Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.08.2025
SalesHR

Specjalista ds. zakupów (FMCG)

  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Specjalista ds. zakupów (FMCG)

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest firma dystrybucyjna.

Specjalista ds. zakupów (FMCG)
Warszawa

Zakres obowiązków

  • Realizacja polityki zakupowej firmy zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami oraz rozwijanie relacji biznesowych
  • Poszukiwanie i wybór nowych dostawców krajowych i zagranicznych
  • Analiza ofert i monitorowanie rynku w zakresie cen, jakości, dostępności surowców oraz terminów dostaw
  • Negocjowanie warunków handlowych oraz przygotowywanie i nadzorowanie realizacji umów z dostawcami
  • Analiza zapotrzebowania i bieżące monitorowanie potrzeb zakupowych
  • Koordynacja procesów zakupowych związanych z importem, w tym współpraca z firmami logistycznymi i agencjami celnymi
  • Zapewnienie zgodności zakupów z przepisami celnymi, podatkowymi oraz normami jakościowymi
  • Kontrola poprawności dokumentów importowych i zakupowych
  • Monitorowanie obowiązujących ceł i podatków importowych
  • Przygotowywanie dokumentacji zakupowej oraz raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
  • Współpraca z działami wewnętrznymi firmy w zakresie planowania i realizacji zakupów
  • Wsparcie w ocenie dostawców pod kątem jakości i terminowości realizowanych dostaw

Wymagania

  • Minimum 2–3 lata doświadczenia w obszarze zakupów, preferowane w środowisku produkcyjnym lub handlowym
  • Znajomość procesów zakupowych, w tym importu i współpracy z firmami logistycznymi oraz agencjami celnymi
  • Dobra znajomość przepisów celnych, podatkowych oraz norm jakościowych związanych z importem
  • Umiejętność prowadzenia analiz rynku i ofert, negocjowania warunków handlowych oraz oceny dostawców
  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją zakupową i importową
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę bądź B2B - otwartość na oczekiwania finansowe
  • Dużą samodzielność w realizowanych zadaniach
  • Bardzo ciekawy charakter pracy
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.08.2025

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy