Booksy International Sp. z.o.o.

Czy to Twoja firma?

Booksy International Sp. z.o.o. praca

Warszawa

Witaj w świecie Booksy International, gdzie każda wizyta u specjalistów z branży beauty, wellness i medycznej zaczyna się od nas. Nasza podróż rozpoczęła się w 2014 roku w sercu Warszawy, gdzie z pasją i zaangażowaniem stworzyliśmy platformę, która rewolucjonizuje sposób, w jaki ludzie rezerwują usługi.


Jesteśmy dumni, że możemy być mostem łączącym profesjonalistów z klientami, którzy szukają wygody i elastyczności. Nasze rozwiązanie to nie tylko technologia – to przestrzeń, w której każdy może znaleźć chwilę dla siebie, łatwo i szybko umawiając się na ulubione zabiegi.

Nasza platforma to owoc ciężkiej pracy i zaangażowania całego zespołu, który każdego dnia dąży do tego, aby rezerwacja była prosta i przyjemna. Jesteśmy wspierani przez BOOKSY GROUP CORP., co daje nam solidne podstawy do dalszego rozwoju i innowacji.

Chociaż nie możemy podzielić się wszystkimi detalami naszej misji i wartości, to możemy zapewnić, że nasze działania są zawsze ukierunkowane na potrzeby naszych użytkowników. Dążymy do tego, aby każda interakcja z Booksy była pozytywnym doświadczeniem, które sprawia, że chcesz do nas wracać.

Nasza historia jest wciąż pisana, a każdy dzień przynosi nowe wyzwania i możliwości. Jesteśmy tu, aby ułatwić życie, a nasza platforma to narzędzie, które to umożliwia. Zapraszamy do dołączenia do naszej społeczności – razem możemy więcej.

Booksy International – rezerwuj wygodnie, żyj pięknie.

Booksy International Sp. z.o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) księgowość / ekonomia obsługa klienta / call center badania i rozwój prawo i administracja państwowa

Oferty pracy Booksy International Sp. z.o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Booksy International Sp. z.o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Karnety na siłownię
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka lekarska
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Booksy International Sp. z.o.o.

Siedziba główna

Booksy International Sp. z.o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Booksy International Sp. z.o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sprzedaży terenowej

    Booksy International Sp. z.o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Booksy to polski startup założony w 2015 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


      Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Field Sales Specialist w Łodzi


        Osoba która idealnie sprawdzi się w tej roli powinna:

        • Posiadać świetne umiejętności prezentacji
        • Umieć w efektywny sposób zarządzać swoim czasem i bazą klientów
        • Lubić przede wszystkim rozmawiać i budować angażujące relacje z klientami
        • Cechować się kreatywnością w podejściu do klienta oraz umieć wychodzić naprzeciw jego potrzebom

        Zakres obowiązków

        Do Twoich zadań należeć będzie:

        • Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
        • Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
        • Spotkania z klientami Booksy
        • Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
        • Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych.

        Wymagania

        • Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży
        • Gotowość do codziennych spotkań z klientami na terenie Łodzi
        • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
        • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych
        • Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają
        • Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz
        • Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych
        • Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań
        • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru
        • Mile widziana znajomość języka ukraińskiego

        Oferujemy

        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
        • Jasne zasady wynagradzania oparte na podstawie + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych
        • Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force)
        • Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
        • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Hiszpanii oraz UK!
        • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
    • Specjalista ds. sprzedaży

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Kraków
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Booksy to polska firma technologiczna istniejąca od 2015 r., oferująca platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

        Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


        Booksy to dynamiczne środowisko pracy, które na dzień dzisiejszy zatrudnia globalnie ponad 1200 pracowników, dając duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży w regionie Krakowa i okolic.


        Osoba która idealnie sprawdzi się w tej roli powinna:


        • Posiadać świetne umiejętności prezentacji.
        • Umieć w efektywny sposób zarządzać swoim czasem i bazą klientów.
        • Lubić przede wszystkim rozmawiać i budować angażujące relacje z klientami.
        • Cechować się kreatywnością w podejściu do klienta oraz umieć wychodzić na przeciw jego potrzebom.

        Zakres obowiązków

        Do Twoich zadań należeć będzie:


        • Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
        • Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
        • Spotkania z klientami Booksy
        • Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
        • Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych

        Wymagania

        Nasze wymagania:


        • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży.
        • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży.
        • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych.
        • Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają.
        • Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz.
        • Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych.
        • Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań.
        • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru.

        Oferujemy

        W zamian za Twoje doświadczenie i umiejętności oferujemy:

        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy.
        • Jasne zasady wynagradzania podstawa + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych.
        • Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force).
        • Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
        • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy
        • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Hiszpanii oraz UK!
        • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
    • Specjalista ds. pozyskiwania klientów

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Bielsko-Biała
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • запрошуємо працівників з України
      • Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

        Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


        Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie o jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. pozyskiwania klientów.

