Młodszy/-a specjalista/-ka ds. obsługi klienta

HR Partner
wygasa za 3 dni (do )
  • Jawor, dolnośląskie pow. jaworski

Inny

Umowa o pracę

O firmie
Chcesz wejść w świat handlu w branży winiarskiej i browarniczej i zdobyć praktyczne doświadczenie od razu?
Dołącz do 5-osobowego, zgranego zespołu, w którym każdy zna się z imienia, a codzienna praca odbywa się w kameralnej, luźnej atmosferze.

Nie ma open space’ów ani korporacyjnej spiny – jest współpraca, wsparcie i dobry humor.

Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)

Zakres obowiązków – praca z klientem
Codzienny kontakt z klientami mailowo i telefonicznie – odpowiadanie na zapytania, wspieranie klientów w procesie zamówień (bez nachalnej sprzedaży)

Przygotowywanie ofert, pro-form i faktur dla klientów

Aktualizacja i utrzymanie bazy klientów – dbanie o dobre relacje i odświeżanie kontaktów

Współpraca z magazynem i logistyką przy realizacji zamówień

Wsparcie w codziennych zadaniach biura – nastawienie na multizadaniowość

Wymagania
Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta lub call center (mile widziane)

Otwartość i komunikatywność – łatwość w kontaktach z klientem, umiejętność zadawania pytań i proponowania rozwiązań

Umiejętność pisania wiadomości i przygotowywania prostych ofert

Podstawowa znajomość pakietu Office (Word, Excel)

Angielski na poziomie komunikatywnym (kontakt mailowy i prosty telefoniczny z dostawcami)

Firma oferuje
Wynagrodzenie: do 4500 zł netto na start + premie uznaniowe

Umowę dopasowaną do Twojej sytuacji (UoP lub umowa zlecenie)

Godziny pracy: pon.–pt., 8:00–16:00 (praca stacjonarna w biurze)

Mały, zgrany zespół – możliwość wszechstronnego rozwoju i udziału w różnych zadaniach

Bezpośredni kontakt z właścicielem – szybkie decyzje i wsparcie w nauce

Pełne wdrożenie krok po kroku – poznasz produkty i klientów od podstaw
Dodana
Wygasa (za 2 dni)

Polecani pracodawcy