Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ
OGŁOSZEŃ: 897        SUBSKRYBUJE: 6953
Tematy, które interesują czytelników:  Sekretarka i asystentka

M jak mobilna strona internetowa. Kiedy firma powinna na taką postawić?

M jak mobilna strona internetowa. Kiedy firma powinna na taką postawić?

Polski rynek e-commerce dynamicznie się rozwija. Prognozy na 2015 r. są bardzo optymistyczne, bo pokazują, że jego wartość powinna wzrosnąć do ponad 30 miliardów złotych. By jednak dotrzeć do potencjalnych klientów, niezbędne jest posiadanie dobrej strony internetowej.

Trudno wyobrazić sobie, że współcześnie mogłoby zabraknąć sklepów internetowych. Te, jak się wydaje, na stałe zadomowiły się w umysłach polskich internautów, którzy coraz częściej – decydując się na zakup – odwiedzają właśnie takie witryny. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który sprzedaje dobra lub usługi, to nie powinieneś lekceważyć tego trendu i – jeżeli jeszcze nie posiadasz – postawić na stworzenie mobilnej strony internetowej.

Na dobrą stronę internetową powinni też postawić właściciele firm. Trzeba pamiętać, że dziś, by sprzedawać czy docierać do potencjalnych klientów, niezbędne jest korzystanie z nowoczesnych technologii. Przedsiębiorcy zainteresowani odnotowaniem wzrostu zysków, powinni pomyśleć o tym, by postawić na mobilną stronę, nie tylko z uwagi na zmiany algorytmu Google, lecz przede wszystkim z myślą o użytkownikach, którzy na co dzień korzystają właśnie z urządzeń mobilnych.


Zmiany, które się opłacają

Polski rynek e-commerce dynamicznie się rozwija. Przedsiębiorcy zainteresowani zwiększeniem obrotów, powinni pamiętać, że otwarcie sklepu internetowego może być bardzo korzystne, pod warunkiem jednak, że będzie on dostosowany do urządzeń mobilnych. Dlaczego? Bo wówczas można wyprzedzić konkurencję. Jak podaje portal wp.pl, w Polsce tylko 5% firm i 30% sklepów internetowych ma strony dostosowane do urządzeń mobilnych.

Postawienie na nowoczesną, intuicyjną w obsłudze stronę internetową oznacza tyle, że przedsiębiorca może dotrzeć z produktami usługami lub treścią publikowaną na firmowym blogu do szerokiego grona czytelników. Ten fakt jest nie do przeceniania. Warto przy tym pamiętać, że konkurencyjne firmy mogą takiego rozwiązania nie wdrożyć, dzięki czemu zyski będą jeszcze wyższe.


Inwestycja w nowoczesność

Trudno wymagać od przedsiębiorcy, by wiedział, w jaki sposób zaprojektować i wdrożyć stronę internetową. W tej kwestii przyda się pomoc specjalistów. Na rynku istnieje wiele firm ukierunkowanych na pomoc klientom indywidualnym i przedsiębiorcom. Skorzystanie z ich usług nie jest wydatkiem, lecz inwestycją – dzięki temu można pozyskać nowych klientów.

Gdy mowa o firmach zajmujących się wykonywaniem mobilnych stron internetowych, nie można zapomnieć, że większość z nich ma bardzo zróżnicowaną ofertę. W praktyce zatem niezbędne jest dokładne zapoznanie się z cennikiem i dokładne wczytanie się, co dana firma oferuje za konkretną cenę. Z punktu widzenia przedsiębiorcy ważne powinno być to, że w ostatnich latach konkurencja na rynku jest duża, dzięki czemu można przebierać w ofertach.


O czym jeszcze pamiętać?

Podstawienie na mobilna stronę internetową to nie wszystko, o czym powinien pamiętać przedsiębiorca. Równie ważna jest treść. Tu dobrze współpracować ze specjalistami, którzy dostarczą wartościowy content i jednocześnie zadbają, żeby np. na firmowym blogu regularnie pojawiały się kolejne wpisy. Pamiętać trzeba również o wszystkich aktualizacjach. W praktyce zatem konieczne jest podjęcie współpracy z firma zewnętrzną, która w kompleksowy sposób zadba o stronę.

Zobacz inne porady dla pracodawców

Komentarze do wpisu

(brak komentarzy)
Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających słowa wulgarne.