Tobea Sp. z o.o.

Tobea Sp. z o.o.

Tobea jest brakującym ogniwem dla Twojego działu HR, jego wygodnym uzupełnieniem, zwiększającym efektywność działań rekrutacyjnych.

Tobea Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Manager Lublin, Inny Lublin, Pracownik produkcji Lublin, Specjalista ds. Zakupów lub Zaopatrzenia Lublin, Kierownik Lublin.
Kategorie zawodowe: zarządzanie / dyrekcja, sprzedaż / zakupy, produkcja / przemysł, inne, doradztwo / konsulting / audyt.

Oferty pracy Tobea Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Tobea Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

  • SIEM Engineer (Sentinel)

    SMART-HR
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana
  • SIEM Engineer (Sentinel)

    SMART-HR
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana

Mapa Tobea Sp. z o.o.

Siedziba główna

Tobea Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Tobea Sp. z o.o.

Pełna nazwa
TOBEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Onyksowa 3/52 20-582 Lublin
NIP
9462641494
REGON
061480113
KRS
0000444765
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
17.12.2012
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 58.11.Z Wydawanie książek
  • 58.14.Z Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Tobea Sp. z o.o.

4.4

Na podstawie 19 ocen z Google.

Artur Krysik

Artur Krysik

"Miałem okazję współpracować z Firmą Tobea będąc Interim Managerem u pewnego klienta, dla którego Spółka Tobea przeprowadziła 3 procesy rekrutacyjne. Usługi rekrutacyjne były przeprowadzone profesjonalnie. Będąc po stronie klienta czułem się zaopiekowany od początku do końca w trakcie całego procesu. Kontakt z osobami z firmy był bardzo dobry i wszystkie procesy zakończyły się sukcesem. Polecam współpracę z firmą Tobea!"

rok temu

Damian Lewandowicz

Damian Lewandowicz

"Tobea to jeden z naszych kluczowych strategicznych partnerów biznesowych. Świetnie rozumie nie tylko nasze potrzeby rekrutacyjne ale przede wszystkim nasza kulturę organizacyjną, dzięki czemu dobór kandydatów jest trafny i pracownicy zatrudnieni dzięki Tobea stają się ważnym elementem naszej agencji!"

rok temu

Agnieszka O.

Agnieszka O.

"Brałam udział w kilku szkoleniach prowadzonych przez Tobea i to było genialne! Konkretne, oparte na doświadczeniach, nasycone wiedzą a przy okazji w życzliwej, przyjaznej atmosferze. Osobiście jeszcze nie korzystałam z usług zdalnego rekrutera, ale osobiście znam kilku przedsiębiorców, którzy dzięki Magdzie Banks i jej zespołowi mają u siebie genialnych pracowników. Polecam gorąco."

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca Tobea Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Starszy specjalista ds. IT

    Tobea Sp. z o.o.
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Cześć!

      Nasza oferta to nie jest typowe stanowisko w IT, a może całkiem typowe

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (informatyka, ekonometria lub pokrewne),
      • znajomości języka SQL oraz relacyjnych baz danych,
      • znajomość narzędzi BI - Power BI, Tableau
      • znajomość specyfiki systemów ERP,
      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • kreatywności w rozwiązywaniu problemów,
      • umiejętność tworzenia raportów, analiz i prezentacji,
      • otwartości do podnoszenia swoich kompetencji i chęć rozwoju.

      Atutem będzie Twoja:

      • znajomość specyfiki systemów MES i WMS,
      • znajomość systemów Comarch ERP XL, Furutiti WMS,
      • znajomość programowania C# technologii .NET Framework i/lub .NET Core
      • znajomość WPF, WindowsForms, EntityFramework.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • szkolenia i ciągłe wsparcie w rozwoju,
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży,
      • pracę w zespole życzliwych profesjonalistów.

      Zaaplikuj i przekonaj się czy ta oferta jest dla Ciebie! :)

  • Marketing Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ⭐Opis Twoich głównych zadań

      • wymyślisz, zaplanujesz i wdrożysz kampanie marketingowe w kanałach online i offline;
      • w ramach planowania kampanii będziesz analizować potrzeby odbiorcy i definiować komunikaty, które pomogą osiągnąć zadane cele;
      • czasami będziesz koordynować proces tworzenia materiałów promocyjnych przez inne osoby, jednak gro projektów będzie wymagała Twojego bezpośredniego zaangażowania;
      • będziesz zarządzać budżetem;
      • będziesz analizować wyniki kampanii;
      • będziesz mocno współpracować z innymi działami w naszej fundacji.

      Wymagania

      Oferujemy

  • Specjalista ds. administracyjno - finansowych

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • lubisz pracować z dokumentami, masz doświadczenie we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • szukasz miejsca, które zapewni Ci dużą autonomię pracy i realny wpływ na wdrażanie rozwiązań i usprawnień,
      • jesteś świetnym organizatorem, nie przeraża Cię samodzielne porządkowanie chaosu w firmowej dokumentacji,

      ta oferta pracy może być dla Ciebie!



