!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Własna firma

Firmowa strona internetowa - rzecz niezbędna?

7 marca 2022

4 z 5

Ocena: 4 z 5 | 16 głosów

16 głosów

6 komentarzy

Firmowa strona internetowa - rzecz niezbędna?
Prowadzisz biznes i każdego dnia starasz się być o krok przed konkurencją? Jeżeli tak, to powinieneś koniecznie postawić na dobrze wykonaną, dostosowaną do urządzeń mobilnych stronę internetową. Dlaczego? Bo takimi może pochwalić się niewiele ponad 5% firm i 30% sklepów internetowych.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep stacjonarny, czy oferujesz usługi, możesz rozciągnąć swoją działalność na sieć i zdobyć klientów, poszukujących na co dzień produktów i usług właśnie przez internet. Ponieważ coraz więcej konsumentów wykorzystuje urządzenia mobilne, warto pomyśleć o stronie internetowej dostosowanej właśnie do nich.

Decydując się na takie rozwiązanie, można być krok przed konkurencją, bo – jak podaje serwis wp.pl – w Polsce tylko 5% firm i 30% sklepów internetowych dostosowało swoje strony internetowe do urządzeń mobilnych. A jest to szczególnie ważne właśnie teraz, gdy Google postanowiło zmienić algorytm – na szczycie wyników będą pojawiały się strony dostosowane do wyświetlania się na smarfonach czy tabletach.

 

Przedsiębiorca myślący o przyszłości

Posiadanie strony internetowej nie jest koniecznością, nie jest również wymogiem. W praktyce jednak dobrze zaprojektowana i wdrożona strona internetowa może przynieść przedsiębiorcy szereg korzyści. Wszystko dlatego, że współcześnie sieć jest postrzegana jako miejsce, w którym można zdobywać nowych konsumentów.

Przedsiębiorca myślący o rozwoju firmy nie powinien lekceważyć możliwości, jakie daje mu sieć. Strona internetowa może być przy tym nie tylko wizytówką jego przedsiębiorstwa. Współcześnie wielu właścicieli decyduje się np. na prowadzenie firmowego bloga, na którym edukuje klientów przez objaśnianie im np. w jaki sposób zadbać o zakupione produkty tak, by służyły one jak najdłużej.

 

Szeroki wybór, czyli decydujesz Ty

W sieci działa wiele firm zajmujących się brandingiem czy agencji interaktywnych. Oferują one kompleksowe usługi, dzięki czemu przedsiębiorca może nie tylko otrzymać projekt spójnej koncepcji wizualnej, lecz także gotową stronę internetową. W praktyce zatem nie musi samodzielnie wybierać – specjaliści podpowiedzą mu, jakie rozwiązania sprawdzą się w jego przypadku najlepiej.

Szeroki wybór dotyczy nie tylko oferty przygotowanej przez poszczególne firmy. Współcześnie istnieją intuicyjne w obsłudze programy, dzięki którym przedsiębiorca może samodzielnie zbudować własną stronę internetową i nadać jej taki wygląd, jaki go interesuje. To alternatywa i możliwość samodzielnego wykreowania swojej strony internetowej.


Połączyć stronę z efektywną reklamą

O ile jeszcze kilkanaście lat temu przedsiębiorca inwestował w plakaty, wizytówki czy billboardy, to dziś to tych elementów reklamowych trzeba dodać stronę internetową. Jeżeli taka powstanie, to możliwe jest dalsze promowanie prowadzonej przez przedsiębiorcę działalności. Reklama internetowa jest nie tylko tańsza niż ta, którą wykupuje się w tradycyjnych mediach, lecz także dociera do znacznie większej grupy odbiorców i – co najważniejsze – może być ukierunkowana na wybraną grupę odbiorców.

Postawienie na dobrą stronę internetową, dostosowaną do urządzeń mobilnych w połączeniu z dobrze zaplanowaną i ukierunkowaną na określoną grupę odbiorców reklamą, to możliwość zdobycia nowych klientów. A skoro to szansa poszerzenia dotychczasowego rynku zbytu, to z pewnością nie zaszkodzi spróbować.

Podziel się

6 komentarzy

Erwin

Erwin

Obecnie bez strony ani rusz. Nawet posiadanie wizytówki jest wskazane.
Samuel

Samuel

Bez strony internetowej wiele branż nie miałoby prawa bytu. Takie są fakty i chyba każdy się z tym ze mną zgodzi.
minister

minister

Obecnie strona to podstawa nawet jeżeli by była tylko pewnego rodzaju wizytówką. Nie potrzeba rozbudowywać wielu podstron i portali tworzyć, ale staranna wizytówka reklamowa jest zawsze korzystna.
opa

opa

Według mnie jak firma nie ma nawet prostej strony wiele traci. Poza tym dzisiaj wiele ludzi korzysta z internetu i po prostu nie korzysta tak jak kiedyś ze spisu firm w książce telefonicznej.
Enka

Enka

Według mnie posiadanie strony nawet wizytówki jest profesjonalne. Ludzie szukają podstawowych informacji w danej branży i zwykle zyskują wszyscy co posiadają strony.
Bazyl

Bazyl

Mało jaka firma dzisiaj bez strony internetowej działon na rynku. Chyba jacyś rzemieślnicy i artyści lokalni. Nawet dobra wizytówka szablonowa dodaje klasy każdemu projektowi.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Komentarz został dodany

Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających wulgarne słowa, adresy www oraz adesy e-mail i numery telefonów.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.