Excellent S.A.

Excellent S.A.

EXCELLENT

Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

Excellent S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna magazyn internet / e-commerce / nowe media budownictwo / architektura / geodezja księgowość / ekonomia

Oferty pracy Excellent S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Excellent S.A.

Wybrane oferty innych pracodawców

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta Multisport
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Excellent S.A.

Siedziba główna - centrala

Biuro Handlowe

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Excellent S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Excellent S.A.

Pełna nazwa
EXCELLENT SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
662 32-003 Podłęże
NIP
6761026714
REGON
350885473
KRS
0000169449
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
01.08.2003
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 23.12.Z Kształtowanie i obróbka szkła płaskiego
  • 23.19.Z Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne

Budownictwo

  • 43.39.Z Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych
  • 43.99.Z Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.44.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących
  • 46.49.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego
  • 46.75.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych
  • 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
  • 47.59.Z Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Pozostała działalność usługowa

  • 96.09.Z Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Excellent S.A.

4.3

Na podstawie 71 ocen z Google.

Mirek Stańczyk

Mirek Stańczyk

"Bardzo miła obsługa przy kontakcie telefonicznym jak i w salonie. Ewidentnie czuć, że sprzedający starają się o zadowolenie klienta, oferując bardzo korzystne rabaty. Została mi zaproponowana kawa podczas składania zamówienia. Szczerze powiedziawszy rzadko spotykam takie podejście do klienta. Co do jakości produktów to jeszcze nie mam zdania ale sprawiają wrażenie bardzo solidnych."

tydzień temu

Anna Okarmus

Anna Okarmus

"Polecam! Salon oferuje wsparcie nawet po zakończeniu gwarancji na produkty. Pan Marek zajął się moim problemem natychmiast, skontaktował się z serwisantem, udzielił mi informacji oraz pomocy co do uszczelnienia zakupionego odpływu liniowego Basic Drain (niestety złe zamontowanego przez fachowców). Jeszcze raz dziękuję za poświęcony mi dziś czas, objaśnienia i zaangażowanie! Polecam zakupy w salonie Excellent Kraków na ul. Marcika każdemu kto szuka fachowej obsługi, nie tylko w momencie kupna ale także dalszego wsparcia serwisowego."

miesiąc temu

Michał Chrząstek

Michał Chrząstek

"Sympatyczna sprawna obsługa. Serdecznie polecam. Wysokiej klasy produkty."

tydzień temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Excellent S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Niepołomice
  5. Poznań
  6. Lublin
  7. Tarnobrzeg
  8. Łódź
  9. Pruszków
  10. Katowice

Praca Excellent S.A. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Social Media/ Grafik

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • praca zdalna
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Social Media/ Grafik


      Miejsce pracy: Kraków

      Zakres obowiązków


      • tworzenie treści (krótkich tekstów, zdjęć, grafik, filmików, reelsów, tiktoków) na firmowe media społecznościowe: Instagram, TikTok, Facebook, YouTube,
      • tworzenie długofalowych strategii komunikacyjnych,
      • tworzenie codziennego contentu, w tym RTM-ów;
      • bieżące monitorowanie trendów w mediach społecznościowych,
      • ścisła współpraca z innymi specjalistami Działu Marketingu.

      Wymagania

      • doświadczenie w tworzeniu treści w social mediach,
      • bardzo dobra znajomość platform społecznościowych i ich algorytmów: Instagram, TikTok, Facebook, YouTube,
      • doświadczenie w tworzeniu Tiktoków i Reelsów,
      • znajomość aktualnych trendów w social mediach,
      • umiejętność tworzenia ciekawych i angażujących treści zgodnych ze strategią marki,
      • bardzo dobra znajomość programu graficznego oraz programu do montażu filmów np. CANVA, Adobe Photoshop lub inne,
      • poczucie estetyki, kreatywność, zaangażowanie,
      • lekkie pióro, umiejętność tworzenia poprawnych językowo tekstów,
      • mile widziana znajomość trendów wnętrzarskich.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę - zatrudnienie na pół etatu z możliwością zmiany,
      • po okresie wdrożenia możliwość pracy częściowo zdalnej/ hybrydowej,
      • możliwość połączenia pracy zawodowej z uczęszczaniem na studia,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • pakiet benefitów: dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne, prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalne (paczki mikołajkowe dla dzieci i inne), dofinansowanie do szkoleń oraz do nauki języków obcych,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Serwisant

    Excellent S.A.
    • Kokotów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Serwisant

      Zakres obowiązków

      • obsługa napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów wyposażenia łazienkowego,
      • diagnozowanie i usuwanie u klientów awarii i usterek systemów hydromasaży łazienkowych,
      • instalowanie oraz uruchamianie produktów wyposażenia łazienkowego zarówno u klientów, jak i w salonach ekspozycyjnych,
      • analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych,
      • uzgadnianie terminów i miejsc wykonania usług mobilnych,
      • wsparcie techniczne klientów, jak i partnerów handlowych,
      • przeprowadzanie szkoleń instalacyjnych dotyczących produktów wyposażenia łazienek,
      • przygotowywanie kosztorysów,
      • przygotowywanie raportów i dokumentacji z wykonywanych czynności.

      Wymagania

      • wykształcenie średnie techniczne (preferowane kierunkowe - hydraulika, automatyka, elektrotechnika),
      • prawo jazdy kategorii B,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • mile widziane uprawnienia eksploatacyjne elektryczne SEP do 1kV – w razie potrzeby istnieje możliwość zdobycia uprawnień na koszt pracodawcy,
      • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność obsługi klienta, wysoka kultura osobista,
      • dyspozycyjność, gotowość do pracy w charakterze mobilnym (województwa: małopolskie, śląskie, podkarpackie, świętokrzyskie),
      • mile widziana znajomość przepisów gwarancji oraz rękojmi.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie , w której:

      - pracownicy zatrudniani są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,

      - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,

      - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,

      - dajemy możliwości rozwoju,

      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8godzin/dobę), wolne weekendy,
      • wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
      • niezbędne narzędzia pracy takie jak: telefon, komputer, samochód służbowy po okresie wdrożenia,
      • możliwość uzyskania uprawnień elektrycznych SEP,
      • możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień związanych z konserwacją i naprawą hydromasaży, na koszt pracodawcy,
      • szkolenia z zakresu prawa reklamacji i rękojmi,
      • benefity takie jak: pakiet Multisport, prywatna opieka medyczna, spotkania integracyjne, świadczenia socjalne (paczki mikołajkowe dla dzieci i inne),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Kierowca C+E

    Excellent S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierowca C+E


      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • transport ładunków oraz ich prawidłowe rozmieszczenie i zabezpieczenie,
      • dbanie o stan techniczny pojazdów,
      • dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP,
      • kontrola prawidłowości wystawianych faktur, dokumentów przewozowych,
      • terminowa realizacja zleceń transportowych,
      • przestrzeganie przepisów związanych z kierowaniem pojazdami oraz z transportem towarów.

      Wymagania

      • doświadczenie zawodowe w transporcie drogowym/ pracy na HDS,
      • prawo jazdy Kat. C+E (ważne szkolenie okresowe, badania lekarskie, psychologiczne),
      • uprawnienia HDS (zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi żurawi przewoźnych i przenośnych),
      • karta do tachografu cyfrowego,
      • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań, odpowiedzialność, samodyscyplina,
      • niekaralność, dyspozycyjność, dobry stan zdrowia, umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
        - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • ciekawą, różnorodną pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • bardzo dobre warunki pracy
      • kartę Multisport, spotkania integracyjne
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 4 700-4 800 zł / mies.
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Pracownik Magazynowy

      Miejsce pracy: Magazyn Oddziału Szkła Budowlanego, Podłęże 662a

      Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy - na początek oferujemy 3600zł netto (na rękę), oraz po 3-miesięcznym okresie próbnym system premiowy od 400zł netto/mies.,
      • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
      • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • możliwość zdobycia uprawnień do obsługi wózków widłowych lub suwnic na koszt pracodawcy.
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Poszukujemy kandydata na stanowisko:



      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkanie pod klucz”


      Miejsce pracy: Katowice / okolice

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne, prywatna opieka medyczna,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Magazynier

    Excellent S.A.
    • Kowale
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Magazynier

      Miejsce pracy: Magazyn Wyposażenia Łazienek - Centrum Logistyczne 7R – Park Gdańsk II, ul. Magnacka 37, 80-180 Kowale

      Zakres obowiązków

      • obsługa wózka widłowego wysokiego składowania,
      • przyjmowanie, wydawanie oraz inne operacje magazynowe zgodnie z obowiązującymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • kompletowanie zamówień,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • przestrzeganie przepisów BHP.

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy magazynowej wysokiego składowania,
      • doświadczenie w obsłudze systemu WMS oraz terminali mobilnych – mile widziane,
      • aktualne uprawnienia na wózki widłowe UDT,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów prawie wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników

          Ponadto:
        • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy, 8godzin/dobę, praca w systemie jednozmianowym, wolne weekendy
        • wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
        • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie wysokiego składowania,
        • opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
        • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Programista PHP

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Programista PHP


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      • konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
      • testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
      • tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
      • rozwój aplikacji B2B,
      • udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,

      Wymagania

      • doświadczenie w języku PHP (7.x),
      • umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
      • doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
      • znajomość technologii HTML oraz CSS,
      • umiejętność pisania przejrzystego kodu,
      • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

      Dodatkowym atutem będzie:

      • umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
      • znajomość JavaScript (React, Angular),
      • znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
      • praktyczna znajomość Linux,
      • doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Pracownik Magazynowy

      Miejsce pracy: Magazyn Oddziału Szkła Budowlanego, Podłęże 662a

      Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw,
      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
      • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
      • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego na koszt pracodawcy.
  • Regionalny Manager ds. Sprzedaży (obszar północno- zachodni)

    Excellent S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT - Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Regionalny Manager ds. Sprzedaży (obszar północno- zachodni)


      Miejsce pracy: Poznań / Polska północno- zachodnia

      Zakres obowiązków

      • bezpośrednia obsługa kluczowych klientów prowadzących działalność na podległym terenie,
      • utrzymywanie prawidłowych relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
      • negocjowanie warunków handlowych z klientami,
      • realizacja ustalonych planów sprzedażowych,
      • bieżąca analiza i sporządzanie raportów sprzedażowych,
      • współtworzenie strategii sprzedażowej firmy,
      • monitorowanie działań konkurencji,
      • podnoszenie jakości realizowanych zadań,
      • promocja i dbanie o wizerunek firmy na rynku.

      Wymagania

      • preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, marketing, itp. lub techniczne,
      • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (handel),
      • doświadczenie w pracy w branży hurtowego handlu szkłem budowlanym oraz znajomość krajowego rynku szkła będzie dodatkowym atutem,
      • bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • znajomość i doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi wspomagającymi procesy sprzedaży (programy ERP),
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej i odporność na stres,
      • nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę,
      • zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
      • wysoka kultura osobista,
      • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania regularnych podróży służbowych na podległym terenie.

      Oferujemy


      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        - każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy - jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,
      • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy w tym auto służbowe,
      • możliwość wykonywania pracy w systemie hybrydowym (zdalna - stacjonarna),
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
      • prywatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Kierowca C+E

    Excellent S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT - Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierowca C+E


      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • transport ładunków oraz ich prawidłowe rozmieszczenie i zabezpieczenie,
      • dbanie o stan techniczny pojazdów,
      • dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP,
      • kontrola prawidłowości wystawianych faktur, dokumentów przewozowych,
      • terminowa realizacja zleceń transportowych,
      • przestrzeganie przepisów związanych z kierowaniem pojazdami oraz z transportem towarów.

      Wymagania

      • doświadczenie zawodowe w transporcie drogowym/ pracy na HDS,
      • prawo jazdy Kat. C+E (ważne szkolenie okresowe, badania lekarskie, psychologiczne),
      • uprawnienia HDS (zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi żurawi przewoźnych i przenośnych),
      • karta do tachografu cyfrowego,
      • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań, odpowiedzialność, samodyscyplina,
      • niekaralność, dyspozycyjność, dobry stan zdrowia, umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
        - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • ciekawą, różnorodną pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • bardzo dobre warunki pracy
      • kartę Multisport, spotkania integracyjne
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Specjalista ds. Online Marketingu

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT - Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Online Marketingu


      Miejsce pracy: Kraków

      Zakres obowiązków

      Zarządzanie i administracja stroną www:

      • tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
      • tworzenie mailingów i newsletterów,
      • optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
      • zarządzanie działaniami w social mediach,
      • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
      • aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,

      Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:

      • zarządzanie komunikacją z Klientami,
      • tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
      • przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
      • analiza prowadzonych działań on-line,
      • korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
      • przygotowywanie raportów,


      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
      • umiejętność administracji stron CMS,
      • znajomość Content Marketingu,
      • znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
      • znajomość języka angielskiego,

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      poszukuje kandydatów

      na stanowisko:

      Pracownik Magazynowy

      Miejsce pracy: Magazyn Oddziału Szkła Budowlanego, Podłęże 662a

      Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
      • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
      • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
      • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego na koszt pracodawcy.
  • Specjalista ds. Online Marketingu

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Online Marketingu


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      Zarządzanie i administracja stroną www:

      • tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
      • tworzenie mailingów i newsletterów,
      • optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
      • zarządzanie działaniami w social mediach,
      • monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
      • aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,

      Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:

      • zarządzanie komunikacją z Klientami,
      • tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
      • przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
      • analiza prowadzonych działań on-line,
      • korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
      • przygotowywanie raportów,


      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
      • umiejętność administracji stron CMS,
      • znajomość Content Marketingu,
      • znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
      • znajomość języka angielskiego,

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Programista PHP

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Programista PHP


      Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic

      Zakres obowiązków

      • konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
      • testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
      • tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
      • rozwój aplikacji B2B,
      • udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,

      Wymagania

      • doświadczenie w języku PHP (7.x), JavaScript (React)
      • umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
      • doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
      • znajomość technologii HTML oraz CSS,
      • umiejętność pisania przejrzystego kodu,
      • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

      Dodatkowym atutem będzie:

      • umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
      • znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
      • praktyczna znajomość Linux,
      • doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
      • dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Magazynier - Kierowca

    Excellent S.A.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT Oddział Szkła Budowlanego , należący do Spółki Kapitałowej Excellent z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Magazynier - Kierowca


      Miejsce pracy: Łuszczów Pierwszy k. Lublina

      Zakres obowiązków

      • załadunek i rozładunek towarów
      • transport ładunków
      • dbanie o stan techniczny pojazdów
      • dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP
      • wykonywanie zleconych prac magazynowych
      • przyjmowanie oraz wydawanie towarów
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowo- transportowej
      • rozmieszczanie i składowanie towaru w określony sposób

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na stanowisku Kierowcy/ Magazyniera
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań
      • uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C
      • uczciwość, sumienność

      Mile widziane:  
      • uprawnienia do obsługi suwnic
      • uprawnienia operatora żurawi HDS
      • uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C+E

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      - ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników

      - blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      - przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • ciekawą, różnorodną pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • bardzo dobre warunki pracy
      • kartę Multisport, spotkania integracyjne
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko:


      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”


      Miejsce pracy: Wrocław

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

    Excellent S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy kandydatów na stanowisko:


      Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”


      Miejsce pracy: Katowice / okolice

      Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
        • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
        • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Specjalista ds. Logistyki Sprzedaży

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT S.A. Oddział Szkła Budowlanego , firma należąca do Spółki Kapitałowej Excellent ,


      poszukuje kandydatów na stanowisko:


      Specjalista/ Koordynator ds. Logistyki Sprzedaży

      Miejsce pracy: Oddział Szkła Budowlanego w Podłężu 662A

      Zakres obowiązków

      • organizacja, planowanie i bieżąca obsługa logistyczna sprzedaży w sektorze B2B
      • udział w organizowaniu i optymalizacji transportów towaru dla klientów na terenie Polski
      • współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, realizowanie wysyłki z magazynu
      • wybór transportu dla planowanej wysyłki (transport własny/spedycja)
      • kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
      • terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów związanych z procesem sprzedaży, przestrzeganie obowiązujących procedur z zakresie prowadzenia wymaganej dokumentacji
      • ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży i transportu
      • współpraca z firmami spedycyjnymi i poszerzanie bazy danych przewoźników

      Wymagania

      wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunkowe: transport, logistyka

      doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w spedycji lub dziale logistyki

      bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel

      znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

      znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne (programy ERP)

      bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na stres

      nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę

      zdolności komunikacyjne i negocjacyjne

      umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
      • ciekawą, różnorodną pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, handlowymi, samodzielnością
      • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i motywacyjnej ( po okresie próbnym)
      • bardzo dobre warunki pracy

      Benefity:
      • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Specjalista ds. BHP i p.poż.

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT

      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

      EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      DZIAŁ BHP

      w Podłężu 662

      poszukuje do swojego zespołu pracownika

      na stanowisko:

      Specjalista ds. BHP i P.poż.

      Miejsce pracy: Dział BHP w Podłężu 662

      Zakres obowiązków

      • Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
      • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
      • Identyfikowanie potencjalnych źródeł zagrożeń, nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla otoczenia oraz rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka,
      • Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
      • Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
      • Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i p.poż.,
      • Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP i p.poż.,
      • Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego,
      • Organizowanie próbnych ewakuacji,
      • Przeprowadzanie bieżących kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP,
      • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Ochrony Środowiska oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
      • Czynny udział w odbiorach i przeglądach maszyn,
      • Sporządzanie i komunikacja raportów, analiz i zestawień.

      Wymagania

      • Wykształcenie kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
      • Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
      • Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
      • Dobra znajomość języka angielskiego,
      • Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
      • Umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
      • Proaktywne podejście do działań w zakresie BHP, proponowanie nowych rozwiązań i inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo,
      • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów BHP i p.poż. oraz prawa pracy oraz zagadnień związanych z doskonaleniem systemu bezpieczeństwa i higieny pracy,
      • Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
      • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
      • przestrzega się zasady work-life balance,
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
      • zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
      • możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
      • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Projektant

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • EXCELLENT
      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.


      EXCELLENT Spółka Akcyjna
      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

      poszukuje kandydatów
      na stanowisko:
      Projektant


      Miejsce pracy: Kraków, ul. Marcika 14C (k/Parku Handlowego Zakopianka)

      Zakres obowiązków

      • graficzne opracowywanie projektów wnętrz w oparciu o wybrane materiały: rzuty z układem podłóg, stolarki, kolorystyki, pełna dokumentacja techniczna dotycząca opracowania projektu wnętrz/łazienki wraz z wizualizacjami, ewentualnie poszerzony zakres dokumentacji stosownie do ustaleń z inwestorem
      • spotkania z klientami w celu wyboru materiałów w obrębie pakietów proponowanych przez Dział inwestycji, z możliwością rozszerzenia prac projektowych stosownie do potrzeb klienta
      • inwentaryzacja opracowywanego mieszkania
      • przygotowywanie pełnej specyfikacji materiałowej niezbędnej do zamówienia

      Wymagania

      • doświadczenie w projektowaniu wnętrz/łazienek - min. 1 rok
      • znajomość programów Cad Decor oraz Corel Draw
      • znajomość branży wyposażenia łazienek
      • staranność, dokładność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
      • kreatywność, elastyczność, dyspozycyjność
      • umiejętność pracy pod presją czasu
      • umiejętność komunikowania się w j. angielskim może być dodatkowym atutem

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, wzajemnie satysfakcjonującą współpracą
      • przestrzega się zasady work-life balance

      Ponadto oferujemy:

      • interesującą, kreatywną pracę, dedykowaną pasjonatom projektowania wnętrz w Dziale Inwestycji, zajmującym się realizacją zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
      • szerokie spectrum rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
      • formę zatrudnienia do wyboru: umowę o pracę w systemie zadaniowym, umowę B2B lub umowę o dzieło
      • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Pracodawcy w Podłężu

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka