Office Manager

   


Office Manager 

We are one well-kept secret. 

  

We are a company recently based in Portugal, with 20 years of Swedish experience background.

We are currently developing on unique and completely original concepts, which will have possible inpacts on the world. At the moment  we are developing concepts in construction, training and health food.

For this, we look for the right personalities capable of interacting and growing in the main team of the company.

Thats way you will found the process of application diffrent then normal.

Did we get your attention? Feel like taking a leap of faith? 

You will be responsible for:

Wah you will be doing:

  • Accounting / Monitoring / Pay Bills 
  • Unexpected Management 
  • RH / Contracts / Absence Management 

  • CEO Agenda / Meetings Management 
  • Office Supplies 
  • Financial Planning

  • Activities Planning 
  • Answering / Monitoring emails 
  • Organizational Company Structure 
  • Socialmedia posting

  • Support CEO / Office Assistant
  • Writing / Translation / Reviewing 
  • Quotation / Searching Partners 

Requirements:

We are looking for someone with : 

 

  • 3-5 years experience in an administrative role 

  • Reliability and discretion: you will often learn of confidential matter 

  • Communication, negotiation and relationship-building skills 

  • Organisational skills 

  • IT skills 

  • Socialmedia (god experience)
  • Problem solving skills 

  • Initiative 

  • Ability to ‘make things happen’ 

  • Budgeting skills 

  • Attention to detail. 

  • Knowledge of software packages 

  • Good interpersonal and time management skills. 

  • Creative problem solving 

  • Interpersonal skills 

  • Leadership abilities 

  • Oral and written communication skills 

  • Report and document preparation 

  • Records management 

  • Inventory management 

  • Time management 

  • Scheduling 

  • Decision making 

  • Prioritization 

  • Planning 

  • Detail oriented 

  • Facilities management 

  • Space management 

  • Spreadsheet preparation 

  • Experience with Microsoft Office including Word, Excel, and PowerPoint, MICROSOFT 365. 

  • Budget preparation and management 

  • Report and document preparation 

  • Records management 

  • Expense reduction 

  • Database creation 

  • Sallarys 

  • Statistic resume 

  • Time sheet control. 

 

Group harmony and personal skills are very importante for us as well.   

  • You are quick starter 

  • You are focused 

  • You are positive about studying and knowledge 

  • Your family is very important in your life and you give them a lot of time, not just by thinking but by doing. 

  • You respect the knowledge about what's good for your life and what's not and you take it seriously. 

  • You have a vision or a hobby, that is a very important to you. You give it your time, respect, support and take it seriously. 

  • You know that by challenging yourself and by getting out of your confort zone you will grow, and you practice it professionally and personaly and somehow enjoy doing it. 

The Job is located in Portugal. 

For the trial period, you will have to use your personal computer.  

We ask the exclusive rights of your work. 

You will need to sign a confidentiality agreement.

Contract condition: First contract 3 month (first month is of trial period) followed by 2 month contract.

After that you got your yearly contract.

 

Do you have it all? Every single one? 

Then you will like our application process. 

Our application process is long and demanding for both sides. If you feel you don’t fit or don’t have all the skills we are looking for, please don’t answer it. 

We offer:

 

This is what you can expect from being a part of our team: 

  • Highly focused yet relaxed work environment; 

  • Base salary plus bonus system based on work performance, productivity, study and personal development; (You can control your salary)

  • Free access to the gym, training on working hours 

  • Study time at work; 

  • Integration in highly innovative projects 

  • Constant in challanging and developing. 

 

Podaj swój adres e-mail, aby odpowiedzieć na tę ofertę pracy
Dzięki temu pracodawca będzie mógł szybciej się z Tobą skontaktować.
lub
Zaloguj się do Aplikuj.pl, aby przesłać zgłoszenie
Na podstawie Twoich danych profilowych przygotujemy aplikację na wybraną ofertę pracy.
lub
Załóż konto w Aplikuj.pl i prześlij zgłoszenie
Aby w pełni korzystać z portalu, zarejestruj się, uzupełnij dane i jednym kliknięciem wysyłaj aplikacje do pracodawców. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
Klauzula informacyjna ›
Wiadomość z linkiem do zmiany hasła została wysłana.
Przypomnij hasło
Podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link do zmiany hasła.
Dodaj swoje CV i wyślij zgłoszenie do pracodawcy
Możesz również dołączyć list motywacyjny.
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
Max. rozmiar pliku: 5 MB
Rozszerzenia: PDF, DOC, DOCX, ODT
* - pola oznaczone gwiazdką są wymagane
Twoja aplikacja
została wysłana!
Dziękujemy - przekazaliśmy Twoje zgłoszenie do pracodawcy.
Twoje zgłoszenie na tę ofertę pracy zostało już wcześniej wysłane.
Nie możesz aplikować ponownie.
Zobacz wszystkie oferty pracy firmy:
NOSSA Kjag
Zawód:
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy:
Portugalia
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta dodana w dniu:
13-04-2021
Oferta wygasa w dniu:
01-05-2021
Tak, chcę otrzymywać oferty pracy na e-maila!

(klauzula informacyjna)