      Zadania na stanowisku:

      • opracujesz, wdrożysz i będziesz koordynować proces obiegu i archiwizacji dokumentów,
      • będziesz wykonywać przelewy i wystawiać faktury,
      • zajmiesz się wypełnianiem wniosków kredytowych, wykupowaniem polis ubezpieczeniowych,
      • będziesz przygotowywać dokumentację dla zewnętrznego biura księgowego,
      • będziesz przygotowywać dokumenty związane z zatrudnieniem pracowników przy współpracy z zewnętrznym biurem ds. kadr i płac,
      • zadbasz o organizację stanowisk i narzędzi pracy,
      • zarządzisz pracą Recepcjonistki,
      • będziesz współpracować z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
      • praktyki we wdrożeniu i koordynowaniu procesu obiegu dokumentów,
      • dużej samodzielności i odpowiedzialności za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru i kontroli ze strony przełożonego,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, generowania propozycji rozwiązań i usprawnień,
      • bardzo dobrej organizacji pracy i skrupulatności,
      • dobrej znajomości Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • stałą współpracę w oparciu o umowę B2B lub inną,
      • partnerskie podejście we współpracy i szczerą komunikację,
      • dużą autonomię, realny wpływ na organizację pracy i wprowadzanie rozwiązań, chcemy oprzeć się na Twojej wiedzy i doświadczeniu,
      • życzliwy i zgrany zespół współpracowników,
      • pracę w szybko rozwijającej się firmie- w ostatnim roku 2-krotnie zwiększyliśmy zespół i rośniemy dalej!

      Zainteresowała Cię ta oferta? Zaaplikuj!

  • Brand Manager/ka

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • pasjonuje Cię marketing;
      • jesteś wrażliwy na potrzeby użytkownika/klienta i tworzysz komunikację w oparciu o owe potrzeby;
      • masz doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych jak i codziennej komunikacji;
      • lubisz współpracę z agencjami oraz freelancerami;
      • masz doświadczenie w samodzielnym tworzeniu komunikacji (zdefiniowanie przekazu; dobór argumentów) - duże kampanie realizujemy we współpracy, mniejsze samodzielnie;
      • umiesz zarządzać zespołem/podwykonawcami;
      • chcesz swoje doświadczenie z pracy jako Strateg lub Brand Manager rozwinąć o obszar współpracy z produktem oraz o kompetencje płynące z pracy w startupie społecznym (Design Thinking; Lean; OKR; ścieżki użytkownika; praca na personach, Customer Experience, etc.)

      aplikuj :)



      Podstawowe obowiązki w pracy na stanowisku:

      • tworzenie kalendarza codziennej komunikacji (kanały: Facebook; e-mail; sms; telefoniczna obsługa klienta) w oparciu o ścieżkę użytkownika, potrzeby użytkowników oraz potrzeby biznesowe;
      • nadzór Communication Activatora nad tworzeniem komunikacji w oparciu o kalendarz komunikacji i realizacją tej komunikacji w wyznaczonych kanałach komunikacji;
      • współpraca z innymi zespołami w organizacji;
      • tworzenie komunikacji;
      • przy niektórych projektach zarządzanie pracami: agencji kreatywnej (nadzór nad powstawaniem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, Key visual), domu mediowego (nadzór nad doborem kanałów komunikacji), agencji PR;
      • zarządzanie produkcją materiałów marketingowych online i offline;
      • bieżąca kontrola skuteczności działań i stopnia ich realizacji, reagowanie na kryzysy;
      • zarządzanie budżetem.

      Wymagania

      Doświadczenie zawodowe oczekiwane od kandydata na stanowisko:

      • Masz minimum 4 lata doświadczenia;
      • Masz silne kompetencje zarządzania projektami;
      • Masz doświadczenie w pracy z podwykonawcami;
      • Jesteś odporna/y na stres - kampania reklamowa będzie wymagała koordynacji wielu agencji;
      • Umiesz świetnie komunikować się z innymi;
      • Umiesz zarządzać zespołem;
      • Masz kompetencje w budowaniu marki (know how + analityczny umysł)



      Dobrze, jeśli:

      • umiesz obsługiwać: Google Analytics, Facebook Ads Manager, Freshmail, Canva;
      • masz lekkie pióro - mogą zdarzać się sytuacje, że i Ty coś napiszesz.

      Oferujemy

      Mamy dla Ciebie:

      • rozwój z obszaru marketingu, Design Thinking, Lean, Customer Experience, etc.,
      • wpływ - zmieniasz system edukacji w Polsce, w tym, gdy masz pomysł jak to zrobić i jest ona dobry/bardzo dobry, to go realizujemy,
      • możliwość pracy w nowoczesnych projektach z wykorzystaniem narzędzi IT,
      • elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym: zdalnie oraz w biurze z ogrodem na warszawskim Żoliborzu, przy pl.Wilsona,
      • partnerskie podejście, powiedz nam co potrzebujesz wiedzieć, a my chętnie odpowiemy,
      • niecodzienną atmosferę pracy, zgraną drużynę pasjonatów zarażających energią,
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (możliwa również UoP),
      • wynagrodzenie w przedziale 8000 - 9100 zł brutto w zależności od doświadczenia i formy współpracy
  • Asystent/ka Biura

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • szukasz pracy, w której dużo się dzieje, gdzie jeden dzień nie jest podobny do drugiego,
      • jesteś świetnym "ogarniaczem", który nie boi się ciągłych zmian,
      • samodzielność to Twoje drugie imię,
      • lubisz działać i nie czekasz aż ktoś powie Ci co masz zrobić,

      sprawdź koniecznie, czy to oferta dla Ciebie!

      Jakie będą obszary Twojej pracy?

      • asystenckie wsparcie dyrektora administracji,
      • dbanie o przestrzeń biura i porządek w miejscu pracy,
      • zakup materiałów biurowych,
      • koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
      • sortowanie, skanowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego oraz kontaktem z księgowością zewnętrzną,
      • archiwizacja dokumentów,
      • asystenckie wsparcie dla project managera przy obsłudze klienta i obsłudze projektów,
      • opieka nad gośćmi w studio.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • nastawienia na ciągłe uczenie się, wewnętrznej potrzeby rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
      • doskonałej organizacji pracy, umiejętności określania priorytetów, samodzielności w działaniu,
      • proaktywności i własnej inicjatywy,
      • nastawienia na rozwiązywanie problemów, radzenie sobie z wyzwaniami,
      • umiejętności pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniających się okolicznościach,
      • znajomości narzędzi Google - pracujemy na nich, oczekujemy, że też je lubisz i używasz (atutem będzie znajomość Google Gsuite).
      • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

      Mile widziane:

      • doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • status studenta (dostępność min 20h w tygodniu).



      Oferujemy

      Co może Cię zainteresować?

      • praca w przyjaznej atmosferze, w gronie pozytywnie zakręconych pasjonatów, z różnych dyscyplin: animatorów 3D, montażystów, operatorów, programistów,
      • bardzo ciekawe i zróżnicowane projekty, min. transmisje eventów muzycznych i sportowych, realizacje studyjne szkoleń i video online,
      • zatrudnienie w stabilnej firmie (lider branży, 10 lat na rynku),
      • umowa zlecenie na min. ½ etatu i elastyczne godziny pracy,
      • realny rozwój wewnątrz organizacji, poszerzanie wiedzy w wielu dziedzinach,
      • pracę w biurze na warszawskim Mokotowie, nie w Mordorze ;)

      Zaciekawiła Cię ta oferta? Zaaplikuj!



  • Doradca Klienta B2B

    Tobea Sp. z o.o.
    • Iłża
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do działu sprzedaży i obsługi klienta szukamy osoby, która:

      • potrafi usłyszeć potrzeby klienta i skoncentrować się na ich zaspokojeniu,
      • rozumie, że sprzedaż to proces, ale liczy się także szybkość działania,
      • zawsze dba o szczegóły, wie, że wszystko ma znaczenie,
      • posługuje się poprawną polszczyzną, w mowie i piśmie,
      • lubi rozmawiać przez telefon i dobrze się czuje w roli doradcy,
      • jest proaktywna, lubi mieć wpływ na to co się dzieje w jej otoczeniu.

      Ten opis jest o Tobie? Jeśli tak, koniecznie sprawdź co mamy Ci do zaoferowania!

      Twoje zadania:

      • efektywna obsługa leadów i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami biznesowymi,
      • przygotowywanie ofert odpowiadających na potrzeby klienta,
      • umiejętne prowadzenie negocjacji, pamiętając o aktywnym słuchaniu,
      • realizacja celów sprzedażowych, Twoje działania mają wpływ na rozwój firmy,
      • prowadzenia komunikacji mailowej i telefonicznej z klientem biznesowymi,
      • odpowiadanie na zapytania ofertowe i przetargi,
      • wsparcie w bieżącej obsłudze klienta.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • doświadczenia zawodowego związanego z komunikacją z klientem biznesowym (minimum rok),
      • swobody w nawiązywaniu kontaktów i porozumiewaniu się przez telefon,
      • poprawności językowej i kultury osobistej,
      • prowadzenia komunikacji w języku angielskim(e-mail, telefon),
      • znajomości pakietu MS Office,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • otwartości na zmiany i chęć do nauki,
      • wartości, które sami wyznajemy: szczerości, uczciwość i empati.

      docenimy także:

      • Twoje doświadczenie w sprzedaży B2B,
      • znajomość programu Subiekt.

      Oferujemy

      Możemy Tobie zaoferować:

      • pracę w firmie o kulturze organizacyjnej opartej na wartościach i wysokiej etyce pracy z klientami,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie w wysokości 4.800 PLN brutto + comiesięczną premię od sprzedaży,
      • docelowo możliwość pracy w modelu home-office lub w biurze,
      • budżet szkoleniowy na Twój rozwój, w wysokości miesięcznej podstawy netto,
      • rozwój zawodowy na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku - wody pitnej dla klientów B2B.

      Zaaplikuj i przekonaj się czy ta oferta jest dla Ciebie! :)

  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jeśli:

      • masz praktyczną wiedzę księgową i znasz podstawy rachunkowości,
      • wiesz, co jest kosztem podatkowym, a co nie,
      • plan kont nie jest dla Ciebie czarną magią,
      • znasz program Symfonia Finanse i Księgowość i Symfonia Handel,
      • Excel to Twój przyjaciel, a przynajmniej dobry znajomy,
      • jesteś otwarty/a na naukę,

      to być może ta oferta jest dla Ciebie!

      Twoje główne zadania:

      • księgowanie wyciągów bankowych,
      • księgowanie dokumentów zgodnie z ustalonym planem kont,
      • wystawienie dokumentów księgowych,
      • rozliczanie zleceń i kontraktów,
      • nadzór nad dokumentami,
      • współpraca z kierownikami budów,
      • przygotowywanie umów z klientami wg. wzoru,
      • współtworzenie raportów, zestawień, protokołów,
      • prowadzenie akt osobowych pracowników (jeśli nie masz w tym doświadczenia, nie zrażaj się - nauczymy Cię),
      • koordynacja korespondencji przychodzącej,
      • ścisła współpraca z Główną Księgową.

      Wymagania

      Będziemy oczekiwać od Ciebie:

      • 2-3 lata na podobnym, księgowym stanowisku,
      • znajomości podstaw rachunkowości i umiejętności zastosowania wiedzy w praktyce,
      • dobrej znajomości Excela,
      • znajomości programu Symfonia (Finanse i Księgowość, Handel)
      • skrupulatności i sumienności w prowadzeniu zadań,
      • rzetelności i zaangażowania w codziennych czynnościach,
      • proaktywności i chęci do nauki,

      a jeśli:

      • znasz się na ewidencji księgowej leasingu,
      • wiesz jak rozliczać paliwo w spółkach,
      • masz wiedzę z zakresu kadr i płac,

      to będzie doskonale.

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • możliwości nauki i rozwoju w obszarze księgowości,
      • wynagrodzenie 5.500-7.000 PLN brutto
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony,
      • długofalową współpracę w przyjaznym zespole,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze przy ul. Gwiaździstej.

      Zaaplikuj nawet jeśli masz wątpliwości, rozwiejemy je podczas rozmowy :).

  • Tax Advisor

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • koordynowanie i zarządzanie projektami w obszarze doradztwa podatkowego dla klientów o zasięgu lokalnym i międzynarodowym, w języku polskim i angielskim,
      • budowanie relacji z klientami biznesowymi i rozwój sprzedaży usług doradczych,
      • bieżące doradztwo w zakresie prawa podatkowego,
      • wykorzystywanie technicznej wiedzy podatkowej oraz przeprowadzaniu analiz stanowisk organów podatkowych oraz orzecznictwa sądów administracyjnych,
      • formułowanie rekomendacji podatkowych dla klientów,
      • identyfikacja obszarów potencjalnego ryzyka podatkowego,
      • przygotowywanie wniosków do organów podatkowych o wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego,
      • wsparcie klientów przy wdrażaniu zmian przepisów podatkowych.

      Wymagania

      Czego wymagamy:

      • masz tytuł doradcy podatkowego i lubisz samodzielne wyzwania,
      • dobrze jeśli posiadasz 3-5 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym, najlepiej w firmach konsultingowych, biurach rachunkowych lub kancelariach prawnych,
      • jest Ci bliski temat cen transferowych,
      • znasz zagadnienia z obszaru: WHT, CIT, MDR, TP,
      • masz doświadczenie w sporządzaniu opinii z zakresu prawa podatkowego po polsku i angielsku,
      • masz chęć rozwoju w obszarze doradztwa podatkowego i chcesz w przyszłości koordynować ten obszar razem z zespołem,
      • znasz angielski (min. poziom C1),
      • masz energię i proaktywność w zakresie współpracy z klientami,
      • współpraca i komunikacja to Twoje mocne strony,
      • jeśli dodatkowo znasz język niemiecki, to będzie to wielki plus.

      Oferujemy

      Ci:

      • oferujemy Ci wynagrodzenie podstawowe w wysokości 12 tys. zł netto na kontrakt B2B oraz premię miesięczną, jeśli Twoje oczekiwania są ponad tą kwotę rozmawiajmy
  • Kierownik Produkcji

    Tobea Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania na stanowisku:

      • planowanie, monitorowanie, zarządzanie i bieżące korygowanie całego procesu produkcji;
      • wyznaczanie, delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań podległego zespołu;
      • inicjowanie rozwiązań zwiększających efektywność procesów;
      • dbałość o bezpieczeństwo, zgodność ze standardami i przepisami i regulacjami wewnętrznymi procesów produkcyjnych;
      • selekcja i rozwój podległych pracowników;
      • stała współpraca ze wszystkimi działami organizacji, burzenie "silosów", budowanie porozumienia wokół wspólnych celów;
      • raportowanie i analiza wyników oraz proponowanie i wdrażanie opartych o nie zmian.

      Wymagania

      Chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie jeśli :

      • masz adekwatne wykształcenie wyższe;
      • przez min. 3 lata zarządzałaś/eś dużymi zespołami, najlepiej w branży produkcyjnej i możesz nam śmiało opowiedzieć zarówno o sukcesach, jak i o porażkach (tak, tak, te są równie ważne, a może i ważniejsze)
      • miałaś/eś okazję wdrażać usprawnienia w procesie produkcji, wiesz, jak trudno jest wprowadzać zmiany, a mimo to wciąż Ci się chce;
      • nie boisz się mówić o problemach, bo jesteś nastawiony na ich rozwiązywanie, a nie roztrząsanie;
      • fajnie, gdybyś znała/znał angielski, ale najważniejsze, byś chciała/chciał się uczyć :)

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • pełne wyzwań środowisko pracy, gdzie faktycznie Twój głos się liczy;
      • słuchających i zainteresowanych Twoim punktem widzenia przełożonych;
      • długotrwałe, stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju wraz z organizacją;
      • wynagrodzenie w wysokości 14 000- 16 000 brutto PLN;
      • możliwość dodatkowej premii wynikowej;
      • standardowe narzędzia pracy (telefon, laptop);
      • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej;

      Czujesz, że to może być dla Ciebie? Zaaplikuj!

  • Kierownik Produkcji

    Tobea Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Najważniejsze zadania na stanowisku:

      • planowanie, monitorowanie, zarządzanie i bieżące korygowanie całego procesu produkcji;
      • wyznaczanie, delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań podległego zespołu;
      • inicjowanie rozwiązań zwiększających efektywność procesów;
      • dbałość o bezpieczeństwo, zgodność ze standardami i przepisami i regulacjami wewnętrznymi procesów produkcyjnych;
      • selekcja i rozwój podległych pracowników;
      • stała współpraca ze wszystkimi działami organizacji, burzenie "silosów", budowanie porozumienia wokół wspólnych celów;
      • raportowanie i analiza wyników oraz proponowanie i wdrażanie opartych o nie zmian.

      Wymagania

      Chętnie porozmawiamy z Tobą o tej ofercie jeśli :

      • masz adekwatne wykształcenie wyższe;
      • przez min. 3 lata zarządzałaś/eś dużymi zespołami, najlepiej w branży produkcyjnej i możesz nam śmiało opowiedzieć zarówno o sukcesach, jak i o porażkach (tak, tak, te są równie ważne, a może i ważniejsze)
      • miałaś/eś okazję wdrażać usprawnienia w procesie produkcji, wiesz, jak trudno jest wprowadzać zmiany, a mimo to wciąż Ci się chce;
      • nie boisz się mówić o problemach, bo jesteś nastawiony na ich rozwiązywanie, a nie roztrząsanie;
      • fajnie, gdybyś znała/znał angielski, ale najważniejsze, byś chciała/chciał się uczyć :-)

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • pełne wyzwań środowisko pracy, gdzie faktycznie Twój głos się liczy;
      • słuchających i zainteresowanych Twoim punktem widzenia przełożonych;
      • długotrwałe, stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju wraz z organizacją;
      • wynagrodzenie w wysokości 14 000- 16 000 brutto PLN;
      • możliwość dodatkowej premii wynikowej;
      • standardowe narzędzia pracy (telefon, laptop);
      • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej;

      Czujesz, że to może być dla Ciebie? Zaaplikuj!

  • Specjalista ds. marketingu

    Tobea Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegała na:

      • prowadzeniu social mediów, głównie Facebooka,
      • tworzeniu planu komunikacji, dbałości o spójność treści i contentu,
      • zarządzaniu komunikacją marketingową, analizie działań i wyciąganiu wniosków,
      • współtworzenie kampani mailingowej,
      • tworzeniu i obsłudze newsletterów na platformie Getresponse,
      • przygotowywaniu prostych grafik wg wzoru,
      • współtworzeniu strategii komunikacji marketingowej,
      • zarządzaniu kampaniami Google Ads i Facebook Ads.

      Wymagania

      Będziemy od Ciebie oczekiwać:

      • min. 2-letniego doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych,
      • dużej samodzielności i odpowiedzialności w realizacji zadań,
      • umiejętności empatycznej komunikacji,
      • zdolności do planowania i inicjatywy w działaniu,
      • systematyczności i dobrej organizacji własnych zadań w zdalnym trybie pracy,
      • znajomości programu graficznego typu Canva,
      • zorientowania w działaniu Facebook Ads Manager, Google Ads, Getresponse lub innym programie do zarządzania komunikacją,
      • otwartości zdobywanie nowej wiedzy,
      • umiejętności pracy w zespole.

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • samodzielne stanowisko w 6-cio osobowym zespole,
      • wynagrodzenie 2.800 zł brutto za pracę w wymiarze ½ etatu, przy zatrudnieniu na umowę zlecenie,
      • z czasem możliwość zwiększenia wymiaru etatu z ½ do pełnego etatu,
      • pracę zdalną i w modelu hybrydowym, mamy biuro w Gdyni na Wielkokackiej,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu do pracy,
      • współpracę w zgranym i życzliwym zespole.

        Zainteresowała Cię nasza oferta? Zaaplikuj!

  • Młodszy specjalista ds. e-commerce

    Tobea Sp. z o.o.
    • Jasło
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku nauczysz się:

      • analizować dane i wyciągać z nich wnioski,
      • opracowywać raporty i analizy z obszaru marketingu i e-commerce,
      • rekomendować działania marketingowe w zakresie optymalizacji,
      • analizy cen konkurencji w oparciu benchmark,
      • przygotowywać raporty i analizy sprzedaży w podziale na źródła przychodu,
      • jak wykorzystać zachowania użytkowników do optymalizacji działań e-commerce,
      • wykorzystywania Excela do pracy ze wskaźnikami,
      • obsługi narzędzi marketingowych, a także tych do pozyskiwania danych, m.in. takich jak: Google Analytic, HotJar,
      • współpracy w zespole.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • chęci do nauki i rozwoju,
      • otwartości do podnoszenia swoich kompetencji,
      • zdolności analitycznych,
      • sumienności w zaangażowania w zlecone zadania.

