Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - 4EXPERIENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

4Experience to studio aplikacji multimedialnych oraz gier wykorzystujących technologię VR/AR.
Jednak przede wszystkim,  jesteśmy zgranym, blisko 50-osobowym zespołem, który zdecydowanie lubi to, czym się zajmuje na co dzień.
Nasze biuro znajduje się w Bielsku-Białej.
Działamy na rynku już szósty rok i mamy na swoim koncie ukończonych 150+ międzynarodowych projektów.
Sprawdz nas na www.4Experience.co

Tworzymy projekty z zakresu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości dla klientów z całego świata. Są to m.in. szkolenia z umiejętności specjalistycznych, bezpieczeństwa, a także gry oraz aplikacje edukacyjne czy marketingowe. Nasi pracownicy bardzo wysoko cenią sobie panująca u nas (nieformalną) atmosferę. W tym roku dołączyły do nas już 23 nowe osoby!

Zapraszamy Cię do świata 4Experience - jednej z TOPOWYCH firm deweloperskich w technologii VR/AR na świecie według Clutch Leaders Matrix i jednej z czołowych VR/AR-owych firm w Polsce pod względem przychodów i wielkości zatrudnienia.

Oferty pracy 4Experience Sp. z o. o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

Office Manager
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Prosimy o aplikowanie przez przycisk “Aplikuj” z załączonym CV i informacją, czy interesuje Cię pełny, czy częściowy wymiar czasu pracy. 

Zakres obowiązków

Jako Office Manager w 4Experience będziesz odpowiadać za:

  • koordynowanie pracy biura
  • obsługę administracyjną poczty, firm kurierskich, zarządzanie korespondencją i prawidłowym obiegiem informacji
  • kontakt z instytucjami i urzędami, pozyskiwanie oraz przygotowanie dokumentów / pism / zaświadczeń
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej - urlopy, zwolnienia, zaświadczenia, ubezpieczenia pracownicze
  • koordynowanie spotkań, wizytacji klientów
  • organizowanie imprez i wyjazdów firmowych
  • prowadzenie ewidencji, rejestrów
  • zakup sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura, zamówienia
  • wypożyczenia sprzętu
  • koordynowanie wewnętrznego newslettera firmowego
  • skanowanie i wydruk dokumentów, archiwizację dokumentów
  • dbanie o estetykę biura
Wymagania

Poszukujemy Kandydatów / Kandydatek, którzy:

  • swobodnie poruszają się w ramach MS Office / pakietu Google
  • są samodzielni w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
  • mają już doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mają doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej
  • są rzetelni i odpowiedzialni za powierzone zadania oraz cechuje ich proaktywna, zaangażowana postawa
  • mają umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów
  • są komunikatywni

Dodatkowo, mile widziane jest:

  • kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia)
  • doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych
  • znajomość RODO
Marketing Specialist
Specjalista ds. marketingu   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

W dziale marketingu nie istnieje nuda i codziennie naprawdę dużo się dzieje. Dlatego idealny kandydat/-ka to osoba energiczna, kreatywna, otwarta na nowe wyzwania.

Szukamy specjalisty, który efektywnie działa w obszarze marketingu i naturalnie przejmuje stery w różnych zakresach zadań - od korekty treści, aż po kampanie internetowe. Zależy nam, aby zatrudniona osoba mogła poszerzać swoją wiedzę i umiejętności, w tym celu dajemy realne wsparcie doświadczonego marketera.

W twoje DNA jest wpisana chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych poziomów własnych umiejętności? Napisz do nas i podejmij wyzwanie!

Zakres obowiązków

Czym będziesz się zajmował / zajmowała:

  • Opieka nad kanałami w social mediach (plan i kalendarz publikacji, tworzenie postów)

  • Współpraca z dostawcami/usługodawcami oraz nadzór nad zadaniami w zakresie content marketingu, SEO

  • Redakcja i korekta tekstów, publikacja artykułów i wpisów – WordPress oraz portale zewnętrzne

  • Praca z danymi, opracowywanie cyklicznych raportów - Google Analytics

  • Współpraca z innymi działami firmy, wsparcie w dostarczaniu potrzebnych materiałów dla Działu Sprzedaży

  • Przygotowywanie harmonogramów działań i nadzór nad terminowym realizowaniem projektów marketingowych

  • Pomoc w wydarzeniach, w których bierzemy udział – meetupy, konferencje, webinary, a także organizujemy, np. projekt 4Experience College.

Wymagania

Idealnie, jeśli:

  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2 (mile widziany C1), ponieważ cały content tworzymy właśnie w tym języku

  • Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz wykształcenie kierunkowe

  • Znasz przynajmniej podstawy Google Analytics

  • Znasz media społecznościowe i potrafisz tworzyć treści na takie portale, jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Reddit, Quora

  • Jesteś osobą samodzielną, zorganizowaną

  • Masz poczucie obowiązku i humoru!

  • Łatwo się komunikujesz i dbasz o relacje

Mile widziane:

  • Pochwal się tym, z czego jesteś dumny/dumna w swojej dotychczasowej pracy zawodowej! (mogą to być linki, screeny, przykłady własnych realizacji czy wpisów w social mediach)

  • Podstawowa znajomość środowiska WordPress

  • Znajomość programów do obróbki video/graficznych (nie będziesz pracować jako grafik, jednak zdarza się że potrzebujemy szybkiego i drobnego wsparcia w tym zakresie)

Jeśli nie spełniasz któregoś z podanych kryteriów jeszcze nic straconego! Prześlij do nas swoje CV i daj się poznać

IT Recruiter
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Cześć!

Do 4Experience - bielskiego studia gier i aplikacji VR/AR szukamy pełnej energii osoby, która posiada moce IT Rekrutera.

Czym miałbyś/miałabyś się zająć?

Będziesz odpowiadał(a) za pozyskiwanie aktywnych oraz pasywnych kandydatów do zespołu deweloperskiego, takich jak: Programiści (Unity, Unreal Engine), Graficy, Designerzy, Testerzy. Szczegóły w sekcji poniżej. 

Proces tej rekrutacji obejmuje:

przesłanie CV → VideoCall → przekazanie feedbacku → opcjonalne mini zadanie testowe → podpisanie umowy

Zakres obowiązków

Twoje zadania będą polegały na:

  • Redagowaniu ogłoszeń, profili i opisów kandydatów 

  • Direct search'u i sourcing'u, czyli na szukaniu i kontakcie z potencjalnymi kandydatami przy użyciu różnorodnych narzędzi (online)

  • Wymienianiu naprawdę sporej liczby spersonalizowanych wiadomości z kandydatami

  • Wspieraniu kandydatów w trakcie całego procesu rekrutacyjnego (z zapewnieniem najlepszego Candidate Experience, a jak!)

  • Wstępnej weryfikacji kandydatów pod kątem doświadczenia i znanych technologii 

  • Ciągłym śledzeniu rynku, trendów i aktualizowaniu wiedzy, bo jak zapewne wiesz ten obszar stale oferuje coś nowego 

Wymagania

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Minimum rok doświadczenia w rekrutacji IT

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację

  • Podstawowa wiedza na temat IT / game devu - programowania, zarządzania projektami IT, ról w procesie developmentu itp.

  • Pozytywne nastawienie, power do działania i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • Skille miękkie związane z: dobrą organizacją czasu i zadań, samodzielnością i zaangażowaniem

  • Nieustraszoność wobec deadline’ów :)))

Twoimi Asami będą:

  • Dobrze rozwinięty network w środowisku IT / game devu

  • Wiedza techniczna i umiejętność jej oceny u kandydata

Programista Unity 3D
Programista   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Stanowisko: Programista Unity 3D

Poziom: MID

Widełki: 7 000 - 10 000 zł netto dla współpracy B2B

Miejsce pracy: Bielsko-Biała, ul. Widok 5 (siedziba firmy)

Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • tworzenie aplikacji multimedialnych w silniku Unity,
  • udział w tworzeniu architektury projektu,
  • dzielenie się wiedzą,
  • tworzenie dokumentacji,
  • code review, czyszczenie kodu i optymalizacja.
Wymagania

Cechy idealnego kandydata:

  • bardzo dobra znajomość C#
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (must have),
  • 3+ lat doświadczenia komercyjnego, skończony przynajmniej jeden projekt,
  • umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,
  • dobra znajomość systemów kontroli wersji,
  • umiejętność dobrego rozplanowania pracy,
  • dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu, gotowość do podjęcia pracy w Bielsku-Białej (woj. śląskie).

Dodatkowe umiejętności:

  • wiedza z zakresu projektowania architektury projektu,
  • znajomość wzorców projektowych i zasad OOP,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i poszukiwania niestandardowych rozwiązań,
  • umiejętności w zakresie optymalizacji kodu,
  • zrozumienie specyfiki różnych platform,
  • umiejętność pisania dokumentacji,
  • doświadczenie w tworzeniu gier/aplikacji w technologii VR/AR.

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe na kierunku informatyka lub pokrewnym,
  • umiejętność pisania shaderów,
  • znajomości sklepów takich jak GooglePlay, AppStore, OculusStore, itd.
  • znajomość SCRUM,
  • znajomość innych silników,
  • umiejętność pracy z bazami danych.

Pracownik biurowy / Office Manager
Pracownik biurowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Jeżeli lubisz pracę biurową, jesteś pozytywną, zaangażowaną osobą i nie boisz się nowych technologii
(tak, jesteśmy firmą z branży IT :)),
zachęcamy Cię do aplikowania na stanowisko Office Managera w naszej firmie.

Dodatkowe informacje:

Zależy nam na możliwie najszybszym zatrudnieniu i wdrożeniu.

Nasz timeline:

-> Aplikacje zbieramy do 12 lipca 2020 włącznie

-> 13-17 lipiec 2020 - okres preselekcji i rozmów

-> Proponowany termin rozpoczęcia zatrudnienia: sierpień 2020.

Zakres obowiązków

Jako Office Manager w 4Experience będziesz odpowiadać za:

  • koordynowanie pracy biura
  • obsługę administracyjną poczty, firm kurierskich, zarządzanie korespondencją i prawidłowym obiegiem informacji
  • kontakt z instytucjami i urzędami, pozyskiwanie oraz przygotowanie dokumentów / pism / zaświadczeń
  • koordynowanie spotkań, wizytacji klientów
  • organizowanie imprez i wyjazdów firmowych
  • prowadzenie ewidencji, rejestrów
  • zakup sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura, zamówienia
  • wypożyczenia sprzętu
  • koordynowanie wewnętrznego newslettera firmowego
  • skanowanie i wydruk dokumentów, archiwizację dokumentów
  • dbanie o estetykę biura
Wymagania

Poszukujemy Kandydatów / Kandydatek, którzy:

  • swobodnie poruszają się w ramach MS Office / pakietu Google
  • są samodzielni w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
  • mają już doświadczenie na podobnym stanowisku
  • są rzetelni i odpowiedzialni za powierzone zadania oraz cechuje ich proaktywna, zaangażowana postawa
  • mają umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów
  • są komunikatywni

Dodatkowo, mile widziane jest:

  • kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia)
  • doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych
Marketing Manager
Kierownik   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Aktualnie chcemy, aby do naszego Teamu dołączyła doświadczona osoba, która obejmie stanowisko Marketing Manager’a (Kierownika działu Marketing)

Zadania, za które będzie odpowiedzialny Marketing Manager w 4Experience:

  • Tworzenie i implementowanie strategii marketingowej (głównie e-marketingowej), spójnej ze strategią firmy
  • Ścisła współpraca z teamem sprzedażowym, w celu generowania wartościowych leadów i wymiernego wpływu na docelowy przychód firmy, współodpowiedzialność za optymalizację procesu Lead Generation
  • Budowanie wysokowydajnego Teamu marketingowego, coaching i wspieranie innych członków zespołu, koordynacja działań w ramach zespołu marketingowego
  • Tworzenie efektywnej strategii Digital - SEM, SEO, Social, Community, w zakresie różnorodnych serwisów internetowych, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego
  • Budowanie i utrzymywanie kanałów komunikacyjnych firmy online (FB, IG, YouTube, LinkedIn, blog firmowy) w zakresie generowania i publikacji treści oraz skutecznego budowania grona odbiorców
  • Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
  • Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz firmami współpracującymi - graficy, designerzy, agencje interaktywne, reklama, copywriting  (ustalenia, negocjacje)
  • Stałe monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii
  • Bieżąca analiza trendów, danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji i wyników własnych
  • Raportowanie wszystkich prowadzonych działań marketingowych.
Wymagania

