Inspektor nadzoru budowlanego Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach ul. Piłsudskiego

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
wygasa za 19 dni (do )
  • Siedlce, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu i praca poza siedzibą Inspektoratu (na terenie powiatu siedleckiego) polegająca na przeprowadzaniu kontroli obowiązkowych, kontroli budów, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i wizji lokalnych (w tym praca na wysokości),
  • praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
  • praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
  • praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
  • praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
  • praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
  • budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
  • warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku, na którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.

  • planowane i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych,
  • przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie katastrof budowlanych w celu zbadania ich przyczyn i okoliczności ich powstania,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie,
  • przygotowywanie informacji o wynikach przeprowadzanych kontroli w celu sporządzania odpowiednich sprawozdań,
  • kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji,
  • przeprowadzanie kontroli w terenie,
  • opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism,
  • przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie odpowiedzi,
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,

Wymagania

  • wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • dobra organizacja pracy,
  • samodzielność i sumienność,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • znajomość programów MS WORD i EXEL,
  • znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • umiejętność samodzielnej i fachowej oceny zagadnień technicznych oraz stosowania przepisów prawa budowlanego w ramach wykonywanych zadań kontrolnych w terenie,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe budowlane
  • doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej,
  • uprawnienia budowlane bez ograniczeń,
  • znajomość systemu elektronicznego zarządznia dokumentami EZD RP

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
Dodana
Wygasa (za 18 dni)

Polecani pracodawcy