"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Czy to Twoja firma?

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA praca

Poznań

                             

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bhp / ochrona środowiska inżynieria / technologia / technika budownictwo / architektura / geodezja it (informatyka) praca fizyczna

Oferty pracy "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Spawacz TIG /Niemcy!!!

    Rübsam Fachkräfte GmbH & Co.KG Wizytówka
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana
  • Serwisant/Hydraulik

    Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.
    • Wiechlice
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Wygasa
  • Specjalista ds. automatyki

    CUBE SYSTEMS sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • 7 500-12 000 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki do urlopu
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
"AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Wrocław
  3. Warszawa
  4. Katowice
  5. Konin
  6. Leszno
  7. Gdańsk
  8. Bydgoszcz
  9. Czempin
  10. Kraków

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Automatyki

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Mosina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Automatyki

      Mosina 62-050, ul. Czereśniowa 4

      Zakres obowiązków

      Utrzymanie w sprawności technicznej systemów elektroenergetycznych do 1kV oraz AKPiA, w tym w szczególności za:

      • usuwanie awarii systemów automatyki oraz elektroenergetyki do 1kV na poszczególnych obiektach;
      • programowanie, diagnozowanie i usuwanie awarii sterowników PLC, wizualizacji SCADA oraz systemów komunikacji Profibus, Modbus, Ethernet
      • dokonywanie przeglądów, napraw i konserwacji układów i urządzeń AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1kV
      • dokonywanie koniecznego montażu urządzeń i układów AKPiA oraz systemów elektroenergetycznych do 1 kV.

      Wymagania

      • wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku Automatyka i Robotyka lub pokrewne;
      • 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • wiedza z zakresu systemów elektroenergetycznych do 1 kV;
      • zaawansowana znajomości sterowników PLC (Siemens, Schneider Electric);
      • znajomość zagadnień z zakresu komputerowych systemów nadzoru i wizualizacji SCADA ( WinCC, Wizcon/Control Maestro);
      • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej;
      • uprawnienia SEP do 1kV;
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętność współpracy, komunikatywność i zaangażowanie.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • pakiet kafeteryjny
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych
  • Specjalista ds. Mechanicznych (umowa na zastępstwo do lutego 2025)

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Mechanicznych

      (umowa na zastępstwo do lutego 2025)

      Miejsce pracy: Poznań Dolna Wilda 126

      Zakres obowiązków

      • zakup nowych maszyn warsztatowych w ramach działu,
      • kompletowanie dokumentacji maszyn: ewidencja, uzupełnianie oraz archiwizacja,
      • przeglądy maszyn warsztatowych i elektronarzędzi w ramach działu,
      • przygotowywanie zleceń zewnętrznych i nadzór nad naprawami maszyn warsztatowych,
      • przeglądy urządzeń bezpieczeństwa (statywy, belki, trójnogi, wciągniki) we współpracy z firmą zewnętrzną,
      • zarządzanie odpadami w ramach działu.

      Wymagania

      • oczekujemy wykształcenia wyższego o profilu mechanicznym, mechatronicznym,
      • min. rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
      • znajomości gospodarki remontowej maszyn i urządzeń;
      • umiejętności interpretacji dokumentacji w zakresie branży mechanicznej;
      • prawo jazdy kat. B;
      • mile widziane posiadanie uprawnień SEP gr. I, II, III;
      • komunikatywności, samodzielności i zaangażowania.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na zastępstwo do lutego 2025
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Mechanik Serwisant

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Mechanik Serwisant

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • przeprowadzanie różnego rodzaju robót na maszynie konwencjonalnej do toczenia i frezowania (wykonanie części do maszyn i urządzeń dla napraw awaryjnych),
      • obsługa narzędzi dla tokarza i frezera,
      • konserwacja tokarki, frezarki oraz narzędzi skrawających,
      • toczenie różnych powierzchni – walcowych, stożkowych i czołowych,
      • frezowanie płaszczyzn, rowków, powierzchni kształtowych,
      • toczenie gwintów, obróbka drobnych elementów,
      • przecinanie i roztaczanie otworów,
      • wykonywanie pomiarów warsztatowych,
      • dobór odpowiedniego surowca w zależności od wytwarzanego elementu,
      • przygotowanie maszyny do użycia,
      • nadzorowanie pracy maszyn.

      Wymagania

      • wykształcenia min. zasadniczego/zawodowego;
      • umiejętność obsługi i pracy z tokarką i frezarką;
      • doświadczenia zawodowego na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • umiejętności naprawy maszyn i urządzeń;
      • umiejętności czytania rysunku technicznego;
      • prawa jazdy kat. B;
      • samodzielności, umiejętności pracy w zespole i zaangażowania.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego;
      • uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
      • uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
      • uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na oferty czekamy do 20.12.2023 r.

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan.

      (sieć kanalizacyjna)

      Ul. Gdyńska 1, Koziegłowy

      MSK/23/03

      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych.

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B;
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym;
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole;

      mile widziane:

      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan;
      • prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • MECHANIK SERWISANT

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Mosina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • MECHANIK SERWISANT

      miejsce pracy: Mosina

      Zakres obowiązków

      • utrzymanie maszyn i urządzeń zgodnie z instrukcją DTR urządzeń w celu zabezpieczenia ich bezawaryjnej pracy przez okres użytkowania;
      • wykonywanie czynności przeglądowych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych na obiektach wodnych i ściekowych należących do Spółki;
      • prowadzenie dokumentacji przeglądowych i naprawczych urządzeń mechanicznych i instalacji technicznych;
      • utrzymanie w dobrym stanie technicznym podległych obiektów: maszyn, urządzeń, instalacji oraz narzędzi, w tym demontaż, czyszczenie, weryfikację, mycie części i podzespołów;
      • używanie we właściwy sposób i dbanie o narzędzia będące wyposażeniem warsztatu;
      • utrzymywanie urządzeń mechanicznych i technologicznych w stanie gotowości technicznej do bezpiecznej i bezawaryjnej pracy;
      • diagnostykę urządzeń i instalacji technicznych mająca na celu rozpoznanie stopnia ich zużycia, powstałych uszkodzeń.

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • umiejętność naprawy maszyn i urządzeń;
      • umiejętność czytania rysunku technicznego;
      • prawo jazdy kat. B;
      • samodzielność umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • umiejętność obsługi urządzeń mechanicznych do obróbki skrawaniem;
      • uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych sterowanych z poziomu zerowego
      • uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych;
      • uprawnienia podstawowe w zakresie spawania gazowego i elektrycznego: elektrodą otuloną i w osłonie gazów ochronnych oraz posiadanie książki spawacza;
      • uprawnienia eksploatacyjne SEP gr. I, II, III.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • system poleceń pracowniczych

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista ds. Odbiorów Sieci i Przyłączy Wod.-Kan.

      miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • realizację procesu odbiorów obiektów, sieci i przyłączy wod-kan, podejść wodomierzowych (praca w biurze i w terenie),
      • odbiory częściowe, techniczne i końcowe obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
      • przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków na realizację sieci z obiektami oraz przyłączy wod.-kan.,
      • korespondencja wewnętrzna, korespondencja z klientem zewnętrznym jak i jednostkami samorządu terytorialnego,
      • weryfikacja kompletności oraz poprawności dokumentacji odbiorowej obiektów, sieci i przyłączy wod-kan,
      • ewidencję i sprawozdawczość z zakresu obszaru odpowiedzialności,
      • współpracę z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz jednostkami zewnętrznymi w celach realizacji zadań,
      • współudział przy tworzeniu procedur i instrukcji.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (mile widziane branżowe uprawnienia budowlane),
      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
      • znajomość zagadnień hydrauliki, wykonawstwa, napraw i eksploatacji obiektów budowlanych branży wod-kan,
      • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod-kan a w szczególności: Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Ustawy Prawo budowlane, Kodeksu cywilnego w zakresie prawa własności, służebności gruntowych i ograniczonych praw rzeczowych, Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,
      • umiejętność czytania podkładów geodezyjnych (map zasadniczych), szkiców geodezyjnych oraz projektów technicznych,
      • podstawowa znajomość procesu inwestycyjnego,
      • podstawowa znajomość zasad projektowania oraz wykonawstwa sieci i przyłączy wod-kan oraz materiałów stosowanych w wykonawstwie sieci i przyłączy wod-kan,
      • podstawowa wiedza z zakresu Standardów Materiałowych Aquanet S.A. oraz Wytycznych do projektowania Aquanet S.A.,
      • umiejętność redagowania pism urzędowych bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
      • podstawowa znajomość programu QGIS,
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętność rozwiązywania problemów, decyzyjności, odporność na stres, asertywności, dobrej organizacji pracy, komunikatywności, dążenia do utrzymania wysokiej jakości pracy.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • system poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 12 listopada br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Administrator Systemów

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Administrator Systemów

      Nr ref. FIT/23/02

      Miejsce pracy: Dolna Wilda 126

      Zakres obowiązków

      Administrowanie powierzonych systemów i zasobów teleinformatycznych Spółki w celu zapewnienia ciągłości działania usług biznesowych i bezpieczeństwa przetwarzanych danych w szczególności:

      • Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem powierzonych systemów teleinformatycznych;
      • Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze administrowanych systemów;
      • Zapewnienie bezpieczeństwa informacji w podległych systemach informatycznych;
      • Praca nad architekturą rozwiązań, wydajnością i skalowaniem komponentów infrastruktury;
      • Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem administrowanych systemów;
      • Sporządzanie raportów dotyczących funkcjonowania administrowanymi systemami; Współpraca z zespołami projektowymi przygotowywaniu propozycji zmian systemów informatycznych; Udział we wdrożeniu nowych i zmiana konfiguracji istniejących systemów i usług IT; Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Znajomość administracji systemów serwerowych opartych na platformach rodziny Linux oraz Windows;
      • Znajomość narzędzi monitorujących działanie infrastruktury;
      • Znajomość administracji rozwiązań do wirtualizacji, np.: KVM Linux, VMware;
      • Umiejętność tworzenia skryptów bash, znajomość języków skryptowych;
      • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci, systemów informatycznych i aplikacji
      • Znajomość administracji serwerami WWW tj. IIS, Apache , Nginx;
      • Wiedza z zakresu standardów i protokołów telekomunikacyjnych w sieciach teleinformatycznych;
      • Znajomość systemów baz danych: PosgresSQL, MySQL, MS SQL, Oracle; Znajomość platform chmurowych: AWS, Azure, Google Cloud;
      • Otwartość na poznawanie nowych technologii;
      • Znajomość standardów zarządzania usługami IT ITIL;
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną.
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Magazynier

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Magazynier

      Miejsce pracy: Poznań, Dolna Wilda 126

      Zakres obowiązków

      Za co będziesz odpowiedzialny:

      zapewnienie prawidłowego funkcjonowania magazynu i placu magazynowego a w szczególności za:

      • przyjmowanie i wydawanie towaru do i z magazynu;
      • dokonywanie odbioru ilościowego i jakościowego towaru;
      • rozmieszczanie przyjętego towaru w wyznaczonych miejscach na magazynie;
      • kontrolę stanów i rozchodów towarów w programie komputerowym,
      • utrzymywanie porządku na magazynie.

      Wymagania

      • wykształcenia min. zawodowego;
      • min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na magazynie;
      • znajomości zasad magazynowania materiałów i towarów;
      • uprawnień do obsługi wózków widłowych;
      • umiejętności obsługi komputera;
      • prawa jazdy kat. B;
      • znajomości obsługi technicznej urządzeń służących do magazynowania, załadunku i rozładunku towarów;
      • umiejętności obsługi Klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
      • umiejętności współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.

      Mile widziane

      • znajomość programu SAP.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista ds. Administracji Kontraktu

      Zakres obowiązków

      • zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi administracyjnej kontraktów;

      • wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną oraz prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej Projektów unijnych prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji;

      • kompletowanie wymaganych dokumentów związanych z realizowanymi Projektami;

      • wsparcie przy aplikowaniu o dofinansowanie ze środków UE oraz przy rozliczaniu Projektów unijnych;

      • archiwizowanie dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych;

      • udział w opracowaniu raportów i sprawozdań;

      • dbałość o poprawną archiwizację dokumentów związanych z realizacją Projektów unijnych w Dziale Realizacji Inwestycji;
      • udział w spotkaniach, prowadzenie protokołów ze spotkań;
      • przygotowywanie projektów dokumentów.

      Wymagania

      • min. wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub technicznym);
      • min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;
      • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności program MS Excel);
      • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z dofinansowaniem UE;
      • wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność.

      Oferujemy

      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • karta Multisport
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • umowa o pracę
      • nowoczesne technologie
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • dzień zdrowia raz w roku
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych


      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 3 września br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Monter Serwisant Sieci Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Mosina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Miejsce pracy: Mosina

      Nr ref: MSW/23/03

      Zakres obowiązków

      • Prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją

      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych
      • praca w systemie jednozmianowym

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • mile widziana znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B, (mile widziane uprawnienia kat. B+E, C, C+E);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i sumienność;
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
  • Młodszy Specjalista ds. Badań i Rozwoju

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Miejsce pracy: Koziegłowy, ul. Gdyńska 1 (gmina Czerwonak, powiat poznański)

      Nr ref: JTS/23/7

      Zakres obowiązków

      • udział w inicjowaniu, planowaniu i realizacji prac badawczych w celu optymalizacji pracy oczyszczalni ścieków lub wdrażania rozwiązań innowacyjnych zgodnie z trendem gospodarki obiegu zamkniętego;
      • udział w projektowaniu stanowisk badawczych pod realizowane prace badawcze;
      • przygotowanie testów w skali laboratoryjnej, planowanie i wykonywanie doświadczeń, analiz laboratoryjnych dla prowadzonych prac badawczych;
      • interpretację wyników badań laboratoryjnych oraz wyników prac badawczych;
      • współpracę z jednostkami naukowymi w ramach realizowanych grantów;
      • współpracę z laborantami w zakresie realizowanych badań;
      • udział w szacowaniu niezbędnych zasobów i kosztów prac badawczych oraz ich rozliczanie ;
      • udział w tworzeniu koncepcji zastosowania badanych technologii w pełnej skali wraz z szacowaniem kosztów i oszczędności w przypadku wdrożenia technologii;
      • udział w sporządzaniu niezbędnych raportów z zakresu prac badawczych;
      • udział w międzynarodowych spotkaniach, udział w przygotowywaniu prezentacji, udział w spotkaniach - często anglojęzycznych;
      • udział w przygotowywaniu postępowań

      Wymagania

      • wykształcenia wyższego o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
      • dobrej znajomości procesów oczyszczania ścieków (w tym m.in. gospodarki osadowej)
      • znajomości przepisów z zakresu oczyszczania ścieków, przeróbki osadów;
      • umiejętności czytania rysunków technicznych;
      • znajomości trendów branżowych;
      • dobrej znajomości języka angielskiego (język branżowy) i umiejętności jego praktycznego zastosowania;
      • umiejętności pracy laboratoryjnej;
      • prawa jazdy kat. B;
      • samodzielności, zdolności organizacyjnych, kreatywności, zaangażowania, otwartości, gotowości do nieszablonowego działania

      Oferujemy

      • umowę o pracę na zastępstwo;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.
  • Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MOS/23/03

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
        • Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
        • Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
        • Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
        • Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
        • Planowanie i realizacja przetargów;
        • Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
        • Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
        • Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
        • Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
        • Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
        • Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
        • Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
      • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
      • Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
      • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
      • Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
      • Bardzo dobra znajomość MS Office;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania

      Oferujemy


      umowę o pracę;

      prywatną opiekę medyczną;

      pracowniczy program emerytalny;

      pracowniczą kasę zapomogową;

      wolontariat pracowniczy;

      możliwość pracy zdalnej;

      turnieje sportowe;

      kartę Multisport;

      dofinansowanie studiów;

      dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;

      dopłatę do wypoczynku;

      dopłatę do nauki języków obcych;

      paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;

      piknik firmowy;

      pakiety

      darmowe miejsca parkingowe;

      nowoczesne technologie;

      programy szkoleniowe;

      rozwój zawodowy;

      dzień zdrowia raz w roku;

      ubezpieczenie na życie;

      program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 16 lipca br. za pomocą przycisku aplikuj.



  • Młodszy Specjalista ds. Obiektów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MOS/23/03

      Miejsce pracy: Koziegłowy

      Zakres obowiązków

      • planowanie eksploatacji obiektów wod. – kan. i zarządzanie usługami zewnętrznymi, w tym w szczególności za:
        • Planowanie i nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem obiektów budowlanych, prowadzenie i nadzór nad uzupełnianiem Książek Obiektów Budowlanych;
        • Planowanie i egzekwowanie zapisów gwarancyjnych;
        • Planowanie i raportowanie w zakresie gospodarki odpadami;
        • Planowanie i realizacja budżetu Działu Oczyszczania Ścieków;
        • Planowanie i realizacja przetargów;
        • Prowadzenie i ocena raportów technologicznych, analiza trendów;
        • Realizacja i kontrola Poziomu Świadczenia Usług;
        • Raportowanie i kontrola planów technicznych działów;
        • Ocena procesów pod kątem oddziaływania na otoczenie (odory, hałas, itp.);
        • Inicjowanie wniosków dotyczących remontów, budowy i rozbudowy, modernizacji, usprawnień technicznych jak również wniosków odnośnie polepszenia procesów technologicznych;
        • Przygotowanie ofert na wykonanie usług zewnętrznych, przeprowadzenie postępowania wyboru wykonawcy i nadzór nad realizacją usług zewnętrznych;
        • Terminowe reagowanie na występowanie awarii techniczno - technologicznych urządzeń i obiektów podległych obszarów wraz z powiadomieniem odpowiednich osób / Działów;

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
      • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • Znajomość eksploatacji i technologii obiektów wod-kan;
      • Umiejętność zarządzania zasobami majątkowymi;
      • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan;
      • Podstawowa umiejętność czytania projektów budowlano - wykonawczych z zakresu oczyszczania ścieków;
      • Bardzo dobra znajomość MS Office;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność, zdolności organizacyjne i gotowość do nieszablonowego działania

      Oferujemy


      umowę o pracę;

      prywatną opiekę medyczną;

      pracowniczy program emerytalny;

      pracowniczą kasę zapomogową;

      wolontariat pracowniczy;

      możliwość pracy zdalnej;

      turnieje sportowe;

      kartę Multisport;

      dofinansowanie studiów;

      dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;

      dopłatę do wypoczynku;

      dopłatę do nauki języków obcych;

      paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;

      piknik firmowy;

      pakiety

      darmowe miejsca parkingowe;

      nowoczesne technologie;

      programy szkoleniowe;

      rozwój zawodowy;

      dzień zdrowia raz w roku;

      ubezpieczenie na życie;

      program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 11 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.



  • Kierownik Działu Zarządzania Środowiskowego

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: JOS/23/01

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • Nadzór nad spełnieniem wymagań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na obiektach Spółki;
      • Nadzór nad kontrolą zakładów wprowadzających ścieki przemysłowe do kanalizacji miejskiej i naliczanie należności dodatkowych oraz wystawianie obciążenia dla zakładów przekraczających dopuszczalne parametry wprowadzania ścieków do kanalizacji
      • Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań urzędowych z zakresu ochrony środowiska;
      • Koordynowanie audytów technicznych z zakresu ochrony środowiska dla planowanych przedsięwzięć finansowych lub rozwojowych Spółki;
      • Opiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych Spółki w zakresie oddziaływania na środowisko i dotrzymania standardów emisyjnych zanieczyszczeń;
      • Współopiniowanie projektów/przedsięwzięć inwestycyjnych podmiotów w zakresie podczyszczania ścieków technologicznych przed ich wprowadzeniem do sieci kanalizacyjnej;
      • Interpretacja i wdrażanie nowych przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz analiza zgodności stanu prawnego Spółki;
      • Uzgadnianie warunków zawierania umów z podniesionymi parametrami jakości ścieków;
      • Zarządzanie budżetem komórki organizacyjnej i Spółki w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska i usług wodnych;
      • Organizowanie pracy zespołu (ok. 10 osób);
      • Sporządzanie sprawozdań z działalności podległej komórki organizacyjnej;
      • Zarządzanie powierzonym budżetem.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska lub kierunku pokrewnym;
      • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
      • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków;
      • Biegła znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska;
      • Znajomość procesów uzdatniania wody i oczyszczania ścieków komunalnych i przemysłowych;
      • Znajomość zagadnień związanych z gospodarką wodno-ściekową, gospodarką odpadami i emisją zanieczyszczeń do powietrza z obszaru ochrony środowiska;
      • Umiejętność organizowania pracy własnej i podległego zespołu;
      • Znajomość branżowego języka angielskiego;
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 4 czerwca br. za pomocą przycisku aplikuj.

  • Operator Serwisant Obiektów Wod.-Kan.

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Miejsce pracy: Szlachęcin/Koziegłowy (pow. poznański)

      Numer referencyjny: MOS/23/04

      Zakres obowiązków

      • obsługa/ eksploatacja instalacji i urządzeń zlokalizowanych na obiektach ściekowych (oczyszczalnie ścieków).

      Wymagania

      • wykształcenie min. zawodowe/zasadnicze;
      • doświadczenie w pracy na stanowisku eksploatatora instalacji przemysłowych, mechanika instalacji, sieciach cieplnych lub gazowych;
      • mile widziane uprawnienia SEP grupa I, II, III;
      • wiedza z zakresu budowy i zasad działania maszyn i urządzeń, instalacji i obiektów przemysłowych;
      • rozwinięte zdolności manualne;
      • umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office (Excel, Word);
      • prawo jazdy kat. B;
      • gotowość do pracy w systemie zmianowym;
      • dokładność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie;
      • program poleceń pracowniczych.

        Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 21.05.2023 br. za pomocą przycisku aplikuj.
  • Technolog ds. Produkcji Wody

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: JTW/23/01

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • bieżąca kontrola jakości wód uzdatnionych produkowanych na stacjach uzdatniania wody należących do Spółki.
      • tworzenie raportów technologicznych pracy poszczególnych stacji wodociągowych na terenie działalności Spółki;
      • udział w procesie inicjowania inwestycji mających na celu udoskonalenie technologii uzdatniania wody;
      • udział w nadzorze technologicznym nad procesem uzdatniania wody na stacjach na terenie działalności Spółki;
      • doradztwo technologiczne w procesach uzdatniania wody;
      • udział w procesie przygotowywania dokumentacji przetargowej w podległym obszarze działania.
      • udział w realizowanych zadaniach inwestycyjnych i nadzór technologiczny prowadzonych prac
      • współudział w opracowywaniu i wdrażaniu planów bezpieczeństwa zaopatrzenia w wodę pitną, identyfikacji, charakterystyki i oceny ryzyk, zagrożeń dla systemów zaopatrzenia w wodę.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska lub pokrewnym;
      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku;
      • wiedza techniczna związana z procesem uzdatniania wody;
      • znajomość hydrauliki płynów w procesie uzdatniania wody;
      • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod.- kan.;
      • podstawowa wiedza z zakresu chemii wody, hydrobiologii, fizyki i matematyki;
      • umiejętność interpretacji wyników laboratoryjnych w aspekcie zachodzących na stacjach procesów fizycznochemicznych i mikrobiologicznych;
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę sportową
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • pakiet kafeteryjny;
      • pakiet powitalny dla noworodków;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • profilaktyka zdrowotna;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 26 marca 2023 r.

  • Kierownik Działu Realizacji Inwestycji

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: IB/23/01

      Miejsce pracy: Poznań

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie i organizacja pracy Działu Realizacji Inwestycji (obecnie zatrudnionych ponad 60 osób);
      • Realizacja planów inwestycyjnych Spółki (średnia roczna wartość prowadzonych inwestycji ok. 250 mln złotych);
      • Kontrola i koordynacja zadań inwestycyjnych również tych realizowanych w oparciu o pozyskiwane fundusze pomocowe z UE pod kątem terminowości i jakości realizacji;
      • Nadzór nad należytym wykonywaniem usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi wykonywanymi przez zewnętrznych usługodawców zgodnie
        z podpisanymi umowami;
      • Współpraca z jednostkami samorządowymi i instytucjami zewnętrznymi
        w zakresie koniecznym dla prawidłowego przebiegu robót budowlanych;
      • Udział przy przygotowaniu programu inwestycyjnego Spółki;
      • Współpraca z inwestorami zewnętrznymi w zakresie odbiorów sieci i przyłączy wod.-kan. podłączanych do systemów Spółki oraz w zakresie wykupów sieci;
      • Nadzorowanie i koordynowanie opracowywania sprawozdań, analiz i raportów
        z działalności Działu.

      Wymagania

      • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowniczym związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją procesu inwestycyjnego w branży budowlanej;
      • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: Budownictwo, Inżynieria Sanitarna; Inżynieria środowiska);
      • znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa z zakresu zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego;
      • wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami inwestycyjnymi;
      • prawo jazdy kat. B;
      • odporność na stres, myślenie analityczne, dokładność i rzetelność.

      Oferujemy

      • umowę o pracę:
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę sportową
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • pakiet kafeteryjny;
      • pakiet powitalny dla noworodków;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • profilaktyka zdrowotna;
      • ubezpieczenie na życie.


      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 22 marca 2023 r.

  • Specjalista ds. Administracyjno - Ekonomicznych

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • JTS/23/01


      Miejsce pracy:

      Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1

      Zakres obowiązków

      • Współpraca z pracownikami działu, komórkami organizacyjnymi Spółki, a także z firmami i klientami zewnętrznymi
      • Obsługa administracyjna działu, w szczególności: wystawianie zleceń wewnętrznych, ewidencja wydatków pozycji kosztów, za które odpowiedzialny jest dział, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej
      • Tworzenie raportów dot. wykonania budżetu działu
      • Właściwa gospodarka środkami trwałymi i stanem magazynowym
      • Wsparcie w zakresie sprawozdawczości parametrów technologicznych i jakości ścieków oraz monitoringu laboratoryjnego wynikającego z wymagań prawnych i technologicznych
      • Współudział we wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych i planowanie harmonogramów prac pod względem rzeczowym – finansowym

      Wymagania

      • Wykształcenia min. średniego, mile widziane o profilu administracyjnym lub ekonomicznym
      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętności obsługi pakietu MS Office
      • Umiejętności współpracy i komunikatywności
      • Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy
      • Gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach: Poznań- Dolna Wilda 126 oraz Koziegłowy- Gdyńska 1
      • Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz podstawowa znajomość procesów ujmowania, uzdatniania wody i oczyszczania ścieków

      Oferujemy

      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • możliwość pracy zdalnej;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • umowę o pracę;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do 19.03.23

  • Monter Serwisant Sieci Wod.- Kan. (sieć kanalizacyjna)

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Koziegłowy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr referencyjny: MSK/22/03


      Zakres obowiązków

      • prace związane z usuwaniem awarii oraz budową sieci i obiektów wod.-kan. i ich eksploatacją, w tym szczególności za:
      • prowadzenie czynności konserwacyjnych, eksploatacyjnych, awaryjnych i budowy sieci oraz obiektów wod.-kan.;
      • prowadzenie pojazdów do i pow. 3,5 t.;
      • zabezpieczenie urządzeń podziemnych innych użytkowników przed uszkodzeniem podczas wykonywania prac ziemnych

      Wymagania

      • wykształcenie min. zasadnicze/zawodowe;
      • znajomość wykonywania i eksploatacji sieci oraz obiektów wod.-kan. pozwalająca na samodzielne podejmowanie decyzji w zakresie swoich kompetencji;
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi i sprzętu mechanicznego do ręcznych prac ziemnych;
      • prawo jazdy kategorii B (mile widziane prawo jazdy kat.C lub chęć przystąpienia do kursu);
      • podstawowa umiejętność obsługi urządzeń typu tablet, smartfon, komputer;
      • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
      • samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętność współpracy w zespole.

      Oferujemy

      • umowę o pracę;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • pracowniczy program emerytalny;
      • pracowniczą kasę zapomogową;
      • wolontariat pracowniczy;
      • turnieje sportowe;
      • kartę Multisport;
      • dofinansowanie studiów;
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
      • dopłatę do wypoczynku;
      • dopłatę do nauki języków obcych;
      • paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
      • piknik firmowy;
      • darmowe miejsca parkingowe;
      • nowoczesne technologie;
      • programy szkoleniowe;
      • rozwój zawodowy;
      • dzień zdrowia raz w roku;
      • ubezpieczenie na życie.

      Na Twoje zgłoszenie czekamy do dnia 19 marca 2023

  • Specjalista Dokumentacji Inwestycyjnej

    "AQUANET" SPÓŁKA AKCYJNA
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nr ref. IPD/22/01

      Zakres obowiązków

      • przygotowanie kompletnej dokumentacji technicznej dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Spółkę;
      • udział w procesie przygotowania dokumentacji SWZ oraz uczestnictwo w przetargach na dokumentację techniczną;
      • kontrola prawidłowości wykonania dokumentacji;
      • udział w weryfikacji realizacji umów;
      • opiniowanie dokumentacji w zakresie zgodności z zapisami SWZ oraz wytycznymi i standardami Aquanet
      • uczestnictwo w przekazaniu kompletnej dokumentacji do realizacji zadań inwestycyjnych (koordynacja działań biura projektowego);
      • organizowanie spotkań (np. wideokonferencje) niezbędnych do terminowego realizowania nadzorowanych umów;
      • współpraca, nadzór i koordynacja działań podmiotów zewnętrznych tworzących dokumentację techniczną oraz kontrola postępu wykonywania dokumentacji;
      • prowadzenie kart zadań dla prowadzonych dokumentacji;
      • prognozowanie nakładów na zadaniach w fazie dokumentacji;
      • udział w przygotowywaniu danych potrzebnych do sprawozdawczości inwestycyjnej;
      • prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o kierunku Inżynieria Środowiska;
      • min 2- letnie doświadczenie zawodowe na analogicznych stanowiskach;
      • znajomość aspektów technicznych i technologicznych w inwestycjach infrastrukturalnych oraz procedur opracowania dokumentacji inwestycyjnej, znajomość zasad projektowania;
      • znajomość przepisów, branży wod.-kan., wykonawstwie i projektowaniu obiektów budowlanych, prawa z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych;
      • komunikatywność, umiejętność współpracy i zaangażowania.

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • prywatna opieka medyczna
      • pracowniczy program emerytalny
      • pracownicza kasa zapomogowa
      • wolontariat pracowniczy
      • możliwość pracy zdalnej
      • turnieje sportowe
      • Karta Sportowa w benefitach
      • dofinansowanie studiów
      • dodatkowy system wynagrodzenia premiowego
      • dopłata do wypoczynku
      • dopłata do nauki języków obcych
      • prezenty bożonarodzeniowe dla dzieci
      • piknik firmowy
      • darmowe miejsca parkingowe
      • pakiet powitalny dla noworodków
      • programy szkoleniowe
      • rozwój zawodowy
      • profilaktyka zdrowotna
      • ubezpieczenie na życie
      • program poleceń pracowniczych.

      Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do dnia 12 marca br. za pomocą przycisku aplikuj.

Pracodawcy w Poznaniu