Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Excellent S.A. praca
Czy to Twoja firma?
```html
EXCELLENT to firma z polskim kapitałem, aktywna w obszarze wyposażenia łazienek oraz kompleksowego wyposażenia wnętrz, a także szkła budowlanego. Działa jako producent, dystrybutor, eksporter i importer, utrzymując obecność na rynku polskim oraz zagranicznym od 30 lat.
W ciągu swojej działalności EXCELLENT zatrudnia ponad 400 pracowników, co świadczy o jej stabilnej pozycji na rynku. Firma koncentruje się na dostosowywaniu oferty do potrzeb klientów, co pozwala jej na efektywne reagowanie na zmieniające się oczekiwania konsumentów.
```
Excellent S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Excellent S.A.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Elastyczny czas pracy
-
Karta sportowa
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapy Excellent S.A.
Siedziba główna - centrala
Biuro Handlowe
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Twoja łazienka, Twoje marzenia
Firma z kapitałem polskim, działająca w branżach: wyposażenie łazienek/kompleksowe wyposażenie wnętrz oraz szkło budowlane. Producent – dystrybutor krajowy - eksporter – importer - obecny od ponad 30 lat na rynku polskim oraz zagranicą, zatrudniający ponad 400 pracowników.
- Miasto
- Podłęże
- Siedziba główna
- Podłęże, małopolskie
- Branża
- Produkcja
Rok założenia
1990
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
690
Excellent S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Excellent S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Wrocław
- Niepołomice
- Poznań
- Tarnobrzeg
- Lublin
- Łódź
- Katowice
- Pruszków
Praca Excellent S.A. - oferty archiwalne
-
Pracownik magazynowy
Excellent S.A.- 4 320 do 5 500 zł / mies.
- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
praca w systemie dwuzmianowym.
Wymagania
-
chęć do pracy,
-
bardzo dobry stan zdrowia,
-
dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
-
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
-
bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego z poziomu „0” na koszt pracodawcy.
- Ponadto:
-
-
Programista wdrożeniowiec
Excellent S.A.- 6 600 do 10 000 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
budowanie systemów informatycznych pod kątem obiegu dokumentów, sprzedaży, produkcji, magazynowania itp.
-
tworzenie nowych funkcjonalności systemów w oparciu o analizę potrzeb Spółki
-
samodzielna realizacja oraz koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami systemów
-
rozwiązywanie problemów jakościowych i serwisowych związanych z oprogramowaniem
Wymagania
-
pasja do programowania
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu
-
wykształcenie kierunkowe
-
znajomość języka programowania: PHP, Java Script, HTML, CSS, SQL
-
doświadczenie w obsłudze i konfigurowaniu systemów ERP
-
znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
-
mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP
-
mile widziana znajomość Delphi (Pascal)
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
przestrzega się zasady work-life balance
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą
ponadto:
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
-
możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń
-
dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
-
Specjalista ds. Logistyki Magazynowej
Excellent S.A.- Kokotów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
realizacja procesów obejmujących współpracę z operatorami logistycznymi,
-
codzienna kontrola grafiku dostaw,
-
obsługa zwrotów towarów,
-
organizacja cyklicznych inwentaryzacji częściowych,
-
codzienna kontrola towarów na lokalizacjach WMS zgodnie z priorytetami wydań,
-
współpraca z Kierownikiem Magazynu w zakresie analizy stanów magazynowych oraz prognoz zatowarowania magazynu,
-
codzienne dokonywanie dyspozycji przesunięć w obrębie ustalonych adresów WMS zgodnie z planem zatowarowania magazynu,
-
obsługa reklamacji transportowych,
-
wyjaśnianie i rozliczanie zgłoszonych przez klientów rozbieżności w dostawach,
-
wystawianie faktur sprzedażowych,
-
czynny udział w rozwoju systemów informatycznych magazynu,
-
zamawianie produktów i materiałów operacyjnych u dostawców.
Wymagania
-
Doświadczenie w obszarze logistyki magazynowej,
-
Znajomość specyfiki procesów magazynowych,
-
Umiejętność analizowania danych,
-
Umiejętności obsługi komputera, w szczególności Excel,
-
Doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
-
Mile widziane wykształcenie wyższe związane z Logistyką Magazynową.
Oferujemy
-
ciekawą, różnorodną pracę, w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
blisko 60% pracowników związanych jest z nami ponad 15 lat,
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
każdy pracownik rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady work-life balance.
-
Ponadto oferujemy:
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, etat pełny
-
pełne wdrożenie do pracy na stanowisku oraz możliwość kształtowania stanowiska,
-
wynagrodzenie uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń i kwalifikacji,
-
bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Magazynier
Excellent S.A.- 4 300 do 5 000 zł / mies.
- Kowale
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
obsługa wózka widłowego wysokiego składowania,
-
przyjmowanie, wydawanie oraz inne operacje magazynowe zgodnie z obowiązującymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
kompletowanie zamówień,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
przestrzeganie przepisów BHP.
Wymagania
-
doświadczenie w pracy magazynowej wysokiego składowania,
-
doświadczenie w obsłudze systemu WMS oraz terminali mobilnych – mile widziane,
-
aktualne uprawnienia na wózki widłowe,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, zgodnie z kodeksem pracy,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów prawie wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy, 8godzin/dobę, praca w systemie jednozmianowym, wolne weekendy
-
wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie wysokiego składowania,
-
opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Ponadto:
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Pracownik magazynowy
Excellent S.A.- 4 320 do 5 500 zł / mies.
- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
przyjmowanie, wydawanie, przygotowywanie i pakowanie towarów zgodnie z przyjętymi zasadami,
-
kontrola towarów pod kątem jakościowym oraz ilościowym podczas przyjęcia oraz wydawania,
-
dbanie o powierzony towar i mienie firmy,
-
znajomość i przestrzeganie przepisów BHP,
-
bieżące prace porządkowe w magazynie,
-
praca w systemie dwuzmianowym.
Wymagania
-
chęć do pracy,
-
bardzo dobry stan zdrowia,
-
dobra organizacja pracy własnej,
-
rzetelność, dokładność, terminowość,
-
umiejętność dokonywania prostych obliczeń dotyczących realizacji zleceń,
-
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
wszyscy pracownicy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat, a każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym,
-
dajemy możliwości rozwoju - w grupie pracowników magazynów wszyscy kierownicy i brygadziści to awans naszych pracowników
-
nauczamy wykonywania zawodu od podstaw.
-
pełny etat, 40-godzinny tydzień pracy (8 godzin/dobę), system dwuzmianowy, wolne weekendy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z wymaganiami rynku pracy oraz dodatkowy system premiowy,
-
bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym magazynie,
-
bezpłatna opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
możliwość zrobienia uprawnień na obsługę wózków widłowych lub suwnicowego z poziomu „0” na koszt pracodawcy.
- Ponadto:
-
-
Programista wdrożeniowiec
Excellent S.A.- 6 600 do 10 000 zł / mies.
- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
budowanie systemów informatycznych pod kątem obiegu dokumentów, sprzedaży, produkcji, magazynowania itp.
-
tworzenie nowych funkcjonalności systemów w oparciu o analizę potrzeb Spółki
-
samodzielna realizacja oraz koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami systemów
-
rozwiązywanie problemów jakościowych i serwisowych związanych z oprogramowaniem
Wymagania
-
pasja do programowania
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu
-
wykształcenie kierunkowe
-
znajomość języka programowania: PHP, Java Script, HTML, CSS, SQL
-
doświadczenie w obsłudze i konfigurowaniu systemów ERP
-
znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
-
mile widziane doświadczenie we wdrażaniu systemów ERP
-
mile widziana znajomość Delphi (Pascal)
-
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
przestrzega się zasady work-life balance
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą
ponadto:
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności
-
możliwości rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń
-
opieka medyczna - maksymalny pakiet, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
-
Specjalista ds. Personalnych
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
-
opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
-
wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
-
kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
-
dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
-
organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
-
budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
-
identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
-
komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
-
organizacja spotkań integracyjnych,
-
prowadzenie spraw związanych z benefitami,
-
automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.
Wymagania
-
złożenie aplikacji w języku polskim,
-
minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
-
znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
-
podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
-
proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
-
mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
Excellent S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
• koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
• współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
• pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.Wymagania
• doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
• prawo jazdy kategorii B,
• wykształcenie wyższe,
• umiejętność czytania rysunku technicznego,
• profesjonalna obsługa klientów,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej,
• dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
• dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowa-ni długotrwałą współpracą
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
Ponadto oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
• wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
• niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
• ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolno-ściami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz,
• dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Specjalista ds. Personalnych
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
-
opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
-
wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
-
kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
-
dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
-
organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
-
budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
-
identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
-
komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
-
organizacja spotkań integracyjnych,
-
prowadzenie spraw związanych z benefitami,
-
automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.
Wymagania
-
złożenie aplikacji w języku polskim,
-
minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
-
znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
-
podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
-
proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
-
mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Personalnych
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
weryfikacja i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
-
opracowywanie i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
-
wartościowanie stanowisk pracy i administrowanie system wynagradzania pracowników,
-
kompleksowe prowadzenie rekrutacji,
-
dbałość o pozytywny wizerunek pracodawcy,
-
organizacja i koordynacja wdrażania nowo zatrudnionych pracowników,
-
budowanie i administrowanie systemów rozmów rozwojowych i okresowych,
-
identyfikacja i realizacja potrzeb rozwojowych pracowników,
-
komunikacja wewnętrzna z pracownikami,
-
organizacja spotkań integracyjnych,
-
prowadzenie spraw związanych z benefitami,
-
automatyzacja i rozwój powstających procesów i raportowania.
Wymagania
-
złożenie aplikacji w języku polskim,
-
minimum trzy lata doświadczenia zgodnie z opisem stanowiska,
-
gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie Spółki w Podłężu,
-
znajomość narzędzi wspomagających rekrutacje,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, mile widziany PowerPoint,
-
podstawowa znajomość i świadomość składników kosztów zachodzących procesów oraz umiejętność ich kalkulacji,
-
proaktywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, otwartość na nowe wyzwania,
-
mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub socjologia.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju, kształtowania nowego stanowiska, zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Projektant
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
graficzne opracowywanie projektów wnętrz w oparciu o wybrane materiały: rzuty z układem podłóg, stolarki, kolorystyki, pełna dokumentacja techniczna dotycząca opracowania projektu wnętrz/łazienki wraz z wizualizacjami, ewentualnie poszerzony zakres dokumentacji stosownie do ustaleń z inwestorem
-
spotkania z klientami w celu wyboru materiałów w obrębie pakietów proponowanych przez Dział inwestycji, z możliwością rozszerzenia prac projektowych stosownie do potrzeb klienta
-
inwentaryzacja opracowywanego mieszkania
-
przygotowywanie pełnej specyfikacji materiałowej niezbędnej do zamówienia
Wymagania
-
doświadczenie w projektowaniu wnętrz/łazienek - min. 1 rok
-
znajomość programów Cad Decor oraz Corel Draw
-
znajomość branży wyposażenia łazienek
-
staranność, dokładność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
-
kreatywność, elastyczność, dyspozycyjność
-
umiejętność pracy pod presją czasu
-
umiejętność komunikowania się w j. angielskim może być dodatkowym atutem
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy pracownik wykonujący rzetelnie swoje obowiązki ma gwarancję pracy,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, wzajemnie satysfakcjonującą współpracą
-
przestrzega się zasady work-life balance
Ponadto oferujemy:
-
interesującą, kreatywną pracę, dedykowaną pasjonatom projektowania wnętrz w Dziale Inwestycji, zajmującym się realizacją zleceń inwestycyjnych "mieszkanie pod klucz"
-
szerokie spectrum rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
-
formę zatrudnienia do wyboru: umowę o pracę w systemie zadaniowym, umowę B2B lub umowę o dzieło
-
karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. BHP i p.poż.
Excellent S.A.- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
-
Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań,
-
Identyfikowanie potencjalnych źródeł zagrożeń, nadzór nad badaniami i pomiarami czynników szkodliwych dla otoczenia oraz rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka,
-
Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
-
Kontakt i współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie wymaganym przez odpowiednie przepisy i regulacje prawne,
-
Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP i p.poż.,
-
Organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP i p.poż.,
-
Przeprowadzanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego,
-
Organizowanie próbnych ewakuacji,
-
Przeprowadzanie bieżących kontroli stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP,
-
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Ochrony Środowiska oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
-
Czynny udział w odbiorach i przeglądach maszyn,
-
Sporządzanie i komunikacja raportów, analiz i zestawień.
