Inspektor ds. zamówień publicznych - umowa o pracę w zastępstwie (nr ref. 480/tz/25) k/m

wygasa za 13 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Specjalista ds. administracji

Umowa na zastępstwo

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Zawody: Specjalista do spraw zamówień publicznych
  • Inne wymagania: niezbędne:
    - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
    - nieposzlakowana opinia,
    - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    - niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    - wykształcenie średnie,
    - znajomość regulacji prawnych w zakresie:
    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Outlook,
    - staż pracy minimum 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem,
    - minimum 1 roczne doświadczenie w udzielaniu zamówień publicznych po stronie zamawiającego z okresu ostatnich 3 lat.

    pożądane:
    - wykształcenie wyższe,
    - mile widziane studnia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.

    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    Miejsce pracy:

    Praca w jednostce organizacyjnej położonej na terenie Dzielnicy Mokotów. Praca w siedzibie na parterze i na piętrze. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim.

    Stanowisko pracy:
    Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i na terenie.

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

    Pracodawca oferuje:
    - wynagrodzenie zasadnicze w kwocie od 4600 zł do 7500 zł brutto;
    - premię uznaniową od 10% do 35% wynagrodzenia zasadniczego;
    - dodatek stażowy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego po 5 latach pracy (wzrost o 1% rocznie do maksymalnie 20%);
    - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe;
    - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych);
    - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
    - gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia.

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    - życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
    - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    - kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
    - podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
    - podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
    - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    - podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    - podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji,
    - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

    Osoby zainteresowane proszone są o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. od dnia 04.12.2025 r., w zamkniętej kopercie pod adresem:
    Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac Inspektor ds. zamówień publicznych nr ref. 480/TZ/25 umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Nadesłane oferty nie są zwracane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 18.12.2025 r. do godz. 15.00.

    Miejsce pracy: ul. Irysowa 19
    Godziny pracy: 7-15


    Pełna treść ogłoszenia znajduje się na str.:
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 600 do 7 500 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Pracodwca oferuje:
    - wynagrodzenie zasadnicze w kwocie od 4600 zł do 7500 zł brutto;
    - premię uznaniową od 10% do 35% wynagrodzenia zasadniczego;
    - dodatek stażowy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego po 5 latach pracy (wzrost o 1% rocznie do maksymalnie 20%);
    - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe;
    - pakiet socjalny: (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do karnetów sportowych, kulturalno-rekreacyjnych);
    - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
    - gwarancję terminowej wypłaty wynagrodzenia.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 12 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy