Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.08.2025
SalesHR

Specjalista Helpdesk ds. wsparcia użytkowników z językiem niemieckim C1

  • Kraków, małopolskie

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Specjalista Helpdesk ds. wsparcia użytkowników z językiem niemieckim C1

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja obsługująca klientów z j.niemieckim

Specjalista Helpdesk ds. wsparcia użytkowników z językiem niemieckim C1

Zakres obowiązków

  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
  • administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
  • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
  • posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników
  • praca w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku 9-17
  • raz w tygodniu - praca z biura w Krakowie

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2/C1 oraz angielskiego : poziom B2
  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego min 2 lata
  • znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
  • bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do pracy z biura z Krakowa 1 x w tygodniu, reszta zdalnie

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - otwartość na oczekiwania finansowe kandydata
  • pracę hybrydową (4 dni zdalnie 1 dzień biuro Kraków)
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.08.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy