Spis treści
Firma Synthos S.A. przeprowadziła w ciągu drugiego półrocza 2024 roku 29 rekrutacji w Aplikuj.pl. Wszystkie rekrutacje były prowadzone przez zewnętrzny system ATS. W wyniku tych działań firma uzyskała 1 735 kandydatów.
Jednocześnie zyskała 1 431 120 kontaktów z marką w mediach społecznościowych w pozytywnym kontekście oraz 88 505 kontaktów z marką w szeroko pojętym środowisku Google od osób zainteresowanych pracą na oferowanych stanowiskach. Ogłoszenia firmy zostały wyświetlone przez 41 591 osób.
Wiele rekrutacji i trzy lokalizacje
Rekrutacje prowadzone były na bardzo różne stanowiska w trzech lokalizacja Oświęcim, Sochaczew, Płock. Przez ten okres czasu firma szukała:
- Elektromechanik
- Pracownik Produkcji
- Intellectual Property Specialist / Paralegal
- Ślusarz
- Elektryk
- Pracownik Energetyki
- Specjalista ds. Diagnostyki
- Technik Laboratorium
- Magazynier
- Specjalista ds. Wsparcia Utrzymania Ruchu
- Piping Specialist
- Specjalista ds. Mechanicznych
- Specjalista Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki
- Specjalista ds. Technologii
Wykorzystanie ogłoszeń Premium Brand i Premium Brand + pozwoliło uzyskać w przypadku rekrutacji na stanowisko pracownika produkcji średnio 178 kandydatów w przypadku ślusarza 67, magazyniera 109, pracownika energetyki 81, Intellectual Property Specialist / Paralegal 43, Specjalista Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki /Investment Measurement & Control Specialist 26.

Na tych przykładach widać, że ogłoszenia Premium Brand i Premium Brand + są uniwersalnym narzędziem, które dostarcza wystarczającą liczbę kandydatów i pozwalają na skuteczne prowadzenie rekrutacji.
Przedstawmy porównanie rekrutacji prowadzonych na stanowisko pracownik produkcji w Oświęcimiu przy pomocy standardowego ogłoszenia, ogłoszenia Premium Brand i Premium Brand+ . Ogłoszenie Premium Brand pozwoliło uzyskać o 219 % więcej przekierowań ATS niż standardowe ogłoszenie, z kolei Premium Brand + okazał się o 556% skuteczniejszy.
Statystyki wyglądają podobnie jeżeli porównamy wyświetlenie samego ogłoszenia. W przypadku Premium Brand wyświetleń ogłoszenia było o 318% więcej, a w przypadku Premium Brand + o 890%.


Ogłoszenia Premium Brand i employer branding
Ogłoszenia z grupy Premium Brand pozwalają na aktywne poszukiwania kandydatów, zarówno w social mediach, jak i w środowisku Google. Atrakcyjne komunikaty nie tylko zachęcają do aplikowania, ale też budują pozytywny employer branding. Przygotowując posty koncentrujemy się na najważniejszych kwestiach dla kandydatów, a więc wyciągamy wszystkie plusy ogłoszenia, w rezultacie budujemy obraz pracodawcy u którego warto pracować (atrakcyjne benefity czekają). W przypadku omawianych rekrutacji firmy Synthos przełożyło się to na 1 431 120 kontaktów z marką w mediach społecznościowych w pozytywnym kontekście oraz 88 505 kontaktów z marką w szeroko pojętym środowisku Google od osób zainteresowanych pracą na oferowanych stanowiskach.

Warto zauważyć, że ogłoszenia z grupy Premium Brand w połączeniu z innymi usługami oferowanymi przez Aplikuj.pl np. Profil Pracodawcy 360 mogą być skutecznym elementem polityki employer brandingowej firmy.
Liczy się efekt - 1735 kandydatów
Rekrutacje prowadzone przy pomocy ogłoszeń Premium Brand i Premium Brand + nie tylko zakończyły się sukcesem ale również stały się skutecznym elementem polityki employer brandingowej firmy.
Z przedstawionego wcześniej porównania jasno wynika, że ogłoszenia Premium Brand pozwoliło uzyskać o 219 % więcej przekierowań ATS niż standardowe ogłoszenie, z kolei Premium Brand + okazał się o 556% skuteczniejszy.
Statystyki wyglądają podobnie jeżeli porównamy wyświetlenie samego ogłoszenia. W przypadku Premium Brand wyświetleń ogłoszenia było o 318% więcej, a w przypadku Premium Brand + o 890%.
We wszystkich prowadzonych przez okres pół roku rekrutacjach uzyskano 1 735 kandydatów.
Jednocześnie employer branding klient był budowany przez 1 431 120 kontaktów z marką w mediach społecznościowych w pozytywnym kontekście oraz 88 505 kontaktów z marką w szeroko pojętym środowisku Google od osób zainteresowanych pracą na oferowanych stanowiskach. Ogłoszenia firmy zostały wyświetlone przez 41 591 osób.
Ocena klienta
Aleksandra Rodzik z firmy Synthos S.A. tak mówi o naszej współpracy:
Holistyczne podejście do rekrutacji
W case study firmy Synthos staraliśmy przedstawić się holistyczne podejście do procesu rekrutacji i zagadnienia employer brandingu. Ogłoszenia Premium Brand i Premium Brand + pozwalają skutecznie rekrutować pracowników na różnego typu stanowiska. Oczywiście jednostkowy koszt konwersji zależy od stopnia specjalizacji stanowiska. W przypadku stanowisk produkcyjnych wyniósł średnio 5,93 zł, dla ślusarza to 15,77 zł, elektryka 34,59 zł, a stanowisk wysoko specjalistycznych takich jak Intellectual Property Specialist / Paralegal 40.37 zł.
Przekonały Cię te dane? Planujesz rekrutacje i chcesz pozyskać wartościowych kandydatów? Nie wahaj się skorzystaj z ogłoszeń Premium Brand i Premium Brand +! Dzięki nim nie tylko dotrzesz do wartościowych kandydatów, ale też będziesz budował employer branding swojej firmy, poprzez dziesiątki tysięcy pozytywnych kontaktów z marką w social media, czy ekosystemie google. Wystarczy że klikniesz poniższy przycisk.