!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

AUTODOC Logistics Sp. z o.o.

AUTODOC Logistics Sp. z o.o.

AUTODOC Logistics Sp. z o.o. (jeszcze do niedawna działający pod nazwą - ABC Autoparts Sp. z o.o.) to centrum logistyczne mieszczące się w Szczecinie, które powstało pod koniec 2017 r. Zajmujemy się dystrybucją części i akcesoriów samochodowych najwyższej jakości, a w naszych magazynach o łącznej powierzchni 14 tys. m2 zatrudniamy już ponad 1200 osób, które każdego dnia realizują tysiące zamówień dla klientów na całym świecie.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 9552442870

REGON: 368482324

KRS: 0000698647

ul. Kablowa 1 70-895 Szczecin województwo zachodniopomorskie powiat szczecin gmina szczecin

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 10-10-2017
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy AUTODOC Logistics Sp. z o.o.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Process Engineer

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Wymagania

  • Process Engineer

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Wprowadzenie rozwiązań i koncepcji procesowych w przygotowywanym projekcie nowego Centrum Dystrybucyjnego;
      • Zaplanowanie maksymalnego wykorzystania przestrzeni magazynowej, zwiększenie zdolności przemieszczania produktów oraz szybkości ich wydawania, zminimalizowanie ryzyka uszkodzenia mechanicznego towaru oraz eliminację błędów w kompletowaniu zamówień;
      • Zaprojektowanie rozwiązań w zakresie przyjmowania i przemieszczania towarów, konsolidacji zamówień, przechowywania towarów, pakowania oraz wysyłki; w tym rozwiązań uwzględniających standardy jakościowe;
      • Współpraca przy przeprowadzaniu procedur administracyjnych i realizacja zadań związanych z uzyskiwaniem pozwoleń;
      • Udział w projektowaniu i następnie nadzór nad instalacją i technicznym funkcjonowaniem magazynów z uwzględnieniem przepisów i norm przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa pracy;
      • Udział w prowadzeniu przetargów na zakup wyposażenia magazynów wchodzących w skład Centrum Dystrybucji, rozmowy z dostawcami;
      • Wsparcie w wyborze i zakupie wyposażenia magazynu;
      • Wsparcie w wyborze i zakupie wszelkiej niezbędnej infrastruktury technicznej;
      • Ścisła współpraca z zainteresowanymi stronami (dostawcy, obsługa klienta, dział planowania, zakupów i inne);
      • Po uruchomieniu magazynu - usprawnianie procesów, nadzór, planowanie i inicjowanie procesów optymalizacyjnych;
      • Udział w innych projektach prowadzonych w Grupie AUTODOC.

      Wymagania

      Czego oczekujemy od idealnego kandydata?

      • Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
      • Umiejętności zarządzania złożonymi projektami związanymi z budową lub przebudową hal magazynowych lub produkcyjnych;
      • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: automatyka, budownictwo lub pokrewne);
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz AutoCAD;
      • Biegła znajomość języka angielskiego;
      • Znajomość języka rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w projektowaniu lub eksploatacji regałów wysokiego składowania w technologii VNA;
      • Samodzielność i inicjatywa w działaniu.

      Oferujemy

      Co oferujemy w zamian?

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • W pełni finansowane ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach;
      • Możliwość rozwoju Twoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez firmę jak i tych inicjowanych przez Ciebie;
      • Świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • Praca w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji.
  • Młodszy Specjalista IT

    AUTODOC Logistics Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania?

      • zapewnienie ciągłości funkcjonowania struktury informatycznej firmy;
      • instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych;
      • diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników;
      • wsparcie pracy zespołu IT;
      • konfiguracja urządzeń komputerowych;
      • dystrybucja oprogramowania i programów;
      • utylizacja sprzętu komputerowego;

      Wymagania

      Czego oczekujemy od Ciebie?

      • gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym (6:00-14:00;14:00-22:00);
      • zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy;
      • umiejętności pracy w zespole;
      • praktycznej znajomości systemów Windows.

      Dodatkowo mile widziane będą:

      • znajomość j. rosyjskiego i/lub j. angielskiego;
      • wykształcenie minimum średnie techniczne - kierunkowe;
      • znajomość systemów do zarządzania przepływem produktów w magazynie.

      Oferujemy

      Co oferujemy w zamian?

      • konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
      • stabilne zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę;
      • kafeteryjny system benefitowy, dzięki któremu sam/sama możesz wybrać opcję, z której skorzystasz - ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bilety do kina i inne.
      • świetną atmosferę, pyszną kawę, eventy - niespodzianki;
      • pracę w nowej, naprawdę dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji (w 2021 roku awansowaliśmy 134 osoby, a nasz zespól powiększył się o 250 kolejnych nowych pracowników w porównaniu do poprzedniego roku).

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.