Stanowisko ds. informacji, obsługi kancelarii i archiwum zakładowego

wygasa za 7 dni (do )
  • Siedlce, mazowieckie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją,Administracja, Ekonomia
  • Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS Office)
  • Inne wymagania: umiejętności: słuchania, planowania i organizacji pracy własnej, pracy pod presją czasu, pracy samodzielnej i w zespole, podejmowania decyzji, stosowania odpowiednich przepisów prawa, logicznego i analitycznego myślenia, skutecznego komunikowania się, redagowania pism urzędowych
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 806 do 5 150 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 6 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy