Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.07.2025

Specjalista obsługi klienta i wsparcia sprzedaży-

Greekbox.pl
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa zlecenie

Podobne oferty pracy

  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Zdalna Obsługa Klienta przez Czat - Specjalista ds. Wsparcia

    Gowork Jakub Rembelski
    • 4 500 do 6 500 zł netto / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj bez CV
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    Zakład Usług Elektrycznych "ELPRZEM" Mieczysław Pr...
    • Konstancin-Jeziorna
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
Jesteśmy rodzinną firmą działającą w dwóch, nieco różnych branżach - usługowej i handlowej. Poszukujemy osoby, która łączy w sobie pasję do pysznego, greckiego jedzenia oraz zdrowia psychicznego i wesprze nasz zespół obsługi i wsparcia Klientów greckich delikatesów - greekbox.pl oraz poradni psychoterapeutycznej - sensity.pl.

Zakres Obowiązków:

Komunikacja z Klientami: Prowadzenie komunikacji telefonicznej, mailowej oraz poprzez live chat, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie bieżących problemów klientów.

Rekomendacje produktów i usług oraz przyjmowanie zamówień: Doradzanie klientom, udzielanie rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i usług, pomoc w wyborze produktów oraz usług zgodnie z ich potrzebami.

Rozpatrywanie reklamacji i rozwiązywanie problemów z zamówieniami: Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, w tym zagubionymi przesyłkami. Kontakt z firmami kurierskimi, monitorowanie statusu przesyłek, rozwiązywanie problemów związanych z dostawą.

Ścisła współpraca z magazynem i osobami świadczącymi usługi: bieżące wsparcie magazynu w zakresie realizacji zamówień oraz z osób świadczących usługi w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.

Monitorowanie Statusu Płatności: Monitorowanie statusu płatności za zamówienia i usługi.

Tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy: Tworzenie FAQ, instrukcji, poradników dla klientów i zespołu.

Współpraca z innymi działami firmy: informowanie o zgłaszanych problemach i potrzebach klientów, współpraca w celu usprawnienia procesów obsługi.

Szukamy osoby, która jest proaktywna, energiczna, komunikatywna, empatyczna i świetnie radzi sobie w kontakcie z ludźmi. Osoby, która chce się rozwijać i współtworzyć atmosferę rodzinnej firmy, która ceni sobie rzetelną wiedzę, procedury i lubi działać w dynamicznym środowisku.

Kluczowe Cechy i Umiejętności:

Komunikatywność i empatia: Osoba, która zdecydowanie lubi kontakt z ludźmi, potrafi aktywnie słuchać i rozumieć potrzeby klientów. Posiada umiejętność budowania pozytywnych relacji i rozwiązywania problemów w przyjazny sposób.

Umiejętność doradztwa: Zdolność do udzielania rzetelnych informacji na temat produktów i usług, rekomendowania rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.

Organizacja pracy: Umiejętność sprawnej organizacji własnej pracy, zarządzania czasem i priorytetami. Dokładność i skrupulatność w realizacji zadań.

Odporność na stres: Zdolność do pracy pod presją czasu, a czasem radzenia sobie w trudnych sytuacjach, np. podczas rozpatrywania reklamacji.

Samodzielność i inicjatywa: Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w ramach powierzonych obowiązków. Proaktywne podejście do pracy i chęć usprawniania procesów.

Znajomość obsługi komputera: Biegła obsługa komputera oraz umiejętność szybkiego uczenia się nowych systemów.

Proaktywna: Umiejętność współpracy z różnymi działami firmy, komunikowania potrzeb klientów i proponowania usprawnień.

Język Angielski: Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ułatwiającym komunikację z zagranicznymi dostawcami lub klientami. Umożliwi też z pewnością rozwój i przejmowanie nowych obszarów i wyzwań.

Oferujemy

Rzetelne szkolenie: kompleksowe szkolenie wprowadzające, procedury, skrypty i stałe wsparcie merytoryczne, które umożliwi Ci szybkie wdrożenie się w obowiązki.

Pracę w rodzinnej atmosferze: dołączysz do zgranego zespołu osób pracujących razem o wielu lat, w którym panuje atmosfera zaufania, życzliwości i wzajemnej pomocy.

Elastyczne miejsce pracy: biuro tuż obok stacji PKP Warszawa Miedzeszyn i na Grochowie z możliwością częściowej pracy zdalnej, co daje Ci elastyczność i oszczędza czas na dojazdy.

Praca na pełen etat, w systemie zmianowym: Praca od poniedziałku do piątku, w 8-godzinnym systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Szczegółowy grafik ustalany z wyprzedzeniem.

Stabilne zatrudnienie: w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i lidera w obu branżach.

Możliwość rozwoju: realne możliwości rozwoju zawodowego, poszerzania wiedzy i umiejętności w obszarze obsługi klienta, e-commerce, handlu międzynarodowego.

Opłacamy składki zdrowotne i emerytalne.

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz doradzić i pomóc, a do tego interesujesz się zdrowym stylem życia i produktami naturalnymi – czekamy na Ciebie!

Podobne oferty pracy

  • Pracownik biurowy

    Metjan Jan Siemaszko
    • 4 000 do 6 000 zł netto / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa
  • Zdalna Obsługa Klienta przez Czat - Specjalista ds. Wsparcia

    Gowork Jakub Rembelski
    • 4 500 do 6 500 zł netto / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Aplikuj bez CV
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy w dziale kadr

    Solid Security Sp. z o.o.
    • 4 200 do 4 500 zł netto / mies. (zal. od umowy)
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.07.2025

Polecani pracodawcy