otóż część (bateria składa się z kilku) reklamowana przeze mnie nie została wymieniona, ponieważ zmieniły się wymiary baterii, a sam przyklejony uchwyt nie był problemem, ponieważ ta część była sprawna. Dodatkowo emalia na baterii schodzi już po kilku miesiącach, chociaż jest system uzdatniania wody, kabina jest wycierana do sucha po każdej kąpieli. Produkt tak delikatny, że nadaje się jedynie do salonu łazienek. Edit: po dodatniu komentarza był kontakt ze strony firmy. Niestety po usłyszeniu o co chodzi, znów stwierdzili, że bez remontu mojej łazienki nie są w stanie mi pomóc. Mogliby chociaż zoferowac jakis zwrot pieniędzy, ale oczywiście tak nie było. Ocena głównie za jakość produktów i obsługę pozakupową przez serwis gwarancyjny. Zalecam unikać. Lepiej dołożyć niewiele do droższej firmy i być zadowolonym."

4 miesiące temu

Robert Kochan

Robert Kochan

"Profesjonalna współpraca od projektu po finalny efekt. Wykonanie na dobrym poziomie. Wszystko poszło sprawnie i rzetelnie."

2 tygodnie temu

BEATA “W” P

BEATA “W” P

"Dość dobry wybór, nie zainteresowana klientem obsługa"

4 lata temu

Ewa Dziewierz

Ewa Dziewierz

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z salonem Excellent, a konkretnie z panem Damianem. Zamawialiśmy tu sporo produktów, na które dostaliśmy korzystny rabat. Bardzo cenimy sobie profesjonalne i życzliwe podejście do klienta. Dlatego polecamy salon i chętnie do niego wracamy :)"

9 miesięcy temu

Paweł Z.

Paweł Z.

"Opinia 5/5 ponieważ kupując armaturę do naszej łazienki, spotkaliśmy się z miłą i profesjonalną obsługą. Wszystko dojechało bardzo szybko i już w dniu zakupu dostaliśmy potwierdzenie, kiedy dokładnie dostawa pojawi się u nas w domu. Polecam każdemu zakupy w tym sklepie."

4 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Excellent S.A.

  • Specjalista ds. Online Marketingu

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Online Marketingu


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      Zarządzanie i administracja stroną www:

      • tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
      • tworzenie mailingów i newsletterów,
      • optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
      • zarządzanie działaniami w social mediach,
      • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
      • aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,

      Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:

      • zarządzanie komunikacją z Klientami,
      • tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
      • przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
      • analiza prowadzonych działań on-line,
      • korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
      • przygotowywanie raportów,


      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
      • umiejętność administracji stron CMS,
      • znajomość Content Marketingu,
      • znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
      • znajomość języka angielskiego,

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Programista PHP

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Programista PHP


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      • konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
      • testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
      • tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
      • rozwój aplikacji B2B,
      • udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,

      Wymagania

      • doświadczenie w języku PHP (7.x), JavaScript (React)
      • umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
      • doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
      • znajomość technologii HTML oraz CSS,
      • umiejętność pisania przejrzystego kodu,
      • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

      Dodatkowym atutem będzie:

      • umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
      • znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
      • praktyczna znajomość Linux,
      • doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Magazynier - Kierowca

    Excellent S.A.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Oddział Szkła Budowlanego , należący do Spółki Kapitałowej Excellent z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Magazynier - Kierowca


      Miejsce pracy: Łuszczów Pierwszy k. Lublina

      Zakres obowiązków

      • załadunek i rozładunek towarów
      • transport ładunków
      • dbanie o stan techniczny pojazdów
      • dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP
      • wykonywanie zleconych prac magazynowych
      • przyjmowanie oraz wydawanie towarów
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowo- transportowej
      • rozmieszczanie i składowanie towaru w określony sposób

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na stanowisku Kierowcy/ Magazyniera
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań
      • uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C
      • uczciwość, sumienność

      Mile widziane:  
      • uprawnienia do obsługi suwnic
      • uprawnienia operatora żurawi HDS
      • uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C+E

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników

      - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • ciekawą, różnorodną pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • bardzo dobre warunki pracy
      • kartę Multisport, spotkania integracyjne
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko:


      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”


      Miejsce pracy: Wrocław

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko:


      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”


      Miejsce pracy: Katowice / okolice

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Specjalista ds. Logistyki Sprzedaży

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT S.A. Oddział Szkła Budowlanego , firma należąca do Spółki Kapitałowej Excellent ,


      poszukuje kandydatów na stanowisko:


      Specjalista/ Koordynator ds. Logistyki Sprzedaży

      Miejsce pracy: Oddział Szkła Budowlanego w Podłężu 662A

      Zakres obowiązków

      • organizacja, planowanie i bieżąca obsługa logistyczna sprzedaży w sektorze B2B
      • udział w organizowaniu i optymalizacji transportów towaru dla klientów na terenie Polski
      • współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, realizowanie wysyłki z magazynu
      • wybór transportu dla planowanej wysyłki (transport własny/spedycja)
      • kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
      • terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów związanych z procesem sprzedaży, przestrzeganie obowiązujących procedur z zakresie prowadzenia wymaganej dokumentacji
      • ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży i transportu
      • współpraca z firmami spedycyjnymi i poszerzanie bazy danych przewoźników

      Wymagania

      wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunkowe: transport, logistyka

      doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w spedycji lub dziale logistyki

      bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel

      znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

      znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne (programy ERP)

      bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na stres

      nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę

      zdolności komunikacyjne i negocjacyjne

      umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
      • ciekawą, różnorodną pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, handlowymi, samodzielnością
      • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i motywacyjnej ( po okresie próbnym)
      • bardzo dobre warunki pracy

      Benefity:
      • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Specjalista ds. BHP i p.poż.

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT

      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

      EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      DZIAŁ BHP

      w Podłężu 662

      poszukuje do swojego zespołu pracownika

      na stanowisko:

      Specjalista ds. BHP i P.poż.

      Miejsce pracy: Dział BHP w Podłężu 662

      Zakres obowiązków

      • Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
      • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
      • Identyfikowanie potencjalnych źródeł zagrożeń, nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla otoczenia oraz rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka,
      • Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
      • Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
      • Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i p.poż.,
      • Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP i p.poż.,
      • Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego,
      • Organizowanie próbnych ewakuacji,
      • Przeprowadzanie bieżących kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP,
      • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Ochrony Środowiska oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
      • Czynny udział w odbiorach i przeglądach maszyn,
      • Sporządzanie i komunikacja raportów, analiz i zestawień.

      Wymagania

      • Wykształcenie kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
      • Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
      • Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
      • Dobra znajomość języka angielskiego,
      • Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
      • Umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
      • Proaktywne podejście do działań w zakresie BHP, proponowanie nowych rozwiązań i inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo,
      • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów BHP i p.poż. oraz prawa pracy oraz zagadnień związanych z doskonaleniem systemu bezpieczeństwa i higieny pracy,
      • Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
      • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
      • przestrzega się zasady work-life balance,
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
      • zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
      • możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
      • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Projektant

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT
      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.


      EXCELLENT Spółka Akcyjna
      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

      poszukuje kandydatów
      na stanowisko:
      Projektant


      Miejsce pracy: Kraków, ul. Marcika 14C (k/Parku Handlowego Zakopianka)

      Zakres obowiązków

      • graficzne opracowywanie projektów wnętrz w oparciu o wybrane materiały: rzuty z układem podłóg, stolarki, kolorystyki, pełna dokumentacja techniczna dotycząca opracowania projektu wnętrz/łazienki wraz z wizualizacjami, ewentualnie poszerzony zakres dokumentacji stosownie do ustaleń z inwestorem
      • spotkania z klientami w celu wyboru materiałów w obrębie pakietów proponowanych przez Dział inwestycji, z możliwością rozszerzenia prac projektowych stosownie do potrzeb klienta
      • inwentaryzacja opracowywanego mieszkania
      • przygotowywanie pełnej specyfikacji materiałowej niezbędnej do zamówienia

      Wymagania

      • doświadczenie w projektowaniu wnętrz/łazienek - min. 1 rok
      • znajomość programów Cad Decor oraz Corel Draw
      • znajomość branży wyposażenia łazienek
      • staranność, dokładność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
      • kreatywność, elastyczność, dyspozycyjność
      • umiejętność pracy pod presją czasu
      • umiejętność komunikowania się w j. angielskim może być dodatkowym atutem

