Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HOTELE NADMORSKIE sp. z o.o. opinie
Czy to Twoja firma?
Zgłoś naruszenie
Zgłoszenie treści naruszających zasady i spamu na Aplikuj.pl
Dane tylko do wglądu redakcji.
Opinie pracowników o firmie HOTELE NADMORSKIE sp. z o.o. (0)
Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.
Zasady dodawania opinii
Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.
NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:
- będzie łamać polskie prawo
- będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
- będzie niemerytoryczna
- będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.
Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.
Nie ma jeszcze opinii o pracy w firmie HOTELE NADMORSKIE sp. z o.o. z miejscowości Gdynia. Jeśli jesteś obecnym lub byłym pracownikiem, zachęcamy do podzielenia się swoim doświadczeniem. Twoja opinia pomoże innym lepiej poznać tego pracodawcę.
Opinie o firmie HOTELE NADMORSKIE sp. z o.o. (5)
4.6
Na podstawie 2663 oceny z Google.
![]()
Tomasz Gładysz
Dogodna lokalizacja hotelu do plaży około 300 m. Aktualnie w okolicach nabrzeża trwa przebudowa, która nieco utrudnia dojście do plaży. Na plaży słychać też odgłosy budowy. Bardzo blisko do głównego deptaku. W pobliżu Biedronka oraz liczne restauracje i sklepy. Pokoje dosyć duże, wyposażone standardowo, ale wymagają odświeżenia - szczególnie łazienka. Ogólnie jednak jest przyzwoicie. Klimatyzacja w pokoju jest, ale jakby nie działała. Poza hałasem nie wydobywa się z niej chłodne powietrze. Dwa baseny z ciepłą wodą, sauna parowa oraz sauna fińska czynna do godziny 14:00. Jacuzzi zewnętrzne oraz wewnętrzne. Kompleks basenowy bardzo ciekawy, chociaż w niepogodne dni dosyć zatłoczony. Całodzienne urozmaicone i ciekawe animacje. W tym: piana party, Pan pianka, Disco, dmuchańce, balonowe show. Dla dorosłych raz w tygodniu koncert. Na miejscu dostępna kręgielnia oraz bar. Wyżywienie zarówno śniadania i obiadokolacje wyśmienite. Bardzo duży wybór bardzo smacznych potraw. Codziennie zupka dla dzieci w godzinach 13:00 14:00. Na śniadanie zdarzały się owoce morza w tym ośmiornica ciekawy desery. Na obiad co drugi dzień była świeżo wypiekana pizza. Codziennie do wyboru 3 zupy. Kącik z potrawami dla dzieci. Podczas posiłków serwis bardzo sprawny oraz ogólnie czysto. Ogólnie pobyt uważam za bardzo udany.
Dodano: miesiąc temu
![]()
mariola w
Bardzo polecamy hotel Lidia! Pokoje są bardzo czyste, basen świetny, a jacuzzi na zewnątrz – rewelacja. Jedzenie jest przepyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego super animacje, które prowadzą przemiłe animatorki, a moje dzieci zawsze wychodzą z animacji bardzo zadowolone. Jedyna mała wada to to, że w tej chwili trwają przebudowy, ale to tylko chwilowe i poza tym wszystko na duży plus. Chętnie wrócimy z rodzinką w następnym sezonie. :)
Dodano: 3 tygodnie temu
![]()
iza ka
Właśnie wrociłam z kilkudniowego pobytu. Jestem bardzo zadowolona. Jedzenie wyśmienite, obsługa kompetentna, uśmiechnięta i służąca pomocą. Moc atrakcji dla dzieci i spory wybór dla dorosłych. Lokalizacja blisko plaży- jedno dojście to2-3 minuty drugie ok. 5 minut. Pokoje przestronne i wygodne. Duży wygodny parking. Jedyne zastrzeżenie jakie mam dotyczy nie hotelu, ale ludzi korzystających z basenów. Pomimo pisemnej informacji o konieczności spłukania sie pod prysznicem ok. 80% kąpiacych się wchodzi do wody pomijając prysznic. Zmywają brud, pot, piasek z plaży itp w basenie. Czyżby Polacy byli analfabetami? Byłam świadkiem, jak ojciec rzucajacy dziecko w basenie zareagował na zakaz ratownika-A dlaczego? A kto mi zabroni? Należy wymienić zamki w szafkach basenowych. Ogólnie super i bardzo polecam.
