Inspektor ds. remontów i konserwacji w dziale administracyjno-gospodarczym zarządu zieleni m.st. war

wygasa dzisiaj (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • 6 000 do 7 000 zł brutto / mies.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    Zakład Usług Elektrycznych "ELPRZEM" Mieczysław Pr...
    • Konstancin-Jeziorna
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Zawody: Pracownik biurowy
  • Inne wymagania: Kandydat musi znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    - ustawa o samorządzie gminnym,
    - ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
    - ustawa o ochronie danych osobowych,
    - ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    - ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
    - ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    - ustawa Prawo zamówień publicznych,
    - ustawa o finansach publicznych,
    - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    - ustawa Prawo budowlane,
    - rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

    Warunki pracy:
    Miejsce pracy: Praca w budynku Zarządu Zieleni m.st. Warszawy przy ul. Bartyckiej 175 pawilon 6 w Warszawie i poza nim. Budynek nie jest wyposażony w windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne nie umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta nie jest dostosowana do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się w budynku, pracą w terenie. Na stanowisku pracy brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

    Niezbędne wymagania:
    - obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa ,
    - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    - nieposzlakowana opinia,
    - wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3 lata stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy,
    - znajomość narzędzi MS Office.

    Dodatkowe wymagania:
    - kompetencje: identyfikacja z Zarządem Zieleni m.st. Warszawy, komunikatywność, samodzielność, współpraca w zespole, dążenie do rezultatu,
    - wykształcenie wyższe na kierunku: ekonomia, administracja, budownictwo lub pokrewne,
    - 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej przy remontach i konserwacji,
    - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
    - znajomość Auto Cad, Norma EKSPERT,
    - prawo jazdy kat. B.

    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    - curriculum vitae zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia, konieczna jest także informacja o miejscowości zamieszkania kandydata (art. 14 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - podpisane własnoręcznie,
    - list motywacyjny - podpisany własnoręcznie,
    - kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
    - od kandydatów posiadających wykształcenie wyższe: kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3 lata stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed datą złożenia dokumentów w związku z niniejszym naborem,
    - od kandydatów posiadających wykształcenie średnie: kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 5 lat stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed datą złożenia dokumentów w związku z niniejszym naborem,
    - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
    oświadczenie o:
    - posiadanym obywatelstwie podpisane własnoręcznie,
    - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,
    -nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie,
    - posiadaniu nieposzlakowanej opinii podpisane własnoręcznie,
    - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach podpisane własnoręcznie (wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO).

    Pozostałe informacje od pracodawcy:
    Jak złożyć swoją ofertę
    W przygotowywanej ofercie (w CV lub liście motywacyjnym) powinien być w sposób jednoznaczny wskazany czas trwania (uwzględniając dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia danego okresu) i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego, wraz z wyszczególnieniem głównych czynności lub zadań.

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów osobiście lub przesłanie ich za pomocą operatora pocztowego na podany poniżej adres.

    Adres składania dokumentów: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy ul. Hoża 13a, 00-528 Warszawa
    w terminie do dnia 05.12.2025 r. z dopiskiem na kopercie: Nr Ref. ZZW.DSP.111.54.2025
    Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 05.12.2025 r. Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy.

    1. Administrator
    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zarząd Zieleni m.st. Warszawy, ul. Hoża 13 a, 00-528 Warszawa, e-mail: kontakt@zzw.waw.pl
    2. Inspektor ochrony danych
    Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem e-mail: daneosobowe@zzw.waw.pl lub pisząc na adres administratora.
    3. Cel i podstawy przetwarzania
    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (1) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (2). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (3) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie ( która może zostać odwołana w dowolnym czasie) (4).
    4. Odbiorcy danych osobowych
    Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Zarząd Zieleni m.st. Warszawy zawarł umowy dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy przetwarzaniu danych osobowych.
    5. Okres przechowywania danych
    Państwa dane zgromadzone w obecny procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
    6. Prawa osób, których dane dotyczą

    Mają Państwo prawo do:
    - dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    - sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    - ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    - usunięcia danych osobowych;
    - wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
    7. Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz miejsce zamieszkania (miejscowość) jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
    1. art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 poz. 277) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2024 poz. 535) oraz art. 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
    2. art. 221 § 1 pkt. 4 6 Kp w zw. z art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
    3. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    4. Art. 9 ust. 2 lit. A RODO.
    Oświadczenie, o którym mowa w punkcie Wymagane dokumenty i oświadczenia może być sformułowane w następujący sposób:
    [ ] Tak, [ ] NIE Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych do dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

    Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Miejsce pracy: ul. Bartycka 175
    Godziny pracy: 8-16
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
    - umowę o pracę,
    - dodatek za wieloletnią pracę (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
    - rozwój zawodowy,
    - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-ka,
    - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
    - świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

  • Zdalna Obsługa Klienta przez Czat - Specjalista ds. Wsparcia

    Gowork Jakub Rembelski
    • 4 500 do 6 500 zł netto / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj bez CV
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    Metjan Jan Siemaszko
    • 4 000 do 6 000 zł netto / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Zdalny Opiekun Klienta

    Zbigniew Zachwieja Z&M
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Wygasa
CBOP
Dodana
Wygasła (dzisiaj)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy