Inspektor nadzoru budowlanego Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach ul. Piłsudskiego
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
wygasa za 19 dni
(do )
-
Siedlce, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu i praca poza siedzibą Inspektoratu (na terenie powiatu siedleckiego) polegająca na przeprowadzaniu kontroli obowiązkowych, kontroli budów, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i wizji lokalnych (w tym praca na wysokości),
-
praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
-
praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
-
praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
-
praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
-
czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
-
praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
-
budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
-
warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku, na którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.
-
planowane i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych,
-
przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego,
-
przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów,
-
prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie katastrof budowlanych w celu zbadania ich przyczyn i okoliczności ich powstania,
-
prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie,
-
przygotowywanie informacji o wynikach przeprowadzanych kontroli w celu sporządzania odpowiednich sprawozdań,
-
kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji,
-
przeprowadzanie kontroli w terenie,
-
opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism,
-
przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie odpowiedzi,
-
prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,
Wymagania
-
wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
-
uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
dobra organizacja pracy,
-
samodzielność i sumienność,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
znajomość programów MS WORD i EXEL,
-
znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
-
umiejętność samodzielnej i fachowej oceny zagadnień technicznych oraz stosowania przepisów prawa budowlanego w ramach wykonywanych zadań kontrolnych w terenie,
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe budowlane
-
doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej,
-
uprawnienia budowlane bez ograniczeń,
-
znajomość systemu elektronicznego zarządznia dokumentami EZD RP
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Dodana
Wygasa
(za 18 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Siedlce
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Żabokliki
-
Praca Grabianów
-
Praca Białki
-
Praca Żelków-Kolonia
-
Praca Nowe Iganie
-
Praca Ujrzanów
-
Praca Stok Lacki
-
Praca Wołyńce-Kolonia
-
Praca Nowe Opole
-
Praca Błogoszcz
-
Praca Stare Opole
-
Praca Żelków
-
Praca Lipniak
-
Praca Gręzów
-
Praca Kownaciska
-
Praca Borki-Kosy
-
Praca Suchożebry
-
Praca Skórzec
-
Praca Zbuczyn
-
Praca Chlewiska