        Zakres obowiązków

        • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami;
        • Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty
        • Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
        • Codzienna współpraca z działem sprzedaży
        • Odpowiadanie na zapytania klientów
        • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
        • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)

        Wymagania

        • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży
        • Dobra znajomość komputera i internetu
        • Łatwość nawiązywania kontaktów
        • Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań
        • Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
        • Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami
        • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

        Oferujemy


        • Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m + systemu prowizyjnego
        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
        • Możliwość pracy hybrydowej w jednym z naszych dog-friendly biur w Bielsko-Białej
        • Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
        • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
        • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

        Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :)

        Czekamy na Ciebie!


        ~ Zespół Booksy

    • Specjalista ds. pozyskiwania klientów

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Bielsko-Biała
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • запрошуємо працівників з України
      • Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

        Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


        Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie o jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. pozyskiwania klientów.

        Zakres obowiązków

        • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami;
        • Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty
        • Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
        • Codzienna współpraca z działem sprzedaży
        • Odpowiadanie na zapytania klientów
        • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
        • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)

        Wymagania

        • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży
        • Dobra znajomość komputera i internetu
        • Łatwość nawiązywania kontaktów
        • Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań
        • Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
        • Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami
        • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

        Oferujemy

        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
        • Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m + systemu prowizyjnego
        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
        • Możliwość pracy hybrydowej w jednym z naszych dog-friendly biur w Bielsko-Białej
        • Pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
        • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
        • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

        Brzmi interesująco? Aplikuj wypełniając formularz rekrutacyjny :)

        Czekamy na Ciebie!


        ~ Zespół Booksy

    • Specjalista ds. kadr i płac

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Bielsko-Biała
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • rekrutacja zdalna
      • Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

        Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

        Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy Specjalisty ds. Kadr i Płac

        Zakres obowiązków

        • Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej z uwzględnieniem aktualnych przepisów
        • Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, oraz innych dokumentów kadrowych
        • Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS
        • Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
        • Przygotowywanie miesięcznych deklaracji, oraz list płac
        • Współpraca z GUS, ZUS i US
        • Współpraca z Księgowością oraz działem HR
        • Uczestnictwo w zarządzaniu programem PPK w organizacji
        • Prowadzenie i rozliczanie ZFŚS
        • Zarządzanie benefitami pracowniczymi i ich rozliczaniem
        • Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych

        Wymagania

        • Min. 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu umów o pracę/umów cywilnoprawnych/umów B2B
        • Doświadczenie w zakresie obsługi kadrowej 100+ pracowników
        • Znajomość niezbędnych w pracy na tym stanowisku przepisów dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawa podatkowego, prawa pracy oraz przepisów dot. ochrony danych osobowych i innych przepisów związanych
        • Znajomość systemów kadrowych - mile widziana znajomość systemu ENOVA
        • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
        • Znajomość zagadnień związanych z ZFŚS i PPK
        • Bardzo dobra znajomość Excela
        • Znajomość zagadnień związanych z zatrudnianiem cudzoziemców
        • Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność

        Oferujemy

        • Pracę w modelu hybrydowymw naszym dog-friendly biurze w Bielsku-Białej
        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
        • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy(
    • Field Sales Specialist

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Katowice
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

        Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


        Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Field Sales Specialist w regionie Śląska - Katowice


        Osoba która idealnie sprawdzi się w tej roli powinna:

        • Posiadać świetne umiejętności prezentacji
        • Umieć w efektywny sposób zarządzać swoim czasem i bazą klientów
        • Lubić przede wszystkim rozmawiać i budować angażujące relacje z klientami
        • Cechować się kreatywnością w podejściu do klienta oraz umieć wychodzić na przeciw jego potrzebom

        Zakres obowiązków


        • Prezentowanie produktu Booksy naszym potencjalnym klientom
        • Zarządzanie swoją bazą potencjalnych klientów i aktywne rozbudowywanie jej
        • Spotkania z klientami Booksy
        • Sprawowanie opieki nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia
        • Przeprowadzanie prezentacji i edukacja klientów na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych.

        Wymagania

        • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży
        • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
        • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych
        • Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają
        • Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz
        • Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych
        • Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań
        • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru

        Oferujemy

        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy
        • Jasne zasady wynagradzania oparte na podstawie oraz wspomagające organizację celów i systemów prowizyjnych. na Jasne zasady wynagradzania prowizja + system prowizyjny wspomagający realizację celów biznesowych
        • Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force)
        • Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.
        • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 8 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
        • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
    • Sales Development Consultant with English

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Bielsko-Biała
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • praca zdalna
      • rekrutacja zdalna
      • 3 300-6 000 zł / mies.
      • Booksy is a Polish startup founded in 2013, now based in San Francisco, offering an online platform for booking appointments and a business management system for the service industry.

        We are one of the fastest growing Polish companies and an international leader in the beauty industry. We operate globally and have ambitious goals!


        Booksy offers a dynamic work environment and great career opportunities for people with a variety of skill sets - from IT professionals to marketers to salespeople and customer service specialists.

        Regardless of the position you hold at Booksy, you make a real impact every day on the product we offer our clients!


        Due to our explosive growth and global expansion, we are looking for a talented and engaging Sales Development Consultant , fluent in English, who thrives in an inter-cultural environment and can successfully present a top-quality product.

        Your responsibilities

        • Reaching out potential B2B customers from UK and Ireland via phone
        • Presenting Booksy’s capabilities and encouraging prospects to try our software for free
        • Using the data provided to pursue promising leads
        • Keeping an updated customer database
        • Daily cooperation with the sales department

        Our requirements

        • Fluent English (full professional proficiency/ near native)
        • Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
        • Outstanding verbal communication skills and a positive attitude
        • Good computer skills
        • Excellent sales and customer service oriented skill set

        Additional assets:

        • An interest in new technologies
        • Experience selling in the UK and Irish markets
        • Experience in the hair & beauty industry

        We offer

        • Contract type tailored to your needs
        • Attractive salary 3300-6000 PLN gross/m (base salary + commission on sales)
        • Remote work opportunities , or hybrid work in one of our dog-friendly offices (Warsaw, Bielsko-Biała)
        • A friendly and supportive Team with a clear purpose
        • Career and personal development opportunities
        • Perks: Private Medical Care, Multisport, English lessons, charity initiatives
        • Many other attractions :)

        Sounds interesting? Apply by completing the recruitment form :)


        We're waiting for you!

        ~ Booksy Team

    • Office Manager

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Bielsko-Biała
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • rekrutacja zdalna
      • Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

        Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


        Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie do jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Office Manager.


        Kogo poszukujemy:


        Poszukujemy skrupulatnej i energicznej osoby, która odpowiedzialna będzie za sprawne funkcjonowanie naszego biura w Bielsku- Białej.

        Twoim zadaniem będzie realizowanie zadań administracyjnych zgodnie z polityką i standardami firmy.

        Zakres obowiązków


        • zapewnienie obsługi w zakresie zaopatrzenia biura, odbioru i nadawania paczek, obiegu korespondencji, itp.
        • planowanie i organizowanie wydarzeń z życia firmy, imprez integracyjnych etc.
        • pomoc w organizowaniu innych wydarzeń, takich jak targi pracy, eventy marketingowe etc.
        • dbanie o komfort pracy wszystkich pracowników
        • kontakt z klientami i pracownikami w sprawach administracyjnych i księgowych
        • wsparcie w różnych zadaniach administracyjnych

        Wymagania


        • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
        • doskonałe umiejętności interpersonalne
        • dobra znajomość obsługi komputera (MS Excel, MS Word)
        • umiejętność analitycznego myślenia
        • doskonała organizacja pracy i podzielność uwagi
        • dokładność, sumienność, elastyczność, odporność na stres
        • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
        • chęć i zdolność do szybkiego uczenia się
        • znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym codzienną komunikację w mowie i piśmie ( min. B2)

        Mile widziane:


        • doświadczenie w branży informatycznej lub technologicznej
        • zainteresowanie nowoczesnymi technologiami
        • prawo jazdy kat. B.

        Oferujemy

        • rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb
        • miejsce pracy: Bielsko- Biała
        • stałe godziny pracy 9:00-17:00
        • pracę w zgranym zespole, zawsze gotowym do pomocy
        • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!
        • benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)
    • Specjalista ds. pozyskiwania klientów

      Booksy International Sp. z.o.o.
      • Bielsko-Biała
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • rekrutacja zdalna
      • Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

        Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!


        Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta. Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!


        Aktualnie o jednego z naszych zespołów szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. pozyskiwania klientów.

        Zakres obowiązków

        • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami

        • Prezentowanie oraz zachęcanie do testowania naszej aplikacji potencjalnym klientom z branży hair&beauty

        • Poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji

        • Codzienna współpraca z działem sprzedaży

        • Odpowiadanie na zapytania klientów

        • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych

        • Udział w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje)

        Wymagania

        • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, lub sprzedaży

        • Dobra znajomość komputera i internetu

        • Łatwość nawiązywania kontaktów

        • Proaktywność - naturalna chęć i umiejętność kreowania nowych rozwiązań

        • Samodzielność i zdecydowanie w działaniu

        • Chęć nauki i zainteresowania nowoczesnymi technologiami

        • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego

        Oferujemy

        • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb

        • Wynagrodzenie złożone z podstawy 3300 brutto/m plus systemu prowizyjnego

        • Możliwość pracy zdalnej przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę hybrydową w naszym dog-friendly biurze w Bielsku-Białej

        • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy

        • Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu

        • Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty multisport, darmowe zajęcia online z języka angielskiego

        • Wiele innych atrakcji :)

    Pracodawcy w Warszawie