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, wzajemnie satysfakcjonującą współpracą
      • przestrzega się zasady work-life balance

      Ponadto oferujemy:

      • interesującą, kreatywną pracę, dedykowaną pasjonatom projektowania wnętrz w Dziale Inwestycji, zajmującym się realizacją zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
      • szerokie spectrum rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
      • formę zatrudnienia do wyboru: umowę o pracę w systemie zadaniowym, umowę B2B lub umowę o dzieło
      • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Specjalista ds. Personalnych

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT

      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

      EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      DZIAŁ KADR

      w Podłężu 662

      poszukuje do swojego zespołu pracownika

      na stanowisko:

      Specjalista ds. Personalnych

      Miejsce pracy: Dział Kadr w Podłężu 662

      Zakres obowiązków

      • weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
      • opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
      • wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
      • kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
      • dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
      • organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
      • budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
      • identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
      • komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
      • organizacja spotkań integracyjnych,
      • prowadzenie spraw związanych z benefitami,
      • automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.

      Wymagania

      • złożenie aplikacji w języku polskim,
      • minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
      • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
      • znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
      • podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
      • proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
      • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
        • przestrzega się zasady work-life balance,
        • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
      • możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
      • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Specjalista ds. Personalnych

        Excellent S.A.
        • Podłęże
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • EXCELLENT

          Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

          EXCELLENT Spółka Akcyjna

          z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

          DZIAŁ KADR

          w Podłężu 662

          poszukuje do swojego zespołu pracownika

          na stanowisko:

          Specjalista ds. Personalnych

          Miejsce pracy: Dział Kadr w Podłężu 662

          Zakres obowiązków

          • weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
          • opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
          • wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
          • kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
          • dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
          • organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
          • budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
          • identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
          • komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
          • organizacja spotkań integracyjnych,
          • prowadzenie spraw związanych z benefitami,
          • automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.

          Wymagania

          • złożenie aplikacji w języku polskim,
          • minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
          • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
          • znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
          • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
          • podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
          • proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
          • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.

          Oferujemy

          • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

            • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
            • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
            • przestrzega się zasady work-life balance,
            • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
          • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
          • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
          • możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
          • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
          • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
          • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

            Excellent S.A.
            • Wrocław
            • umowa o pracę
            • pełny etat
            • rekrutacja zdalna
            • EXCELLENT
              Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

              EXCELLENT Spółka Akcyjna
              z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

              poszukuje kandydata
              na stanowisko:

              Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

              Zakres obowiązków

              • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
              • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
              • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
              • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

              Wymagania

              • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
              • prawo jazdy kategorii B,
              • wykształcenie wyższe,
              • umiejętność czytania rysunku technicznego,
              • profesjonalna obsługa klientów,
              • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
              • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
              • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
              • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

              Oferujemy

              pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

              • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
              • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
              • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
              • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


              Ponadto oferujemy:

              • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
              • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
              • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
              • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
              • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
              • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

          • Koordynator zleceń inwestycyjnych

            Excellent S.A.
            • Katowice
            • umowa o pracę
            • pełny etat
            • rekrutacja zdalna
            • EXCELLENT
              Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

              EXCELLENT Spółka Akcyjna
              z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

              poszukuje kandydata
              na stanowisko:

              Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

              Zakres obowiązków

              • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
              • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
              • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
              • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

              Wymagania

              • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
              • prawo jazdy kategorii B,
              • wykształcenie wyższe,
              • umiejętność czytania rysunku technicznego,
              • profesjonalna obsługa klientów,
              • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
              • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
              • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
              • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

              Oferujemy

              pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

              • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
              • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
              • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
              • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


              Ponadto oferujemy:

              • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
              • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
              • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
              • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
              • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
              • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

          • Koordynator zleceń inwestycyjnych

            Excellent S.A.
            • Kraków
            • umowa o pracę
            • pełny etat
            • EXCELLENT
              Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

              EXCELLENT Spółka Akcyjna
              z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

              poszukuje kandydata
              na stanowisko:

              Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

              Zakres obowiązków

              • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
              • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
              • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
              • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

              Wymagania

              • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
              • prawo jazdy kategorii B,
              • wykształcenie wyższe,
              • umiejętność czytania rysunku technicznego,
              • profesjonalna obsługa klientów,
              • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
              • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
              • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
              • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

              Oferujemy

              pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

              • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
              • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
              • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
              • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


              Ponadto oferujemy:

              • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
              • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
              • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
              • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
              • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
              • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

          • Specjalista ds. Personalnych

            Excellent S.A.
            • Podłęże
            • umowa o pracę
            • pełny etat
            • EXCELLENT

              Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

              EXCELLENT Spółka Akcyjna

              z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

              DZIAŁ KADR

              w Podłężu 662

              poszukuje do swojego zespołu pracownika

              na stanowisko:

              Specjalista ds. Personalnych

              Miejsce pracy: Dział Kadr w Podłężu 662

              Zakres obowiązków

              • weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
              • opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
              • wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
              • kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
              • dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
              • organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
              • budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
              • identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
              • komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
              • organizacja spotkań integracyjnych,
              • prowadzenie spraw związanych z benefitami,
              • automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.

              Wymagania

              • złożenie aplikacji w języku polskim,
              • minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
              • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
              • znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
              • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
              • podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
              • proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
              • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.

              Oferujemy

              • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

                • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
                • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
                • przestrzega się zasady work-life balance,
                • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
              • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
              • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
              • możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
              • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
              • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
              • Specjalista ds. Logistyki Magazynowej

                Excellent S.A.
                • Kokotów
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • EXCELLENT

                  Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

                  EXCELLENT Spółka Akcyjna

                  z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

                  poszukuje kandydatów

                  na stanowisko:

                  Specjalista ds. Logistyki Magazynowej


                  Miejsce pracy: Magazyn Wyposażenia Łazienek w Kokotowie k/Krakowa (Centrum Logistyczne 7R)

                  Zakres obowiązków

                  • realizacja procesów obejmujących współpracę z operatorami logistycznymi,
                  • codzienna kontrola grafiku dostaw,
                  • obsługa zwrotów towarów,
                  • organizacja cyklicznych inwentaryzacji częściowych,
                  • codzienna kontrola towarów na lokalizacjach WMS zgodnie z priorytetami wydań,
                  • współpraca z Kierownikiem Magazynu w zakresie analizy stanów magazynowych oraz prognoz zatowarowania magazynu,
                  • codzienne dokonywanie dyspozycji przesunięć w obrębie ustalonych adresów WMS zgodnie z planem zatowarowania magazynu,
                  • obsługa reklamacji transportowych,
                  • wyjaśnianie i rozliczanie zgłoszonych przez klientów rozbieżności w dostawach,
                  • wystawianie faktur sprzedażowych,
                  • czynny udział w rozwoju systemów informatycznych magazynu,
                  • zamawianie produktów i materiałów operacyjnych u dostawców.

                  Wymagania

                  • Doświadczenie w obszarze logistyki magazynowej,
                  • Znajomość specyfiki procesów magazynowych,
                  • Umiejętność analizowania danych,
                  • Umiejętności obsługi komputera, w szczególności Excel,
                  • Doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
                  • Mile widziane wykształcenie wyższe związane z Logistyką Magazynową.

                  Oferujemy

                  • ciekawą, różnorodną pracę, w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
                    • blisko 60% pracowników związanych jest z nami ponad 15 lat,
                    • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
                    • każdy pracownik rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
                    • przestrzega się zasady work-life balance.

                  Ponadto oferujemy:

                  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, etat pełny
                  • pełne wdrożenie do pracy na stanowisku oraz możliwość kształtowania stanowiska,
                  • wynagrodzenie uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
                  • możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji,
                  • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii)
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
              • Programista wdrożeniowiec

                Excellent S.A.
                • Podłęże
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • 6 600 - 10 000 PLN / mies.
                • EXCELLENT

                  Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

                  EXCELLENT Spółka Akcyjna

                  z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

                  DZIAŁ INFORMATYKI

                  w Podłężu 662

                  poszukuje do swojego zespołu pracownika

                  na stanowisko:

                  Programista - Wdrożeniowiec

                  Zakres obowiązków

                  • budowanie systemów informatycznych pod kątem obiegu dokumentów, sprzedaży, produkcji, magazynowania itp.
                  • tworzenie nowych funkcjonalności systemów w oparciu o analizę potrzeb Spółki
                  • samodzielna realizacja oraz koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami systemów
                  • rozwiązywanie problemów jakościowych i serwisowych związanych z oprogramowaniem