      Oferujemy

      Ci:

      • wsparcie merytoryczne, tak byś w ciągu roku mógł awansować na samodzielne stanowisko specjalisty ds. e-commerce,
      • stabilne zatrudnienie na cały etat, w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie 2.500 zł netto (na rękę),
      • szkolenia i ciągłe wsparcie w rozwoju,
      • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem w swojej branży,
      • pracę w zespole życzliwych profesjonalistów.
  • Brand Manager

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje główne zadania:

      • tworzenie kalendarza codziennej komunikacji w oparciu o ścieżkę użytkownika, dbając równocześnie o potrzeby biznesowe,
      • nadzór Communication Activatora nad tworzeniem komunikacji w oparciu o kalendarz komunikacji,
      • realizacja komunikacji w wyznaczonych kanałach komunikacji,
      • zarządzanie i nadzór nad pracami agencji kreatywnych, domów mediowych i agencji PR,
      • zarządzanie produkcją materiałów marketingowych online i offline,
      • bieżąca kontrola skuteczności działań, monitorowanie ich realizacji i reagowanie na kryzysy,
      • zarządzanie budżetem kampanii,
      • ścisła współpraca z innymi zespołami w organizacji.

      Wymagania

      Będziemy od Ciebie oczekiwać:

      • 3-letniego doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych,
      • doświadczenia w pracy z agencjami i freelancerami,
      • zwinnego zarządzania projektami,
      • umiejętności pracy pod presją czasu, przyda Ci się to przy koordynacji pracy wielu agencji jednocześnie,
      • krytycznego myślenia, mamy dużo wyjątkowych pomysłów, czasem za dużo ;)
      • kompetencji analitycznych i umiejętności negocjacyjnych,
      • świetnej komunikacji z innymi, także mailowej,
      • talentu do zarządzania zespołem,
      • umiejętności budowania marki w oparciu o know how,

      a jeśli dodatkowo :

      • potrafisz obsługiwać: Google Analytics, Facebook Ads Manager, Freshmail, Canva,
      • masz lekkie pióro - kto wie, może zdarzą się sytuacje, że i Ty coś napiszesz,
      • masz zmysł estetyczny, lubisz dbać o spójność marki,

      to będzie idealnie :)

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • zatrudnienie na ½ etatu, z możliwością zwiększenia wymiaru w dłuższej perspektywie,
      • wynagrodzenie 3.000 - 3500 zł netto (przy etacie na B2B) + koszty prowadzenia działalności (opłaty zus, pit, vat i księgowość),
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub UoP,
      • elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym, pracę zdalną i w biurze na warszawskim Żoliborzu,
      • partnerskie podejście i duże zaufanie we współpracy,
      • pracę w drużynie lubiących się ludzi, których łączy jedna misja i pasja realizacji wartościowych projektów,
      • rozwój z obszaru marketingu, Design Thinking, Lean, etc.



      Jeśli praca z ludźmi o podobnych wartościach jest dla Ciebie ważna i dodaje Ci motywacji to Aplikuj i dołącz do Zwolnionych z teorii :)



  • Manager Projektu Technologicznego

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Czym będziesz się głównie zajmował/a:

      • tworzeniem planu pracy dla zespołu developerskiego, precyzyjnie wyznaczając zadania i priorytety dla zespołu,
      • zbieraniem zapotrzebowania na nowe funkcjonalności i usprawnienia od całego zespołu fundacji,
      • prowadzeniem cyklicznych spotkań scrumowych dla zespołu: review & planning, daily, grooming, retrospektywa,
      • upewnieniem się, że zespół terminowo rozwiązuje problemy użytkowników,
      • monitorowaniem czy dla poszczególnych zadań zostało zrealizowane definition of done.

      Wymagania

      Będziemy oczekiwać od Ciebie:

      • znajomości metodyk: scrum i Lean,
      • zrozumienia wyzwań przy tworzeniu kodu i doświadczenia z eliminowaniem długu technologicznego,
      • umiejętności pracy z narzędziami: JIRA, HeapAnalytics, Hotjar, GoogleAnalytics, Intercom, Google Optimize, Google Tag Manager,
      • doświadczenia w zarządzaniu zespołem projektowym w zwinny sposób,
      • praktycznej umiejętności pracy w oparciu o cele,
      • odpowiedzialności i nastawienia na efektywność,
      • wrodzonej bądź nabytej asertywności :)

      Oferujemy

      My oferujemy Ci:

      • zatrudnienie na ½ lub ¾ etatu
      • wynagrodzenie 7 tys netto (przy całym etacie na B2B) + koszty prowadzenia działalności (opłaty zus, pit, vat i księgowość),
      • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub UoP,
      • pracę zdalną lub w biurze na warszawskim Żoliborzu, (minimum raz w miesiącu chcemy się z Tobą spotkać w biurze :) )
      • duże zaufanie we współpracy,
      • pracę w drużynie lubiących się ludzi, których łączy jedna misja i pasja realizacji wartościowych projektów,
      • nieformalne rozmowy i czerpanie wiedzy biznesowej od naszych przyjaciół i partnerów biznesowych m.in. kadry zarządzającej Google, Allegro, Pracuj.pl, ING.



