
Excellent S.A.
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
Zawody: Magazynier Podłęże, Project Manager Podłęże, Specjalista ds. HR Podłęże, Wdrożeniowiec Podłęże, Logistyk Podłęże.
Kategorie zawodowe: magazyn, zarządzanie / dyrekcja, logistyka / spedycja / transport, hr / kadry, badania i rozwój.
Oferty pracy Excellent S.A.
Praca alert - powiadomienia
Excellent S.A.
Mapy
Siedziba główna - centrala
Biuro Handlowe
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Excellent S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- EXCELLENT SPÓŁKA AKCYJNA
- Adres rejestrowy
- 662 32-003 Podłęże
- NIP
- 6761026714
- REGON
- 350885473
- KRS
- 0000169449
- Forma prawna
- spółka akcyjna
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 01.08.2003
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Przetwórstwo przemysłowe
- 23.12.Z Kształtowanie i obróbka szkła płaskiego
- 23.19.Z Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne
Budownictwo
- 43.39.Z Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych
- 43.99.Z Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane
Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle
- 46.44.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących
- 46.49.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego
- 46.75.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych
- 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
- 47.59.Z Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Pozostała działalność usługowa
- 96.09.Z Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana
Opinie o firmie Excellent S.A.
4.4
Na podstawie 71 ocen z Google.
![]()
Jagoda Chamiec-Foremska
"Edit2: co do odpowiedzi Państwa, owszem wszystko się zgadza, jednakże jest pominięta najwazniejszą część. Otóż część (bateria składa się z kilku) reklamowana przeze mnie nie została wymieniona, ponieważ zmieniły się wymiary baterii, a sam przyklejony uchwyt nie był problemem, ponieważ ta część była sprawna. Dodatkowo emalia na baterii schodzi już po kilku miesiącach, chociaż jest system uzdatniania wody, kabina jest wycierana do sucha po każdej kąpieli. Produkt tak delikatny, że nadaje się jedynie do salonu łazienek. Edit: po dodatniu komentarza był kontakt ze strony firmy. Niestety po usłyszeniu o co chodzi, znów stwierdzili, że bez remontu mojej łazienki nie są w stanie mi pomóc. Mogliby chociaż zoferowac jakis zwrot pieniędzy, ale oczywiście tak nie było. Ocena głównie za jakość produktów i obsługę pozakupową przez serwis gwarancyjny. Zalecam unikać. Lepiej dołożyć niewiele do droższej firmy i być zadowolonym."
4 miesiące temu
![]()
Robert Kochan
"Profesjonalna współpraca od projektu po finalny efekt. Wykonanie na dobrym poziomie. Wszystko poszło sprawnie i rzetelnie."
2 tygodnie temu
![]()
BEATA “W” P
"Dość dobry wybór, nie zainteresowana klientem obsługa"
4 lata temu
![]()
Ewa Dziewierz
"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z salonem Excellent, a konkretnie z panem Damianem. Zamawialiśmy tu sporo produktów, na które dostaliśmy korzystny rabat. Bardzo cenimy sobie profesjonalne i życzliwe podejście do klienta. Dlatego polecamy salon i chętnie do niego wracamy :)"
9 miesięcy temu
![]()
Paweł Z.
"Opinia 5/5 ponieważ kupując armaturę do naszej łazienki, spotkaliśmy się z miłą i profesjonalną obsługą. Wszystko dojechało bardzo szybko i już w dniu zakupu dostaliśmy potwierdzenie, kiedy dokładnie dostawa pojawi się u nas w domu. Polecam każdemu zakupy w tym sklepie."
4 miesiące temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Archiwalne oferty pracy Excellent S.A.
-
Specjalista ds. Online Marketingu
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Online Marketingu
Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic
Zakres obowiązków
Zarządzanie i administracja stroną www:
-
tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na komunikację i sprzedaż,
-
tworzenie mailingów i newsletterów,
-
optymalizacja stron www zgodnie z regułami SEO,
-
zarządzanie działaniami w social mediach,
-
monitorowanie i analizowanie działań konkurencji,
-
aktualizacja oferty w ustalonych wersjach językowych: PL/ EN/ RU/ CZK /SK/ UA / HU,
Zarządzanie i współpraca B2B w kanale ON-LINE:
-
zarządzanie komunikacją z Klientami,
-
tworzenie promocji i analiza ich efektywności,
-
przygotowywanie szkoleń i materiałów produktowych,
-
analiza prowadzonych działań on-line,
-
korzystanie z narzędzi Google Analitycs, Hot Jar, Senuto,
-
przygotowywanie raportów,
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
praktyczna znajomość Google Analitycs, Google Adwords oraz wiedza z zakresu SEO i SEM,
-
umiejętność administracji stron CMS,
-
znajomość Content Marketingu,
-
znajomość funkcjonowania systemów marketing automation,
-
znajomość języka angielskiego,
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Programista PHP
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Programista PHP
Miejsce pracy: Podłęże k. Niepołomic
Zakres obowiązków
-
konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM,
-
testy w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w procesie BPM,
-
tworzenie i rozwój wewnętrznych aplikacji z wykorzystaniem m.in. PHP, PostgreSQL,
-
rozwój aplikacji B2B,
-
udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju aplikacji,
Wymagania
-
doświadczenie w języku PHP (7.x), JavaScript (React)
-
umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (mile widziany PostgreSQL),
-
doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych,
-
znajomość technologii HTML oraz CSS,
-
umiejętność pisania przejrzystego kodu,
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
Dodatkowym atutem będzie:
-
umiejętność korzystania z narzędzia PhpStorm,
-
znajomość języka BPMN wykorzystywanego do modelowania procesów biznesowych,
-
praktyczna znajomość Linux,
-
doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji GIT.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę,
-
dofinansowanie do kart Multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Magazynier - Kierowca
Excellent S.A.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT Oddział Szkła Budowlanego , należący do Spółki Kapitałowej Excellent z siedzibą w Podłężu k. Krakowa. Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent dystrybutor krajowy - eksporter importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników, poszukuje kandydatów na stanowisko: Magazynier - Kierowca
Miejsce pracy: Łuszczów Pierwszy k. Lublina
Zakres obowiązków
-
załadunek i rozładunek towarów
-
transport ładunków
-
dbanie o stan techniczny pojazdów
-
dbanie o bezpieczeństwo pracy i stosowanie się do zasad BHP
-
wykonywanie zleconych prac magazynowych
-
przyjmowanie oraz wydawanie towarów
-
dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowo- transportowej
-
rozmieszczanie i składowanie towaru w określony sposób
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na stanowisku Kierowcy/ Magazyniera
-
bardzo dobra organizacja pracy
-
zaangażowanie w pracę i samodzielność w realizacji zadań
-
uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C
-
uczciwość, sumienność
Mile widziane:
• uprawnienia do obsługi suwnic
• uprawnienia operatora żurawi HDS
• uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C+EOferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
- ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
- blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
- przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
-
ciekawą, różnorodną pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
bardzo dobre warunki pracy
-
kartę Multisport, spotkania integracyjne
-
dodatkowe świadczenia socjalne
-
bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Excellent S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków
-
koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
-
współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
-
pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.
Wymagania
-
doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wykształcenie wyższe,
-
umiejętność czytania rysunku technicznego,
-
profesjonalna obsługa klientów,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
-
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
-
niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
-
dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Miejsce pracy: Katowice / okolice
Zakres obowiązków
-
koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
-
współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
-
pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.
Wymagania
-
doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wykształcenie wyższe,
-
umiejętność czytania rysunku technicznego,
-
profesjonalna obsługa klientów,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
-
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
-
niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
-
dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Logistyki Sprzedaży
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT S.A. Oddział Szkła Budowlanego , firma należąca do Spółki Kapitałowej Excellent ,
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ Koordynator ds. Logistyki Sprzedaży
Miejsce pracy: Oddział Szkła Budowlanego w Podłężu 662A
Zakres obowiązków
• organizacja, planowanie i bieżąca obsługa logistyczna sprzedaży w sektorze B2B
• udział w organizowaniu i optymalizacji transportów towaru dla klientów na terenie Polski
• współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, realizowanie wysyłki z magazynu
• wybór transportu dla planowanej wysyłki (transport własny/spedycja)
• kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
• terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów związanych z procesem sprzedaży, przestrzeganie obowiązujących procedur z zakresie prowadzenia wymaganej dokumentacji
• ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży i transportu
• współpraca z firmami spedycyjnymi i poszerzanie bazy danych przewoźnikówWymagania
• wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunkowe: transport, logistyka
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w spedycji lub dziale logistyki
• bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne (programy ERP)
• bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na stres
• nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę
• zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
• umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
• pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
• ciekawą, różnorodną pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, handlowymi, samodzielnością
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i motywacyjnej ( po okresie próbnym)
• bardzo dobre warunki pracyBenefity:
• karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
• bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Specjalista ds. BHP i p.poż.
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic
DZIAŁ BHP
w Podłężu 662
poszukuje do swojego zespołu pracownika
na stanowisko:
Specjalista ds. BHP i P.poż.
Miejsce pracy: Dział BHP w Podłężu 662
Zakres obowiązków
-
Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
-
Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
-
Identyfikowanie potencjalnych źródeł zagrożeń, nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla otoczenia oraz rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka,
-
Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
-
Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
-
Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i p.poż.,
-
Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP i p.poż.,
-
Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego,
-
Organizowanie próbnych ewakuacji,
-
Przeprowadzanie bieżących kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP,
-
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Ochrony Środowiska oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
-
Czynny udział w odbiorach i przeglądach maszyn,
-
Sporządzanie i komunikacja raportów, analiz i zestawień.
Wymagania
-
Wykształcenie kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
-
Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
-
Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
-
Dobra znajomość języka angielskiego,
-
Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
-
Umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
-
Proaktywne podejście do działań w zakresie BHP, proponowanie nowych rozwiązań i inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo,
-
Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów BHP i p.poż. oraz prawa pracy oraz zagadnień związanych z doskonaleniem systemu bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
-
Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Projektant
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydatów
na stanowisko:
Projektant
Miejsce pracy: Kraków, ul. Marcika 14C (k/Parku Handlowego Zakopianka)
Zakres obowiązków
-
graficzne opracowywanie projektów wnętrz w oparciu o wybrane materiały: rzuty z układem podłóg, stolarki, kolorystyki, pełna dokumentacja techniczna dotycząca opracowania projektu wnętrz/łazienki wraz z wizualizacjami, ewentualnie poszerzony zakres dokumentacji stosownie do ustaleń z inwestorem
-
spotkania z klientami w celu wyboru materiałów w obrębie pakietów proponowanych przez Dział inwestycji, z możliwością rozszerzenia prac projektowych stosownie do potrzeb klienta
-
inwentaryzacja opracowywanego mieszkania
-
przygotowywanie pełnej specyfikacji materiałowej niezbędnej do zamówienia
Wymagania
-
doświadczenie w projektowaniu wnętrz/łazienek - min. 1 rok
-
znajomość programów Cad Decor oraz Corel Draw
-
znajomość branży wyposażenia łazienek
-
staranność, dokładność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
-
kreatywność, elastyczność, dyspozycyjność
-
umiejętność pracy pod presją czasu
-
umiejętność komunikowania się w j. angielskim może być dodatkowym atutem
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, wzajemnie satysfakcjonującą współpracą
-
przestrzega się zasady work-life balance
Ponadto oferujemy:
-
interesującą, kreatywną pracę, dedykowaną pasjonatom projektowania wnętrz w Dziale Inwestycji, zajmującym się realizacją zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
-
szerokie spectrum rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
-
formę zatrudnienia do wyboru: umowę o pracę w systemie zadaniowym, umowę B2B lub umowę o dzieło
-
karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Personalnych
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic
DZIAŁ KADR
w Podłężu 662
poszukuje do swojego zespołu pracownika
na stanowisko:
Specjalista ds. Personalnych
Miejsce pracy: Dział Kadr w Podłężu 662
Zakres obowiązków
-
weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
-
opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
-
wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
-
kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
-
dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
-
organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
-
budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
-
identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
-
komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
-
organizacja spotkań integracyjnych,
-
prowadzenie spraw związanych z benefitami,
-
automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.
Wymagania
-
złożenie aplikacji w języku polskim,
-
minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
-
znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
-
podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
-
proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
-
mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Personalnych
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic
DZIAŁ KADR
w Podłężu 662
poszukuje do swojego zespołu pracownika
na stanowisko:
Specjalista ds. Personalnych
Miejsce pracy: Dział Kadr w Podłężu 662
Zakres obowiązków
-
weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
-
opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
-
wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
-
kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
-
dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
-
organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
-
budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
-
identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
-
komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
-
organizacja spotkań integracyjnych,
-
prowadzenie spraw związanych z benefitami,
-
automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.
Wymagania
-
złożenie aplikacji w języku polskim,
-
minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
-
znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
-
podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
-
proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
-
mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydata
na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydata
na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydata
na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Specjalista ds. Personalnych
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic
DZIAŁ KADR
w Podłężu 662
poszukuje do swojego zespołu pracownika
na stanowisko:
Specjalista ds. Personalnych
Miejsce pracy: Dział Kadr w Podłężu 662
Zakres obowiązków
-
weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
-
opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
-
wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
-
kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
-
dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
-
organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
-
budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
-
identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
-
komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
-
organizacja spotkań integracyjnych,
-
prowadzenie spraw związanych z benefitami,
-
automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.
Wymagania
-
złożenie aplikacji w języku polskim,
-
minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
-
znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
-
podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
-
proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
-
mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Logistyki Magazynowej
Excellent S.A.- Kokotów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydatów
na stanowisko:
Specjalista ds. Logistyki Magazynowej
Miejsce pracy: Magazyn Wyposażenia Łazienek w Kokotowie k/Krakowa (Centrum Logistyczne 7R)
Zakres obowiązków
-
realizacja procesów obejmujących współpracę z operatorami logistycznymi,
-
codzienna kontrola grafiku dostaw,
-
obsługa zwrotów towarów,
-
organizacja cyklicznych inwentaryzacji częściowych,
-
codzienna kontrola towarów na lokalizacjach WMS zgodnie z priorytetami wydań,
-
współpraca z Kierownikiem Magazynu w zakresie analizy stanów magazynowych oraz prognoz zatowarowania magazynu,
-
codzienne dokonywanie dyspozycji przesunięć w obrębie ustalonych adresów WMS zgodnie z planem zatowarowania magazynu,
-
obsługa reklamacji transportowych,
-
wyjaśnianie i rozliczanie zgłoszonych przez klientów rozbieżności w dostawach,
-
wystawianie faktur sprzedażowych,
-
czynny udział w rozwoju systemów informatycznych magazynu,
-
zamawianie produktów i materiałów operacyjnych u dostawców.
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze logistyki magazynowej,
-
Znajomość specyfiki procesów magazynowych,
-
Umiejętność analizowania danych,
-
Umiejętności obsługi komputera, w szczególności Excel,
-
Doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
-
Mile widziane wykształcenie wyższe związane z Logistyką Magazynową.
Oferujemy
-
ciekawą, różnorodną pracę, w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
blisko 60% pracowników związanych jest z nami ponad 15 lat,
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
każdy pracownik rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady work-life balance.
-
Ponadto oferujemy:
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, etat pełny
-
pełne wdrożenie do pracy na stanowisku oraz możliwość kształtowania stanowiska,
-
wynagrodzenie uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji,
-
bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Programista wdrożeniowiec
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- 6 600 - 10 000 PLN / mies.
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Niepołomic
DZIAŁ INFORMATYKI
w Podłężu 662
poszukuje do swojego zespołu pracownika
na stanowisko:
Programista - Wdrożeniowiec
Zakres obowiązków
-
budowanie systemów informatycznych pod kątem obiegu dokumentów, sprzedaży, produkcji, magazynowania itp.
-
tworzenie nowych funkcjonalności systemów w oparciu o analizę potrzeb Spółki
-
samodzielna realizacja oraz koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami systemów
-
rozwiązywanie problemów jakościowych i serwisowych związanych z oprogramowaniem
Wymagania
-
pasja do programowania
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu
-
wykształcenie kierunkowe
-
znajomość języka programowania: PHP, Java Script, HTML, CSS, SQL
-
doświadczenie w obsłudze i konfigurowaniu systemów ERP
-
znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
-
mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP
-
mile widziana znajomość Delphi (Pascal)
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
przestrzega się zasady work-life balance
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą
ponadto:
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
-
możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń
-
opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
-
Magazynier
Excellent S.A.- Kowale
- umowa o pracę
- pełny etat
- 4 300 - 5 000 PLN / mies.
-
EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydatów
na stanowisko:
Magazynier
Miejsce pracy: Magazyn Wyposażenia Łazienek - Centrum Logistyczne 7R – Park Gdańsk II, ul. Magnacka 37, 80-180 Kowale
Zakres obowiązków
-
obsługa wózka widłowego wysokiego składowania,
-
przyjmowanie, wydawanie oraz inne operacje magazynowe zgodnie z obowiązującymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
kompletowanie zamówień,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
przestrzeganie przepisów BHP.
Wymagania
-
doświadczenie w pracy magazynowej wysokiego składowania,
-
doświadczenie w obsłudze systemu WMS oraz terminali mobilnych – mile widziane,
-
aktualne uprawnienia na wózki widłowe,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów prawie wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy, 8godzin/dobę, praca w systemie jednozmianowym, wolne weekendy
-
wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie wysokiego składowania,
-
opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Ponadto:
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydata
na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydata
na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
EXCELLENT
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.EXCELLENT Spółka Akcyjna
z siedzibą w: Podłęże 662 k/Krakowa
poszukuje kandydata
na stanowisko:
Koordynator Zleceń Inwestycyjnych („mieszkania pod klucz”)Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Pracodawcy z miasta Podłęże
-
EXCELLENT PROFILE GRZYBCZYK, ROGODA, SZCZEPOCKI, ZIĘBICKI SPÓŁKA JAWNA
-
SalesHR
-
Wanicki Sp.z o.o
-
PIEKARNIA BOBOWSKA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
IZOINSTALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
-
SWISS RECRUITER SP. Z O.O.
-
Cavatina CUW Sp. z o.o.
-
Nicromet Sp.z o.o. Sp.k.
-
TTEC Europe
-
ACERO SYSTEM SP.Z O.O.
-
Fiberlink
-
Interkadra Sp. z o. o.
-
GRUPA AZOTY KOLTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
BESKIDUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Energy Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
-
F.H.U. ORION Kolej Krzysztof Warchoł
-
Jan Waz-Zakład Ogólnobudowlany
-
WRD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
WAWEL S.A.
-
DOMINISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Woodward Poland Sp. z o.o.
-
Synthos
-
Beskidus Sp. z o.o.