```html

EXCELLENT to firma z polskim kapitałem, aktywna w obszarze wyposażenia łazienek oraz kompleksowego wyposażenia wnętrz, a także szkła budowlanego. Działa jako producent, dystrybutor, eksporter i importer, utrzymując obecność na rynku polskim oraz zagranicznym od 30 lat.

W ciągu swojej działalności EXCELLENT zatrudnia ponad 400 pracowników, co świadczy o jej stabilnej pozycji na rynku. Firma koncentruje się na dostosowywaniu oferty do potrzeb klientów, co pozwala jej na efektywne reagowanie na zmieniające się oczekiwania konsumentów.

```

Oferty pracy Excellent S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta sportowa
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapy Excellent S.A.

Siedziba główna - centrala

Biuro Handlowe

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

EXCELLENT SA

Twoja łazienka, Twoje marzenia

Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.

Miasto
Podłęże
Siedziba główna
Podłęże, małopolskie
Branża
Produkcja

Rok założenia

1990

Liczba pracowników

201-500

Liczba obserwujących

690

Excellent S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Excellent S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Wrocław
  4. Niepołomice
  5. Poznań
  6. Tarnobrzeg
  7. Lublin
  8. Łódź
  9. Katowice
  10. Pruszków

Praca Excellent S.A. - oferty archiwalne

  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • 4 320 do 5 500 zł / mies.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
        • Ponadto:
        • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
        • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
        • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
        • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
        • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
        • możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego z poziomu „0” na koszt pracodawcy.
  • Programista wdrożeniowiec

    Excellent S.A.
    • 6 600 do 10 000 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • budowanie systemów informatycznych pod kątem obiegu dokumentów, sprzedaży, produkcji, magazynowania itp.
      • tworzenie nowych funkcjonalności systemów w oparciu o analizę potrzeb Spółki
      • samodzielna realizacja oraz koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami systemów
      • rozwiązywanie problemów jakościowych i serwisowych związanych z oprogramowaniem

      Wymagania

      • pasja do programowania
      • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu
      • wykształcenie kierunkowe
      • znajomość języka programowania: PHP, Java Script, HTML, CSS, SQL
      • doświadczenie w obsłudze i konfigurowaniu systemów ERP
      • znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
      • mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP
      • mile widziana znajomość Delphi (Pascal)
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • przestrzega się zasady work-life balance
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą

      ponadto:

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
      • możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Specjalista ds. Logistyki Magazynowej

    Excellent S.A.
    • Kokotów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • realizacja procesów obejmujących współpracę z operatorami logistycznymi,
      • codzienna kontrola grafiku dostaw,
      • obsługa zwrotów towarów,
      • organizacja cyklicznych inwentaryzacji częściowych,
      • codzienna kontrola towarów na lokalizacjach WMS zgodnie z priorytetami wydań,
      • współpraca z Kierownikiem Magazynu w zakresie analizy stanów magazynowych oraz prognoz zatowarowania magazynu,
      • codzienne dokonywanie dyspozycji przesunięć w obrębie ustalonych adresów WMS zgodnie z planem zatowarowania magazynu,
      • obsługa reklamacji transportowych,
      • wyjaśnianie i rozliczanie zgłoszonych przez klientów rozbieżności w dostawach,
      • wystawianie faktur sprzedażowych,
      • czynny udział w rozwoju systemów informatycznych magazynu,
      • zamawianie produktów i materiałów operacyjnych u dostawców.

      Wymagania

      • Doświadczenie w obszarze logistyki magazynowej,
      • Znajomość specyfiki procesów magazynowych,
      • Umiejętność analizowania danych,
      • Umiejętności obsługi komputera, w szczególności Excel,
      • Doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
      • Mile widziane wykształcenie wyższe związane z Logistyką Magazynową.

      Oferujemy

      • ciekawą, różnorodną pracę, w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
        • blisko 60% pracowników związanych jest z nami ponad 15 lat,
        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
        • każdy pracownik rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
        • przestrzega się zasady work-life balance.

      Ponadto oferujemy:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, etat pełny
      • pełne wdrożenie do pracy na stanowisku oraz możliwość kształtowania stanowiska,
      • wynagrodzenie uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
      • możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji,
      • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii)
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Magazynier

    Excellent S.A.
    • 4 300 do 5 000 zł / mies.
    • Kowale
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • obsługa wózka widłowego wysokiego składowania,
      • przyjmowanie, wydawanie oraz inne operacje magazynowe zgodnie z obowiązującymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • kompletowanie zamówień,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • przestrzeganie przepisów BHP.

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy magazynowej wysokiego składowania,
      • doświadczenie w obsłudze systemu WMS oraz terminali mobilnych – mile widziane,
      • aktualne uprawnienia na wózki widłowe,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów prawie wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników

          Ponadto:
        • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy, 8godzin/dobę, praca w systemie jednozmianowym, wolne weekendy
        • wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
        • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie wysokiego składowania,
        • opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
        • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

    Excellent S.A.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


      Ponadto oferujemy:

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

    Excellent S.A.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


      Ponadto oferujemy:

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

    Excellent S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
      • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
      • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
      • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

      Wymagania

      • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
      • prawo jazdy kategorii B,
      • wykształcenie wyższe,
      • umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • profesjonalna obsługa klientów,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
      • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
      • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


      Ponadto oferujemy:

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
      • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
      • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
      • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
      • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Pracownik magazynowy

    Excellent S.A.
    • 4 320 do 5 500 zł / mies.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
      • kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
      • dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
      • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
      • bieżące prace porządkowe w magazynie,
      • praca w systemie dwuzmianowym.

      Wymagania

      • chęć do pracy,
      • bardzo dobry stan zdrowia,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • rzetelność, dokładność, terminowość,
      • umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
      • umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

      • wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
      • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
      • dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
      • nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
        • Ponadto:
        • pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
        • atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
        • bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
        • bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
        • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
        • możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego z poziomu „0” na koszt pracodawcy.
  • Programista wdrożeniowiec

    Excellent S.A.
    • 6 600 do 10 000 zł / mies.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • budowanie systemów informatycznych pod kątem obiegu dokumentów, sprzedaży, produkcji, magazynowania itp.
      • tworzenie nowych funkcjonalności systemów w oparciu o analizę potrzeb Spółki
      • samodzielna realizacja oraz koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami systemów
      • rozwiązywanie problemów jakościowych i serwisowych związanych z oprogramowaniem

      Wymagania

      • pasja do programowania
      • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu
      • wykształcenie kierunkowe
      • znajomość języka programowania: PHP, Java Script, HTML, CSS, SQL
      • doświadczenie w obsłudze i konfigurowaniu systemów ERP
      • znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
      • mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP
      • mile widziana znajomość Delphi (Pascal)
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

      • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
      • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
      • przestrzega się zasady work-life balance
      • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą

      ponadto:

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
      • możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń
      • opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Specjalista ds. Personalnych

    Excellent S.A.
    • Podłęże
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
      • opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
      • wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
      • kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
      • dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
      • organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
      • budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
      • identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
      • komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
      • organizacja spotkań integracyjnych,
      • prowadzenie spraw związanych z benefitami,
      • automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.

      Wymagania

      • złożenie aplikacji w języku polskim,
      • minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
      • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
      • znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
      • podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
      • proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
      • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.

      Oferujemy

      • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

        • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
        • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
        • przestrzega się zasady work-life balance,
        • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
      • możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
      • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
      • Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"

        Excellent S.A.
        • Wrocław
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • Zakres obowiązków

          • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
          • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
          • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
          • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

          Wymagania

          • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
          • prawo jazdy kategorii B,
          • wykształcenie wyższe,
          • umiejętność czytania rysunku technicznego,
          • profesjonalna obsługa klientów,
          • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
          • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
          • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
          • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

          Oferujemy

          pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

          • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
          • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
          • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
          • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


          Ponadto oferujemy:

          • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
          • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
          • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
          • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
          • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
          • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

      • Koordynator zleceń inwestycyjnych

        Excellent S.A.
        • Katowice
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • Zakres obowiązków

          • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
          • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
          • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
          • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

          Wymagania

          • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
          • prawo jazdy kategorii B,
          • wykształcenie wyższe,
          • umiejętność czytania rysunku technicznego,
          • profesjonalna obsługa klientów,
          • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
          • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
          • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
          • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

          Oferujemy

          pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

          • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
          • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
          • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
          • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


          Ponadto oferujemy:

          • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
          • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
          • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
          • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
          • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
          • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

      • Koordynator zleceń inwestycyjnych

        Excellent S.A.
        • Kraków
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • Zakres obowiązków

          • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
          • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
          • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
          • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

          Wymagania

          • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
          • prawo jazdy kategorii B,
          • wykształcenie wyższe,
          • umiejętność czytania rysunku technicznego,
          • profesjonalna obsługa klientów,
          • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
          • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
          • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
          • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

          Oferujemy

          pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:

          • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
          • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
          • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
          • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym


          Ponadto oferujemy:

          • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
          • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
          • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
          • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
          • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
          • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

      • Specjalista ds. Personalnych

        Excellent S.A.
        • Podłęże
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • Zakres obowiązków

          • weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
          • opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
          • wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
          • kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
          • dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
          • organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
          • budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
          • identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
          • komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
          • organizacja spotkań integracyjnych,
          • prowadzenie spraw związanych z benefitami,
          • automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.

          Wymagania

          • złożenie aplikacji w języku polskim,
          • minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
          • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
          • znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
          • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
          • podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
          • proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
          • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.

          Oferujemy

          • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

            • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
            • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
            • przestrzega się zasady work-life balance,
            • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
          • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
          • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
          • możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
          • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
          • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
          • Specjalista ds. Personalnych

            Excellent S.A.
            • Podłęże
            • umowa o pracę
            • pełny etat
            • specjalista (mid/regular)
            • Zakres obowiązków

              • weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
              • opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
              • wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
              • kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
              • dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
              • organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
              • budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
              • identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
              • komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
              • organizacja spotkań integracyjnych,
              • prowadzenie spraw związanych z benefitami,
              • automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.

              Wymagania

              • złożenie aplikacji w języku polskim,
              • minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
              • gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
              • znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
              • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
              • podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
              • proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
              • mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.

              Oferujemy

              • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

                • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
                • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
                • przestrzega się zasady work-life balance,
                • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
              • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
              • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
              • możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
              • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
              • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
              • Projektant

                Excellent S.A.
                • Kraków
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • specjalista (mid/regular)
                • Zakres obowiązków

                  • graficzne opracowywanie projektów wnętrz w oparciu o wybrane materiały: rzuty z układem podłóg, stolarki, kolorystyki, pełna dokumentacja techniczna dotycząca opracowania projektu wnętrz/łazienki wraz z wizualizacjami, ewentualnie poszerzony zakres dokumentacji stosownie do ustaleń z inwestorem
                  • spotkania z klientami w celu wyboru materiałów w obrębie pakietów proponowanych przez Dział inwestycji, z możliwością rozszerzenia prac projektowych stosownie do potrzeb klienta
                  • inwentaryzacja opracowywanego mieszkania
                  • przygotowywanie pełnej specyfikacji materiałowej niezbędnej do zamówienia

                  Wymagania

                  • doświadczenie w projektowaniu wnętrz/łazienek - min. 1 rok
                  • znajomość programów Cad Decor oraz Corel Draw
                  • znajomość branży wyposażenia łazienek
                  • staranność, dokładność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
                  • kreatywność, elastyczność, dyspozycyjność
                  • umiejętność pracy pod presją czasu
                  • umiejętność komunikowania się w j. angielskim może być dodatkowym atutem

                  Oferujemy

                  pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

                  • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                  • każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
                  • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, wzajemnie satysfakcjonującą współpracą
                  • przestrzega się zasady work-life balance

                  Ponadto oferujemy:

                  • interesującą, kreatywną pracę, dedykowaną pasjonatom projektowania wnętrz w Dziale Inwestycji, zajmującym się realizacją zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
                  • szerokie spectrum rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
                  • formę zatrudnienia do wyboru: umowę o pracę w systemie zadaniowym, umowę B2B lub umowę o dzieło
                  • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
              • Specjalista ds. BHP i p.poż.