Najlepiej w tej roli sprawdzi się osoba, która posiada:

  • Wykształcenie wyższe  (preferowane: marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim (min. 1 rok)
  • Potwierdzone sukcesami doświadczenie w realizacji działań marketingowych online, mających na celu wzrost świadomości marki i generowanie leadów
  • Doświadczenie w marketingu internetowym (prowadzenie kampanii GoogleAds, w tym kampanii remarketingowych, optymalizacji stron pod kątem SEO), doświadczenie w pracy z Social Media, Digital Marketing oraz praktyczne umiejętności w tym zakresie
  • Praktyczną znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Insights for Search, Google Optimizer 
  • Biegłą znajomość języka angielskiego i polskiego
  • Silne umiejętności zarządzania, ze sprawdzoną zdolnością do samodzielnej pracy i przejęcia pełnej odpowiedzialności za projekty oraz zarządzania wieloma zadaniami
  • Silne umiejętności koncepcyjne i analityczne
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sektorze IT lub dla firm/marek o profilu B2B
Specjalista ds. contentu z językiem angielskim
Content Manager   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Jeżeli interesujesz się content marketingiem, masz w tej dziedzinie odpowiednią wiedzę i doświadczenie, a do tego cenisz sobie świetną atmosferę pracy i stawiasz na rozwój, zapraszamy do wzięcia udziału w naszej rekrutacji na stanowisko:

Specjalisty ds. contentu z językiem angielskim.

(Praca o charakterze stacjonarnym - w Bielsku-Białej, z możliwości częściowej pracy zdalnej.)

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • generowanie leadów i zwiększanie świadomości marki poprzez tworzenie skutecznych treści marketingowych (m.in.: case studies, raporty branżowe, e-booki, przewodniki, infografiki, rankingi, newslettery)
  • prowadzenie bloga firmowego; koordynacja prac i tworzenie 1 wpisu tygodniowo, w oparciu o trendy dla branży oraz aktualne portfolio firmy; optymalizacja wytycznych oraz jakości publikacji prowadzących do wizyt target client
  • prowadzenie strony internetowej firmy; przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dotyczących optymalizacji treści
  • tworzenie opisów projektów z wykorzystaniem zasad SEO
  • tworzenie treści na landing page oraz mierzenie konwersji i optymalizacja poszczególnych podstron
  • planowanie oraz tworzenie kampanii SEO i PCC w wyszukiwarkach
  • koordynacja korekty tekstów przygotowywanych przez pracowników firmy
Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:

  • znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie (preferowany poziom: C1)
  • łatwości w tworzeniu treści i umiejętności jasnego ich przekazywania i/lub przeredagowywania, popartej 2-letnim doświadczeniem w content marketingu dla firm
  • praktycznej znajomości zasad SEO
  • umiejętności samodzielnego przygotowania strategii content marketingowej
  • znajomości WordPress'a
  • znajomości narzędzi content marketingowych takich jak: Answer the public, Ubersuggest, Google Analytics oraz Brand24 / Senuto. Bardzo dobrze, jeśli znasz również Google Trends, Hotjar, Google Tag Manager


Mile widziane:

  • doświadczenie w tworzeniu treści na strony techniczne,
  • znajomość Trello, komunikatora Discord,
  • zainteresowanie tematyką gamingową.

Adres

ul. Widok 5
43-300 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat Bielsko-Biała
gmina Bielsko-Biała

Dodatkowe informacje

NIP: 5472155020
REGON: 362196623
KRS: 0000574950

Dyrektor generalny

Michał Piotr Wyrobek
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 11-09-2015
Źródło: GUS, KRS