POLO Polska Sp. z o.o. jest uznawanym partnerem handlowym w Europie Środkowo-Wschodniej, który specjalizuje się w dostarczaniu produktów z obszaru papieru, tektury oraz maszyn pakujących. Oferta firmy obejmuje zarówno papel surowy, jak i zintegrowane rozwiązania w zakresie procesów pakowania, co pozwala jej klientom skutecznie zaspokajać ich potrzeby.

Firma dąży do innowacji, proponując nowoczesne technologie oraz wysokiej jakości obsługę klienta. Te elementy przyczyniają się do jej pozycji jako zaufanego dostawcy w branży.

Oferty pracy POLO Polska Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 18.03.2025

Mapa POLO Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia POLO Polska Sp. z o.o.

poniedziałek 07:45 - 16:30
wtorek 07:45 - 16:30
środa 07:45 - 16:30
czwartek 07:45 - 16:30
piątek 07:45 - 15:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
POLO Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Ruda Śląska
  5. Żywiec
  6. Wrocław
  7. Tychy
  8. Białystok
  9. Bydgoszcz
  10. Częstochowa

Praca POLO Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sprzedaży / obsługi klienta

    POLO Polska Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Aktywna sprzedaż części zamiennych i serwisu dla klientów krajowych i międzynarodowych (komunikacja telefoniczna i mailowa).

      • Współpraca z dostawcami w celu zapewnienia optymalnych stanów magazynowych.

      • Wsparcie działu serwisu w zakresie organizacji i planowania wyjazdów techników.

      • Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.

      • Nadzór nad dokumentacją i terminowością zleceń oraz ich rozliczanie.

      • Przygotowywanie dokumentów dla klientów.

      • Wystawianie dokumentów księgowych.

      Wymagania

      • Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.

      • Znajomość języka angielskiego.

      • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.

      • Skrupulatność i odpowiedzialność.

      • Dobre umiejętności interpersonalne.

      • Doświadczenie w pracy biurowej (znajomość programu OPTIMA będzie dodatkowym atutem)

      • Umiejętność pracy w zespole.


      Jak aplikować:

      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

      Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w organizacji będącej liderem branży.
      • 5 - dniowy tydzień pracy – od poniedziałku do piątku