(function(w,d,e,u,f,l,n){w[f]=w[f]||function(){(w[f].q=w[f].q||[]) .push(arguments);},l=d.createElement(e),l.async=1,l.src=u, n=d.getElementsByTagName(e)[0],n.parentNode.insertBefore(l,n);}) (window,document,'script','https://assets.mailerlite.com/js/universal.js','ml'); ml('account', '1295974');

Case Study

Skuteczna rekrutacja do pracy za granicą. Case study OMS Retail

20 marca 2025

5 z 5

Ocena: 5 z 5 | 13 głosów

13 głosów

0 komentarzy
Skuteczna rekrutacja do pracy za granicą. Case study OMS Retail
Można skutecznie rekrutować do pracy za granicą, jednocześnie budować markę pracodawcy. Serwis Aplikuj.pl realizuje wiele kampanii dla agencji poszukujących osoby do pracy poza naszym krajem. Poniżej publikujemy opis działań i rezultatów dla firmy OMS Retail, która przeprowadziła na portalu Aplikuj.pl 10 rekrutacji pod koniec 2024 roku.

Zacznijmy od rezultatów:

  • 600 004 osób miała pozytywny kontakt z marką
  • 47 318 osób wyświetliło ogłoszenia firmy
  • 966 zgłoszonych kandydatów (CV lub przekierowań do systemu ATS)

Skuteczne narzędzie: Premium Brand+

Kiedy oczekujemy ponadprzeciętnych rezultatów korzystamy z oferty Premium Brand+ która zapewnia:

  1. Czas publikacji ogłoszenia: 45 dni.
  2. Maksymalna promocja ogłoszenia wewnątrz portalu Aplikuj.pl.
  3. Opiekę zespołu specjalistów na każdym etapie publikacji ogłoszenia.
  4. Dedykowana kampania na Facebooku i Instagramie.
  5. Dedykowana kampania w środowisku Google.

Nadzór specjalistów od marketingu rekrutacyjnego

Po opublikowaniu ogłoszenia zostanie ono oddane pod opiekę specjalistów od marketingu rekrutacyjnego. Zespół rozpoznaje wyzwania rekrutacyjne firmy, buduje profil idealnego kandydata.

Po opublikowaniu ogłoszenia zostanie ono oddane pod opiekę specjalistów od marketingu rekrutacyjnego. Zespół rozpoznaje wyzwania rekrutacyjne firmy, buduje profil idealnego kandydata.

PROFIL KANDYDATA
W przypadku firmy OMS Inventories sp. z o.o. mają to być osoby mobilne, gotowe podjąć pracę przy projektach inwentaryzacyjnych za granicą, sumienne, rzetelne i dokładne, potrafiące współpracować w zespole, posługujące się językiem niemieckim i lubiące podróżować.

Kiedy już wiadomo kogo szuka firma, rozpoczyna się proces dotarcia do potencjalnych kandydatów. Opracowana została strategia reklamowa, stworzone kreacje graficzne dostosowane do ekosystemu Facebooka i Google.

Jednocześnie ogłoszenie jest sprawdzane pod kątem atrakcyjności dla kandydata, a ewentualne uwagi zostają opisane i przesłane do rekrutera w ciągu kilku pierwszych dni publikacji ogłoszenia.

Podczas przygotowywania kampanii reklamowych skupiliśmy się nie tylko na pozyskiwaniu CV, ale również na budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy. Logo i nazwa pracodawcy była dobrze widoczna w kreacjach w social mediach i zostały wyświetlone ponad 600 000 razy.

Kampanie były na bieżąco monitorowane i optymalizowane, a ich skuteczność systematycznie sprawdzana, aby upewnić się, że przynoszą założone rezultaty.

Opinia klienta

Marlena Tombre z OMS Retail tak mówi o naszej współpracy:

Dzięki współpracy z Aplikuj.pl, a szczególnie dzięki ogłoszeniom Premium Brand+, skutecznie pozyskujemy kandydatów do pracy przy inwentaryzacjach w Niemczech. Szczególnie cenimy sobie profesjonalne wsparcie specjalistów z Aplikuj.pl. i bezpośredni kontakt z opiekunem.
Marlena Tombre z OMS Retail

Firma OMS Inventories sp. z o.o. współpracuje z nami już kilka lat i regularnie publikuje ogłoszenia na które dostarczamy wartościowe aplikacje.

Wypróbuj kampanię Premium Brand!

W tym case study staraliśmy się w jasny i rzeczowy sposób pokazać Ci skuteczność ogłoszeń Premium Brand+. Jeśli zależy Ci na skutecznej rekrutacji i pozyskaniu najlepszych kandydatów, sprawdź, jak ogłoszenie Premium Brand może wesprzeć Twoją firmę. To nie tylko sposób na znalezienie pracowników, ale także skuteczne narzędzie do wzmacniania employer brandingu i budowania pozytywnego wizerunku marki wśród tysięcy odbiorców. Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij poniżej i poznaj szczegóły!

Autor

Artykuł został opracowany i zmodyfikowany przez kilku autorów. Poniżej podajemy dane redaktora lub autora, który dokonał ostatniej modyfikacji.

Magda Gawęda

Specjalistka ds. marketingu w Aplikuj.pl, specjalistka Facebook ADS, Google ADS,  copywriterka. 

Newsletter

Jesteś rekruterem lub specjalistą HR? Ten newsletter jest dla Ciebie!

Otrzymuj garść inspiracji, praktyczne porady i gotowe materiały wspierające codzienną pracę w rekrutacji i employer brandingu.

Bądź na bieżąco z trendami HR i rozwijaj swoje działania z Aplikuj.pl

Klauzula informacyjna  

Administratorem danych osobowych osób korzystających ze strony internetowej Aplikuj.pl i wszystkich ich podstron (dalej: Serwis) w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) jest Aplikuj.pl Paweł Strykowski z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Legionów 26/28, NIP: 5471567654.

Dokonując zapisu na newsletter wyrażacie Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności poczty elektronicznej, dotyczących marketingu bezpośredniego usług i towarów oferowanych przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski oraz jej zaufanych partnerów handlowych, zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych uzasadniony interes Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Przesłanie formularza jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z Polityką Prywatności.

W każdym momencie przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania oraz podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, w tym także przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce Prywatności.

Komentarze

Nikt jeszcze nie dodał komentarza do tego artykułu.

Dodaj komentarz

Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Komentarz został dodany

Redakcja Aplikuj.pl zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób lub zawierających wulgarne słowa, adresy www oraz adesy e-mail i numery telefonów.