SalesHR

Specjalista/-tka ds. obsługi klienta z j. niemieckim (platformy marketplace)

wygasa za 26 dni (do )
  • Kraków, małopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca zdalna

Specjalista/-tka ds. obsługi klienta z j. niemieckim (platformy marketplace)

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest firma z sektora e-commerce działająca na rynku niemieckim.


Specjalista/-tka ds. obsługi klienta z j. niemieckim (platformy marketplace)

Kraków, Warszawa
100proc zdalnie

Zakres obowiązków

  • Koordynowanie realizacji zamówień (m.in. tworzenie etykiet, weryfikacja poprawności danych)
  • Wsparcie w codziennych procesach logistycznych
  • Obsługa zapytań klientów oraz aktywne rozwiązywanie bieżących problemów
  • Rejestrowanie i prowadzenie reklamacji w systemie
  • Zarządzanie zamówieniami przy wykorzystaniu wewnętrznego systemu
  • Udział w rotacyjnych dyżurach weekendowych
  • Wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w pracy na platformach sprzedażowych, takich jak Amazon, Kaufland, Otto czy inne marketplace’y – mile widziane doświadczenie w obsłudze kilku kanałów jednocześnie
  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację z klientami oraz partnerami biznesowymi
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów oraz inicjatywa w proponowaniu usprawnień
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność do budowania długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami
  • Dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
  • Znajomość obsługi systemów do zarządzania zamówieniami oraz podstawowych narzędzi biurowych (MS Office)

Oferujemy

  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, 8 000 - 9 000 PLN brutto
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • System premiowy uzależniony od wyników
  • Możliwości rozwoju zawodowego i liczne szkolenia
  • Mentoring pod okiem doświadczonych managerów
  • Pracę z doświadczonym zespołem, ekspertami w e-commerce i marketplace
  • Przyjazną i rozwojową atmosferę, w której cenimy zdrowe relacje i wsparcie zespołowej
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 25 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy