Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - PGB HUMAN RESOURCES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności związanej z zasobami ludzkimi:

  • rekrutacja pracowników, selekcja i doradztwo personalne (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-hunting, executive search),
  • szkolenia i rozwój (teambuilding, Development Center),
  • doradztwo HR (audyty potencjału pracowników, jakości obsługi klienta, motywacji, coaching kariery, employer branding),
  • outsourcing HR (wsparcie sił sprzedaży, interim management).

Oferty pracy PGB HR

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

Asystent działu zarządzania nieruchomościami
Zawód: asystent   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Dla naszego Klienta dystrybutora z branży automotive, posiadającego kilka nieruchomości w Warszawie i okolicach poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent działu zarządzania i administrowania nieruchomościami

Zakres obowiązków
  • Pomoc w rozliczaniu i prowadzeniu wszelkich spraw organizacyjnych/ finansowych związanych z funkcjonowaniem i prawidłowym rozliczaniem nieruchomości przyjętej do zarządzania.
  • Wyszukiwanie ofert 
  • Wsparcie kierownika działu inwestycji w prowadzonych inwestycjach budowlanych 

Wymagania
  • Chęć do pracy i pogłębiania swojej wiedzy w obszarze zarządzania i administrowania nieruchomościami
  • Biegła obsługa komputera i umiejętność poruszania się w internecie
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Dobra organizacja pracy i dyscyplina
Tajemniczy Klient
Zawód: tajemniczy klient   |  Rodzaj: praca dodatkowa
Ropczyce
Szczegóły

Obecnie w związku z realizacją projektów Tajemniczy Klient w punktach handlowych między innymi w Ropczycach
poszukujemy osób chętnych do współpracy jako Tajemniczy Klient.  

Zakres obowiązków
  • Tajemniczy Klient to osoba ze zmysłem obserwatora i łatwością formułowania wniosków
  • Przeprowadzanie wizyty w punktach sprzedaży celem zbadania jakości obsługi klienta
  • Po wizycie sporządzanie raportu oraz wypełnienie ankiety
Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
  • Zmysł obserwatora
  • „Lekkie pióro”
  • Bardzo dobra obsługa komputera w środowisku Windows
  • Dostęp do Internetu

Adres

ul. Reglowa 3
60-113 Poznań
województwo wielkopolskie
powiat Poznań
gmina Poznań-Grunwald

Dodatkowe informacje

NIP: 7781470803
REGON: 301403802
KRS: 0000352808
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 08-04-2010
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Poznań