Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.07.2025
Sekretarka / Asystentka Zarządu
Galmeo Sp. z.o.o
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży
DAMBAT Jastrzębski S.K.A.- Adamów
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaWygasa -
Zdalna Obsługa Klienta przez Czat - Specjalista ds. Wsparcia
Gowork Jakub Rembelski- 4 500 do 6 500 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana -
Pracownik biurowy
Zakład Usług Elektrycznych "ELPRZEM" Mieczysław Pr...- Konstancin-Jeziorna
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Sekretarka / Asystentka Zarządu
Obowiązki:
Koordynowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
Organizacja oraz obsługa wydarzeń firmowych, spotkań integracyjnych, konferencji (w tym negocjowanie warunków współpracy z dostawcami),
Profesjonalna obsługa klientów i gości, dbanie o pozytywny wizerunek firmy podczas spotkań biznesowych,
Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach administracyjnych (przygotowanie prezentacji, raportów, protokołowanie spotkań Zarządu),
Zarządzanie przepływem informacji między Zarządem a poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w ramach powierzonych obowiązków,
Obsługa obiegu umów oraz dokumentów: rejestracja, kompletowanie, przekazywanie do podpisu, wysyłka oraz archiwizacja,
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, także elektronicznej,
Obsługa narzędzi komunikacyjnych oraz wprowadzanie danych do systemów firmowych,
Obsługa administracyjno-biurowa pracowników Spółki, monitorowanie stanu zaopatrzenia biura oraz zamawianie artykułów spożywczych i biurowych,
Odbieranie i nadawanie przesyłek kurierskich,
Utrzymanie estetyki miejsca pracy oraz przestrzeni wspólnych,
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami,
Realizowanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
Otwartość, elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu,
Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji,
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. poziom B2),
Znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office oraz narzędzi do komunikacji i organizacji pracy
Zdolność szybkiego uczenia się i umiejętność wielozadaniowości,
Dyspozycyjność i punktualność,
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w obsłudze administracyjno-biurowej.
Obowiązki:
Koordynowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
Organizacja oraz obsługa wydarzeń firmowych, spotkań integracyjnych, konferencji (w tym negocjowanie warunków współpracy z dostawcami),
Profesjonalna obsługa klientów i gości, dbanie o pozytywny wizerunek firmy podczas spotkań biznesowych,
Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach administracyjnych (przygotowanie prezentacji, raportów, protokołowanie spotkań Zarządu),
Zarządzanie przepływem informacji między Zarządem a poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w ramach powierzonych obowiązków,
Obsługa obiegu umów oraz dokumentów: rejestracja, kompletowanie, przekazywanie do podpisu, wysyłka oraz archiwizacja,
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, także elektronicznej,
Obsługa narzędzi komunikacyjnych oraz wprowadzanie danych do systemów firmowych,
Obsługa administracyjno-biurowa pracowników Spółki, monitorowanie stanu zaopatrzenia biura oraz zamawianie artykułów spożywczych i biurowych,
Odbieranie i nadawanie przesyłek kurierskich,
Utrzymanie estetyki miejsca pracy oraz przestrzeni wspólnych,
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami,
Realizowanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania
Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
Otwartość, elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu,
Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji,
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. poziom B2),
Znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office oraz narzędzi do komunikacji i organizacji pracy
Zdolność szybkiego uczenia się i umiejętność wielozadaniowości,
Dyspozycyjność i punktualność,
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w obsłudze administracyjno-biurowej.
Podobne oferty pracy
-
Pracownik biurowy
Metjan Jan Siemaszko- 4 000 do 6 000 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa -
Pracownik biurowy w dziale kadr
Solid Security Sp. z o.o.- 4 200 do 4 500 zł netto / mies. (zal. od umowy)
- Warszawa
- umowa o pracę
Polecana PopularnaWygasa -
Pracownik biurowy
Metjan Jan Siemaszko- 4 000 do 6 000 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.07.2025
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty