Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 03.10.2025
Sales Administration Specialist
Klient HRIC
-
Warszawa, mazowieckie
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży
DAMBAT Jastrzębski S.K.A.- Adamów
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaDodana -
Zdalna Obsługa Klienta przez Czat - Specjalista ds. Wsparcia
Gowork Jakub Rembelski- 4 500 do 6 500 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana -
Pracownik biurowy
Zakład Usług Elektrycznych "ELPRZEM" Mieczysław Pr...- Konstancin-Jeziorna
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Nasz klient jest wiodącą europejską firmą produkcyjną z kilkoma nowoczesnymi zakładami w Europie Zachodniej. Firma sprzedaje produkty FMCG w asortymencie ponad 1500 SKU w Europie, USA, Kanadzie i Azji.
Firma naszego klienta charakteryzuje się dynamicznym, nieprzerwanym wzrostem na przestrzeni ostatnich 40 lat, co jest wynikiem doskonałego zrozumienia potrzeb konsumentów i klientów, wysokiej jakości produktów i usług, wdrażania innowacji oraz stałej dbałości o profesjonalizm i rozwój pracowników.
Nasz Klient z powodzeniem działa w Polsce od ponad 20 lat i osiągnął pozycję lidera w swoich kategoriach. Obecnie, w związku z dalszym rozwojem poprzez region CSNEE i wdrożenie strategii marketingowej, poszukujemy dynamicznego i zaangażowanego profesjonalisty na stanowisko:
Sales Administration Specialist / Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Osoba na tym stanowisku będzie zapewniać działania z zakresu wsparcia sprzedaży dla działu KAM, w ścisłej współpracy z działami marketingu, logistyki, finansów.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie działań wsparcia sprzedaży dla trzech Key Account Managerów,
• przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów oraz ofert dla klientów we współpracy z Key Account Managerem,
• wykonywanie kalkulacji kosztów promocji, merchandisingu, w odniesieniu do zaplanowanych kampanii dla danego produktu/ grupy produktów dla danej sieci detalicznej,
• analiza danych sprzedażowych, dla poszczególnych marek (SKU) oraz dla poszczególnych klientów detalicznych,
• opracowywanie prognoz / forecastów sprzedażowych, bieżąca analiza wyników sprzedaży; planowanie oraz aktualizacja budżetów marketingowych,
• analiza działań konkurencji- raportowanie, na podstawie badań marketingowych oraz danych z POS,
• budowanie pozytywnych relacji z Klientem (współpraca z podmiotami z kraju i zagranicy),
• dbanie o poprawny obieg, rejestrację i archiwizację dokumentacji zgodnie z przyjętymi standardami firmy (SAP),
• przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy,
• utrzymywanie kontaktów z Klientami związanych z realizacją dostaw towarów i usług,
• ścisła współpraca z innymi działami firmy za granicą w szczególności działem sprzedaży, marketingu i/lub finansowym,
• współpraca z agencjami marketingowymi, działem marketingu w firmie, działem trade marketingu po stronie klienta,
• obserwacja trendów i najlepszych praktyk w obszarze administracji sprzedażą w dobie Sztucznej Inteligencji i postępu technologicznego na świecie.
• wykształcenie wyższe w dowolnym kierunku – mile widziane kierunki związane z administracja sprzedaży, marketingiem, zarządzaniem, logistyką, ekonomią, finansami, rachunkowością,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
• mile widziane doświadczenie w administracji sprzedaży,
• mile widziane doświadczenia pracy w obsłudze Klienta, merchandisingu, trade marketingu, wsparciu sprzedaży, sales back office,
• doświadczenie w pracy z systemem SAP i/lub doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem,
• praktyczna znajomość Pakietu MS Office, szczególnie MS Excel, bardzo dobra znajomość obsługi Power Pointa,
• samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz priorytetyzacji zadań,
• umiejętność rozwiązywania problemów, analizy danych i wyciągania wniosków,
• bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
systematyczność i dokładność,
• zaangażowanie w realizację założonych celów i zadań,
odporność na stres.
Nasz Klient oferuje:
• umowę o pracę i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
• możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
• możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
• przyjazną atmosferę pracy.
Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do wysłania swojej aplikacji przez Lento.pl
Firma naszego klienta charakteryzuje się dynamicznym, nieprzerwanym wzrostem na przestrzeni ostatnich 40 lat, co jest wynikiem doskonałego zrozumienia potrzeb konsumentów i klientów, wysokiej jakości produktów i usług, wdrażania innowacji oraz stałej dbałości o profesjonalizm i rozwój pracowników.
Nasz Klient z powodzeniem działa w Polsce od ponad 20 lat i osiągnął pozycję lidera w swoich kategoriach. Obecnie, w związku z dalszym rozwojem poprzez region CSNEE i wdrożenie strategii marketingowej, poszukujemy dynamicznego i zaangażowanego profesjonalisty na stanowisko:
Sales Administration Specialist / Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Osoba na tym stanowisku będzie zapewniać działania z zakresu wsparcia sprzedaży dla działu KAM, w ścisłej współpracy z działami marketingu, logistyki, finansów.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie działań wsparcia sprzedaży dla trzech Key Account Managerów,
• przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów oraz ofert dla klientów we współpracy z Key Account Managerem,
• wykonywanie kalkulacji kosztów promocji, merchandisingu, w odniesieniu do zaplanowanych kampanii dla danego produktu/ grupy produktów dla danej sieci detalicznej,
• analiza danych sprzedażowych, dla poszczególnych marek (SKU) oraz dla poszczególnych klientów detalicznych,
• opracowywanie prognoz / forecastów sprzedażowych, bieżąca analiza wyników sprzedaży; planowanie oraz aktualizacja budżetów marketingowych,
• analiza działań konkurencji- raportowanie, na podstawie badań marketingowych oraz danych z POS,
• budowanie pozytywnych relacji z Klientem (współpraca z podmiotami z kraju i zagranicy),
• dbanie o poprawny obieg, rejestrację i archiwizację dokumentacji zgodnie z przyjętymi standardami firmy (SAP),
• przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy,
• utrzymywanie kontaktów z Klientami związanych z realizacją dostaw towarów i usług,
• ścisła współpraca z innymi działami firmy za granicą w szczególności działem sprzedaży, marketingu i/lub finansowym,
• współpraca z agencjami marketingowymi, działem marketingu w firmie, działem trade marketingu po stronie klienta,
• obserwacja trendów i najlepszych praktyk w obszarze administracji sprzedażą w dobie Sztucznej Inteligencji i postępu technologicznego na świecie.
Wymagania
• wykształcenie wyższe w dowolnym kierunku – mile widziane kierunki związane z administracja sprzedaży, marketingiem, zarządzaniem, logistyką, ekonomią, finansami, rachunkowością,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
• mile widziane doświadczenie w administracji sprzedaży,
• mile widziane doświadczenia pracy w obsłudze Klienta, merchandisingu, trade marketingu, wsparciu sprzedaży, sales back office,
• doświadczenie w pracy z systemem SAP i/lub doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem,
• praktyczna znajomość Pakietu MS Office, szczególnie MS Excel, bardzo dobra znajomość obsługi Power Pointa,
• samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz priorytetyzacji zadań,
• umiejętność rozwiązywania problemów, analizy danych i wyciągania wniosków,
• bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
systematyczność i dokładność,
• zaangażowanie w realizację założonych celów i zadań,
odporność na stres.
Nasz Klient oferuje:
• umowę o pracę i atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
• możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
• możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
• przyjazną atmosferę pracy.
Zainteresowanych kandydatów zapraszamy do wysłania swojej aplikacji przez Lento.pl
Podobne oferty pracy
-
Pracownik biurowy
Metjan Jan Siemaszko- 4 000 do 6 000 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa -
Zdalna Obsługa Klienta przez Czat - Specjalista ds. Wsparcia
Gowork Jakub Rembelski- 4 500 do 6 500 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj bez CVPolecana PopularnaDodana -
Pracownik biurowy w dziale kadr
Solid Security Sp. z o.o.- 4 200 do 4 500 zł netto / mies. (zal. od umowy)
- Warszawa
- umowa o pracę
Polecana PopularnaWygasa
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 03.10.2025
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Warszawa
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty