Senior Field Service Supervisor

wygasa za 30 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Honeywell is a Fortune 100 technology company that delivers industry-specific solutions including aerospace products and services; control technologies for buildings and industry; and performance materials globally. Honeywell technologies help aircraft, buildings, manufacturing plants, supply chains, and workers become more connected to make our world smarter, safer, and more sustainable.


Senior Field Service Supervisor


Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem inżynierii serwisowej.
  • Wdrażanie planu rozwoju serwisu oraz powiązanej strategii.
  • Zarządzanie wsparciem klientów bankowych serwisu.
  • Realizacja planów finansowych w serwisie.
  • Zarządzanie projektami.
  • Udział w sprzedaży, wdrożeniach i wsparciu serwisowym najnowszych technologii Honeywell.
  • Planowanie i monitorowanie pracy podległego zespołu w siedzibie klienta, obsługa sprzedażowa klienta, realizacja planów sprzedaży, wdrażanie KPI serwisu, monitorowanie satysfakcji klienta. Zarządzanie projektami serwisowymi i RQ.
  • Raportowanie postępów każdego projektu/aktywności oraz problemów do FSL/RSM.
  • Możliwość realizacji prac na miejscu oraz okresowych zadań międzynarodowych.
  • Proaktywne rekomendowanie potencjalnych usprawnień jakości i efektywności w zespole serwisowym.
  • Przestrzeganie przepisów korporacyjnych, lokalnych oraz zasad BHP i ochrony środowiska.

Nasze wymagania

  • Minimum 10 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem (ponad 20 członków zespołu).
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami.
  • Znajomość systemów Honeywell HBS.
  • Dobra znajomość i doświadczenie we współpracy z polskimi klientami publicznymi.
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego (na poziomie technicznym i komunikacyjnym).
  • Dobra znajomość wymagań HSE.
  • Umiejętności organizacyjne.
  • Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
  • Bliska współpraca z klientem.
  • Nastawienie na ciągłe doskonalenie.
  • Orientacja na wyniki.
  • Dyplom inżyniera w dziedzinie elektryki, elektroniki, mechatroniki lub automatyki.
  • Prawo jazdy.



Starszy Kierownik ds. Serwisu Terenowego obejmie stanowisko lokalnego Starszego Kierownika ds. Inżynierii w Polsce. Jest to rola dla wysokiej klasy eksperta odpowiedzialnego za zarządzanie zespołem inżynierii serwisowej, który zajmuje się obsługą klientów serwisowych, migracją i modernizacją systemów oraz rozwiązywaniem problemów sprzętowych i programowych. Starszy Kierownik ds. Serwisu Terenowego powinien zapewniać wysokiej jakości zarządzanie obsługą klienta serwisu w Polsce. Wymagana gotowość do podróży w 50% czasu pracy. Utrzymywanie wysokiego poziomu wiedzy o sprzęcie i platformach programowych systemów Honeywell HBS. Wspieranie inżynierów w rozwiązywaniu problemów. Odpowiedzialność za wdrażanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz strategii serwisu.

Aplikuj

Podobne oferty pracy

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Honeywell Services Poland Sp. z o. o. 40-851 Katowice ul. Żelazna 4, NIP: 5213861697 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 29 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy