4Experience Sp. z o. o.

4Experience Sp. z o. o.

4Experience to studio aplikacji multimedialnych oraz gier wykorzystujących technologię VR/AR.
Jednak przede wszystkim,  jesteśmy zgranym, ponad 60-osobowym zespołem, który zdecydowanie lubi to, czym się zajmuje na co dzień.
Nasze biuro znajduje się w Bielsku-Białej.
Działamy na rynku już siódmy rok i mamy na swoim koncie ukończonych 200+ międzynarodowych projektów.
Sprawdz nas na https://4experience.co/

Tworzymy projekty z zakresu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości dla klientów z całego świata. Są to m.in. szkolenia z umiejętności specjalistycznych, bezpieczeństwa, a także gry oraz aplikacje edukacyjne czy marketingowe. Nasi pracownicy bardzo wysoko cenią sobie panująca u nas (nieformalną) atmosferę. W tym roku dołączyły do nas już 23 nowe osoby!

Zapraszamy Cię do świata 4Experience - jednej z TOPOWYCH firm deweloperskich w technologii VR/AR na świecie według Clutch Leaders Matrix i jednej z czołowych VR/AR-owych firm w Polsce pod względem przychodów i wielkości zatrudnienia.

4Experience Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy 4Experience Sp. z o. o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca 4Experience Sp. z o. o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa 4Experience Sp. z o. o.

Siedziba główna

4Experience Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - 4Experience Sp. z o. o.

Pełna nazwa
4EXPERIENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Partyzantów 71 43-300 Bielsko-Biała
NIP
5472155020
REGON
362196623
KRS
0000574950
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
11.09.2015
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 58.14.Z Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
  • 58.21.Z Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych
  • 58.29.Z Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie 4Experience Sp. z o. o.

5

Na podstawie 22 oceny z Google.

Keith Hurley

Keith Hurley

"Po prostu najlepszy zespół programistów zajmujących się zdalnymi kontraktami, z jakim kiedykolwiek współpracowałem. Ciężko pracujący, profesjonalni, sympatyczni i wszechstronnie kreatywni ludzie rozwiązujący problemy."

rok temu

Artem Yurchenko

Artem Yurchenko

"Nie, mamo, tworzenie gier nie polega na graniu w gry przez cały dzień!"

rok temu

Jacek Janik

Jacek Janik

"Bardzo miła firma. Profesjonalizm plus miła atmosfera ;)"

4 lata temu

Damian Bijas

Damian Bijas

"Bardzo ładne biuro. Kompetentny i pracowity zespół."

4 lata temu

Martin Mirza

Martin Mirza

"Naprawdę polecam współpracę z nimi."

4 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 31.01.2024

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
4Experience Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Gliwice
  3. Katowice
  4. Warszawa
  5. Czechowice-Dziedzice
  6. Wrocław
  7. Poznań
  8. Żywiec
  9. Andrychów
  10. Rybnik

Data aktualizacji: 01.03.2024

Praca 4Experience Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy / Office Assistant

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa administracyjna poczty, firm kurierskich, korespondencji i prawidłowego obiegu informacji;
      • Koordynowanie spotkań, wizytacji klientów, rezerwacji kalendarza;
      • Kontakt z serwisami, dostawcami, pozyskiwanie ofert;
      • Pomoc przy organizowaniu imprez i wyjazdów firmowych;
      • Prowadzenie ewidencji, rejestrów;
      • Zakupy sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura;
      • Dbanie o dokumenty;
      • Weryfikacja faktur;

      Wymagania

      • Swobodne poruszanie się w ramach MS Office / pakietu Google;
      • Samodzielność w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • Rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz proaktywna, zaangażowana postawa;
      • Umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów;
      • Komunikatywność;

      Dodatkowo, mile widziane jest:

      • Kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia);
      • Doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych;

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze ½ etatu;
      • Pakiet prywatnej opieki medycznej;
      • Elastyczne godziny pracy i możliwość dni pracy zdalnej w razie potrzeby;
      • Świetną, nieformalną atmosferę w biurze oraz komfortowe warunki pracy (m.in. zdrowe/słodkie przekąski i ciepłe/zimne napoje dla wszystkich pracowników, klimatyzowane pomieszczenia, bezpłatny parking car&bike);
      • Chillout room z grami, biblioteczkę firmową;
      • Imprezy i spotkania integracyjne;
      • Szerokie możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw i pracę w której nie można się nudzić :)
      • Wstępne szkolenie i wdrożenie;

  • Office Manager

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 2 800-5 550 zł / mies.
    • Prosimy o aplikowanie przez przycisk “Aplikuj” z załączonym CV i informacją, czy interesuje Cię pełny, czy częściowy wymiar czasu pracy.

      Zakres obowiązków

      Jako Office Manager w 4Experience będziesz odpowiadać za:

      • koordynowanie pracy biura
      • obsługę administracyjną poczty, firm kurierskich, zarządzanie korespondencją i prawidłowym obiegiem informacji
      • kontakt z instytucjami i urzędami, pozyskiwanie oraz przygotowanie dokumentów / pism / zaświadczeń
      • prowadzenie dokumentacji pracowniczej - urlopy, zwolnienia, zaświadczenia, ubezpieczenia pracownicze
      • koordynowanie spotkań, wizytacji klientów
      • organizowanie imprez i wyjazdów firmowych
      • prowadzenie ewidencji, rejestrów
      • zakup sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura, zamówienia
      • wypożyczenia sprzętu
      • koordynowanie wewnętrznego newslettera firmowego
      • skanowanie i wydruk dokumentów, archiwizację dokumentów
      • dbanie o estetykę biura

      Wymagania

      Poszukujemy Kandydatów / Kandydatek, którzy:

      • swobodnie poruszają się w ramach MS Office / pakietu Google
      • są samodzielni w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
      • mają już doświadczenie na podobnym stanowisku
      • mają doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej
      • są rzetelni i odpowiedzialni za powierzone zadania oraz cechuje ich proaktywna, zaangażowana postawa
      • mają umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów
      • są komunikatywni

      Dodatkowo, mile widziane jest:

      • kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia)
      • doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych
      • znajomość RODO

      Oferujemy

      Zapewniamy:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę pracę w wymiarze ½ etatu lub pełnego etatu
      • pakiet prywatnej opieki medycznej
      • elastyczne godziny pracy i możliwość dni pracy zdalnej w razie potrzeby
      • świetną, nieformalną atmosferę w biurze oraz komfortowe warunki pracy (m.in. zdrowe/słodkie przekąski i ciepłe/zimne napoje dla wszystkich pracowników, klimatyzowane pomieszczenia, bezpłatny parking car&bike)
      • chillout room z grami, biblioteczkę firmową
      • imprezy i spotkania integracyjne
      • szerokie możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw i pracę w której nie można się nudzić :)
      • wstępne szkolenie i wdrożenie

  • Marketing Specialist

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5 300-6 250 zł / mies.
    • W dziale marketingu nie istnieje nuda i codziennie naprawdę dużo się dzieje. Dlatego idealny kandydat/-ka to osoba energiczna, kreatywna, otwarta na nowe wyzwania.

      Szukamy specjalisty, który efektywnie działa w obszarze marketingu i naturalnie przejmuje stery w różnych zakresach zadań - od korekty treści, aż po kampanie internetowe. Zależy nam, aby zatrudniona osoba mogła poszerzać swoją wiedzę i umiejętności, w tym celu dajemy realne wsparcie doświadczonego marketera.

      W twoje DNA jest wpisana chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych poziomów własnych umiejętności? Napisz do nas i podejmij wyzwanie!

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz się zajmował / zajmowała:

      • Opieka nad kanałami w social mediach (plan i kalendarz publikacji, tworzenie postów)

      • Współpraca z dostawcami/usługodawcami oraz nadzór nad zadaniami w zakresie content marketingu, SEO

      • Redakcja i korekta tekstów, publikacja artykułów i wpisów – WordPress oraz portale zewnętrzne

      • Praca z danymi, opracowywanie cyklicznych raportów - Google Analytics

      • Współpraca z innymi działami firmy, wsparcie w dostarczaniu potrzebnych materiałów dla Działu Sprzedaży

      • Przygotowywanie harmonogramów działań i nadzór nad terminowym realizowaniem projektów marketingowych

      • Pomoc w wydarzeniach, w których bierzemy udział – meetupy, konferencje, webinary, a także organizujemy, np. projekt 4Experience College.

      Wymagania

      Idealnie, jeśli:

      • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2 (mile widziany C1), ponieważ cały content tworzymy właśnie w tym języku

      • Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz wykształcenie kierunkowe

      • Znasz przynajmniej podstawy Google Analytics

      • Znasz media społecznościowe i potrafisz tworzyć treści na takie portale, jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Reddit, Quora

      • Jesteś osobą samodzielną, zorganizowaną

      • Masz poczucie obowiązku i humoru!

      • Łatwo się komunikujesz i dbasz o relacje

      Mile widziane:

      • Pochwal się tym, z czego jesteś dumny/dumna w swojej dotychczasowej pracy zawodowej! (mogą to być linki, screeny, przykłady własnych realizacji czy wpisów w social mediach)

      • Podstawowa znajomość środowiska WordPress

      • Znajomość programów do obróbki video/graficznych (nie będziesz pracować jako grafik, jednak zdarza się że potrzebujemy szybkiego i drobnego wsparcia w tym zakresie)

      Jeśli nie spełniasz któregoś z podanych kryteriów jeszcze nic straconego! Prześlij do nas swoje CV i daj się poznać

      Oferujemy


      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B w wymiarze pełnego etatu (ty decydujesz)

      • Elastyczne godziny pracy w siedzibie firmy w Bielsku-Białej (z możliwością pracy zdalnej w pojedyncze dni)

      • Nowoczesny system premiowy oparty o wyniki finansowe firmy: Kudos

      • Pakiet prywatnej opieki medycznej (z Medical Assistance i zniżkami na usługi dentystyczne)

      • Gwarantujemy świetną atmosferę, wysoko ocenianą przez pracowników!
        Poznaj nas bliżej i zobacz, jakie wartości firmowe wyznajemy: About us

      • Możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw

      • Bezpłatny car&bike parking bezpośrednio przy budynku

      • W dalszej perspektywie rozwój o kolejne obszary marketingu oraz wsparcie w tym zakresie.

Pracodawcy w Bielsku-Białej