Dodano: miesiąc temu
![]()
Efraim Ehad
Hotel Lidia w Darłówku to miejsce, do którego chce się wracać. Kuchnia jest wyśmienita – warto wykupić obiady i kolacje, bo oferta jest bardzo bogata, smaczna i w dobrej cenie. Śniadania również zachwycają różnorodnością i świeżością. Obsługa hotelowa na każdym szczeblu jest niezwykle przyjazna i pomocna, a Pani Dyrektor Joanna Kowalik wykazała się pełnym profesjonalizmem i życzliwością, umożliwiając mi zmianę terminu rezerwacji bez problemu. To hotel, w którym czuć troskę o gościa, a pobyt jest prawdziwą przyjemnością.
Dodano: tydzień temu
![]()
Anna
Jestem świeżo po pobycie, więc napisze co mi się podobało, a co nie. Na plus należy wymienić jedzenie, różnorodność, łatwość w odnalezieniu wolnego stolika, mimo urlopu w lipcu i podejrzewam, że wysokiego obłożenia nie było z tym najmniejszego problemu. Bardzo miła i sympatyczna obsługa na jadalni. Kontakt z recepcją świetny, panie tam pracujące bardzo miłe, uczynne, prośba o wymianę ręczników, sprzątnięcie pokoju, czy wymianę szlafroków, trwała kilka godzin, jednak w tym samym dniu została spełniona. Animacje dla dzieci w porządku, uśmiechnięte Panie Animatorki, sala zabaw skromna, ale jest ok. Basen super, ratownicy czujni, sauna również na plus. Teraz minusy, niestety ich jest sporo. Nie będę się czepiać już porysowanych mebli, mocno nadszarpniętych zębem czasu urządzeń, ledwo suszącą suszarka, pożółkły telefon. Ok, to są rzeczy estetyczne, są czyste, więc jest ok. Jednak nie jest to hotel na 4 gwiazdki i powinno to być zmienione. Ale takie rzeczy, jak niedziałający sejf- szkoda, jednak powinien działać, niedziałający zamek do drzwi łazienkowych, przytkany odpływ w prysznicu, poduszki tak zużyte, że nie wiedziałam, czy mam ją już pod głową, czy jeszcze jej szukam, poszewki fatalne, materace również zużyte i niewygodne. Meble do wymiany, szafki wypadały z zawiasów. Cała obsługa, gdzie pracują ludzie szóstka z plusem, natomiast reszta to niestety jescze PRL. Dodam jeszcze rzecz, o której wcześniej nie wiedziałam, jednak jest poniekąd związana z hotelem. Hotel informuje, że dojście do plaży jest bardzo blisko, natomiast nie informuje, że obok jest duża budowa, gdzie niestety trzeba mocno nadłożyć drogi i robi się z tego trzy razy tyle do przejścia co sugeruje hotel, po plaży gdzie są szkła, brudy. Plaża od tej strony bardzo zanieczyszczona, pierwszy raz spotkałam się z tak zaśmieconą plażą. Nie jest to w ogóle wina hotelu, jednak po dojściu kilkukrotnym i wyrzucaniu szkieł spod nóg, drugi raz nie wybrałabym tego miejsca. To na pewno się poprawi za jakiś czas, wystarczy żeby ktoś się tym zajął, albo zgłosił.
Dodano: miesiąc temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.09.2025
Dane firmowe i kontaktowe HOTELE NADMORSKIE sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- HOTELE NADMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- ul. Chwarznieńska 170 81-602 Gdynia
- NIP
- 9581673939
- REGON
- 36452995100000
- KRS
- 0000620071
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 24.05.2016
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe