TI Fluid Systems (wcześniej TI Automotive) opiera swoją działalność na blisko 100-letnim doświadczeniu w branży motoryzacyjnej. Od 1919 roku projektuje i produkuje systemy oraz układy do transportu substancji płynnych, a obecnie dysponuje ponad 104 zakładami w 29 krajach, zatrudniając ponad 25 000 wykwalifikowanych pracowników oraz ekspertów w swojej dziedzinie.

Firma TI Fluid Systems podzielona jest na dwie dywizje: FCS – Fluid Carrying Systems oraz FTDS – Fuel Tank & Delivery Systems. W Polsce funkcjonuje jako spółka TI Poland sp. z o.o., w ramach której działa Centrum Technologiczne oraz pięć zakładów produkcyjnych, zatrudniających około 2500 osób.

Dywizja Fuel Tank & Delivery Systems oferuje nowoczesne technologie i systemy paliwowe, które zdobyły liczne nagrody, stosowane w pojazdach z silnikami benzynowymi, diesla, flex-fuel oraz hybrydowymi. Integracja zbiorników oraz systemów zasilania pozwala firmie TI Fluid Systems na rozwój i produkcję w pełni zintegrowanych systemów. Ich siłą jest zdolność do zaspokajania oraz wyprzedzania rosnących wymagań przemysłu motoryzacyjnego dotyczących efektywności systemów paliwowych i emisji spalin.

Zakład Produkcyjny TI Fluid Systems w Wapienicy (Bielsko-Biała) został otwarty w 2007 roku i specjalizuje się w produkcji pomp oraz modułów paliwowych. Dwie trzecie pojazdów na świecie wyposażonych jest w przynajmniej jeden produkt tej firmy, co wpływa na stały rozwój oraz stabilność zatrudnienia.

Centrum Technologiczne w Hałcnowie (Bielsko-Biała) powstało w 2021 roku w odpowiedzi na rozwijający się zespół Inżynieringu, który kompleksowo wspiera rozwój produktów TI Fluid Systems. W Centrum zlokalizowana jest także jedyna na świecie prototypownia zbiorników paliwowych tej firmy.

Firma TI Fluid Systems deklaruje swoje zaangażowanie w promowanie równych szans zatrudnienia, niezależnie od rasy, koloru skóry, religii, płci, pochodzenia narodowego, orientacji seksualnej, wieku, obywatelstwa, stanu cywilnego, niepełnosprawności, tożsamości płciowej czy statusu weterana.

Oferty pracy TI Poland FTDS

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta sportowa
  • Nowoczesne biuro
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

TI Poland FTDS poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
TI Poland FTDS
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Bielsko-Biała
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Czechowice-Dziedzice
  6. Żywiec
  7. Wrocław
  8. Poznań
  9. Kęty
  10. Gliwice

Praca TI Poland FTDS - oferty archiwalne

  • Technik Jakości - zespół Zwrotów Gwarancyjnych

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      1. Przeprowadzanie analiz zwrotów gwarancyjnych zgodnie z procedurami i wytycznymi

      2. Przygotowywanie szczegółowych raportów z przeprowadzanych analiz
      3. Informowanie kierownictwa oraz klienta o przebiegu procesu analiz gwarancyjnych
      4. Przygotowywanie analizy statystyk i trendów w zakresie zwrotów gwarancyjnych
      5. Wspieranie Inżyniera ds. zwrotów gwarancyjnych w procesie rozwiązywania problemów

      6. Wspieranie i szkolenie pracowników TI w zakresie procedur i procesów związanych z analizą zwrotów gwarancyjnych

      7. Rozwój metod analiz i testowania w zakresie procesu zwrotów gwarancyjnych
      8. Monitorowanie i aktualizowanie danych na portalach klientowskich

      9. Budowanie relacji z klientami, wspieranie efektywnej i partnerskiej współpracy

      Wymagania

      1.Znajomość języka angielskiego pozwalająca na efektywną komunikację

      2.Przynajmniej 2 lata doświadczenia w jakości w branży motoryzacyjnej

      3.Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi i metodologii rozwiązywania problemów (8D lub podobne)

      4.Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne

      5.Dobre umiejętności pracy w środowisku Microsoft Office (Word, Excel and Powerpoint)

      6.Umiejętność wyznaczania priorytetów

      7.Umiejętnośc czytania rysunku technicznego oraz analizy i interpretacji wymagań dot. walidacji produktu

      8.Znajoość baz danych klientów i portali klientowskich w zakresie zwrotów gwarancyjnych (mile widziane)

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie
      • dofinansowanie do Karty Multisport
      • Prywatna opieka medyczna
      • Grupowe ubezpieczanie na życie
      • Dodatek do wypoczynku,
      • Nagroda Jubileuszowa
      • Inne premie i bonusy
  • Młodszy specjalista ds. Zakupów - Junior Buyer

