Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Jeśli posiadasz konto firmowe w naszym serwisie zaloguj się do swojego konta, aby zarządzać danymi wyświetlanymi w profilu.
Czy to Twoja firma?
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM praca
Czy to Twoja firma?
administracja samorządowa
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Księgowy/ Księgowa, miejsce pracy Gumna (k. Cieszyna)
Rectus Polska Sp. z o.o.- Dębowiec
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Główna/y księgowa/y
ŻYWIECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO sp....- 10 000 do 12 000 zł brutto / mies.
- Żywiec
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Księgowa/Księgowy
INFAC POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC...- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaWygasa
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - oferty archiwalne
-
Główny księgowy w wydziale oświaty
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM- Oświęcim
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas określonyWymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
-
Inne wymagania: NIEZBĘDNE:
1. Spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonocznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości.
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
2. Posiadanie wiedzy z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz ubezpieczeń społecznych.
3. Znajomość podstawowych zasad ochrony danych osobowych wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.05.2016r.
4. Znajomość ustaw:
- ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023, poz. 120 z późn. zm.);
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2025, poz. 1483 z późn. zm.);
- ustawa z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2025, poz. 1484);
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982r. Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 986 z późn. zm.);
- ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (tj. Dz. U. z 2025, poz. 350 z późn. zm.);
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025, poz. 1153).
5. Biegła znajomość obsługi programów komputerowych i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
7. Obywatelstwo polskie lub krajów UE oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywania praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
10. Nieposzlakowana opinia.
11. Znajomość języka polskiego.
12. Samodzielność w pracy.
13. Umiejętność pracy w zespole.
14. Wysoka kultura osobista.
15. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
DODATKOWE:
1. Doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego.
2. Znajomość oprogramowania firmy Rekord Ratusz.
3. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce budżetowej lub jednostce samorządu terytorialnego.
Miejsce świadczenia pracy: Oświęcim, ul. Zaborska 2.
Warunki zatrudnienia: praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych, praca nie wymaga wyjazdów w teren. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, kolejna umowa o pracę na czas nieokreślony.
Szczegółowe informacje: -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 6 800 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + dodatek funkcyjny, dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-