Referent ds. administracyjno-biurowych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
wygasa za 19 dni
(do )
-
Siedlce, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu,
-
praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
-
praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, wyjazdami w teren w celu przeprowadzania czynności kontrolnych/oględzin, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
-
praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
-
praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
-
czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
-
praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
-
budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
-
warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku w którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.
-
przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), porządkowanie dokumentów w składnicy akt
-
obsługa dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz systemu elektronicznego zarządzania dokumentami
-
prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych
-
przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego
-
przyjmowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji
-
przeprowadzanie kontroli/oględzin w terenie
-
opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism
-
przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie pisemnych odpowiedzi
-
prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane
-
przygotowywanie sprawozdań i informacji do innych podmiotów
-
monitorowanie terminów (np. spraw, pism, odpowiedzi, umów),
-
kontrola kompletności dokumentacji związanej ze sprawami
Wymagania
-
wykształcenie: średnie administracyjne lub budowlane
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego z zakresu postępowań administracyjnych
-
dobra organizacja pracy
-
samodzielność i sumienność
-
umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (czynności takie jak: tworzenie i edycja dokumentów, kserowanie, drukowanie, skanowanie dokumentów)
-
znajomość programów pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
-
znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe administracyjne, budowlane, prawnicze
-
co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych
-
znajomość programu EZD RP
-
znajomość zasad rejestracji i archiwizacji dokumentów
-
prawo jazdy kategorii B
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Podobne oferty pracy
-
Aplikant
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Dodana
Wygasa
(za 18 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Siedlce
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Żabokliki
-
Praca Grabianów
-
Praca Białki
-
Praca Żelków-Kolonia
-
Praca Nowe Iganie
-
Praca Ujrzanów
-
Praca Stok Lacki
-
Praca Wołyńce-Kolonia
-
Praca Nowe Opole
-
Praca Błogoszcz
-
Praca Stare Opole
-
Praca Żelków
-
Praca Lipniak
-
Praca Gręzów
-
Praca Kownaciska
-
Praca Borki-Kosy
-
Praca Suchożebry
-
Praca Skórzec
-
Praca Zbuczyn
-
Praca Chlewiska