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Your responsibilities

      • General supplier communication
      • Purchasing data consolidation and analysis
      • Monthly reporting preparation
      • Resolve invoice discrepancies
      • Creation of order requisitions and Open Purchase Orders according to the valid procedures in the ERP system
      • Collaborates with other functional areas in FTDS Europe where needed
      • Yearly budget preparation support
      • Calculation and analysis of various supplier related items (eg: bonus agreements, supplier spend, …)
      • Supplier contract creation support
      • Support of any purchasing specific initiatives
      • Creation of tenders
      • Supplier portfolio preparations
      • Support to purchasing department in cases of supplier claims or in improvement of performance of selected strategic suppliers.
      • Maintenance of supplier master data (ASL/BPCS)

      Our requirements

      • 3 years of professional experience in the purchasing department
      • Knowledge of Microsoft Office products with proficiency in Excel, Word
      • Experience with MRP system like, MFG Pro, BPCS, AS400
      • Good analytical skills as well as planning capabilities
      • English language skills required (high proficiency)
      • Good written and verbal communications skills
      • Team player
      • Administrative accuracy
      • Strong ability to reason and understand profitable transactions
      • Proven ability to handle multiple projects simultaneously
      • High Grade of Motivation and professionalism

      Please send your CV in English.

      We offer

      • Stable employment in the international organization,
      • Multisport card,
      • Private medical care package,
      • Life insurance,
      • Holiday bonus,
      • Jubilee award,
      • Christmas/Easter packages.
  • Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • odpowiedzialność za zgodność Systemu Zarządzania Jakością i Systemu Zarządzania Środowiskiem z wymaganiami obowiązujących norm, specyfikacji i standardów
      • odpowiedzialność za dostępność i aktualność udokumentowanych informacji wynikających z wymagań IATF16949, ISO9001 i ISO14001, w tym wewnętrznych i zewnętrznych raportów, analiz i zestawień
      • nadzorowanie relacji pomiędzy globalnym a lokalnym Systemem Zarządzania Jakością oraz między globalnym i lokalnym Systemem Zarządzania Środowiskiem
      • propagowanie wśród pracowników wiedzy dotyczącej oraz wymaganej przez System Zarządzania Jakością i System Zarządzania Środowiskiem
      • przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu Systemów Zarządzania Jakością (IATF 16949) oraz Systemu Zarządzania Środowiskiem (ISO 14001)
      • egzekwowanie od pracowników przestrzegania wymagań Systemów Zarządzania Jakością oraz Systemu Zarządzania Środowiskiem
      • pozyskiwanie, rozpowszechnianie i zapewnianie spełnienia wymagań klientów, uwzględniając CSR
      • planowanie audytów wewnętrznych zgodnie z ustalonymi procedurami
      • sprawowanie kontroli nad odpowiednim gospodarowaniem odpadami w zakładzie

      Wymagania

      • znajomość języka angielskiego swobodną komunikację
      • znajomość core tools (MSA, SPC, PPAP, APQP, FMEA)
      • Wykształcenie wyższe (mile widziane organizacja zarządzania, techniczne),
      • Min. 3-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,
      • Mile widziane studia podyplomowe w zakresie Systemów Zarządzania Jakością/Środowiskiem,
      • Bardzo dobra znajomość norm IATF, ISO: 9001, 14001 oraz zasad i standardów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
      • Uprawnienia auditora ZSZ, doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych
      • Mile widziana znajomość systemu FSC,
      • Znajomość przepisów prawa w obszarze swojej odpowiedzialności oraz umiejętność reagowania na zmiany w prawie,
      • Umiejętność tworzenia wewnętrznych regulacji (procedur, instrukcji),
      • Zdolność analitycznego myślenia, sporządzania raportów, zestawień,
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu,
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
      • Znajomość pakietu MS Office.

      Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
      • szkolenia
      • kartę multisport
      • dopłatę do wypoczynku
      • bogaty pakiet socjalny
      • prywatną opieke medyczną
      • ubezpieczenie grupowe
  • Specjalista HR

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      • wsparcie dla on-site managera w zakresie prawa pracy
      • prowadzenie procesów rekrutacyjnych i on-boarding nowozatrudnionych osób
      • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych
      • organizowanie szkoleń dla pracowników
      • sporządzanie raportów i analiz personalnych
      • uczestniczenie w sporządzaniu kompletnej dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • uczestniczenie w prowadzeniu administracji personalnej: nadzór nad teczkami osobowymi, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów
      • uczestniczenie w kompletowaniu i weryfikacjai pełnej dokumentacji związanej z urlopami/zasiłkami macierzyńskimi, rodzicielskimi i wychowawczymi pracowników
      • współpraca z działem płac w zakresie naliczania wynagrodzenia

      Wymagania

      • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. HR
      • bardzo dobra znajomość j. angielskiego – wymóg konieczny
      • mile widziana znajomość programu TETA
      • ugruntowana wiedza w zakresie prawa pracy
      • dobra znajomość oprogramowania MS Office - w szczególności Excel
      • wysoko rozwinięte umiejętności interpesonalne - współpraca z osobami na różnych szczeblach w strukturze organizacyjnej
      • zdolności analityczne, dokładność i sumienność

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
      • kartę multisport
      • dopłatę do wypoczynku
      • bogaty pakiet socjalny
      • prywatną opieke medyczną
      • ubezpieczenie grupowe

      PROSIMY O PRZESYŁANIE CV W JĘZYKU ANGIELSKIM

  • PRAKTYKI W DZIALE ZAKUPÓW

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      Zapraszamy uczniów, studentów i absolwentów na praktyki w Dziale Zakupów. niepowtarzalną możliwość praktycznego poznania pracy Kupca u boku doświadczonych specjalistów.

      Wymagania

      • dyspozycyjność ok. 35 godz. w tygodniu przez okres min. 4 miesięcy,
      • status studenta lub absolwenta, preferowani studenci lub absolwenci kierunków ekonomicznych lub technicznych,
      • dobra znajomość j. angielskiego,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i dokładność,
      • umiejętności analitycznego myślenia,
      • silna motywacja do zdobycia praktyki zawodowej, proaktywna postawa,
      • znajomość pakiety Ms Office (głównie Ms Excel).

      Oferujemy

      • możliwość odbycia płatnych praktyk na podstawie umowy zlecenia w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej,
      • szkolenia wewnętrzne prowadzone przez doświadczonych specjalistów,
      • zdobycie praktyki zawodowej przygotowującej do pracy w Dz. Zakupów w charakterze Kupca (Buyera),
      • szeroki wachlarz obowiązków pozwalający na poznanie wielu aktywności wykonywanych na stanowisku Buyera,
      • elastyczny czas pracy,
      • możliwość nawiązania dalszej współpracy
  • PRAKTYKI W DZIALE ZAKUPÓW

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      Zapraszamy uczniów, studentów i absolwentów na praktyki w Dziale Zakupów. niepowtarzalną możliwość praktycznego poznania pracy Kupca u boku doświadczonych specjalistów.

      Wymagania

      • dyspozycyjność ok. 35 godz. w tygodniu przez okres min. 4 miesięcy,
      • status studenta lub absolwenta, preferowani studenci lub absolwenci kierunków ekonomicznych lub technicznych,
      • dobra znajomość j. angielskiego,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i dokładność,
      • umiejętności analitycznego myślenia,
      • silna motywacja do zdobycia praktyki zawodowej, proaktywna postawa,
      • znajomość pakiety Ms Office (głównie Ms Excel).

      Oferujemy

      • możliwość odbycia płatnych praktyk na podstawie umowy zlecenia w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej,
      • szkolenia wewnętrzne prowadzone przez doświadczonych specjalistów,
      • zdobycie praktyki zawodowej przygotowującej do pracy w Dz. Zakupów w charakterze Kupca (Buyera),
      • szeroki wachlarz obowiązków pozwalający na poznanie wielu aktywności wykonywanych na stanowisku Buyera,
      • elastyczny czas pracy,
      • możliwość dalszej współpracy.
  • Specjalista ds. Zakupów/ NPP Buyer

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Organizacja procesu zakupu materiałów i usług pośrednio produkcyjnych oraz zakupów inwestycyjnych;
      • Kontakt z dostawcami;
      • Analiza warunków handlowych, udział w procesie negocjacji umów zawieranych z dostawcami;
      • Bieżąca ocena partnerów handlowych, badanie rynku pod kątem konkurencyjności dostawców;
      • Przygotowywanie zapytań ofertowych;
      • Analiza ofert i rozbicia kosztów;
      • Wybór dostawców;
      • Przygotowywanie umów z dostawcami;
      • Tworzenie zamówień w systemie ERP/Aura zgodnie z procedurami Działu Zakupów;
      • Aktualizacja bazy dostawców;
      • Wsparcie w przygotowaniu rocznego budżetu, tworzenie raportów zakupowych oraz zestawień;
      • Poszukiwanie możliwości obniżki kosztów;
      • Dbanie o dobre relacje dostawcami;
      • Współpraca m.in. z działem prawnym, finansowym, działami technicznymi.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
      • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole,
      • Doświadczenie w korzystaniu z dowolnego system MRP, np.: MFG Pro, BPCS , AS400, TeamCenter, Brain,
      • Znajomość pakietu Ms Office,
      • prawo jazdy kat. B.
      • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
      • Wysoka kultura osobista
      • Dokładność,
      • Zdolność strategicznego myślenia, samodzielność i dynamika w działaniu,
      • Gotowość do pracy zdalnej, tj. – obsługa innych regionów,
      • Znajomość specyfiki zakupów pośrednio produkcyjnych jest dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie
      • Dofinansowanie do Karty Multisport
      • Prywatną opieka medyczna
      • Grupowe ubezpieczanie na życie
      • Dodatek do wypoczynku
      • Nagrodę jubileuszową
      • Inne premie i bonusy
  • PRAKTYKI W DZIALE ZAKUPÓW