      Jeśli praca z ludźmi o podobnych wartościach jest dla Ciebie ważna i dodaje Ci motywacji to Aplikuj i dołącz do Zwolnionych z teorii :)

  • Doradca Techniczno - Handlowy

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje główne zadania?

      • budowanie i rozwijanie relacji z klientami - rozmowy telefoniczne, spotkania on-line,
      • pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów, bez konkurencji wewnątrz firmy,
      • rozwój obszaru dystrybucji surowców,
      • uczestnictwo w wydarzeniach związanych z rozszerzaniem sieci kontaktów,
      • współpraca z dyrektorem operacyjnym, z działem handlowym, projektowym i produkcją.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • umiejętności technicznych popartych wykształceniem technicznym- inżynierskim,
      • praktyczna znajomość rysunku technicznego,
      • znajomości podstawy materiałoznawstwa,
      • łatwości w inicjowaniu kontaktów i komunikatywności,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • otwartości na zmiany, wprowadzanie usprawnień i chęci wpływu na rozwój organizacji,
      • podstawowej znajomości AutoCAD, by modyfikować istniejące rysunki,
      • dodatkowo mile widziana będzie doświadczenie pracy w obsłudze klienta oraz znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie w wysokości 5.000 - 5.500 zł brutto, po okresie próbnym premię gwarantowaną 1.300 zł brutto,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze firmy na Bielanach w Warszawie (ul. Pułkowa), z czasem możliwość częściowej pracy zdalnej,
      • wsparcie w rozwoju do uzyskania pełnej samodzielności w pracy na stanowisku,
      • bezpośrednią współpracę i wdrożenie przez dyrektora operacyjnego i współpracowników z działu handlowego,
      • półroczny program szkoleniowy ze sprzedaży według uznanej na świecie metodologii Sandler Training,
      • 4-5 szkolenia produktowe w ciągu roku,
      • możliwość rozwoju i awansu w wybranym przez Ciebie obszarze,
      • realny wpływ na rozwój firmy,
      • pracę w zgranym zespole ludzi kreatywnych i ambitnych, których pomysły realnie zmieniają organizację.

      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

  • Asystent/ka Zarządu

    Tobea Sp. z o.o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje najważniejsze zadania to:

      • zarządzanie kalendarzem prezesa - wykorzystasz tu swoją umiejętność w ustalaniu priorytetów i odpowiedzialność,
      • koordynowanie obiegu korespondencji,
      • organizacja i koordynacja spotkań biznesowych, eventów firmowych - przydadzą się tu Twoje zdolności organizacyjne, a także znajomość etykiety biznesowej,
      • udział w spotkaniach - skrupulatne protokołowanie i sporządzanie notatek,
      • tworzenie prezentacji i dokumentów biznesowych wg. wzoru - czasem pod presją czasu,
      • organizacja wyjazdów, obsługa rezerwacji,
      • wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych,
      • obsługa inwestorów i gości,
      • współpraca z zespołami z obszaru obsługi klienta, księgowości i prawa,
      • Twoja samodzielność i proaktywność przydadzą się w zapewnieniu organizacyjnego wsparcia w bieżących zadaniach.

      Wymagania

      Ważna dla nas jest:

      • Twoja dyspozycyjność do pracy w godzinach 8-16,
      • gotowość do podróży służbowych około 2 razy w miesiącu,
      • doświadczenie asystenckie, pracy w obsłudze Zarządu lub w sekretariacie,
      • umiejętność wyszukiwania i syntezy informacji,
      • lojalność i przestrzeganie zasad poufności,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
      • prawo jazdy kat. B i min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu auta,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • jesteśmy otwarci na każdą formę zatrudnienia, przy Twojej propozycji wynagrodzenia,
      • ambitne zadania z potencjałem na rozwój odpowiedzialności i samodzielności,
      • możliwość rozwoju do samodzielnego stanowiska specjalistycznego, managerskiego lub do zarządu spółki,
      • dostęp do samochodu służbowego,
      • bezpośredni kontakt ze strategicznymi obszarami biznesu,
      • realny wpływ na funkcjonowanie firmy, możliwość obserwowania efektów swojej pracy.
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Tobea Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jesteś na początku ścieżki zawodowej?

      Szukasz miejsca, które pomoże Ci rozwinąć skrzydła w pracy z klientem?

      Zależy Ci na dobrej współpracy we wspierającym środowisku?

      Nie chcesz wciskać rozmówcom zbędnych produktów, ale budować dobre relacje i odpowiadać na potrzeby klientów.

      Sprawdź, czy szukamy właśnie Ciebie:

      • chcesz pracować z klientami, lubisz prowadzić rozmowy przez telefon,
      • łatwo nawiązujesz relacje,
      • umiesz słuchać, nie chcesz by Twój kontakt z klientem ograniczał się do odczytywania skryptów rozmowy,
      • chcesz się uczyć i rozwijać, masz gotowość do szybkiego przyswajania wiedzy,
      • cechuje Cię odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność,
      • masz pozytywne nastawienie i chcesz pracować z ludźmi, którzy mają podobnie.

      Nie wymagamy doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, ale będzie ono dla nas dodatkowym atutem.

      Wymagania

      Główne zadania na stanowisku:

      • nawiązywanie kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami z naszej bazy- osobami odpowiedzialnymi za dysponowanie budżetem szkoleniowym w szkołach,
      • wprowadzanie notatek z rozmów do systemu,
      • przesyłanie ofert współpracy,
      • terminowy kontakt follow-up,
      • obsługa telefoniczna i mailowa klientów Studia Psychologicznego.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • stałą współpracę w niepełnym wymiarze godzin- między 1/2 a 3/4 etatu, z czasem możliwy pełen etat,
      • preferowaną przez Ciebie formę umowy współpracy (umowa zlecenie, UoP),
      • wynagrodzenie w wysokości 30 zł brutto/h,
      • pełne wsparcie we wdrożeniu do pracy,
      • współpracę w zgranym i życzliwym zespole,
      • codzienny bezpośredni kontakt ze współpracownikami, praca stacjonarna w biurze firmy w Gdyni.

      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

  • Trener TUS

    Tobea Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Szukamy osoby, której możemy powierzyć prowadzenie szkoleń Trener TUS- zarówno w formie online jak również stacjonarnie u klientów w całej Polsce.

      Wymagania

      Sprawdź, czy ten opis jest o Tobie?

      • masz ukończony kurs Trenera TUS,
      • masz min. roczne doświadczenie w pracy grupowej z dziećmi lub młodzieżą,
      • jako trener prowadzisz szkolenia offline i online,
      • masz dostępność czasową, by nawiązać z nami stałą współpracę,
      • jesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia, chcesz się rozwijać, mieć radość z pracy.

      Oferujemy

      Jeśli tak- zaaplikuj, a my odpowiemy na Twoje pytania!

  • Młodszy inżynier sprzedaży

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Główne zadania na stanowisku:

      • budowanie i rozwijanie relacji z klientami - rozmowy telefoniczne, spotkania on-line,
      • pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów,
      • współpraca z działem handlowym, projektowym i produkcją.

      Wymagania

      Oczekujemy od Ciebie:

      • znajomość rysunku technicznego,
      • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • otwartości na zmiany.

      Oferujemy

      • jasną ścieżkę kariery na stanowisko Inżynier ds. Sprzedaży
      • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 4.800 zł brutto w okresie próbnym, docelowo 5.500 zł brutto, plus prowizje,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub jeśli wolisz- inną), od pierwszego dnia,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze firmy na Bielanach w Warszawie (ul. Pułkowa), z czasem możliwość częściowej pracy zdalnej,
      • bezpośrednią współpracę i wdrożenie przez dyrektora operacyjnego i współpracowników z działu handlowego,
      • wsparcie w rozwoju do uzyskania pełnej samodzielności w pracy na stanowisku,
      • pracę w zgranym zespole ludzi kreatywnych i ambitnych, których pomysły realnie zmieniają organizację.

      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

  • Inżynier ds. sprzedaży

    Tobea Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku NIE będziesz:

      • aktywnie sprzedawać i pozyskiwać klientów
      • jeździć do kontrahentów
      • rozliczana/y z targetów i z KPI



      Jakie będą główne zadania Doradcy Technicznego?

      • przygotowanie, weryfikacja wstępnych projektów, rysunków technicznych potrzebnych do wyceny,
      • obsługa obecnych oraz nowych klientów od momentu złożenia zapytania ofertowego do momentu podpisania zlecenia,
      • współpraca z działem projektowym i produkcją,
      • wyszukiwanie oraz współpraca z poddostawcami na komponenty niestandardowe,
      • budowanie i rozwijanie relacji z klientami - rozmowy telefoniczne, spotkania on-line,
      • poszukiwanie nowych obszarów rozwoju oferty firmy.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • umiejętności obsługi oprogramowania technicznego jak AutoCad LT, AutoCad Fusion 360, AutoCad Inventor itp.
      • znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację z zagranicznymi klientami,
      • umiejętności technicznych popartych wykształceniem technicznym- inżynierskim,
      • nastawienia na bezpośrednią współpracę z klientem,
      • zapewniania wysokiej jakości obsługi klienta w kontakcie telefonicznym oraz mailowym,
      • doskonałej organizacji pracy własnej,
      • proaktywności, umiejętności proponowania klientowi dodatkowych rozwiązań,
      • otwartości na zmiany, wprowadzanie usprawnień i wpływu na rozwój organizacji,
      • dodatkowo mile widziana będzie znajomość obsługi programów graficznych jak np. Adobe Illustrator, Corel.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7.500 zł netto na FV przy umowie B2B,
      • solidne premie od obrotu bez górnej granicy, transparentny sposób rozliczeń,
      • pracę w godzinach 8-16, w biurze firmy na Bielanach w Warszawie (ul. Pułkowa), z czasem możliwość częściowej pracy zdalnej,
      • bezpośrednią współpracę i wdrożenie przez dyrektora operacyjnego i współpracowników z działu handlowego,
      • wsparcie w rozwoju do uzyskania pełnej samodzielności w pracy na stanowisku,
      • pracę w zgranym zespole ludzi kreatywnych i ambitnych, których pomysły realnie zmieniają organizację.



      Brzmi dobrze? Zaaplikuj!

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka