Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej

wygasa za 9 dni (do )
  • Siedlce, mazowieckie

Księgowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość lub ekonomia
  • Inne wymagania: obywatelstwo polskie, dodatkowe wymagania staż pracy w księgowości minimum 2 lata,znajomość przepisów prawa stosowanych na stanowisku, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, kordynacja podatkowa, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 5 500 PLN
  • Opis wynagrodzenia: + dodatek za wysługę lat plus dodatek wiejski
    - wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 8 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy