Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.

Credit Agricole Bank Polska S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse it (informatyka) księgowość / ekonomia obsługa klienta / call center media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Credit Agricole Bank Polska S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Credit Agricole Bank Polska S.A.

Wybrane oferty innych pracodawców

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Karta Multisport
  • Przyjazna atmosfera
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Credit Agricole Bank Polska S.A.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Credit Agricole Bank Polska S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Credit Agricole Bank Polska S.A.

Pełna nazwa
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
Legnicka 48/Bud C-D 54-202 Wrocław
NIP
6570082274
REGON
290513140
KRS
0000039887
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
31.08.2001
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.19.Z Pozostałe pośrednictwo pieniężne
  • 64.91.Z Leasing finansowy
  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.12.Z Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych
  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Poznań
  4. Lublin
  5. Kraków
  6. Gdańsk
  7. Katowice
  8. Łódź
  9. Rzeszów
  10. Bydgoszcz

Praca Credit Agricole Bank Polska S.A. - oferty archiwalne

  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Młodszy Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Elbląg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój zespół

      Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem,
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Elbląg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Rumia
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Młodszy Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Rumia
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój zespół

      Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem,
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Młodszy Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój zespół

      Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem,
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Płock
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Otwock
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta Indywidualnego w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej
      • pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem
      • każdego dnia systematycznie pracujesz nad doskonaleniem relacji z Twoimi stałymi klientami
      • identyfikujesz oczekiwania Klientów i znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe

      Twój zespół

      Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • jesteś ekspertem w zakresie produktów finansowych (w tym inwestycyjnych)
      • masz min. rok doświadczenia w pracy z klientami zamożnymi
      • potrafisz zarządzać relacjami z klientami zamożnymi
      • ważna jest dla Ciebie realizacja zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
      • posiadasz wykształcenie wyższe lub studiujesz

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Młodszy Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Ostróda
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój zespół

      Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem,
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Ostróda
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Młodszy Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Piła
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój zespół

      Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz pierwsze doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem,
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Piła
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Sieradz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Marki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
  • Doradca Klienta w Credit Agricole Bank Polska

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    • Puławy
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola

      • pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie
      • pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
      • dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań klientów
      • wspierasz klientów w codziennym bankowaniu z wykorzystaniem narzędzi bankowości internetowej i mobilnej
      • dbasz o najwyższą jakość świadczonych usług

      Twój Zespół

      Pracujemy zespołowo w Placówce, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.

      Wymagania

      Twoje doświadczenie i umiejętności

      • masz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
      • możesz się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w sprzedaży i obsłudze klienta
      • tak jak my, stawiasz na pracę zespołową i dobrze się w niej czujesz
      • masz wykształcenie średnie lub wyższe

      Oferujemy

      W zamian oferujemy

      • umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
      • pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
      • system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe,
      • program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
      • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
      • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
      • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
      • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
      • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

Pracodawcy w Wrocławiu

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka