!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Excellent S.A.

Excellent S.A.

EXCELLENT

Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 6761026714

REGON: 350885473

KRS: 0000169449

662 32-003 Podłęże województwo małopolskie powiat wielicki gmina niepołomice

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 01-08-2003
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Excellent S.A.

  • Projektant

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • projektant
    • specjalista (mid/regular)
    Dodana
  • Specjalista ds. Personalnych

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. hr
    • specjalista (mid/regular)
    Dodana

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Specjalista ds. Personalnych

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. hr
    • specjalista (mid/regular)
    • EXCELLENT

      Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

      EXCELLENT Spółka Akcyjna

      z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic

      DZIAŁ KADR

      w Podłężu 662

      poszukuje do swojego zespołu pracownika

      na stanowisko:

      Specjalista ds. Personalnych

      Miejsce pracy: Dział Kadr w Podłężu 662

      Zakres obowiązków

      • weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
      • opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
      • wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
      • kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
      • dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
      • organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
      • budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
      • identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
      • komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
      • organizacja spotkań integracyjnych,
      • prowadzenie spraw związanych z benefitami,
      • automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.

      Wymagania

      • złożenie aplikacji w języku polskim,
      • minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
      • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
      • znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
      • podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
      • proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
      • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
        • przestrzega się zasady work-life balance,
        • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
      • możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
      • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

        Excellent S.A.
        • Wrocław
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • project manager
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • EXCELLENT
          Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

          EXCELLENT Spółka Akcyjna
          z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

          poszukuje kandydata
          na stanowisko:

          Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

          Zakres obowiązków

          • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
          • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
          • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
          • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

          Wymagania

          • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
          • prawo jazdy kategorii B,
          • wykształcenie wyższe,
          • umiejętność czytania rysunku technicznego,
          • profesjonalna obsługa klientów,
          • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
          • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
          • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
          • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

          Oferujemy

          pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

          • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
          • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
          • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
          • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


          Ponadto oferujemy:

          • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
          • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
          • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
          • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
          • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
          • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

      • Koordynator zleceń inwestycyjnych

        Excellent S.A.
        • Katowice
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • project manager
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • EXCELLENT
          Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

          EXCELLENT Spółka Akcyjna
          z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa

          poszukuje kandydata
          na stanowisko:

          Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)

          Zakres obowiązków

          • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
          • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
          • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
          • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

          Wymagania

          • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
          • prawo jazdy kategorii B,
          • wykształcenie wyższe,
          • umiejętność czytania rysunku technicznego,
          • profesjonalna obsługa klientów,
          • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
          • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
          • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
          • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

          Oferujemy

          pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

          • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
          • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
          • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
          • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


          Ponadto oferujemy:

          • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
          • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
          • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
          • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
          • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
          • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

      Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
      Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.