Koordynator biura/Specjalista ds. administracyjnych
Sp. z o.o.
wygasa za 6 dni
(do )
-
Łódź, łódzkie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Pracownik biurowy - Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie / Teofilów
APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.- 30 do 30 zł brutto / godz.
- Łódź
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana -
Pracownik biurowy - Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie / Teofilów
APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.- 30 do 30 zł brutto / godz.
- Łódź
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana -
Weryfikacja dokumentów, pracownik biurowy ZLECENIE
Gi Group S.A.- Łódź
- umowa zlecenie
Polecana PopularnaDodana
Niewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura.
Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich;
• wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych;
• tworzenie, redagowanie i archiwizowanie dokumentów;
• kontrola merytoryczna, finansowa i rachunkowa dokumentów i przygotowanie ich dla biura rachunkowego;
• organizacja i obsługa spotkań z gośćmi Zarządu;
• dbanie o należyty stan biura i jego wyposażenie (współpraca z firmami serwisowymi i dostawcami);
• koordynacja i współpraca przy projektowaniu i doskonaleniu wewnętrznego systemu zarządzania procesami w firmie.
Oczekiwania pracodawcy:
• przepracowany minimum 1 rok na podobnym stanowisku lub w dziale księgowości;
• wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, administracja, prawo, logistyka lub pokrewne);
• znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
• umiejętność sprawnego przygotowania korespondencji formalnej (wyjaśnienia, listy przewodnie, wystąpienia do banków, ubezpieczycieli, etc.);
• umiejętność obsługi programów biurowych (MS Office, poczta elektroniczna);
• zaangażowanie w realizację wyznaczonych zadań i obowiązków.
Mile widziane i doceniane będą:
• doświadczenie w pracy z Comarch XL, SharePoint;
• praktyczna znajomość gospodarki magazynowej; dokumentacji i procesów logistycznych
• doświadczenie w branży budowlanej, instalacyjnej lub produkcyjnej;
• doświadczenie w zarządzaniu projektami;
• znajomość BHP, kadr (zakładanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej), RODO.
Co oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• umiarkowanie elastyczne godziny pracy;
• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, samodzielności, zaangażowania i rozwoju zawodowego; poziom wynagrodzenia zgodny ze średnią rynkową;
• możliwość zdobywania nowej wiedzy i doświadczeń;
• przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole, inteligentnych, rozwijających swoje zawodowe i pozazawodowe pasje specjalistów;
• od czasu do czasu nieobowiązkowe spotkania integracyjne w Łodzi lub w terenie.
W celu przystąpienia do procesu rekrutacji prosimy o przesłanie CV z załączoną klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich;
• wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych;
• tworzenie, redagowanie i archiwizowanie dokumentów;
• kontrola merytoryczna, finansowa i rachunkowa dokumentów i przygotowanie ich dla biura rachunkowego;
• organizacja i obsługa spotkań z gośćmi Zarządu;
• dbanie o należyty stan biura i jego wyposażenie (współpraca z firmami serwisowymi i dostawcami);
• koordynacja i współpraca przy projektowaniu i doskonaleniu wewnętrznego systemu zarządzania procesami w firmie.
Oczekiwania pracodawcy:
• przepracowany minimum 1 rok na podobnym stanowisku lub w dziale księgowości;
• wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie, administracja, prawo, logistyka lub pokrewne);
• znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
• umiejętność sprawnego przygotowania korespondencji formalnej (wyjaśnienia, listy przewodnie, wystąpienia do banków, ubezpieczycieli, etc.);
• umiejętność obsługi programów biurowych (MS Office, poczta elektroniczna);
• zaangażowanie w realizację wyznaczonych zadań i obowiązków.
Mile widziane i doceniane będą:
• doświadczenie w pracy z Comarch XL, SharePoint;
• praktyczna znajomość gospodarki magazynowej; dokumentacji i procesów logistycznych
• doświadczenie w branży budowlanej, instalacyjnej lub produkcyjnej;
• doświadczenie w zarządzaniu projektami;
• znajomość BHP, kadr (zakładanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej), RODO.
Co oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• umiarkowanie elastyczne godziny pracy;
• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, samodzielności, zaangażowania i rozwoju zawodowego; poziom wynagrodzenia zgodny ze średnią rynkową;
• możliwość zdobywania nowej wiedzy i doświadczeń;
• przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole, inteligentnych, rozwijających swoje zawodowe i pozazawodowe pasje specjalistów;
• od czasu do czasu nieobowiązkowe spotkania integracyjne w Łodzi lub w terenie.
W celu przystąpienia do procesu rekrutacji prosimy o przesłanie CV z załączoną klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Podobne oferty pracy
-
-
-
Pracownik biurowy - Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie / Teofilów
APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.- 30 do 30 zł brutto / godz.
- Łódź
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana
Dodana
Wygasa
(za 5 dni)
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Łódź
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Starowa Góra
-
Praca Stara Gadka
-
Praca Konstantynów Łódzki
-
Praca Nowa Gadka
-
Praca Ksawerów
-
Praca Bukowiec
-
Praca Rąbień
-
Praca Łagiewniki Nowe
-
Praca Huta Wiskicka
-
Praca Zgierz
-
Praca Dobra-Nowiny
-
Praca Rzgów
-
Praca Wola Zaradzyńska
-
Praca Natolin
-
Praca Szynkielew
-
Praca Bedoń Przykościelny
-
Praca Bedoń-Wieś
-
Praca Aleksandrów Łódzki
-
Praca Wiśniowa Góra
-
Praca Górka Pabianicka