Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
inTECH sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Firma inTECH sp. z o.o. jest hurtownią instalacyjną specjalizującą się w branży HVAC. Od 2010 roku zapewnia zaopatrzenie dla firm instalacyjnych oraz handlowych w Polsce. W ofercie znajdują się urządzenia klimatyzacyjne, wentylacyjne, chłodnicze oraz pompy ciepła.
Oprócz sprzętu, inTECH sp. z o.o. dostarcza także komponenty oraz akcesoria niezbędne do montażu i konserwacji systemów HVAC. Dba o jakość swoich produktów, co jest istotne dla utrzymania standardów w branży.
inTECH Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy inTECH Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Przedstawiciel Handlowy – leki weterynaryjne i suplementy
ScanVet Poland Sp. z o.o.- Warszawa
- kontrakt b2b
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Obsługa kas/dokładanie towaru w sklepie kosmetycznym/drogerii RADOM
Work&Profit sp. z o.o.- Radom
- umowa zlecenie
Dodana
Godziny otwarcia inTECH Sp. z o.o.
| poniedziałek | 07:00 - 17:00 |
| wtorek | 07:00 - 17:00 |
| środa | 07:00 - 17:00 |
| czwartek | 07:00 - 17:00 |
| piątek | 07:00 - 17:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Praca inTECH Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. zakupów
inTECH Sp. z o.o.- Radom
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
aktualizacja cenników i asortymentów
-
analizowanie stanów magazynowych
-
optymalizowanie kosztów zakupów
-
sporządzanie raportów oraz analiz dotyczących zakupów i kosztów
-
dodawanie nowych produktów i wprowadzanie zmian do bazy danych systemu
-
ścisła współpraca z innymi działami w firmie
-
wsparcie sprzedawców w codziennej obsłudze zamówień
-
dbałość o zgodność dokumentacji zakupowej z procedurami firmy
Wymagania
-
wykształcenie minimum średnie
-
dobra znajomość środowiska MS Office i umiejętność obsługi komputera
-
umiejętność zarządzania czasem i radzenia sobie ze stresem
-
umiejętność analitycznego myślenia oraz prowadzenia negocjacji
-
umiejętność pracy w zespole
-
komunikatywność i zorientowanie na realizację zadań
-
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
-
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
-
zatrudnienie na umowę o pracę, w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
przyjazną atmosferę w firmie, nastawioną na współpracę i rozwój
-
wdrożenie na start pozwalające Ci poznać nowe stanowisko i zaaklimatyzować się
-
wszystkie narzędzia potrzebne do pracy na stanowisku
-
przestronne biuro z własnymi miejscami parkingowymi
-