Wymagania
-
Wykształcenie kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
-
Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
-
Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej,
-
Dobra znajomość języka angielskiego,
-
Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (Outlook, Excel, Power Point),
-
Umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
-
Proaktywne podejście do działań w zakresie BHP, proponowanie nowych rozwiązań i inicjatyw zwiększających bezpieczeństwo,
-
Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów BHP i p.poż. oraz prawa pracy oraz zagadnień związanych z doskonaleniem systemu bezpieczeństwa i higieny pracy,
-
Doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne,
-
Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
Oferujemy
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników,
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat,
-
przestrzega się zasady work-life balance,
-
jesteśmy zainteresowani długotrwałą, efektywną współpracą,
-
zatrudnienie B2B lub na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie podstawowym,
-
atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od poziomu wiedzy i umiejętności,
-
możliwości rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
-
maksymalny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne,
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Specjalista ds. Logistyki Sprzedaży
Excellent S.A.- Podłęże
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
• organizacja, planowanie i bieżąca obsługa logistyczna sprzedaży w sektorze B2B
• udział w organizowaniu i optymalizacji transportów towaru dla klientów na terenie Polski
• współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień, realizowanie wysyłki z magazynu
• wybór transportu dla planowanej wysyłki (transport własny/spedycja)
• kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki
• terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów związanych z procesem sprzedaży, przestrzeganie obowiązujących procedur z zakresie prowadzenia wymaganej dokumentacji
• ścisła współpraca z magazynem i działem sprzedaży i transportu
• współpraca z firmami spedycyjnymi i poszerzanie bazy danych przewoźnikówWymagania
• wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunkowe: transport, logistyka
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w spedycji lub dziale logistyki
• bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne (programy ERP)
• bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odporność na stres
• nastawienie na realizację celów i efektywną współpracę
• zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
• umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
• pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Spółce, w której:
• ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
• blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
• przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - w systemie zadaniowym
• ciekawą, różnorodną pracę dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, handlowymi, samodzielnością
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i motywacyjnej ( po okresie próbnym)
• bardzo dobre warunki pracyBenefity:
• karty multisport, spotkania integracyjne (z wyjątkiem okresu pandemii)
• bezpłatny maksymalny pakiet opieki medycznej
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Excellent S.A.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
-
współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
-
pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.
Wymagania
-
doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wykształcenie wyższe,
-
umiejętność czytania rysunku technicznego,
-
profesjonalna obsługa klientów,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
-
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
-
niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
-
dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-
-
Koordynator zleceń inwestycyjnych „mieszkania pod klucz”
Excellent S.A.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
koordynowanie realizacji zleceń inwestycyjnych w zakresie wykończenia i wyposażenia wnętrz (mieszkania „pod klucz”), w tym: nadzór nad firmami wykonawczymi w zakresie terminowości i jakości wykonywanych prac, przygotowywanie ofert i kalkulacji, współpraca z projektantami w zakresie opracowywania projektu wnętrz, kontrola i rozliczanie kosztów zlecenia,
-
współpraca z deweloperami, projektantami, podwykonawcami oraz klientem,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi,
-
pozyskiwanie nowych firm podwykonawczych.
Wymagania
-
doświadczenie w koordynowaniu projektów „mieszkania pod klucz”,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
wykształcenie wyższe,
-
umiejętność czytania rysunku technicznego,
-
profesjonalna obsługa klientów,
-
wysoka kultura osobista, komunikatywność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
dobra znajomość programów: Microsoft Excel, Word,
-
dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
pracę w znanej, dynamicznie rozwijającej się Firmie, w której:
-
ponad 80% karier managerskich to awans naszych pracowników
-
blisko 60% pracowników związanych jest z firmą ponad 15 lat
-
każdy rzetelnie wykonujący swoje obowiązki ma gwarancję pracy – jesteśmy zainteresowani długotrwałą współpracą
-
przestrzega się zasady równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym
-
-
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z kodeksem pracy lub możliwość współpracy na zasadzie B2B w zależności od preferencji kandydata,
-
wynagrodzenie składające się z części gwarantowanej i prowizyjnej,
-
niezbędne narzędzia pracy: smartphone, laptop oraz samochód służbowy,
-
ciekawą tematycznie, różnorodną pracę, dedykowaną kandydatom wyróżniającym się zdolnościami organizacyjnymi, samodzielnością oraz praktyczną znajomością tematyki wykończenia wnętrz
-
dofinansowanie do kart multisport, spotkania integracyjne (poza okresem pandemii),
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
-