                  Wymagania

                  • pasja do programowania
                  • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu
                  • wykształcenie kierunkowe
                  • znajomość języka programowania: PHP, Java Script, HTML, CSS, SQL
                  • doświadczenie w obsłudze i konfigurowaniu systemów ERP
                  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
                  • mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP
                  • mile widziana znajomość Delphi (Pascal)
                  • prawo jazdy kat. B

                  Oferujemy

                  pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

                  • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                  • przestrzega się zasady work-life balance
                  • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą

                  ponadto:

                  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
                  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
                  • możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń
                  • opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
              • Magazynier

                Excellent S.A.
                • Kowale
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • 4 300 - 5 000 PLN / mies.
                • EXCELLENT Spółka Akcyjna

                  z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

                  poszukuje kandydatów

                  na stanowisko:

                  Magazynier

                  Miejsce pracy: Magazyn Wyposażenia Łazienek - Centrum Logistyczne 7R – Park Gdańsk II, ul. Magnacka 37, 80-180 Kowale

                  Zakres obowiązków

                  • obsługa wózka widłowego wysokiego składowania,
                  • przyjmowanie, wydawanie oraz inne operacje magazynowe zgodnie z obowiązującymi zasadami,
                  • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
                  • kompletowanie zamówień,
                  • bieżące prace porządkowe w magazynie,
                  • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
                  • przestrzeganie przepisów BHP.

                  Wymagania

                  • doświadczenie w pracy magazynowej wysokiego składowania,
                  • doświadczenie w obsłudze systemu WMS oraz terminali mobilnych – mile widziane,
                  • aktualne uprawnienia na wózki widłowe,
                  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
                  • rzetelność, dokładność, terminowość,
                  • umiejętność pracy w zespole.

                  Oferujemy

                  pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

                  • pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
                  • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
                  • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów prawie wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników

                      Ponadto:
                    • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy, 8godzin/dobę, praca w systemie jednozmianowym, wolne weekendy
                    • wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
                    • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie wysokiego składowania,
                    • opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
                    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
              • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

                Excellent S.A.
                • Wrocław
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • EXCELLENT
                  Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

                  EXCELLENT Spółka Akcyjna
                  z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

                  poszukuje kandydata
                  na stanowisko:

                  Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

                  Zakres obowiązków

                  • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
                  • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
                  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
                  • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

                  Wymagania

                  • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
                  • prawo jazdy kategorii B,
                  • wykształcenie wyższe,
                  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
                  • profesjonalna obsługa klientów,
                  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
                  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
                  • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
                  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

                  Oferujemy

                  pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

                  • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                  • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
                  • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


                  Ponadto oferujemy:

                  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
                  • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
                  • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
                  • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
                  • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

              • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

                Excellent S.A.
                • Kraków
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • EXCELLENT
                  Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

                  EXCELLENT Spółka Akcyjna
                  z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

                  poszukuje kandydata
                  na stanowisko:

                  Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

                  Zakres obowiązków

                  • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
                  • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
                  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
                  • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

                  Wymagania

                  • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
                  • prawo jazdy kategorii B,
                  • wykształcenie wyższe,
                  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
                  • profesjonalna obsługa klientów,
                  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
                  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
                  • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
                  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

                  Oferujemy

                  pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

                  • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                  • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
                  • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


                  Ponadto oferujemy:

                  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
                  • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
                  • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
                  • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
                  • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

              • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

                Excellent S.A.
                • Katowice
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • EXCELLENT
                  Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

                  EXCELLENT Spółka Akcyjna
                  z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

                  poszukuje kandydata
                  na stanowisko:

                  Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

                  Zakres obowiązków

                  • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
                  • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
                  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
                  • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

                  Wymagania

                  • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
                  • prawo jazdy kategorii B,
                  • wykształcenie wyższe,
                  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
                  • profesjonalna obsługa klientów,
                  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
                  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
                  • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
                  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

                  Oferujemy

                  pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

                  • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                  • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
                  • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


                  Ponadto oferujemy:

                  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
                  • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
                  • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
                  • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
                  • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

              Dbamy o Twoją prywatność

              Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

              Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

              Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

              Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

              Dostosowuję swój wybór

              Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

              Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
              Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
              Narzędzie analityczne HotJar Statystyka