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      Zapraszamy uczniów, studentów i absolwentów na praktyki w Dziale Zakupów. niepowtarzalną możliwość praktycznego poznania pracy Kupca u boku doświadczonych specjalistów.

      Wymagania

      • dyspozycyjność ok. 35 godz. w tygodniu przez okres min. 4 miesięcy,
      • status studenta lub absolwenta, preferowani studenci lub absolwenci kierunków ekonomicznych lub technicznych,
      • dobra znajomość j. angielskiego,
      • wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i dokładność,
      • umiejętności analitycznego myślenia,
      • silna motywacja do zdobycia praktyki zawodowej, proaktywna postawa,
      • znajomość pakiety Ms Office (głównie Ms Excel).

      Oferujemy

      • możliwość odbycia płatnych praktyk na podstawie umowy zlecenia w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej,
      • szkolenia wewnętrzne prowadzone przez doświadczonych specjalistów,
      • zdobycie praktyki zawodowej przygotowującej do pracy w Dz. Zakupów w charakterze Kupca (Buyera),
      • szeroki wachlarz obowiązków pozwalający na poznanie wielu aktywności wykonywanych na stanowisku Buyera,
      • elastyczny czas pracy,
      • możliwość dalszej współpracy.
  • HR Generalist

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • sporządzanie kompletnej dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie administracji personalnej: nadzór nad teczkami osobowymi, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów
      • sporządzanie, kompletowanie i weryfikacja pełnej dokumentacji związanej z urlopami/zasiłkami macierzyńskimi, rodzicielskimi i wychowawczymi pracowników
      • współpraca z działem płac w zakresie naliczania wynagrodzenia
      • wsparcie dla on-site managera w zakresie prawa pracy
      • prowadzenie procesów rekrutacyjnych i on-boarding nowozatrudnionych osób
      • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych
      • organizowanie szkoleń dla pracowników
      • sporządzanie raportów i analiz personalnych

      Wymagania

      • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. HR
      • bardzo dobra znajomość j. angielskiego – wymóg konieczny
      • znajomość programu TETA
      • ugruntowana wiedza w zakresie prawa pracy
      • dobra znajomość oprogramowania MS Office - w szczególności Excel
      • wysoko rozwinięte umiejętności interpesonalne - współpraca z osobami na różnych szczeblach w strukturze organizacyjnej
      • zdolności analityczne, dokładność i sumienność

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
      • kartę multisport
      • dopłatę do wypoczynku
      • bogaty pakiet socjalny
      • prywatną opieke medyczną
      • ubezpieczenie grupowe
  • Warranty Technician - Technik ds. Zwrotów Gwarancyjnych

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      1. Przeprowadzanie analiz zwrotów gwarancyjnych zgodnie z procedurami i wytycznymi

      2. Przygotowywanie szczegółowych raportów z przeprowadzanych analiz
      3. Informowanie kierownictwa oraz klienta o przebiegu procesu analiz gwarancyjnych
      4. Przygotowywanie analizy statystyk i trendów w zakresie zwrotów gwarancyjnych
      5. Wspieranie Inżyniera ds. zwrotów gwarancyjnych w procesie rozwiązywania problemów

      6. Wspieranie i szkolenie pracowników TI w zakresie procedur i procesów związanych z analizą zwrotów gwarancyjnych

      7. Rozwój metod analiz i testowania w zakresie procesu zwrotów gwarancyjnych
      8. Monitorowanie i aktualizowanie danych na portalach klientowskich

      9. Budowanie relacji z klientami, wspieranie efektywnej i partnerskiej współpracy

      Wymagania

      1.Znajomość języka angielskiego pozwalająca na efektywną komunikację

      2.Przynajmniej 2 lata doświadczenia w jakości w branży motoryzacyjnej

      3.Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi i metodologii rozwiązywania problemów (8D lub podobne)

      4.Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne

      5.Dobre umiejętności pracy w środowisku Microsoft Office (Word, Excel and Powerpoint)

