Ile PR-u jest w HR-ze, a ile HR-u w PR-ze?

Ile PR-u jest w HR-ze, a ile HR-u w PR-ze?

Co to jest employer branding i z czym to się je? Czym różni się on od employee advocacy? Jak bardzo firmy potrzebują działań z branży EB?

Na te i więcej pytań już 14 kwietnia w rozmowie z Anną Bukowską odpowie Rafał Zęgota w ramach spotkania „Ile PR-u jest w HR-ze, a ile HR-u w PR-ze?” z cyklu Akademia PRawdziwego PR.
Na przykładach najciekawszych kampanii ekspert public relations wytłumaczy, jak firmy kreują wizerunek pożądanego pracodawcy, opowie o roli komunikacji wewnętrznej, a także o tym, jak bardzo istotny jest sposób, w jaki prezentujemy się w sieci.

Dołącz już dzisiaj do darmowego wydarzenia i nie przegap okazji do zdobycia wartościowej wiedzy: https://www.facebook.com/events/1394083310969589/

Case study, sesja Q&A i gorąca wiedza prosto od profesjonalisty z zakresu employer brandingu. Brzmi ekscytująco? Zapraszamy na spotkanie wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się więcej!

Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego: miejsce zrzeszające studentów zainteresowanych branżą PR i wiążących z nią swoją przyszłość oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations: organizację zawodową wyższej użyteczności, działającą nieprzerwanie od 1994 roku i zrzeszającą specjalistów z branży.

‹  Powrót do listy wydarzeń