                Excellent S.A.
                • Kraków
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • specjalista (mid/regular)
                • Zakres obowiązków

                  • Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
                  • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
                  • Identyfikowanie potencjalnych źródeł zagrożeń, nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla otoczenia oraz rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka,
                  • Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
                  • Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
                  • Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i p.poż.,
                  • Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP i p.poż.,
                  • Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego,
                  • Organizowanie próbnych ewakuacji,
                  • Przeprowadzanie bieżących kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP,
                  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Ochrony Środowiska oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
                  • Czynny udział w odbiorach i przeglądach maszyn,
                  • Sporządzanie i komunikacja raportów, analiz i zestawień.

                  Wymagania

                  • Wykształcenie kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
                  • Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
                  • Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
                  • Dobra znajomość języka angielskiego,
                  • Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
                  • Umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
                  • Proaktywne podejście do działań w zakresie BHP, proponowanie nowych rozwiązań i inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo,
                  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów BHP i p.poż. oraz prawa pracy oraz zagadnień związanych z doskonaleniem systemu bezpieczeństwa i higieny pracy,
                  • Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
                  • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.

                  Oferujemy

                  pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:

                  • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
                  • przestrzega się zasady work-life balance,
                  • jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
                  • zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
                  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
                  • możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
                  • maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
              • Specjalista ds. Logistyki Sprzedaży

                Excellent S.A.
                • Podłęże
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • specjalista (mid/regular)
                • Zakres obowiązków

                  • organizacja, planowanie i bieżąca obsługa logistyczna sprzedaży w sektorze B2B
                  • udział w organizowaniu i optymalizacji transportów towaru dla klientów na terenie Polski
                  • współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, realizowanie wysyłki z magazynu
                  • wybór transportu dla planowanej wysyłki (transport własny/spedycja)
                  • kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
                  • terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów związanych z procesem sprzedaży, przestrzeganie obowiązujących procedur z zakresie prowadzenia wymaganej dokumentacji
                  • ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży i transportu
                  • współpraca z firmami spedycyjnymi i poszerzanie bazy danych przewoźników

                  Wymagania

                  wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunkowe: transport, logistyka

                  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w spedycji lub dziale logistyki

                  bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel

                  znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

                  znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne (programy ERP)

                  bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na stres

                  nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę

                  zdolności komunikacyjne i negocjacyjne

                  umiejętność pracy w zespole

                  Oferujemy

                  • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
                  • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                  • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                  • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
                  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
                  • ciekawą, różnorodną pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, handlowymi, samodzielnością
                  • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i motywacyjnej ( po okresie próbnym)
                  • bardzo dobre warunki pracy

                  Benefity:
                  • karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
                  • bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

              • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

                Excellent S.A.
                • Wrocław
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • specjalista (mid/regular)
                • Zakres obowiązków

                  • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
                  • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
                  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
                  • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

                  Wymagania

                  • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
                  • prawo jazdy kategorii B,
                  • wykształcenie wyższe,
                  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
                  • profesjonalna obsługa klientów,
                  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
                  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
                  • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
                  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

                  Oferujemy

                  • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
                    • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                    • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                    • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
                    • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
                  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
                  • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
                  • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
                  • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
                  • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
              • Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”

                Excellent S.A.
                • Katowice
                • umowa o pracę
                • pełny etat
                • specjalista (mid/regular)
                • Zakres obowiązków

                  • koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
                  • współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
                  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
                  • pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.

                  Wymagania

                  • doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
                  • prawo jazdy kategorii B,
                  • wykształcenie wyższe,
                  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
                  • profesjonalna obsługa klientów,
                  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
                  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
                  • dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
                  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

                  Oferujemy

                  • pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
                    • ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
                    • blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
                    • każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
                    • przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
                  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
                  • wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
                  • niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
                  • ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
                  • dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
                  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.