      6.Umiejętność wyznaczania priorytetów

      7.Umiejętnośc czytania rysunku technicznego oraz analizy i interpretacji wymagań dot. walidacji produktu

      8.Znajoość baz danych klientów i portali klientowskich w zakresie zwrotów gwarancyjnych (mile widziane)

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie
      • dofinansowanie do Karty Multisport
      • Prywatna opieka medyczna
      • Grupowe ubezpieczanie na życie
      • Dodatek do wypoczynku,
      • Nagroda Jubileuszowa
      • Inne premie i bonusy
  • Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • odpowiedzialność za zgodność Systemu Zarządzania Jakością i Systemu Zarządzania Środowiskiem z wymaganiami obowiązujących norm, specyfikacji i standardów
      • odpowiedzialność za dostępność i aktualność udokumentowanych informacji wynikających z wymagań IATF16949, ISO9001 i ISO14001, w tym wewnętrznych i zewnętrznych raportów, analiz i zestawień
      • nadzorowanie relacji pomiędzy globalnym a lokalnym Systemem Zarządzania Jakością oraz między globalnym i lokalnym Systemem Zarządzania Środowiskiem
      • propagowanie wśród pracowników wiedzy dotyczącej oraz wymaganej przez System Zarządzania Jakością i System Zarządzania Środowiskiem
      • przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu Systemów Zarządzania Jakością (IATF 16949) oraz Systemu Zarządzania Środowiskiem (ISO 14001)
      • egzekwowanie od pracowników przestrzegania wymagań Systemów Zarządzania Jakością oraz Systemu Zarządzania Środowiskiem
      • pozyskiwanie, rozpowszechnianie i zapewnianie spełnienia wymagań klientów, uwzględniając CSR
      • planowanie audytów wewnętrznych zgodnie z ustalonymi procedurami
      • sprawowanie kontroli nad odpowiednim gospodarowaniem odpadami w zakładzie

      Wymagania

      • znajomość języka angielskiego swobodną komunikację
      • znajomość core tools (MSA, SPC, PPAP, APQP, FMEA)
      • Wykształcenie wyższe (mile widziane organizacja zarządzania, techniczne),
      • Min. 3-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,
      • Mile widziane studia podyplomowe w zakresie Systemów Zarządzania Jakością/Środowiskiem,
      • Bardzo dobra znajomość norm IATF, ISO: 9001, 14001 oraz zasad i standardów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
      • Uprawnienia auditora ZSZ, doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych
      • Znajomość przepisów prawa w obszarze swojej odpowiedzialności oraz umiejętność reagowania na zmiany w prawie,
      • Umiejętność tworzenia wewnętrznych regulacji (procedur, instrukcji),
      • Zdolność analitycznego myślenia, sporządzania raportów, zestawień,
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu,
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
      • Znajomość pakietu MS Office.

      Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
      • szkolenia
      • kartę multisport
      • dopłatę do wypoczynku
      • bogaty pakiet socjalny
      • prywatną opieke medyczną
      • ubezpieczenie grupowe
  • INŻYNIER DS. OBLICZEŃ STRUKTURALNYCH / WYTRZYMAŁOŚCIOWYCH

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      W związku z poszerzeniem współpracy z centrami inżynieryjnymi w Niemczech i Francji poszukujemy inżyniera do prężnie rozwijającego się, międzynarodowego zespołu prowadzącego symulacje CAE.


      Do głównych zadań na stanowisku inżyniera ds. obliczeń strukturalnych należeć będzie przeprowadzanie symulacji wytrzymałościowych szerokiej gamy produktów z branży automotive w szczególności systemy do pojazdów PHEV & BEV (moduły pomp paliwowych, zbiorniki paliwowe, układy chłodzenia akumulatorów, AC, etc.), w szczególności optymalizacja istniejących i proponowanych rozwiązań, bezpośredni kontakt ze zleceniodawcą wewnętrznym celem ustalenia danych wejściowych oraz przedstawienia raportu z symulacji.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe – techniczne,
      • wiedza z zakresu mechaniki i wytrzymałości materiałów,
      • praktyczna znajomość obsługi programu ANSYS Workbench Mechanical,
      • praktyczna znajomość obsługi programu CATIA V5,
      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
      • doświadczenie w pracy dla branży automotive,
      • pozytywne nastawienie.

      Opcjonalnie:

      • Umiejętność przeprowadzania analiz numerycznych – LS-Dyna,
      • Doświadczenie w prowadzeniu zagadnień zmęczeniowych S-n,
      • Doświadczenie w prowadzeniu zagadnień dot. wibracji,
      • Znajomość obsługi programów do modelowania CAD: NX, Creo.
      • Znajomość języka niemieckiego.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji,
      • możliwość rozwoju zawodowego – szansa na poszerzenie wiedzy dot. symulacji CAE o nowe moduły obliczeniowe oraz nowe typy zagadnień mechanicznych,
      • pracę w młodym, rozwijającym się zespole,
      • nowoczesbe biuro,
      • możliwość pracy hybrydowej,
      • codzienny kontakt z językiem angielskim,
      • kartę Multisport,
      • dopłatę do wypoczynku,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • elastyczny czas pracy.
  • COMMODITY BUYER METALS / Specjalista ds. zakupów

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • Being focus on achievement of cost reduction plan for EU plants/suppliers,
      • Maintain the processes to be compliant with the global Procedures in Purchasing to meet IATF 16949 requirements,
      • Lead personally major negotiations for the plant(s) and/or EU FTDS division

        - Direct material in accordance with Commodity strategy,

        - Being a part of VA/VE initiatives,

        - Follow up of suppliers under his/her responsibility,

        - Follow up of all Change Management,

        - Should be cost/cost breakdown analysis,

        - Support implementation of European/Global Commodity Strategy,

        - Support of plant(s) in case of severe quality or logistic problems which are beyond plant logistic resolution,

        - Achieve supplier PPM target set up for actual year including max number of supplier NCR,

        - Support Project purchasing organization,

      • Monthly monitoring and reporting of supplier performance:

        - Cost saving vs budget,

        - Supplier reduction vs budget,

        - Yokoten/PPS per yearly targets.

      Our requirements

      • 3 years of professional experience in the purchasing department,
      • Knowledge of Microsoft Office products with proficiency in Excel, Word,
      • Experience with MRP system like, MFG Pro, BPCS, AS400,
      • Knowledge of different metallic production processes (stamping, deep drawing, welding, bending) and materials (Carbon steel, stainless steel and aluminium),
      • Good analytical skills as well as planning capabilities,
      • English language skills required (high proficiency),
      • Good written and verbal communications skills,
      • Administrative accuracy,
      • Technical Knowledge of utilized production technology,

      • Costing know how,

      • Strong ability to reason and understand profitable transactions,

      • Proven ability to handle multiple projects simultaneously,

      • High Grade of Motivation and professionalism,

      • Remote working/team work,

      • Able to work under pressure.

      Please send your CV in English.

      We offer

      • Stable employment in the international organization,
      • Multisport card,
      • Private medical care package,
      • Life insurance,
      • Holiday bonus,
      • Jubilee award,
      • Christmas/Easter packages.
  • COMMODITY BUYER PLASTIC / Specjalista ds. zakupów

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • General supplier communication,
      • Negotiations with suppliers,
      • Purchasing data consolidation and analysis,
      • Creation of tenders,
      • Preparation of contracts with suppliers,
      • Creation of order requisitions and Open Purchase Orders according to the valid procedures in the ERP system,
      • Supplier database update,
      • Support in preparation of yearly budget,

      Our requirements

      • Minimum 1 year of professional experience in the purchasing department,
      • Higher education (technical, economic)
      • English language skills required (high proficiency),
      • Experience with MRP system like, MFG Pro, BPCS, AS400, PLM, Brain
      • Experience with working in international teams,
      • Knowledge of Microsoft Office products with proficiency in Excel, Word,
      • Driving license (cat. B)
      • Good communications and negotiations skills,
      • Administrative accuracy,
      • Good analytical skills as well as planning capabilities,
      • Able to remote working,
      • Knowledge of plastics or experience in the area of purchasing plastics (nice to have)

      Please send your CV in English.

      We offer

      • Stable employment in the international organization,
      • Multisport card,
      • Private medical care package,
      • Life insurance,
      • Holiday bonus,
      • Jubilee award,
      • Christmas/Easter packages.
  • FMEA Moderator

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • Role of global lead and contact person for FMEAs,
      • Lead and alignment with all regions incl. AP and NA,
      • Schedule and moderation of product (design/system/interface) and process FMEAs,
      • Definition and assurance of global FMEA standards,
      • Documentation of FMEAs and reporting of program specific status,
      • Tracking of actions, as a result of FMEA sessions,
      • Creation of generic FMEAs with support of engineers,
      • Creation of work instruction (FMEA handbook) for FMEA process,
      • Training of FMEA methods to employees,
      • Implement design and validation standards into FMEA,
      • Feedback of Yokotens into generic FMEAs,
      • Creation of monthly FMEA management reports,
      • Support and participation of Application Engineers in customer FMEA meetings,
      • Support for Application Engineers and Quality in risk assessment process,
      • Support alignment of FMEAs, drawings and DVPs,
      • Support engineering teams with PPS methodology.

      Our requirements

      • System knowledge of FMEA tools,
      • Minimum 5 years of experience of working on DFMEA in APIS software,
      • Engineering background (mechanical engineering),
      • Language skills: Polish, English and German (nice to have),
      • Minimum 5 years of experience in automotive industry,
      • Experience in leading international teams,
      • MS Office skills (MS Excel, MS PowerPoint, MS Project),
      • Skills in planning and monitoring project schedule, milestones and resources,
      • Strong focus on project budget and cost control,
      • Strong communication skills and self-sufficient working style,
      • Availability to business travels (1-2 times per month to customer meetings),
      • Availability to work in flexible hours (1-2 times per month according to NA time zone).

      Please send your CV in English

      We offer

      • Stable employment in the international organization,
      • Multisport card,
      • Private medical care package,
      • Life insurance,
      • Holiday bonus,
      • Jubilee award,
      • Christmas/Easter packages,
      • Sport, cultural events.
  • Inżynier Jakości Dostawców (SQA)

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie procesów reklamacyjnych z dostawcami, ustalanie akcji korekcyjnych i korygujących,
      • Zatwierdzanie komponentów dostarczanych przez dostawców w oparciu o dokumentację i standardy,
      • Przeprowadzanie audytów jakościowych u dostawców,
      • Codzienne monitorowanie jakości komponentów,
      • Stosowanie prewencyjnych metod zapobiegania występowaniu braków i niezgodności jakościowych,
      • Rozstrzyganie i wyjaśnianie problemów jakościowych związanych z komponentami,
      • Nadzorowanie dokumentacji jakościowej związanej z dostawcami,
      • Udział w utrzymaniu i doskonaleniu systemu zarządzania jakością.


      Wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Inżyniera Jakości Dostawców,
      • wykształcenie wyższe – techniczne,
      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny,
      • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji biznesowych, również w środowisku międzynarodowym,
      • dobra znajomość Ms Office;
      • znajomość norm ISO 9001, IATF 16949, VDA 6.3,
      • znajomość standardów oraz narzędzi jakościowych,
      • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
      • podstawowa znajomość rysunku technicznego

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • codzienny kontakt z językiem angielskim,
      • kartę Multisport,
      • dopłatę do wypoczynku,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • elastyczny czas pracy.
  • Supplier Development Engineer / Inżynier Rozwoju Dostawców

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • Fulfilment of Advanced Quality Planning requirements (based on TI and customer specific Quality Management System requirements) within the supply chain.
      • Implementation of quality, cost, service, technological and timing relevant improvements at earliest stage of new programs / products as possible.
      • Maintenance of the unlimited production readiness and capability of processes at the supplier.
      • Design Review - to provide information about supplier, product or process related potential for improvement.
      • Support for Purchasing and Engineering departments
      • Conveying supply risk analysis and proposing action plans in case of risks.
      • Management of APQP process.
      • Control over project launch with assigned suppliers through the all milestones up to SOP (Function of the Project Lead).
      • Management of PPAP.
      • APQP/PPAP audits.
      • Supplier Monitoring After SOP (+ 90days).

      Our requirements

      • Technical Engineering ( or similar ) background and education.
      • Experience in Automotive business min.5 years,
      • Good knowledge of Quality systems related to IATF 16949, VDA,
      • Good audit skills and experience (part, process, Run at Rate),
      • Familiar with technical drawings and measurement techniques,
      • Good knowledge of AIAG books (PPAP, APQP, FMEA, Control plan, SPC, MSA),
      • Expertise in methods for quality, problem solving and process improvements (8D, Ishikawa, 5 why…),
      • Fluent English in word and writing,
      • Driving License,
      • Good Computer knowledge in MS Office including MS Project.

      Please send your CV in English.

      We offer

      • Stable employment in the international organization.
      • Multisport card.
      • Private medical care package.
      • Life insurance.
      • Holiday bonus.
      • Jubilee award.
      • Christmas/Easter packages.
      • Sport, cultural events.
  • Specjalista ds. Zakupów/ NPP Buyer

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Organizacja procesu zakupu materiałów i usług pośrednio produkcyjnych oraz zakupów inwestycyjnych;
      • Kontakt z dostawcami;
      • Analiza warunków handlowych, udział w procesie negocjacji umów zawieranych z dostawcami;
      • Bieżąca ocena partnerów handlowych, badanie rynku pod kątem konkurencyjności dostawców;
      • Przygotowywanie zapytań ofertowych;
      • Analiza ofert i rozbicia kosztów;
      • Wybór dostawców;
      • Przygotowywanie umów z dostawcami;
      • Tworzenie zamówień w systemie ERP/Aura zgodnie z procedurami Działu Zakupów;
      • Aktualizacja bazy dostawców;
      • Wsparcie w przygotowaniu rocznego budżetu, tworzenie raportów zakupowych oraz zestawień;
      • Poszukiwanie możliwości obniżki kosztów;
      • Dbanie o dobre relacje dostawcami;
      • Współpraca m.in. z działem prawnym, finansowym, działami technicznymi.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
      • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole,
      • Doświadczenie w korzystaniu z dowolnego system MRP, np.: MFG Pro, BPCS , AS400, TeamCenter, Brain,
      • Znajomość pakietu Ms Office,
      • prawo jazdy kat. B.
      • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
      • Wysoka kultura osobista
      • Dokładność,
      • Zdolność strategicznego myślenia, samodzielność i dynamika w działaniu,
      • Gotowość do pracy zdalnej, tj. – obsługa innych regionów,
      • Znajomość specyfiki zakupów pośrednio produkcyjnych jest dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie
      • Dofinansowanie do Karty Multisport
      • Prywatną opieka medyczna
      • Grupowe ubezpieczanie na życie
      • Dodatek do wypoczynku
      • Nagrodę jubileuszową
      • Inne premie i bonusy
  • Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • odpowiedzialność za zgodność Systemu Zarządzania Jakością i Systemu Zarządzania Środowiskiem z wymaganiami obowiązujących norm, specyfikacji i standardów
      • odpowiedzialność za dostępność i aktualność udokumentowanych informacji wynikających z wymagań IATF16949, ISO9001 i ISO14001, w tym wewnętrznych i zewnętrznych raportów, analiz i zestawień
      • nadzorowanie relacji pomiędzy globalnym a lokalnym Systemem Zarządzania Jakością oraz między globalnym i lokalnym Systemem Zarządzania Środowiskiem
      • propagowanie wśród pracowników wiedzy dotyczącej oraz wymaganej przez System Zarządzania Jakością i System Zarządzania Środowiskiem
      • przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu Systemów Zarządzania Jakością (IATF 16949) oraz Systemu Zarządzania Środowiskiem (ISO 14001)
      • egzekwowanie od pracowników przestrzegania wymagań Systemów Zarządzania Jakością oraz Systemu Zarządzania Środowiskiem
      • pozyskiwanie, rozpowszechnianie i zapewnianie spełnienia wymagań klientów, uwzględniając CSR
      • planowanie audytów wewnętrznych zgodnie z ustalonymi procedurami
      • sprawowanie kontroli nad odpowiednim gospodarowaniem odpadami w zakładzie

      Wymagania

      • znajomość języka angielskiego swobodną komunikację
      • znajomość core tools (MSA, SPC, PPAP, APQP, FMEA)
      • Wykształcenie wyższe (mile widziane organizacja zarządzania, techniczne),
      • Min. 3-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,
      • Mile widziane studia podyplomowe w zakresie Systemów Zarządzania Jakością/Środowiskiem,
      • Bardzo dobra znajomość norm IATF, ISO: 9001, 14001 oraz zasad i standardów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
      • Uprawnienia auditora ZSZ, doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych
      • Znajomość przepisów prawa w obszarze swojej odpowiedzialności oraz umiejętność reagowania na zmiany w prawie,
      • Umiejętność tworzenia wewnętrznych regulacji (procedur, instrukcji),
      • Zdolność analitycznego myślenia, sporządzania raportów, zestawień,
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu,
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
      • Znajomość pakietu MS Office.

      Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
      • szkolenia
      • kartę multisport
      • dopłatę do wypoczynku
      • bogaty pakiet socjalny
      • prywatną opieke medyczną
      • ubezpieczenie grupowe
  • Simulation Engineer

    TI Poland FTDS
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • Build and configure various setups as specified, agreed upon, or standard procedures
      • Perform simulation studies based on standard test cases of customer requirements or existing configurable models test cases
      • Presentation of simulation results
      • Optimizations/improvements of the Excel or GT-Post scratchpad templates or expert model development possible depending on skill level
      • Support RFQs, shared developments and internal R&D projects globally
      • Prepare product CAD data and integrate them in full vehicle model
      • Grow and maintain TI knowledge and expertise of CFD simulations in a sustainable way

      Our requirements

      • Experience in the field of (1D) simulation (GT Suite preferred)
      • Experience in thermal management of electric vehicles
      • Experience in the field of Fluid Dynamics, CAD preparation and CFD simulation
      • Minimum 3 years of professional experience in the automotive industry
      • Engineering background
      • English language skills required (high proficiency)
      • Highly motivated and open to dive into a completely new topic
      • Strong team spirit
      • Reliability to take on and complete tasks in time

      Please send your CV in English.

      We offer

      • Stable employment in the international organization
      • Multisport card
      • Private medical care package
      • Life insurance
      • Holiday bonus
      • Jubilee award
      • Christmas/Easter packages
      • Sport, cultural events